Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

De la Frontera la Trooper


SUPERDRAGOS
 Share

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o

 

No feru e fain, sper sa nu ai probleme cu dansa ca apai sigur ne da cu consult. :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o

 

Maaa ce faina e :h5 Imi place si mie Trooper pentru ca e o Frontera adevarata ! :ha: Dar motorul asta de 3.0 :sc Sper sa n-ai probleme cu el ca masinuta e tare frumoasa!

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o

 

Mersi,m-am hotarat saz fac pasul aducandu-mi aminte ca la fel se zicea ca sunt stricacioase si Kadettul 1/7,si Frontera 2.5,si pana la urma daca ai un pic de rabdare si creier (si mult noroc) se dovedeste ca nu e chiar asa...Sa vedem de acum inainte!

Edited by SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o

 

In principiu nu e o masina chiar rea Dragos. Doar ca are multe chichite si e proiectata (cel putin tot ce tine de motor) cu siguranta de un japonez cu creierii vraiste.

Din suspensie o ridici frumos. Interiorul e destul de prietenos (nu iti cade bordul pe tine :ha:). Da-i ce-i trebuie si cand trebuie, verifica tot ce e de verificat si atata timp cat o sa o ti din scurt cu intretinerea nu cedeaza...

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o

 

Ete ca nu mai sunt in tatonari.. Sper ca macar de acum incolo sa ne consultam

 

S-o porți sănătos pe unde vrei tu! Bine că și tapițeria arată beton, că altfel nu cred că aveai timp să ți-o faci......:wink::h5

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o

 

Pai imi rod unghiile ca nu am nimic sa-i fac..Dar am gasit eu-nuca de la schimbator nu mai are pielea pe care cea de la reductor o are...Banuiesc ca s-a rupt si cineva a scos-o.E cu cusatura americana,pe care n-am facut-o pana acum.Dar toate au un inceput.

PS-Azi e a treia oara cand o demontez dimineata si o montez dupa amiaza exact cum a fost...Tot timpul se gasesc alte urgente.

632044430_TROOPER(9).jpg.6eae39e4be5ef318a51d4ff28fa1602c.jpg

Edited by SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Mersi,chiar ma gandeam cum sa fac un topic separat fara sa pierd ce s-a postat..!

Sunt cateva diferente si MULTE asemanari cu Frontera..Sasiul,sistemul de rulare,interiorul pozitionarea anexelor la motor sunt 70-80%la fel ca la Frontera B,numai ca un pic mai mari am impresia.Asta in mod evident datorita faptului ca Fronterica e facuta dupa Isuzu,cu piese de Isuzu (de ex pe toata instalatia la A si B,relee,cabluri,butoane scrie mare ISUZU,made in japan).Dar banuiesc ca se stiu aceste chestii.

Edited by SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Opel Monterey sau Isuzu Trooper sunt cam acelasi lucru Dragos. Din acest motiv asemanarile acelea exista. Opel Monterey este varianta "mai de teren" de la Opel.

 

De partea de sasiu si caroserie s-au ocupat cei de la Opel iar pe partea electronica, motor si celelalte s-au ocupat astia de la Isuzu.

 

Gaselnita cu 4JX1 a aparut undeva in 1997 cand s-a vrut un motor mai sofisticat, mai "premium" care sa fie smallblock, sa dezvolte mai multi cai samd ...si un japonez tampit s-a gandit ca hibridul asta pompe-duze/common rail e solutia. Tine cont ca in acei ani WV deabia intra pe piata cu motorul pompe-duze...si inca nimeni nu stia nimic de motorul common rail.

Acest motor 4JX1 este prezent si pe aplicatii din domeniul agricol (tractoare) sau chiar utilaje tehnice gen stivuitoare, buldo-excavatoare samd

 

Daca vrei informatie ia de aici ...http://www.itocuk.co.uk/forums/ ... dar trebuie sa iei un extraveral inainte sa te apuci de citit... :ha:

Edited by Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Sasiul e mai mult de A. Uitate la prinderea bratelor fata si la directie.

Ne poti face un review Frontera Vs. Trooper ? La cum se misca pe strada si pe teren, stabilitate, confort, putere, etc...

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Momentan nu prea...Distributia nu am schimbat-o inca si evit sa o fortez.La stabilitate/manevrabilitate sta mai mine ca Frontera B,dar mai prost ca A-ul.Poate unde ca e mai inalta.De fapt orice masina sta mai bine decat B-ul.Ca demarajsta pe picior de egalitate cu un 2.5 TDS bine reglat.Aici am niste nedumeriri,pentru ca diferenta de cai e mare 116 Frontera VS 160 Trooper.Aici mai e de lucrat,am niste electrovalve si/sau furtune de vacuum lipsa,si momentan nu am de unde sa ma inspir.589967511_TROOPER(23).jpg.6d35b77e0337a8c0aea77d4777b3448d.jpg2029734247_TROOPER(18).jpg.ddb1f2fe213e68a8548b8fefc0b6bb28.jpg

Deci daca stie cineva ce ar trebui sa vina acolo,ar fi ideal.Am si EGR anulat,si nu-mi dau seama daca ce am lipsa e de la EGR sau de la 4x4.Acesta din urma cupleaza,se aude,martorul din bord sta aprins,insa s-ar putea sa cupleze numai pe cutia de transfer,nu si pe grupul fata.Toate furtunasele de pe cutie si de pe grupul fata sunt la locul lor si nu sunt crapate.Rotile se infraneaza la virajele pe asfalt,cum trebuie,dar totusi intrebarea persista.Ce dreaq era acolo..?

Later edit-Am reusit sa fac niste semne pe o poza..

Nr 1-este o teava ce vine de dupa motor,si tragea aer -i-am pus un dop.

Nr 2-Ce trebuia sa vina acolo?

Nr 3-avele electrovalve tin e EGRulanulat sau de altceva?

Ar mai fi retarderul de pe evacuare,i-ar trebui un vacuum.De unde ?Are doar o bucatica de furtun pe stut.

432456816_TROOPER(18).jpg.7d1aeec86a503f5503b719eaccda1f73.jpg

Edited by SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

O fi diferenta mare de cai, dar cuplul? :old

Unitatea ce control de 4x4 este?

 

Cuplu max.333 NM la 2000 rpm iar unit. de control 4x4 nu inteleg la ce te referi..

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Ca demaraj sta pe picior de egalitate cu un 2.5 TDS bine reglat.

 

Pana azi... :grin: Dupa intalnirea cu Yonut si trecerea in revista a cazanului,la indrumarea lui am prestat o diagnoza (de fapt 2 diferite)cu Tech II,scula originala Opel.S-a descoperit un senzor la ABS defect si eroare pe clapeta de acceleratie.Dupa resetarea ultimei erori,de la clapeta,ce sa vezi...Fuge masina!Nu intelegeam ce vrea sa zica Yonut cand ma intreba daca e violenta..DA,acum e violenta la accelerare,ajunge instant in 4000,asa cum trebuie.. :banana

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Dupa intalnirea cu Yonut si trecerea in revista a cazanului,la indrumarea lui am prestat o diagnoza (de fapt 2 diferite)cu Tech II,scula originala Opel. (...)

 

Aha ... e bine de stiut :grin:

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: De la Frontera la Trooper

 

Pana azi... :grin: Dupa intalnirea cu Yonut si trecerea in revista a cazanului,la indrumarea lui am prestat o diagnoza (de fapt 2 diferite)cu Tech II,scula originala Opel.S-a descoperit un senzor la ABS defect si eroare pe clapeta de acceleratie.Dupa resetarea ultimei erori,de la clapeta,ce sa vezi...Fuge masina!Nu intelegeam ce vrea sa zica Yonut cand ma intreba daca e violenta..DA,acum e violenta la accelerare,ajunge instant in 4000,asa cum trebuie.. :banana

 

Asa ma ... :h5

Urmareste-o cu uleiul (sa nu o lasi sa ramana cu putin ulei ca e nasol, injectoarele se deschid cu presiune de ulei, adica asa porneste masina) si rezolva problema pierderii... care nu e cine stie ce.

Ptr senzorul de ABS mergi pe fir si undeva ai o mufa. Acolo s-ar putea sa ai noroi sau umezeala...

 

 

PS ...e singurul 4JX1 la care n-am reusit sa-i bag sarma in ECU :ang

...Bine ca ai rezolvat cu Tech2!

Cand are timp colegul poate face o cetire de parametri (are vreo 5-6 pagini de parametri) si poate le "inpozezi" si le incarci aici sa le comparam cu ce trebuie sa ai... :h5

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use