SUPERDRAGOS Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Ete ca nu mai sunt in tatonari.. Sper ca macar de acum incolo sa ne consultam 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o No feru e fain, sper sa nu ai probleme cu dansa ca apai sigur ne da cu consult. :grin: consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Pai oricum o sa trec pt.consult pe la tine,chiar daca nu are probleme.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian1 Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Maaa ce faina e :h5 Imi place si mie Trooper pentru ca e o Frontera adevarata ! :ha: Dar motorul asta de 3.0 :sc Sper sa n-ai probleme cu el ca masinuta e tare frumoasa! Off-Road in Waldland Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertz Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Fain acaret, sa il stapanesti sanatos. Vierde :br @Landcruiser Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 10, 2016 Author Share Posted October 10, 2016 (edited) Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Mersi,m-am hotarat saz fac pasul aducandu-mi aminte ca la fel se zicea ca sunt stricacioase si Kadettul 1/7,si Frontera 2.5,si pana la urma daca ai un pic de rabdare si creier (si mult noroc) se dovedeste ca nu e chiar asa...Sa vedem de acum inainte! Edited October 10, 2016 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o In principiu nu e o masina chiar rea Dragos. Doar ca are multe chichite si e proiectata (cel putin tot ce tine de motor) cu siguranta de un japonez cu creierii vraiste. Din suspensie o ridici frumos. Interiorul e destul de prietenos (nu iti cade bordul pe tine :ha:). Da-i ce-i trebuie si cand trebuie, verifica tot ce e de verificat si atata timp cat o sa o ti din scurt cu intretinerea nu cedeaza... consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Sunt la un pas de a Cumpara ASA ceva, stie cineva ce Norma Euro are din 2001 masina Asta. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 12, 2016 Author Share Posted October 12, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o E trecuta in cartea de BG euro 2 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmstancu Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Ete ca nu mai sunt in tatonari.. Sper ca macar de acum incolo sa ne consultam S-o porți sănătos pe unde vrei tu! Bine că și tapițeria arată beton, că altfel nu cred că aveai timp să ți-o faci......:wink::h5 AJUNGE! Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 15, 2016 Author Share Posted October 15, 2016 (edited) Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Pai imi rod unghiile ca nu am nimic sa-i fac..Dar am gasit eu-nuca de la schimbator nu mai are pielea pe care cea de la reductor o are...Banuiesc ca s-a rupt si cineva a scos-o.E cu cusatura americana,pe care n-am facut-o pana acum.Dar toate au un inceput. PS-Azi e a treia oara cand o demontez dimineata si o montez dupa amiaza exact cum a fost...Tot timpul se gasesc alte urgente. Edited October 15, 2016 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Re: Sfaturi achizitie Isuzu tropper 2001 3.o Pai imi rod unghiile ca nu am nimic sa-i fac..... Ete ca am gasit eu ce sa-i faci : un topic dedicat ! S-o calaresti sanatos ! :h5 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 16, 2016 Author Share Posted October 16, 2016 (edited) Re: De la Frontera la Trooper Mersi,chiar ma gandeam cum sa fac un topic separat fara sa pierd ce s-a postat..! Sunt cateva diferente si MULTE asemanari cu Frontera..Sasiul,sistemul de rulare,interiorul pozitionarea anexelor la motor sunt 70-80%la fel ca la Frontera B,numai ca un pic mai mari am impresia.Asta in mod evident datorita faptului ca Fronterica e facuta dupa Isuzu,cu piese de Isuzu (de ex pe toata instalatia la A si B,relee,cabluri,butoane scrie mare ISUZU,made in japan).Dar banuiesc ca se stiu aceste chestii. Edited October 16, 2016 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 (edited) Re: De la Frontera la Trooper Opel Monterey sau Isuzu Trooper sunt cam acelasi lucru Dragos. Din acest motiv asemanarile acelea exista. Opel Monterey este varianta "mai de teren" de la Opel. De partea de sasiu si caroserie s-au ocupat cei de la Opel iar pe partea electronica, motor si celelalte s-au ocupat astia de la Isuzu. Gaselnita cu 4JX1 a aparut undeva in 1997 cand s-a vrut un motor mai sofisticat, mai "premium" care sa fie smallblock, sa dezvolte mai multi cai samd ...si un japonez tampit s-a gandit ca hibridul asta pompe-duze/common rail e solutia. Tine cont ca in acei ani WV deabia intra pe piata cu motorul pompe-duze...si inca nimeni nu stia nimic de motorul common rail. Acest motor 4JX1 este prezent si pe aplicatii din domeniul agricol (tractoare) sau chiar utilaje tehnice gen stivuitoare, buldo-excavatoare samd Daca vrei informatie ia de aici ...http://www.itocuk.co.uk/forums/ ... dar trebuie sa iei un extraveral inainte sa te apuci de citit... :ha: Edited October 16, 2016 by Yonutz consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian1 Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Sasiul e mai mult de A. Uitate la prinderea bratelor fata si la directie. Ne poti face un review Frontera Vs. Trooper ? La cum se misca pe strada si pe teren, stabilitate, confort, putere, etc... Off-Road in Waldland Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 16, 2016 Author Share Posted October 16, 2016 (edited) Re: De la Frontera la Trooper Momentan nu prea...Distributia nu am schimbat-o inca si evit sa o fortez.La stabilitate/manevrabilitate sta mai mine ca Frontera B,dar mai prost ca A-ul.Poate unde ca e mai inalta.De fapt orice masina sta mai bine decat B-ul.Ca demarajsta pe picior de egalitate cu un 2.5 TDS bine reglat.Aici am niste nedumeriri,pentru ca diferenta de cai e mare 116 Frontera VS 160 Trooper.Aici mai e de lucrat,am niste electrovalve si/sau furtune de vacuum lipsa,si momentan nu am de unde sa ma inspir. Deci daca stie cineva ce ar trebui sa vina acolo,ar fi ideal.Am si EGR anulat,si nu-mi dau seama daca ce am lipsa e de la EGR sau de la 4x4.Acesta din urma cupleaza,se aude,martorul din bord sta aprins,insa s-ar putea sa cupleze numai pe cutia de transfer,nu si pe grupul fata.Toate furtunasele de pe cutie si de pe grupul fata sunt la locul lor si nu sunt crapate.Rotile se infraneaza la virajele pe asfalt,cum trebuie,dar totusi intrebarea persista.Ce dreaq era acolo..? Later edit-Am reusit sa fac niste semne pe o poza.. Nr 1-este o teava ce vine de dupa motor,si tragea aer -i-am pus un dop. Nr 2-Ce trebuia sa vina acolo? Nr 3-avele electrovalve tin e EGRulanulat sau de altceva? Ar mai fi retarderul de pe evacuare,i-ar trebui un vacuum.De unde ?Are doar o bucatica de furtun pe stut. Edited October 16, 2016 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Re: De la Frontera la Trooper O fi diferenta mare de cai, dar cuplul? :old Unitatea ce control de 4x4 este? 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 16, 2016 Author Share Posted October 16, 2016 Re: De la Frontera la Trooper O fi diferenta mare de cai, dar cuplul? :old Unitatea ce control de 4x4 este? Cuplu max.333 NM la 2000 rpm iar unit. de control 4x4 nu inteleg la ce te referi.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Re: De la Frontera la Trooper La cuplu putin peste 2.5 ... dar la 2000 Cutia aia neagra ca la B care comanda electrovalvele, la aia ma refeream ... 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Frumoasa tare! Iti doresc sa iti aduca numai bucurii. Ma tot minunez cat de frumos este interiorul cu pielea crem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 18, 2016 Author Share Posted October 18, 2016 Re: De la Frontera la Trooper :wink: Eu ma minunez de fiecare data cand se pune vreun mecanic cu salopeta neagra pe scaun.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 24, 2016 Author Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Ca demaraj sta pe picior de egalitate cu un 2.5 TDS bine reglat. Pana azi... :grin: Dupa intalnirea cu Yonut si trecerea in revista a cazanului,la indrumarea lui am prestat o diagnoza (de fapt 2 diferite)cu Tech II,scula originala Opel.S-a descoperit un senzor la ABS defect si eroare pe clapeta de acceleratie.Dupa resetarea ultimei erori,de la clapeta,ce sa vezi...Fuge masina!Nu intelegeam ce vrea sa zica Yonut cand ma intreba daca e violenta..DA,acum e violenta la accelerare,ajunge instant in 4000,asa cum trebuie.. :banana 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Dupa intalnirea cu Yonut si trecerea in revista a cazanului,la indrumarea lui am prestat o diagnoza (de fapt 2 diferite)cu Tech II,scula originala Opel. (...) Aha ... e bine de stiut :grin: 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 24, 2016 Author Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Pai l-a gasit pe tech II la Monterey `99.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Pana azi... :grin: Dupa intalnirea cu Yonut si trecerea in revista a cazanului,la indrumarea lui am prestat o diagnoza (de fapt 2 diferite)cu Tech II,scula originala Opel.S-a descoperit un senzor la ABS defect si eroare pe clapeta de acceleratie.Dupa resetarea ultimei erori,de la clapeta,ce sa vezi...Fuge masina!Nu intelegeam ce vrea sa zica Yonut cand ma intreba daca e violenta..DA,acum e violenta la accelerare,ajunge instant in 4000,asa cum trebuie.. :banana Asa ma ... :h5 Urmareste-o cu uleiul (sa nu o lasi sa ramana cu putin ulei ca e nasol, injectoarele se deschid cu presiune de ulei, adica asa porneste masina) si rezolva problema pierderii... care nu e cine stie ce. Ptr senzorul de ABS mergi pe fir si undeva ai o mufa. Acolo s-ar putea sa ai noroi sau umezeala... PS ...e singurul 4JX1 la care n-am reusit sa-i bag sarma in ECU :ang ...Bine ca ai rezolvat cu Tech2! Cand are timp colegul poate face o cetire de parametri (are vreo 5-6 pagini de parametri) si poate le "inpozezi" si le incarci aici sa le comparam cu ce trebuie sa ai... :h5 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts