SUPERDRAGOS Posted October 24, 2016 Author Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Pai a aparut numai ce era in neregula,altceva nimic.A mai intrat pe cateva chestii,mi-a gatuit motorul din tester,cam atat,ca era pe picior de plecare.A,si n-a putut citi VIN,nu stie nici el de ce-apareau liniute.(premiera..) A ramas sa gaseasca un TIS de Isuzu (parca..) sa-mi poata spune mai multe,eventual o resoftare (de care nu sunt convins inca) Dupa cum spuneam,acceleratia e fenomenala,am ratat intrarea pe alee la bloc ca mergeam prea tare. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian1 Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Bag de seama ca motorul asta de 3.0 este destul de inaintat... :h5 Off-Road in Waldland Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Bag de seama ca motorul asta de 3.0 este destul de inaintat... :h5 Da, facut de niste japonezi odihniti :ha: 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted October 26, 2016 Author Share Posted October 26, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Pana acum cel mai odihnit mi se pare ala care a proiectat farul si mai ales sistemul de prindere..Farul se prinde de o tabla prin 3 chestii gen pivoti,din care unul e reglajul st/dr.Aceasta se prinde de alta tabla cu suruburi impreuna cu motorasul de stergator,cu ornamentul vopsit dintre far si bara,si cu reglajul pe inaltime.TOATE se prind apoi pe tabla masinii cu inca 3-4 suruburi si inca 2 pivoti ca la prima tabla.. :ang4 Si bonus,ca sa strangi ultimul surub pe caroserie,ori dai bara jos,ori reusesti sa-l strangi mai usor doar daca ai o mana cu cel putin 2 coate,daca nu 3.. :1 Insa cand il aprinzi si vezi cum lucreaza toate,parca mai uiti de chin.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted November 5, 2016 Author Share Posted November 5, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Are cineva idee care este releul bujiilor (daca exista separat)si unde este pozitionat?De cand a venit frigul,porneste la prima cheie-luuunga 3-5 secunde,iar dupa ce porneste arata incarcarea cam la 11V,iar becurile de la ABS,baterie si frana de mana (sau lichidul de frana)stau aprinse.Dupa 5-7 minute se ridica incarcarea la 13-14 V,toate avariile se sting,totul revine la normal.In aceste 5-7 min.insa,toate se misca in reluare-geamurile,stergatoarele,faruri slabe-ceea ce ma duce cu gandul la posibilitatea unei bujii in scurt,poate chiar bara ce le leaga sa dea la masa,sau releu de incarcare alternator-am vazut pe net ca este unul albastru,eu nu l-am localizat inca,in compartimentul de sigurante de la motor nu este. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted November 12, 2016 Author Share Posted November 12, 2016 Re: De la Frontera la Trooper N-a avut nimeni de-aface cu releul de bujii..?Ca l-am cautat si pe Google,nu apare nicaieri,nici macar o poza..Care-i misterul? Intre timp am constatat ca am si "ceramic heater",adica o rezistenta electrica aplicata peste clasicul calorifer de apa.Functioneaza numai daca se da cursorul de la caldura la maxim,iar motorul este rece.Nu asta este cauza becurilor aprinse la baterie,4x4 si frana,releul l-am luat eu de la lumina de ceata si l-am pus in locul liber de la "ceramic heater".Cand porneste incalzirea,motorul se mai tureaza un pic,undeva aproape de 1000 rpm.Insa tot nu sare incarcarea de 12.3.De-abia cand opresc motorul incepe si creste curentul in baterii. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Cine n-are de lucru isi face ... ca prea te plictiseai cu 2.5 :ha: 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctinu Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Re: De la Frontera la Trooper ....De-abia cand opresc motorul incepe si creste curentul in baterii. ??!! Sa cunosti, sa vrei - vei putea face ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted November 13, 2016 Author Share Posted November 13, 2016 (edited) Re: De la Frontera la Trooper Cine n-are de lucru isi face ... ca prea te plictiseai cu 2.5 :ha: Da,in fiecare zi descopar ceva nou..Te tine in priza.Asta cu ceramic heater ma duc sa o probez acum,cat e rece.. @ctinu-nu am scris gresit,pur si simplu asa este,are 12.3V pe aparat,cand opresc motorul incepe si creste-pana sa ma apuc de desfacut as vrea sa vad si alte pareri,pentru ca stiu ca masinile nu se repara pe net. Presupunerea mea este ca am o bujie in scurt,sau pe aproape,in orice caz un consumator foarte mare.Am mai aflat si ca "releul albastru"care se ocupa cu incarcarea alternatorului sau ceva in genul asta a fost manarit,la mine nu e deloc. Edited November 13, 2016 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctinu Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Re: De la Frontera la Trooper 1 Alternatorul nu incarca suficient; vinovat el sau releul regulator + o punere la masa undeva. 2 Scurtcircuit mai mare care nu poate fi compensat de alternator. Cand dispare consumul, dupa luarea contactului, bateria se regenereaza putin. Asta ar explica cresterea tensiunii. Gasesti mai multe metode de a identifica un scurtcircuit, Succes! Sa cunosti, sa vrei - vei putea face ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted November 14, 2016 Author Share Posted November 14, 2016 Re: De la Frontera la Trooper Dintr-un motiv sau altul,regulatorul a fost scos si s-au facut ceva modificari. Adica unde trebuia sa fie vestitul releu albastru e gaura,nici macar lamelele nu sunt.Am impresia ca s-au legat altfel,imi scapa cum.Ar trebui sa o compar cu una identica,fara modificari.Deci chiar daca as avea releul,nu as sti cum sa-l leg.Poate doar daca exista vreun posesor binevoitor de 3.0 sa se uite la a lui si sa imi spuna ce culori ar trebui sa vina pe piciorusele lui. Acesta e releul buclucas,daca nu ma insel e acelasi ca la ventilatoarele de AC de la Frontera 2.5 TDS,poate si la altele. Deci pana nu rezolv ceva cu acest releu,evit sa desfac alternatorul. Si din pacate scurtcircuitul/consumatorul nu-l pot identifica prin metoda aratata de colegul @ctinu,se manifesta doar cu motorul pornit si la rece.Si afara de asta,am 2 baterii. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted January 28, 2017 Author Share Posted January 28, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Asa se face...! 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 11, 2017 Author Share Posted April 11, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Problema cu incarcarea era destul de simpla-Una din cele 2 curele era alta dimensiune.Cea din fata,mai accesibila,era intinsa bine,ceea ce m-a dus cu gandul ca si a doua e la fel,neputand sa o apas.Dar cum Satana isi face lucrarea,evident ca a doua era slaba,si cat erau activate bujiile (si probabil si ceramic heater) tensiunea scadea si becul la altenator se aprindea foarte frumos.S-au schimbat ambele,aceeasi dimensiune. Tot nu mi-e clar ce face releul acela insa. Cateva poze cu noile gume 285 75 16(care de fapt sunt vechi,dar le-am luat pentru jante) 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Re: De la Frontera la Trooper (...) Cateva poze cu noile gume 285 75 16(care de fapt sunt vechi,dar le-am luat pentru jante) 285/75/16!!!! :oo Nu ating pe nicaieri?! 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 (edited) Re: De la Frontera la Trooper Nu,am impresia ca intra si mai mari,dar nu-mi mai bat capul (momentan).Posibil sa atinga daca ar fi noi,dar sunt cam chele,asa ca nici un pericol. Edited April 13, 2017 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Ce mai inventam la bautura.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 22, 2017 Author Share Posted April 22, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Ne vede lumea altfel.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Ne vede lumea altfel.. Pai asa? Pui la Trooper piese de Frontera! :ha: 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Frontera e un Trooper/Monterey la scara mai mica.Multe iese sunt identice,din fericire. :1 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted May 28, 2017 Author Share Posted May 28, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Discuri pe spate identice cu Frontera A/B,plug&play.Si incepem si scoala de soferi.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Mici activitati de weekend.Un mic suport de casete,ca si asa era locul liber. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Dupa ce am demolat jumatate de bord ca sa ajung la condenserul de AC,sa-l curat (obisnuit ca la Frontera),am constatat ca treaba se poate rezolva mult mai elegant.M-am intrebat "Ce-o face plasticul asta?" dupa care am tras de el si ce sa vezi-Acces direct la filtrul de polen.Filtru pe care Fronterica nu-l avea. De fapt filtrul este format din 2 mai mici,etajate,care sincerr cred ca-l voi face dintr-unul normal de Corsa.Asta pentru ca de cate ori am cautat piese noi am ras de n-am mai putut la aflarea pretului,din cauza multitudinii de zerouri. Evident ca sunt cele originale,dupa cat de imbacsite erau. In schimb,condenserul era ca nou,fara gram de mizerie in el.Se pare ca asta era si cauza aburirii geamurilor asta iarna. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Pai era curat datorita filtrului care a oprit toata mizeria, 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted June 24, 2017 Author Share Posted June 24, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Daca imi aduc bine aminte,si la Fronterica e loc in carcasa pentru aceste filtre,numai ca nu le are,si nici capacul de vizitare nu exista.Operatiunea pe indelete aici. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Re: De la Frontera la Trooper Nu e loc, cel putin la A ... Dupa turbina vine imediat vaporizatorul ... 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts