Astral Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM ...... Am zis c-am vazut cu coada okiului, n-o lua de buna, mai ales ca-i pe computer, revin cu date precise cand oi avea. Chiar te rog sa revii cu ceva detalii precise asupra consumului pentru ca era o discutie contradictorie intre consumul unui motor de 2.8 / 3.0 fata de unul de 4.2. :h5 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted January 30, 2017 Author Share Posted January 30, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Chiar te rog sa revii cu ceva detalii precise asupra consumului pentru ca era o discutie contradictorie intre consumul unui motor de 2.8 / 3.0 fata de unul de 4.2. :h5 O sa revin, dar deocamdata plec 2 saptamani, deci mai dureaza. Oricum din experienta mea, criteriile cele mai importante sunt nr. de cai si cum ii pui la treaba (talpa) si cat de mult trebuie sa care caii aia (greutate si aerodinamicitate). Capacitatea unui motor este mai putin importanta in economia consumului. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radui Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Nu imi imaginez, refuz sa cred ca japonezul a construit o asemenea masina fara un sistem de tractiune destept si potent. Stai linistiti Giorgele ca are ATRAC. Franeaza roata care se invarte aiurea. Dar nu gasesti nici un buton in bord, pentru ca nu e decuplabil. Schimba intre modul de strada (controlul tractiuni ca pe orice altceva) pe un mod mai de teren cand blochezi centralul sau cuplezi reductor. La varianta cu facelift au si crawl control care e mai smecher. In rest blocante ARB se pot pune oricand. TLC KDJ120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted January 30, 2017 Author Share Posted January 30, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Stai linistiti Giorgele ca are ATRAC. Franeaza roata care se invarte aiurea. Dar nu gasesti nici un buton in bord, pentru ca nu e decuplabil. Schimba intre modul de strada (controlul tractiuni ca pe orice altceva) pe un mod mai de teren cand blochezi centralul sau cuplezi reductor. La varianta cu facelift au si crawl control care e mai smecher. In rest blocante ARB se pot pune oricand. Mai aflu si cate ceva despre ce am sub mine .... Multumesc ! Chiar daca nu este face-lift, am vazut ca are buton de crawl control (de fapt o rozeta cu 3 pozitii de viteza, banuiesc ca ala e). Link to comment Share on other sites More sharing options...
covaciusorin Posted February 3, 2017 Share Posted February 3, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Smechera masina! In caz ca o sa cauti o suspensie pentru ea uite aici un link : https://madetoadventure.com/collections/toyota-product-kit/products/2-inch-lift-toyota-land-cruiser-200-stage-2-trail-series-tough-dog-suspension-kit Nu te speria de pret, e in peso philipinezi:ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM Am tot citit in carte, pe net, you tube, etc., teoretic am invatat-o. Urmeaza sa trec la practica, dar mai dureaza ca vreau sa-i pun scuturi si gume. Cel mai bengos mi se pare sistemul CRAWL CONTROL (care inlocuieste si upgradeaza ATRAC-ul), probabil datorita lui nu are nevoie de dif. fata + spate. Uite aici o demonstratie care m-a lasat masca : Edited February 18, 2017 by mufasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM Stai linistiti Giorgele ca are ATRAC. Franeaza roata care se invarte aiurea. Dar nu gasesti nici un buton in bord, pentru ca nu e decuplabil. Schimba intre modul de strada (controlul tractiuni ca pe orice altceva) pe un mod mai de teren cand blochezi centralul sau cuplezi reductor. La varianta cu facelift au si crawl control care e mai smecher. CRAWL CONTROL este de fapt un upgrade al ATRAC-ului si se monteaza standard pe L200 incepand cu 2010 (faceliftul a venit in 2012), cat si pe 4Runner, FJ Cruiser, LC Prado sau chiar pe Tacoma, dar pe toate astea este optional. Sistemul este conceput sa urci sau sa cobori pante/rampe nasoale, indiferent ca sunt cu noroi, zapada sau bolovani, sau sa incerci sa iesi cand ai ramas impotmolit (inainte sa chemi tractorul :grin:). El functioneaza max. 12 minute si o data ce l-ai activat (cu pedala de frana calcata), soferul nu mai atinge nici o pedala, masina urca/coboara/iese singura. Singurul lucru pe care poti sa-l modifici este viteza la care el lucreaza, intre 1-5 km/h. Deci practic este un sistem "de urgenta", cand masina este exploatata optim de catre ECU, in functie de foarte multi parametri (lesne de inteles ca face mai bine decat soferul), pentru a te scoate din kkt. Edited February 18, 2017 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan Dinescu Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM CRAWL CONTROL este de fapt un upgrade al ATRAC-ului si se monteaza standard pe L200 incepand cu 2010 (faceliftul a venit in 2012), cat si pe 4Runner, FJ Cruiser, LC Prado sau chiar pe Tacoma, dar pe toate astea este optional. Sistemul este conceput sa urci sau sa cobori pante/rampe nasoale, indiferent ca sunt cu noroi, zapada sau bolovani, sau sa incerci sa iesi cand ai ramas impotmolit (inainte sa chemi tractorul :grin:). El functioneaza max. 12 minute si o data ce l-ai activat (cu pedala de frana calcata), soferul nu mai atinge nici o pedala, masina urca/coboara/iese singura. Singurul lucru pe care poti sa-l modifici este viteza la care el lucreaza, intre 1-5 km/h. Deci practic este un sistem "de urgenta", cand masina este exploatata optim de catre ECU, in functie de foarte multi parametri (lesne de inteles ca face mai bine decat soferul), pentru a te scoate din kkt. Nu sunt un specialist sunt si atehnic dar ce relatezi tu e un pic desprins din proiectele NASA... Daca e asa inseamana ca industria de blocanti .. autoblocanti...etc.. moare cum mor elefantii pe drum spre cimitir..in timp ce unu... cu ranjetul pe fata tine frana apasata 12 minute... Muschi la picioara sa ai tata .. ca acaratul iese singurel ... din nisip... namaol si enventual chiar caca un pic mai mare si mai tare.. Scuze nu vreau sa te persiflez... dar ATRAC-ul asta nu poate face si clatite... face si el destule probabil dar nici chiar asa.. Edited February 18, 2017 by Razvan Dinescu Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM pe un traseu nearanjat de toyota sistemul in actiune: :wink: Edited February 18, 2017 by adrianfd Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Nu sunt un specialist sunt si atehnic dar ce relatezi tu e un pic desprins din proiectele NASA... Daca e asa inseamana ca industria de blocanti .. autoblocanti...etc.. moare cum mor elefantii pe drum spre cimitir..in timp ce unu... cu ranjetul pe fata tine frana apasata 12 minute... Muschi la picioara sa ai tata .. ca acaratul iese singurel ... din nisip... namaol si enventual chiar caca un pic mai mare si mai tare.. Scuze nu vreau sa te persiflez... dar ATRAC-ul asta nu poate face si clatite... face si el destule probabil dar nici chiar asa.. Nici nu l-am folosit inca, relatez ceea ce am citit si ce am vazut pe you tube. Ai vazut filmulezul pe care l-am pus cu Tacoma ingropata in nisip ? Si mie mi s-a parut incredibil, eram sigur ca de acolo n-o mai scoate decat tractorul. Dar se pare ca inginerii de la Toyota intr-adevar or fi spionat NASA si au reusit s-o scoata fara tractor :al. Apoi am intrat si pe alte pe forumuri de specialitate si pare real. Si BTW, unde ai vazut tu ca tii piciorul pe frana ? Doar la cuplare. Apoi poti sa te dai jos din masina (pe geam ca daca deschizi usa se decupleaza automat sistemul si se opreste masina) si masina isi face treaba. Totul este sa fii ager sa te si urci la loc, ca 12 min. nu se mai opreste ...:ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM pe un traseu nearanjat de toyota sistemul in actiune: :wink: Mie mi s-a parut ca s-a descurcat bine, mai ales cu gumele ale de strada. Si-a facut treaba de multe ori cand soferul n-a putut (de ex. min. 12), dar sigur ca exista si limite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM ideea e ca traseul i-a aratat repede limitarile, daca e nevoie de putin span, pt o urcare mai in forta e cam gata. si chiar cand soferul preia controlul, nu blocheaza cum trebuie, s-a vazut cum fata nu lucra. sistemul e super pt genul asta de masina, nimic de comentat, ce faceau ei pe acolo 90%+ din posesori nu o sa faca, dar nu e chiar minunatia pe care o lauda toyota. gumele ca gumele dar si cu gume bune traseul poate devine mai alunecos... sa fi fost nitel namol pe acolo spre exemplu, niste clisa romaneasca :wink: sunt niste australieni care se dau cu 200. pe canalul asta, daca ai rabdare sa cauti pe acolo: https://www.youtube.com/user/Hemi4WD blocata fata-spate. o cam chinuie, ca isi permit. inclusiv planetarele rupte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM "noi astia" mai vechi , dupa ani si ani de "tradari" suferite din partea electronicii ce te lasa cand ti-e lumea mai draga fara sa te preavizeze in vreun fel , dupa ce in ultimii 10-15 ani ne stoarcem creierii cum sa mai dam jos de pe acarete firaraia ce nu e neaparat necesara , asta pt ca spre exemplu ne-am saturat de noroi in gura atunci cand ramane geamu electric jos si mai e si ceva viscol pe afara , deci uite cum a inceput sa ne REplaca manivela de la geam , deci "noi astia" nu o sa intelegem niciodata bucuria beculetelor ce flashuie in bord, a etrierelor ce paraie din incheieturi in inchipuirea lor de fiare proaste ce se cred blocante , a ESP-ului ce ne face inutila pedala de acceleratie pt ca "sistemu" taie gazu privandu-ne de orgasmul sunetului unui motor "in blana" , etc etc Toate astea instalatii electronice CRAWL etce, etc sunt cuceriri ale stiintei ce ne raman straine, nu zic ca sunt rele , dar "noi astia" am ajuns la intelepciunea unui calugar budist ce apreciaza lucrurile simple si durabile, evident intelepciune ce a venit dupa ce am stricat fiecare din noi ceva bani la viata noastra ... intelepciune ce ti-o doresc si matali ;) Ca o concluzie , " Electronic si Fiabil nu exista !" , pana la urma tot ti-o iei de la dansa ... Iti doresc sa te bucuri de jokaria, sa te poarte sanatos pe coclauri si sa stai cat mai putin cu ea in service ! 1 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoghi Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Daca poate ....poate! pro si contra Cand HarleyDavinson a ajuns la 160km/ora era.cea mai rapida motocicleta din lume....acum orice motocicleta serioasa fuge cu 300. sunt mai multe filmulete pe yotubb . O ghidusie ceva totusi e undeva. Nu am vazut demonstratie in noroi.Sunt facute numai in nisip. Am in curte un englez si un american :F Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM "noi astia" mai vechi , dupa ani si ani de "tradari" suferite din partea electronicii ce te lasa cand ti-e lumea mai draga fara sa te preavizeze in vreun fel , dupa ce in ultimii 10-15 ani ne stoarcem creierii cum sa mai dam jos de pe acarete firaraia ce nu e neaparat necesara , asta pt ca spre exemplu ne-am saturat de noroi in gura atunci cand ramane geamu electric jos si mai e si ceva viscol pe afara , deci uite cum a inceput sa ne REplaca manivela de la geam , deci "noi astia" nu o sa intelegem niciodata bucuria beculetelor ce flashuie in bord, a etrierelor ce paraie din incheieturi in inchipuirea lor de fiare proaste ce se cred blocante , a ESP-ului ce ne face inutila pedala de acceleratie pt ca "sistemu" taie gazu privandu-ne de orgasmul sunetului unui motor "in blana" , etc etc Toate astea instalatii electronice CRAWL etce, etc sunt cuceriri ale stiintei ce ne raman straine, nu zic ca sunt rele , dar "noi astia" am ajuns la intelepciunea unui calugar budist ce apreciaza lucrurile simple si durabile, evident intelepciune ce a venit dupa ce am stricat fiecare din noi ceva bani la viata noastra ... intelepciune ce ti-o doresc si matali ;) Ca o concluzie , " Electronic si Fiabil nu exista !" , pana la urma tot ti-o iei de la dansa ... Iti doresc sa te bucuri de jokaria, sa te poarte sanatos pe coclauri si sa stai cat mai putin cu ea in service ! Ai dreptate 100%, inclusiv cu "pana la urma tot ti-o iei de la dansa" :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristi S Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Salut! Iti doresc sa te bucuri de masina si sa nu intampini probleme cu ea. Sunt convins ca este una dintre acele automobile 4x4 care imbina foarte bine cele doua categorii - Off Roaderele si SUV urile. Electronica prezenta pe noile 4x4 aduce o usurinta a utilizarii si da dovada de fiabilitate atat timp cat masina nu este abuzata si folosita in stil utilaj agricol/forestier. Masinile care imbina vechile configuratii de construire, cum sunt sasiul, reductorul cu doua trepte si puntea rigida, cu noile tehnologii, cum sunt controlul tractiunii, al stabilitatii si sistemele de asistenta la urcare si coborare, ofera o versatilitate uriasa. Probabil, ca si masina mea, un LC 200 va arata semne de slabiciune o data folosit pentru munci grele, constant si fara atentie prea multa din partea utilizatorului. Dar isi vor dovedii superioritatea atunci cand vor fi folosite unde oamenii isi folosesc preponderent automobilele, adica pe sosele. Si nu de putine ori pe sosele din ce in ce mai bune, pe distante mai lungi, unde criteriile de selectie sunt confortul si eficienta. As vrea sa cunosc eu posesorul de off roader care va declara cu sinceritate ca dupa ce a facut un tur al europei cu al sau "indestructibil" isi declara automobilul silentios, placut la condus, confortabil si pretabil pentru o asemenea utilizare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM Salut! Iti doresc sa te bucuri de masina si sa nu intampini probleme cu ea. Sunt convins ca este una dintre acele automobile 4x4 care imbina foarte bine cele doua categorii - Off Roaderele si SUV urile. Electronica prezenta pe noile 4x4 aduce o usurinta a utilizarii si da dovada de fiabilitate atat timp cat masina nu este abuzata si folosita in stil utilaj agricol/forestier. Masinile care imbina vechile configuratii de construire, cum sunt sasiul, reductorul cu doua trepte si puntea rigida, cu noile tehnologii, cum sunt controlul tractiunii, al stabilitatii si sistemele de asistenta la urcare si coborare, ofera o versatilitate uriasa. Probabil, ca si masina mea, un LC 200 va arata semne de slabiciune o data folosit pentru munci grele, constant si fara atentie prea multa din partea utilizatorului. Dar isi vor dovedii superioritatea atunci cand vor fi folosite unde oamenii isi folosesc preponderent automobilele, adica pe sosele. Si nu de putine ori pe sosele din ce in ce mai bune, pe distante mai lungi, unde criteriile de selectie sunt confortul si eficienta. As vrea sa cunosc eu posesorul de off roader care va declara cu sinceritate ca dupa ce a facut un tur al europei cu al sau "indestructibil" isi declara automobilul silentios, placut la condus, confortabil si pretabil pentru o asemenea utilizare. As zice ca pt Europa as prefera un E klasee sau o serie 5 decat ditamai huiduma ;) Deci nici aici nu "marcheaza" Ma rog am pornit discutia de la offroad si acum o dam in "asfat tango" .. Edited February 20, 2017 by nissan4x4 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM As zice ca pt Europa as prefera un E klasee sau o serie 5 decat ditamai huiduma ;) Deci nici aici nu "marcheaza" Ma rog am pornit discutia de la offroad si acum o dam in "asfat tango" .. Am cautat cel mai bun compromis on/off road si cred ca n-am ales rau. Pentru on-road sa stii ca "huiduma" (bine spus) e foarte confortabila, e totusi un SUV premium. Pentru distante mici si medii (cateva sute de km), senzatia de "huiduma" + V8-ul imi da o senzatie care-mi place mai mult decat la un autoturism. Pentru Europa ... exista avioane, cred ca stii ce-s alea :ha::ha::ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Am cautat cel mai bun compromis on/off road si cred ca n-am ales rau. Pentru on-road sa stii ca "huiduma" (bine spus) e foarte confortabila, e totusi un SUV premium. Pentru distante mici si medii (cateva sute de km), senzatia de "huiduma" + V8-ul imi da o senzatie care-mi place mai mult decat la un autoturism. Pentru Europa ... exista avioane, cred ca stii ce-s alea :ha::ha::ha: Masina 4x4 ai, umor ai ...nu cred ca iti mai trebuie nimic ;) ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
radui Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Din categoria electronica e buna la avioane - decoleaza singure cu ATRAC Si aceasi panta cu diferentiale la liber si celebru flex de landrover. Trecand peste caterinca, in 99% din situatii sistemul face incomparabil mai mult decat punti deshise. Pana la urma asigura perioade de moment la toate rotile. TLC KDJ120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan Dinescu Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Aroganta maxima... Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan Dinescu Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM poate toate... pe uscat.. e clar si pentru mine care sunt profesor de istorie ca suprafata face diferenta.. e ud pe jos old school!!! e uscat electronica tata.. Edited February 20, 2017 by Razvan Dinescu Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM Din categoria electronica e buna la avioane - decoleaza singure cu ATRAC Si aceasi panta cu diferentiale la liber si celebru flex de landrover. Trecand peste caterinca, in 99% din situatii sistemul face incomparabil mai mult decat punti deshise. Pana la urma asigura perioade de moment la toate rotile. Repeta dupa mine, OFFROAD INSEAMNA SI NOROI, OFFROAD INSEMANA SI NOROI , OFFROAD INSEAMNA SI NOROI !!! Cat priveste trecerea discutiei de la asfalt tango la avioane, te asigur ca in acest domeniu un simplu calculator cat palma costa cam cat a platit primul propretar pe intreaga dumitale masina , de noua (intuiesc ca peste 100.000 USD . Deci la aeroplane e electronica dar ...mai altfel. Si iti pot spun ca oricum avem mari probleme si in aceste conditii. LC 200 e un SUV construit dupa standardele SUA, cu care merge americanu mediu la supermarket , e misto , confortabil , dar nu o sa mearga NICIODATA pe acolo pe unde umbla Patrolul meu , ma refer la coclauri , ref la sosea , te iau oricand la o liniuta cu un Logan 2,0 un pic "intzepat" Nu imi plac discutiile in contradictoriu , in acest moment conduc un Landcruiser din 2016 care are si crawl dar si blocant adevarat pe spate , am avut ocazia sa testez sitemul , mi se pare ok pt SUV , dar la prima tura in noroi a trebuit sa duc masina la reprezentanta pt ca s-a deranjat grav pe ABS dar si pe cutie, schimba vitezele anapoda, sa nu mai vorbesc ca desi are numai 25.000 km stau cu becul aprins la nivelul de ulei . Mai am un HILUX pe mana care nu pot intelege de ce dupa ce il bagi in 4x4 se aprinde becul la ABS si asa ramane chiar dupa ce il scoti din 4x4 ... Nu trebuie sa te superi, discutam tehnica si cam atat. Edited February 20, 2017 by nissan4x4 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
mufasa Posted February 20, 2017 Author Share Posted February 20, 2017 (edited) Re: Vi-l prezint pe FRAM Repeta dupa mine, OFFROAD INSEAMNA SI NOROI, OFFROAD INSEMANA SI NOROI , OFFROAD INSEAMNA SI NOROI !!! Cat priveste trecerea discutiei de la asfalt tango la avioane, te asigur ca in acest domeniu un simplu calculator cat palma costa cam cat a platit primul propretar pe intreaga dumitale masina , de noua (intuiesc ca peste 100.000 USD . Deci la aeroplane e electronica dar ...mai altfel. Si iti pot spun ca oricum avem mari probleme si in aceste conditii. LC 200 e un SUV construit dupa standardele SUA, cu care merge americanu mediu la supermarket , e misto , confortabil , dar nu o sa mearga NICIODATA pe acolo pe unde umbla Patrolul meu , ma refer la coclauri , ref la sosea , te iau oricand la o liniuta cu un Logan 2,0 un pic "intzepat" Nu imi plac discutiile in contradictoriu , in acest moment conduc un Landcruiser din 2016 care are si crawl dar si blocant adevarat pe spate , am avut ocazia sa testez sitemul , mi se pare ok pt SUV , dar la prima tura in noroi a trebuit sa duc masina la reprezentanta pt ca s-a deranjat grav pe ABS dar si pe cutie, schimba vitezele anapoda, sa nu mai vorbesc ca desi are numai 25.000 km stau cu becul aprins la nivelul de ulei . Mai am un HILUX pe mana care nu pot intelege de ce dupa ce il bagi in 4x4 se aprinde becul la ABS si asa ramane chiar dupa ce il scoti din 4x4 ... Nu trebuie sa te superi, discutam tehnica si cam atat. Are you speaking with meeee ... !? Edited February 21, 2017 by mufasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Re: Vi-l prezint pe FRAM Are you speking with meeee ... !? nuuu, "polimerizez" cu colegul dumitale, radui ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts