Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Trecerea prin apa. Informatii utile.


Recommended Posts

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Si ca tot vorbeam de sfaturi, ideal ar fi ca si esapamentul sa fie scos undeva mai sus ( de 2 ani imi tot zic ca o sa fac asta si tot nu o fac... slp :ha: , da` toate la timpu` lor :h5 )

 

[youtube:1bokq3mc]

[/youtube:1bokq3mc]

img9d.JPG.f6a9826d8d335a39f07b3e771a30570a.JPG

img9b.JPG.e3006803ec7f6fb5d3b7362885762d8c.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Tot de adaugat ar mai fi si izolarea pe cat posibil cu silicon sau ceva asemanator, a releelor de bujii, semnalizare, faruri, stergatoare, etc. Mie dupa iesirea din apa nu m-i se mai opreau stergatoarele, farurile nu mai mergeau, iar semnalizarile erau pe avarie. Bine....toate dureaza cam 10-15 minute, sau pana la scoti si le scuturi/stergi de apa. Dar nu e placut scartaitul cand iti merg stergatoarele pe uscat.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Dar nu e placut scartaitul cand iti merg stergatoarele pe uscat.

 

 

 

solutia ii sa iei o sticla de apa si sa dai pe parbriz pana se usca releelele. :ha:

Rocar Tv 14f 1978

Suzuki Samurai 1999

Nissan Micra K11 1996

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest nr. 150

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Rămas împotmolit în "mâltoacă", am fost tras afară din ea cu spatele. Botul s-a lăsat puţin în jos, aşa că apa intrată în electromotr s-a dus în faţă şi nu a mai ieşit. În mod normal el are o gaură în spate jos, astfel că de intră ceva apă, ea curge afară (electromotor de Dacie). La prima cheie l-am ars. Cel puţin am învăţat. Am păţit-o şi cu farurile şi cu capacul de delcou.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Apropo de faruri aprinse, aici am uitat proiectoarele dar au rezistat eroic si nu s-au spart desi luminau de sub apa de zici ca eram submarin. Sunt niste proiectoare Bosch.

 

IMG_9724.JPG.ec3f5ea56a42c43c83372ac253135117.JPG IMG_9725.JPG.ced347f21df83e52bff17c3d69bc5515.JPG IMG_9724-1.jpg.66fc35e09a3b5431b3c7c95ab5b29dc2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

As mai adauga ceva...

Daca masina are intercooler, odata ce scoateti bujiile scoateti si furtunu care face legatura intre intercooler si admisie, dupa care puteti da la automat. Daca nu veti face asta aveti mari sanse sa va intoarceti de unde ati pornit, adica sa aveti din nou " apa in motor" fiindca acceasta a fost acumulata in intercooler. Apa din intercooler o eliminati ori punand bujiile, porning motoru si accelerand ori cel mai recomandat prin " suflare" cu alt dispozitiv ( compresor puternic sau un simplu racord la o teava de esapament...). ( " aproape patit pe propria piele" dar din fericire " dat seama la timp") :f2

ex: ARO 244 3.1D & Opel Frontera 2.3TDI :cort
Link to comment
Share on other sites

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

...

1. Studiati zona inainte de a intra in apa. Stabiliti clar intrarea si iesirea. Testati adancimea apei cu un bat (sau cu antena de la masina :grin: ). Nu va bagati in apa daca sunteti doar cu o singura masina. Cel putin inca o masina trebuie sa ramana pe mal pana la trecerea definitiva a primei.....

 

5. Lasa geamul deschis. Daca masina se scufunda, e posibil sa nu poti deschide usa asa ca iesirea pe geam este sigura. Centurile de siguranta sa fie desfacute.

....

 

8. Daca, la trecerea printr-un rau, simtit ca masina pluteste si este luata de apa, asteptati putin pana masina se umple de apa dupa care ea se va lasa incet pe fund si veti avea din nou adarenta. (experienta proprie)

....

 

 

hmmm...oare astia de mai jos or incalcat si alte reguli sau numa alea de le-am lasat mai sus?

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Rlqy5ZYJAI4

 

no comment...

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Am si eu o intrebare de incepator, azi am trecut prima data printr-o balta mai mare cu Pinin-ul si de cate ori intra cu burta in apa iesea puternic fum alb. Din cate am observat iesea din zona tobei intermediare, care e foarte fierbinte. Ma gandesc ca nu ar trebui sa fie vreo problema, dar am zis totusi sa intreb pe cei mai experimentati daca e OK si se poate intampla ceva, gen sa se decaleasca materialul? Sau ar trebui lasata toba sa se raceasca inainte? In secunda doi dupa iesirea din apa fumul dispare complet. Se aude cand iese fumul si sfarait de metal incins.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Atunci cand ramai cu masina in apa pana la capota( deci motorul alternatorul electromotorul scufundate) si astepti pe cineva sa vina sa te recupereze opresti motorul si il repornesti cand ajunge sau mai bine il lasi mergand?

Link to comment
Share on other sites

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

dacă ai rămas în poziția aia... ai cam încurcat-o

oprești motorul, incearcă să scoți și o fișă de la baterie, sau bateria cu totul

 

oricum mașina o să o duci pe platformă - cu apă în tobe, circuitele electrice, faruri, siguranțe, relee, calculator, rezervor etc nu mai pornește

Link to comment
Share on other sites

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

... dar asta depinde al naibii de mult de masina ... sunt cateva destul de obisnuite dar care nu se supara deloc de o baita daca are snorkelul in buna stare .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

Te asigur ca nu e chiar asa grav cum ai crede. Am ramas de nenumarate ori in apa foarte adanca atat cu patrolul cat si cu IMS-ul si nu am avut probleme, le-am scos din apa cheie si mai departe. Trebuie sa recunosc ca la IMS mai facea figuri electromotorul dupa o baie sanatoasa dar il porneam tras si continuam...

Link to comment
Share on other sites

Re: Trecerea prin apa. Informatii utile.

 

sigur că da, unii au capota de la motor sub nivelul scaunelor :)

așa că la ei nu se inundă nimic sensibil

și cum timpul e relativ, poate că sintagma "a rămâne blocat în apă pînă la capotă" poate dura oricât între 1 secundă și timpul necesar prietenilor pentru intervenție...

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use