Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas


cristi3611

Postări Recomandate

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Tinand cont ca ARO a fost cea mai buna maina de teren din lume la timpul ei si tinand cont ca vroia sa o cumpere mercedesu pentruca ei nu aveau jeep in gama lor,,,, ce credeti voi cat va mai rezista simbolul aro pe sosele pentruca acum te intilnesti foarte rar cu unul si din ce in ce mai rar as zice eu pentruca toti care isi doresc un jeep isi eau mithubisi, nisan etc eu is de parere ca nu neaparat daca numele duce cu gandul la o marca straina asta nu inseamna ca si produsul e de calitate.Nu credeti ca raportul calitate/pret al marcii aro e foarte bun CE MASINA DE TEREN INMATRICULATA IN ROMANIA IN STARE DE FUNCTIONARE CUMPERI CU 1000euro

Grea româna bat-o vina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 137
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

- ARO nu a fost cea mai buna marca de teren din lume la vremea ei. In 1972 anul lansarii ARO 24x, Range Rover avea suprematia.

- Mercedes G a aparut nu la mult timp dupa, si e net superioara tehnic. Nu vad nici un motiv ca Mercedes sa cumpere o firma dintr-o tara comunista, iar dupa "revolutie" Gul o ducea extrem de bine.

- Motivul pentru care toti cei ce isi doresc o masina de teren isi iau Mitsubishi, Nissan etc si NU ARO nu e doar faptul ca e "marca straina". Exista si argumente clare de calitate, confort, performanta.

- Sa nu transformam ARO in cea mai tare masina de teren, pentru ca nu e. E o masina gandita bine la vremea ei, ulterior facuta din ce in ce mai prost, si nemodernizata intre timp. Ar fi avut sanse in alte anumite contexte, dar pentru ca e mai usor sa furi decat sa faci, a ajuns ceea ce a ajuns. Faliment. Iar masinile care mai merg, nu sunt foarte avansate tehnic, si multe din ele nu sunt nici macar intretinute de proprietari. Asta nu e neaparat o mandrie. E o mandrie cand mai vezi unul "bec", ceea ce se intampla extrem de rar.

 

Faptul ca e mult mai ieftin / eficient financiar sa exploatezi (pana aproape de distrugere) un ARO decat o masina straina, este foarte adevarat, si dupa parerea mea de posesor, "ideea" acestui topic. Nu stiu cine si-ar permite sa rupa in doua o masina straina, prin prisma pieselor si a costului acestora. Iar cine si-ar permite, nu ar fi nevoit sa care cu ea busteni.

 

Astfel incat da, ARO face ce nu fac altele... dar nu ceva cu care eu personal m-as mandri. Un ARO e ieftin de intretinut doar daca nu iti pasa de el. Daca in schimb vrei sa arate bine, sa mearga bine, sa treaca un ITP este PREA scump de intretinut, si NU MERITA. Mai bine iti iei Mitsu / Nissan (si celelalte). Deci? Concluzia? Sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine e o vorba foarte adevarata... Ca mai sunt nebuni la cap (ca mine) care se incapataneaza sa-si sparga banii aiurea pe ARO e partea a doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Bravo domnule "vstef_is" foarte bine spus. Si tre sa stiti ca daca as fi nevoit sa car cherestea nu vad de ce trebuie naparat sa supraincarc masina? IA UITE DOMLE CAT AM PUS IO PE MASINA! Fie ca este Aro fie ca este Nissan tre' sa duci cat poate jucaria. Eu cred ca am mai spus, nu se paote face comparatie intre Nissam si Aro pt ca sunt masini de conceptii diferite, ca timp si calitate. Eu va spun foarte sincer ca mi se rupe sufletu de industria auto romaneasca, ca s-a falimentat tot si au cumparat strainii pe nimic hectare de uzine. Nu am fost in stare sa taiem un Patrol in bucati si sa furam si noi ceva, sa tinem pasu cu lumea. Pa ce voi credeti ca Mecedes, Nissan si alte marci nu fac spionaj industrial?

 

Traiasca fiarele, bre ce ne facem? ca vine era masinilor zburatoare, teleportarea etc, etc si atunci sa va vaz io unde mai puneti scandura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Chiar ma intrebam cand s`au postat cateva poze cu intalnirea "ARO`istilor" unde au fost facute. Sunt dezamagit de faptul ca sunt enorm de scumpe la impozit , ajungandu`se la mai mult de 2000 ron/an. Chiar daca iti doresti unul , statul te obliga sa`l dai si exact cum spunea cineva in interviul dat , "esti vanat din toate partile" :sr Felicitari totusi pentru consecventa posesorilor de ARO.

 

PS : Am detinut 2 buc ARO (243 / 244) , "eram tatic" pe soselele patriei , dar asta e :P .. Statul :pr

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Chiar ma intrebam cand s`au postat cateva poze cu intalnirea "ARO`istilor" unde au fost facute. Sunt dezamagit de faptul ca sunt enorm de scumpe la impozit , ajungandu`se la mai mult de 2000 ron/an. Chiar daca iti doresti unul , statul te obliga sa`l dai si exact cum spunea cineva in interviul dat , "esti vanat din toate partile" :sr Felicitari totusi pentru consecventa posesorilor de ARO.

 

PS : Am detinut 2 buc ARO (243 / 244) , "eram tatic" pe soselele patriei , dar asta e :P .. Statul :pr

 

Din toate motorele care s-au pus pe aro sigur gasesti cel putin 6 motoare la care nu dai impozit 2000 Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Da, dar ala cu impozit de 20 de milioane e "Regele".... Din cateva considerente

 

- consum foarte bun

- mentenanta facila si ieftina

- duce busteni, scanduri, si orice incarcatura cu destoinicie

- trage bine

 

Astfel incat

- e cel mai raspandit.

 

Nu vreau sa zic ca nu are dezavantaje, dar fiind cel mai raspandit dintre toate motoarele... conteaza impozitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Putin in afara discutiei, poate ar fi bine sa incercam sa punem pe hartie si treburile astea economice, sa vedem ce si cum prin alte tari, care stie care cunoaste.Mie mi se par extraordinari de mari taxele auto pe la noi. Ma gandesc ca taxele ar trebui sa fie corelate oarecum cu un salariu minim pe economie, noi platim taxe europene, poate si mai mult, dar avem salarii romanesti. Apropo taxe se maresc de la anul si fiecare consiliu local poate dispune cresterea impozitelor cu pana la 20%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Putin in afara discutiei, poate ar fi bine sa incercam sa punem pe hartie si treburile astea economice, sa vedem ce si cum prin alte tari, care stie care cunoaste.Mie mi se par extraordinari de mari taxele auto pe la noi. Ma gandesc ca taxele ar trebui sa fie corelate oarecum cu un salariu minim pe economie, noi platim taxe europene, poate si mai mult, dar avem salarii romanesti. Apropo taxe se maresc de la anul si fiecare consiliu local poate dispune cresterea impozitelor cu pana la 20%.

 

 

 

CE SE MAI MARESC TAXELE ??????

Grea româna bat-o vina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Putin in afara discutiei, poate ar fi bine sa incercam sa punem pe hartie si treburile astea economice, sa vedem ce si cum prin alte tari, care stie care cunoaste.Mie mi se par extraordinari de mari taxele auto pe la noi. Ma gandesc ca taxele ar trebui sa fie corelate oarecum cu un salariu minim pe economie, noi platim taxe europene, poate si mai mult, dar avem salarii romanesti. Apropo taxe se maresc de la anul si fiecare consiliu local poate dispune cresterea impozitelor cu pana la 20%.

 

in NL la un LR -aprox1900kg (se pla teste la greutate nu la capacitatea motorului)

~ 450€ la 3 luni diesel, jumatate benzina, trei sferturi benzina + gaz. spun ~ pentru ca e o taxa nationala + una provinciala(judeteana) care se adauga si variaza de la provincie la provincie. asta la masinile de persoane

70€ la 3 luni daca e comerciala in toata tara, fara deosebire de felul combustibilului si nu se mai plateste taxa provinciala . incepind cu 2005 numai cei cu companii platesc taxa asta, ca particular platesti normal chiar daca e comerciala.

nimic daca tractorul e mai vechi de 25 ani, indiferent de combustibil si asigurarea e 10% din pretul normal

 

la niva pe benzina pina in 1200kg platesc 53 € lunar

taxa poate fi platita lunar, la 3 luni sau anual.

vehiculul care nu e folosit poate fi radiat temporar la posta si mai nou pe internet contra 10€ si il pui inapoi gratis cind iti trebuie pentru minimul de 3 luni. cit este radiat nu ai voie sa-l tii pe drumurile publice si n-ai treaba cu asigurare si revizie tehnica

 

din 2012 se monteaza gps in masini si platesti in functie de citi km faci, ce drumuri folosesti si daca circuli la ore de virf sau nu. bineinteles ca viteza e automat monitorizata. cu alte cuvinte din 2012 ne-am ars. sa spera ca proiectul va esua, desi ma cam indoiesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Sa va spun ce am mai patit si eu cu utilajul meu in ultimul timp:

1.Am rupt o planetara pe spate si am ramas cu el in padure la cativa chilometrii departare

2.Am pus planetare pe fata,grup,cardan etc in speranta ca daca voi mai urca incarcat la deal ,atunci cand voi cupla si fata putera se va transmite 50% rotilor de pe fata si 50%rotilor de pe spate ca urmare nu voi mai trebui sa schimb grupu de pe spate de una sau planetarele.

3.Circul cu ea numai prin sat pe la mine si zilele astea m-am decis sa fac o iesire intrun sat la vro 20 km (POPESTI) fara teama pentru-ca am pe ea itp,asigurare,rovineta etc aproape tot tin sa precizez ca m-a oprit politia de doua ori pana acolo cerandu-mi actele

4.Astazi am testat 4x4 si am ramas cu gura cascata la propriu cat si la figurat.

Am o intrebare:Ma poate lamuri cineva exact cum sunt pozitiie reductorului? Mare 4x2 ,mic 4x4,mare 4x4.Multunesc ANTICIPAT.

Grea româna bat-o vina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

 

Sa va spun ce am mai patit si eu cu utilajul meu in ultimul timp:

1.Am rupt o planetara pe spate si am ramas cu el in padure la cativa chilometrii departare

2.Am pus planetare pe fata,grup,cardan etc in speranta ca daca voi mai urca incarcat la deal ,atunci cand voi cupla si fata putera se va transmite 50% rotilor de pe fata si 50%rotilor de pe spate ca urmare nu voi mai trebui sa schimb grupu de pe spate de una sau planetarele.

3.Circul cu ea numai prin sat pe la mine si zilele astea m-am decis sa fac o iesire intrun sat la vro 20 km (POPESTI) fara teama pentru-ca am pe ea itp,asigurare,rovineta etc aproape tot tin sa precizez ca m-a oprit politia de doua ori pana acolo cerandu-mi actele

4.Astazi am testat 4x4 si am ramas cu gura cascata la propriu cat si la figurat.

Am o intrebare:Ma poate lamuri cineva exact cum sunt pozitiie reductorului? Mare 4x2 ,mic 4x4,mare 4x4.Multunesc ANTICIPAT.

ma inebunesti

ce legatura are cu subiectul discutiei

sa intelegem ca tu pana aacum nu ai folosit 4x4 aro si nu stii cum se face?

oricum, baieti, topicul e inchis pt ca a luat -o f rau pe offtopic si nu cred ca mai are cineva rabdare sa citeasca discutiile astea ...pt ca sa scrie LA SUBIECT ceva ce nu sa scris despre... imposibilitatea utilizarii unei alte masini zi de zi, inafara de aro... :grin:

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare