Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Fiabilitatea la Toyote...


worldscape

Postări Recomandate

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Hai nu le mai laudati atita...

Se ia un LC 150 noua

la uimitoarea numaratoare a kilometrilor care a ajuns la 100 ma reintorc la reprezentanta cu reclamatia ca nu sta pe drum adica in 10 metri daca luam mina de pe volan intra in sant. concluzia lor a fost ca am accidentat-o intrind intr-un cap de pod. nu vi se pare funny?

Au urmat numeroase reglari ale directiei, majoritatea pe banii mei, inclusiv permutarea anvelopelor rezultatul a fost de fiecare data acelasi. La marea suma de 5000 km fatza a ajuns la sirme si toate astea in conditile in care geometria era perfecta. A venit si vestita iarna trecuta si din cauza unui "bug" la softul cutiei se futu cutia de viteze. Asteptare o luna si jumate si au schimbat cutia dar surpriza a fost ca vechea cutie a cam smucit nitel si cam fluiera cutia de transfer acum, cutie care face cam cum faceau autobuzele pe timpul impuscatului prin '80. Acum masina are 28.000 si trebuie sa schimbam si CT... Sa nu mai zic de consum care isi face programul cum vrea el adica in aceleasi conditii consuma cind 14% cind 18-20% cu aceeasi motorina in aproximativ aceleasi conditii de drum dar in zile diferite cu acelasi plin.

La problema cu uzatul gumelor mi-au aratat ca si toyota lor la 40.000 e la fel ca a mea iar gumele le-au schimbat ca nu mai erau cele cu care a venit masina dar nerecunoscind oficial aflind de acest aspect de la un angajat... Eu le-am schimbat pe banii mei bineinteles.

Singurele puncte favorabile ar fi ca inca nu au renuntat la sasiu si puntea fixa spate avind si blocant spate 100% si central 100%

 

Sa nu mai zic ca a "mostenit problemele 120-ului adica pompa apa la 35-50.000 sau rulmentii fata pina in 100.000 daca ploua si nu ii regleaza la timp, sau basculele superioare....

 

Sincer daca vreti sa dati 65.000 pe o masina luati in considerare si alte masini. Parerea mea. De aratat arata bine:)

 

La 65.000 cat ai dat tu pe ia, nu ti-au dat garantie ? Toate defectele de care zici, le-ai platit tot tu ? Cam ciudat........ In orice caz Toyota mea are 300000 de km, fara nici un fel de probleme si sant convins ca o sa mai mearga inca mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Masina are 5 ani sau 160.000 km garantie. Doar cv a fost schimbata pe garantie. Ct se dau dupa pom inca. Asta e cel mai dureros. La o masina e important sa nu te lase in drum, sa te aduca acasa iar atunci cind se strica sa nu faca figuri la garantii daca nu e vina ta...

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Sau ca un Ford.

 

Ar fi fericit Miron ca Toyota lui sa fie fiabila ca Focus-ul meu care la aproape 350.000 km a avut doar 2 interventii (schimbat pedala acceleratie si cablu frana de mana).

don't worry, be happy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Dar ai uitat sa mentionezi in ce an a fost construit focusul tau.

Miron se referea la masinile de generatie noua construite in ultimii 2-3 ani. Nu te gandi la masinile construite acum 10-20 ani cand masinile erau cat de cat fiabile.

Globalizarea si economia de piata isi spune cuvantul. Se pare ca are impact si asupra asiaticilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Cu mici exceptii, nici un producator nu mai face masini fiabile. Nu se mai cer masini fiabile. Cumparatorii vor masini sigure, confortabile, economice, ieftine, cat mai putin poluante (pentru a plati taxe mici), cu cat mai multe gadgets-uri. Nu vrea nimeni masina care sa tina 15 ani si 500,000 Km. Oricum perioada de folosinta tinde sa scada. In plus producatorii vor sa vanda si peste 3 ani. Totate astea sunt valabile pentru clientii din tarile care conteaza (ca unitati vandute) pentru producatorii auto. La noi, unde majoritatea masinilor sunt SH, fiabilitatea e un criteriu de baza, dar pe dincolo, nu e cel mai important criteriu.

Cei care isi permit, oricum schimba masinile la 3-4 ani, chiar daca merg perfect. Masinile se demodeaza, apar altele mai performante. Ganditi-va de exeplu daca in loc de 1,000 de lei ati plati 1,500 de lei pentru un telefon care in loc de 2 ani tine garantat 5 ani. Cine vrea un telefon care tine 5 ani? Chiar daca o sa functioneze perfect acel telefon, ori o sa zaca printr-un sertar (eu am 3 telefoane vechi care merg perfect intr-un sertar), sau o sa fie demult pierdut sau furat.

Se numeste societate de consum. Asta e tendinta, ne place sau nu. Nu se mai fac lucruri de calitate. Si e valabil de la laptopu-uri, la case si la masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Complet gresit! Astazi se produc cele mai de calitate lucruri, doar ca , definitia calitatii nu include si fiabilitatea.

 

Calitatea contemporana se refera la ceea ce incanta ochiul, auzul sau pipaitul.Chiar si atunci cand pipai bacnotele din buzunarul propriu, cerinta societatii de consumeste tot mai mare...

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Cu mici exceptii, nici un producator nu mai face masini fiabile. Nu se mai cer masini fiabile. Cumparatorii vor masini sigure, confortabile, economice, ieftine, cat mai putin poluante (pentru a plati taxe mici), cu cat mai multe gadgets-uri. Nu vrea nimeni masina care sa tina 15 ani si 500,000 Km. Oricum perioada de folosinta tinde sa scada. In plus producatorii vor sa vanda si peste 3 ani. Totate astea sunt valabile pentru clientii din tarile care conteaza (ca unitati vandute) pentru producatorii auto. La noi, unde majoritatea masinilor sunt SH, fiabilitatea e un criteriu de baza, dar pe dincolo, nu e cel mai important criteriu.

Cei care isi permit, oricum schimba masinile la 3-4 ani, chiar daca merg perfect. Masinile se demodeaza, apar altele mai performante. Ganditi-va de exeplu daca in loc de 1,000 de lei ati plati 1,500 de lei pentru un telefon care in loc de 2 ani tine garantat 5 ani. Cine vrea un telefon care tine 5 ani? Chiar daca o sa functioneze perfect acel telefon, ori o sa zaca printr-un sertar (eu am 3 telefoane vechi care merg perfect intr-un sertar), sau o sa fie demult pierdut sau furat.

Se numeste societate de consum. Asta e tendinta, ne place sau nu. Nu se mai fac lucruri de calitate. Si e valabil de la laptopu-uri, la case si la masini.

Ai perfecta dreptate. Dar daca o masina sau o casa ar costa cat un telefon sau un laptop atunci ar fi minunat.

La 4-5 ani alti zeci de mii de euro, doar schimbam masina. Daca banii ar creste in pom peste noapte.....iar ar fi minunat.

Eu zic ca fiabilitatea nu ar trebui sa lipseasca de la o masina. Acei producatori au impresia ca omul de rand castiga bani multi si-si permite sa schimbe masina la fel cum isi permite sa schimbe sosetele cand s-au gaurit.

Editat de mac01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Producatori stiu ca actualmente banii sunt pe mana oricarui om de rand , el trebuie sa se inhame doar la numarul de ani cat este dator bancilor care, la randul lor finanteaza poate, acelasi producator.

 

Domnilor....lumea este condusa de niste soareci de birou carora li se spun contabili, manageri, etc

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Un mic exercitiu:

Masina acum 80 de ani ...era un lux pe care nu si-l putea permite oricine. Nici macar cei care aveau bani.

Acum masini au aproape toti. Difera doar marca si anul de fabricatie.

Fiabilitatea masinilor vechi este clar de necontestat. A celor noi e discutabila.

Marea majoritate, indiferent de starea materiala, chit sa se inrobesc la vreo banca, prefera masini mai noi in detrimentul celor vechi. De ce? Daca acestea nu sunt fiabile???

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Corect. In ziua de astazi cam toata lumea cauta ca masina detinuta sa aibe cate mai multe dotari si cand te intreaba cineva daca masina ta e full equip si raspunsul tau e nu deja expresia fetii acelei persoane se transforma intr-una de dezamagire daca putem spune asa si brusc isi schimba parerea chiar daca acea masina este un VW, Mercedes, Audi sau BMW...

 

 

 

 

 

 

 

Cu respect,

Teodor.

Editat de Teodor4x4
4x4, Way of Life !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Daaa...Imi placea una din reclamele la noul Passat care continea sloganul "...fii nemultumit".

 

Consumerismul asta (mandria si prostia)o sa ne ingroape intr-o buna zi.

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

La clasa mica credeti ca se respecta fiabilitatea Toyota?

 

Daca la un motor peste 2000cmc m-as avanta si daca are 200.000km; ati cumpara un Yaris la 250.000 km?

 

Intrebare care chiar ma cam arde.

 

Aici nu e vorba ca motorul e de Toyota sau de Fiat, spre exemplu.Chestia cu numarul de km nu este atit de relevanta, desi multi o iau ca factor principal in alegerea unei masini sh.O intrebare simpla:

Ce preferati, o masina cu 200.000 km in doi ani sau una cu 40.000km in 8 ani.Eu unul o prefer pe cea cu 200.000 in doi ani.Asta pentru ca aceasta masina a mers la drum intins in toata aceasta perioada, nu prea avea cum sa faca km astia in regim urban decit daca era taxiu si atunci uzura s-ar fi vazut mai ales la interiorul masinii.Cea care a facut km putini intr-o perioada lunga de timp inseamna ca a parcurs distante foarte scurte de 5-10 km(pina la serviciu si inapoi), motorul neavind timp sa se incalzeasca si sa mearga in regimul lui normal de functionare, in marea majoritate a timpului.Porniri/opriri dese, etc.Pe linga asta cei care folosesc masina intr-un asa mod, cam uita si de revizii.Cei care fac drumuri lungi, au reviziile la intervale mai scurte de timp, si datorita distantelor lungi parcurse, sint constiinciosi si isi fac reviziile la timp, nedorind sa aibe surprize.

Masina pe care o achizitionezi, trebuie sa se plieze cerintelor tale.Un LandCruiser folosit preponderent in oras este ca si cum ai pleca la alergat cu pantofi cu toc.La fel si sa pleci cu un Yaris la un drum de 2.000km cam odata la 2-3 saptamini.Deci nu putem compara fiabilitatea unui Yaris cu al unui LandCruiser in nr. de km.Yarisul e pt. oras, adica 25-50 km/zi iar Landcruiserul pentru drumuri lungi sau rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

@ PYZ "Ce preferati, o masina cu 200.000 km in doi ani sau una cu 40.000km in 8 ani" Eu unul cred ca e discutabila aceasta problema, personal prefer masinile din Germania cu Km.putini celor cu Km. foarte multi datorita modului lor de a conduce pe autostrada (maxim din ce poate da motorul). Ma incanta o masina de la un pensionar (chiar daca are mici probleme la caroserie) avand km.putini si reviziile la timp, decat una de firma dupa 'buyback' cu foarte multi km.

@PYZ ai perfecta dreptate in ceeace priveste uzura motoarelor care functioneaza timp indelungat si la care uzura este minima datorita regimului termic constant numai ca trebuie luat in considerare si modul de exploatare al lor, regimurile apropriate performantelor maxime constructive duc la accelerarea uzurii lor.

Si mai este un aspect deloc de neglijat intre cele 2 optiuni, cea mai noua cu km multi va fi foarte scumpa in comparatie cu cea mai veche cu km.putini iar asta datorita devalorizarii morale a modelelor mai vechi si bineinteles datorita influentei pietii de consum asupra noastra .

Bafta in alegere !

Editat de emanoeladrian
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Marea problema este sa gasesti masina cu kilometri reali chiar si in Germania.

 

 

Totusi, la aceeasi marca, recte Toyota, un motor mic (1.4 d-4-d) este de asteptat sa duca la fel cat un motor mare (3.0 d-4-d)?

 

Credeti ca un motor mic este mai tarat, constructiv vorbind, decat un motor mare.

 

Despre metode de rulaj nu prea putem avea certitudini, doar putem banui pe ce maini au fost.

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Marea problema este sa gasesti masina cu kilometri reali chiar si in Germania.

 

 

Totusi, la aceeasi marca, recte Toyota, un motor mic (1.4 d-4-d) este de asteptat sa duca la fel cat un motor mare (3.0 d-4-d)?

 

Credeti ca un motor mic este mai tarat, constructiv vorbind, decat un motor mare.

 

Despre metode de rulaj nu prea putem avea certitudini, doar putem banui pe ce maini au fost.

 

Motor mic masina mica = oras (regim de mers ),acolo unde de fapt se simte cel mai bine cu rare iesiri la un drum lung cu viteza constanta pentru eventuala ' curatare '...

daca se doreste sau se face mai mult de atat cu un motor mic nu ai parte decat de batai de cap!!!

Suna te rog la un parc de dezmembrari yaris sau la mai multe sau la toate si intreaba ce se vinde prima data de pe masina (iti raspund eu: MOTORUL) in cazul 1.4 d4d 90 cp

PS. sunt subiectiv dar ca mine sunt multi altii care asteapta un motor din dauna totala sa apara pe undeva.

(cred ca ar iesi o licitatie pe cinste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

La chestia cu versusul: motoare cu km multi vs. motoare cu km putini intervine un lucru esential din pacate direct influentat de factorul uman si niciodata acelasi: EXPLOATAREA CORECTA a acestora!

 

Adica intre doua masini:

 

Varianta A

-km mai multi, mai veche dar cu istoric service real (nu contrafacut) indiferent de utilizator

 

si

 

Varianta B

-km mai putini, mai noua dar fara istoric service sau cu un istoric discutabil indiferent de utilizator

 

...as alege varianta A fara a sta pe ganduri.

 

O masina "stata", cu elementele importante imbatranite, condusa de un pensionar, de cele mai multe ori in subturatie ...nu e asa o mare smecherie.

 

Parerea mea

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

As cumpara si eu un HDJ80, uzat moral, de la o batranica simpatica (obligatoriu primul proprietar) care mergea sa ia pensia cu el o data pe luna, cu maxim 200.000 km!

 

Dupa mintea mea Toyota e Toyota pana la J9 (exclusiv) , de la 9 - 10 12 15 20 ... cum iti e norocul!

 

 

Ca idee FJ40 a STAT din 1996 de cand a fost radiat ... dupa ceva reglaje si schimb de lichide merge LASER!

FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Producatorii adapteaza produsele la piata. La ce vrea piata, la ce vor cumparatorii lor. Nu mai vrea nimeni (ma refer la pietele care conteaza, nu la Romania) masini care sa tina 10 ani. Producatorii au de ales sa faca in 20,000 Euro de exemplu o masina foarte slab dotata, cu un consum mai mare, mai poluanta, dar super fiabila sau tot la 20,000 Km o masina foarte bine datata, foarte sigura, economica dar mai putin fiabila. Daca producatorul scoate ambele modele pe piata care crede-ti ca s-ar vinde mai bine? De exemplu Golf I. O masina incredibil de fiabila. Aproape indestructibila. Dar nu foarte performanta, cu un consum mai mare, fara dotari prea multe, nu foarte sigura. Comparati-l cu un un Golf VI. Sigura, bine doata, mult mai economica, mai performanta, dar cu siguranta nu foarte fiabila. Pretul masinilor e comparabil. Masinile de la o generatie la alta, ies cam la acelasi pret. Ce ati alege?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Odata ce au bagat electronica in ele au neglijat (a se citi "au economisit") celelalte elemente. Asta ca sa mentina masina intr-o "limita de cheltuieli". Din punct de vedere constructiv in zilele noastre cred ca o piesa electronica e pe banda de productie mult mai prost cotata (e mai ieftina) decat o piesa ce tine pur de mecanica.

 

Toate masinile fara electronica sau cu electronica minima ...au fost/sunt/vor fi masini indiferent de situatie. Restul sunt ...restul si cam atat!

 

Pe de alta parte ... marea majoritate a constructorilor de masini traiesc din piata de piese de schimb. Acum ce vreti, masinile trebuie sa se mai si strice ptr ca altfel cu siguranta ar disparea multi constructori de automobile de pe piata.

 

Si uite asa am ajuns sa vorbim de la fiabilitate la "stricabilitate" ...:grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Toyota este fiabila din doua motive principale.

 

1. Piesele sunt facute din oteluri foarte bune. Transmisia , de exemplu, cel putin la unele modele de Landcruiser, este heavy duty din fabrica. Pur si simplu nu am gasit de cumparat planetare heavy duty pentru modelul meu de Toyota. Asta inseamna ca suporta foarte bine si modificari importante cum ar fi roti mari.

 

2. Motoarele sunt lasate sa functioneze la un regim mult mai mic fata de alte marci. 4000 cc - 105 CP - motor care merge 1 milion de km fara interventii esentiale. Altii scot 170 de CP din motoare de 2500 cc adica forteaza mult motorul, il stoarce. Asta inseamna ca "oboseste repede"

eu am un lexus is 220d din 2010 si are 177cp e toyota???/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Am "Roscatul" in garaj semi-incalzit :ha1(adica am dat sarcina la socrii ca la temperaturi sub -5C sa bage un radiator in garaj:grin:).

Nu l-am mai pornit de cand l-am bagat acolo (Noiembrie 2012) si azi i-am dat sarcina nevestii sa-i arate cheia...Ce credeti !?

A luat-o la sfert.....bineinteles dupa ce au pus redresorul cateva ore pe baterie ca nici scaunul nu se mai misca de pe pozitie.

Mai am sa-i schimb bujiile( nu imi apare pe cartea service ca au fost schimbate) si sa scot 150-200 ml din uleiul de la cutie ca imi arata cu un deget peste full(am bagat ca pacala mai mult un pic). Dupa schimbul de la Toyota-Inchape imi arata un deget sub minim, mecanicul insa m-a avertizat ca trebuie mers bine cu masina si apoi controlat nivelul pentru o indicatie corecta.

RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 luni mai târziu...

Re: Fiabilitatea la Toyote...

 

Nu am Toyota ( acum ) , Doamne ....cat mi-as dori un Hilux nou !

Insa stiu cate ceva despre fiabilitate. Cel mai mare impact asupra fiabilitatii unei masini il are soferul . Toti ne credem soferi grozavi , dar putini vedem masina cum o vede echipa de ingineri care au proiectat-o . Avem cutume personale cand vine vorba de turatia ideala , de viteza ideala , de frana de motor , de modul in care se vireaza sau nu cu ambreiajul apasat in fund , viteza maxima sau perioada de franare . Ati fi uimiti , daca ati conduce alaturi de un pilot adevarat , cate greseli faceti ( adica facem , ca ma numar si eu printre "perfectibili" ) .

De aceea , masina poarta amprenta proprietarilor anteriori si fiabilitatea ( din curtea noastra ) este strans legata de caznele la care a fost supusa. Cateodata savarsim greseli majore , convinsi fiind ca asa se face in mod normal.

Cred ca atunci cand vine vorba despre o masina S-H , fiabilitatea este o ... variabila ( cu valori pe un interval foarte larg ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare