Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Amarok


Dan Cilan
 Share

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Amarok

 

Salut

Gumele s-au curatat in zapada.Daca te uiti la masina se vede ca este cu bucati de noroi pe ea dar nu prea mult pentru ca nu a fost nevoie de span!!! practic nu ne-am blocat deloc!!!Am avut un dvd de aproape o ora cu urcari si coborari,inclinari si alte cele facut de Radu Farcas dar nu-l mai gasesc(era panta exact ca si in reclama).La urmatoarea iesire mai fac niste filmulete.In poza de mai sus se vede luna pe cer-era ora 19.Prima data am fost prin noroaie ,apoi pe o urcare lunga cu gheata si zapada (dupa cum vezi mai jos),gumele s-au curatat deoarece zapada a avut si 40 cm.Pozele sunt in varf de deal unde am putut sa intoarcem masina!

%5Bimg%5Dhttp%3A//i758.photobucket.com/albums/xx229/davidco_m/IMG_5598.jpg[/img]

http://i758.photobucket.com/albums/xx229/davidco_m/IMG_5609.jpg

http://i758.photobucket.com/albums/xx229/davidco_m/IMG_5612.jpg

http://i758.photobucket.com/albums/xx229/davidco_m/IMG_5602.jpg

Azi am fost din nou cu cineva(posesor de Navara care este acum de vanzare :ha:) pe langa Oradea si nu am gasit loc sa putem cupla reductorul!doar pe High

Edited by davidco_m
''invingeti-va teama ''
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Salut,

 

Ati avut ceva greutate suplimentara in bena? sau era goala? La camionete e destul de aiurea sa te bagi in actiune cu bena goala, fuge spatele cand ti-e lumea mai draga... sau chiar nu poti porni de pe loc fara 4x4.

 

mi se pare mie sau e mai lata decat navara?

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Salut

Initial am fost 5 in masina.Pe zapada am fost doar 4.Dimensiunile benei sunt urmatoarele:

-1555 L

-1620 l

-1222 intre roti

-508 adancime

Suprafata de incarcare 2,52 m2

Masina are lungime totala 5254 si latime maxima 2228/1954,inaltime 1834.fisa Nissan Navara.pdf

Dotarile standard din fisa erau pt Navara (am inteles ca a aparut ceva model mai nou acum)

Edited by Astral
''invingeti-va teama ''
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Re: Noul D-Max 2012

 

Am avut si eu o curiozitate legata de garda la sol la masini .....avand posibilitatea le-am masurat cum avut ocazia si rezultatul este INCREDIBIL:

La Amarok este dat 25 cm!!! si nu are decat vreo 20 la dif ul spate,si mai sunt si alte exemple dar ii las pe restul care au pick up sa scrie ADEVARUL :op

''invingeti-va teama ''
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Amarok

 

Lamuriti-ma si pe mine ce posibilitati ai cand iei un Amarok - din ce am citit eu ai una cu tractiune doar spate, una cu tractiune 4x4 decuplabila (banuiesc ca trage spatele si poti cupla de la buton si fata) si un 4x4 permanent cu torsen. Este corect? Reductor am inteles ca se poate doar la varianta 4x4 nepermanent, iar la CV automata ai demultiplicare mare din treptele cutiei pentru teren.

 

Eu am tot mers cu un Hilux cu 4x4 nepermanent si cu blocant spate si reductor, 2 chimbatoare etc - parca e mai fiabil asa decat cu butoane si electronica. Daca as trece la un Amarok exceptand alte calitati superioare ale acestuia vis a vis de interior etc in materie de teren dificil cum sta treaba?

:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Amarok

 

Salut! Eu am Amarok 2.0 biturbo 4X4 cuplabil+blocant spate de un an si vreo 3-4 luni, l.am luat de nou. Intr'adevar Ambreajul da un miros puternic cand il chiniu putin, dar doar atat. Am 6600km cu masina, tin sa mentionez ca merge destul de mult prin padure, sunt foarte multumit de ea. Are un consum foarte bun si nu are o intretinere scumpa, acum doar ce am schimbat placutele(dar mai mergeau a fost asa o treaba, daca am umblat sa schimb rotile am schimbat si placutele). Daca doriti informatii va ajut cu cea mai mare placere.

:cl
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Salut! Eu am Amarok 2.0 biturbo 4X4 cuplabil+blocant spate de un an si vreo 3-4 luni, l.am luat de nou. Intr'adevar Ambreajul da un miros puternic cand il chiniu putin, dar doar atat. Am 6600km cu masina, tin sa mentionez ca merge destul de mult prin padure, sunt foarte multumit de ea. Are un consum foarte bun si nu are o intretinere scumpa, acum doar ce am schimbat placutele(dar mai mergeau a fost asa o treaba, daca am umblat sa schimb rotile am schimbat si placutele). Daca doriti informatii va ajut cu cea mai mare placere.

Sa-l stapinesti sanatos!

Varianta asta a ta, 4x4 cuplabil si blocant spate are si ESP/Traction Control sau cum s-o numi asta in lume Wag?

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Sa-l stapinesti sanatos!

Varianta asta a ta, 4x4 cuplabil si blocant spate are si ESP/Traction Control sau cum s-o numi asta in lume Wag?

 

 

DA si se poate dezactiva.

:cl
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Am 6600km cu masina...acum doar ce am schimbat placutele

 

Cam dubioasa treaba...poate ai mai scapat vreun 0 peacolo, nici daca mergi cu ea infranata tot timpul, nu stiu daca termini placute in 6600 km

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

DA si se poate dezactiva.

 

Concurenta nu prea ofera asta. Cei de la Wag nu prea stiu sa evidentieze acest avantaj competitiv.

 

La unele (L200/Hilux) trebuie sa alegi intre blocant spate (pe modelele mai "entry") si traction control (pe modelele "high specification")

La Ranger si Dmax nu ai optiunea blocant spate ci doar traction control.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Cam dubioasa treaba...poate ai mai scapat vreun 0 peacolo, nici daca mergi cu ea infranata tot timpul, nu stiu daca termini placute in 6600 km

 

DA ai dreptate 66.000

Edited by ovidiucrs
:cl
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Frumoasaaa! Pare robusta si cred ca este cea mai mare dintre camionetele care circula pe la noi. (nu numai ca si interior)

Vreau si eu... dar tre sa mai astept!:sh2

"Cu oricate raspunsuri l-am pava, drumul nostru va aparea tot ca un mare semn de intrebare"
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Amarok

 

Salut,

Ce consum ai la masina? Si ce dimensiuni au cauciucurile?

 

consum mixt maxim 9, la drum intins cam 7,9, iar mers prin zapada 4X4 drumuri forestiere 12. Iar dimensiunea la anvelope 245/65/R17- cu astea a venit masina din fabrica si i'am luat eu de iarna 245/70/R16.

:cl
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Re: Amarok

 

Referitor la model imi place... Dar cum reiese dintr-o discutie purtata cu un reprezentant Midocar (service) aproape 80% din cazuri s-au intors pana in 20000 km cu ambreiajul cazut. Oare e vorba de un defect de fabricatie?

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Salut

Pana acum nu am avut nici un caz de ambreiaj cazut doar miros de ambreiaj ....care de fapt este de la TC cand se incalzeste.Daca se foloseste Low cand trebuie si nu se face abuz de High nu sunt probleme.

Nu mai lucrez la nici o reprezentanta auto dar sunt pasionat de anumite modele printre care si Amarok despre care am studiat foarte mult (date tehnice si informatii interne de la fabrica) cat timp am avut acces la informatii si pot sa spun cu toata convingerea ca majoritatea vanzatorilor nu-si cunosc produsul cum trebuie...la fel si cei din service.Ambreiajul este facut sa reziste la un cuplu mult mai mare si deja sunt variante care-l trec mult peste 200 cp si un cuplu peste 500Nm fata de 420 cat are acum in varianta standard de 180 cp.sarcina tractabila 3,2T chiar si in rampa cu inclinare de 12%.I-mi vine greu sa cred ca nu tine ambreiajul sau ca cei din Bucuresti nu stiu sa conduca masina la fel ca cei din provincie.

Ma bucur ca au mai facut un pas inainte cu acest model si in mod sigur oferta va fi mai diversificata pe acest model datorita succesului de care s-a bucurat http://www.vw-vehicule-comerciale.ro/news/noutati/tiri/260_amarok_power-pick-up

Motor de 3.0 V6 TDI 272 cp si cuplu 600 Nm sper ca va deveni in curand productie de serie

''invingeti-va teama ''
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: Amarok

 

Avem si noi un Amarok. Are und an si vreo 30000km, INsainte am avut si Jeep si Pajero si L200 etc. Amarokul consuma cel mai putin din toate mentionate si merge la teren mai bine de cit Pajero sau L200, daca nu ne gindim la marime. Consumul la drum in tins nu depaseste cu bagaje cu tor 7 litri si la oras cam maxim 10. In medie 7,5, 30% mai putin de cit orice Mitsubishi care am avut.

Urca si pereti cu reductor original, este singura masina specifica sa urce 100%, nu am crezut pana am incercat.

Singurul lucru cu care nu m-am lamurit inca este actionarea de blocaj diferential spate care de mai multe ori cind a fost nevoie, nu a cuplat...nu stiu de ce.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Buna ziua

Pentru blocarea diferentialului spate masina trebuie sa fie in 4x4 Low,pe un teren cat mai drept fara flexari prea mari si pe loc.Uneori doar palpaie indicatorul de bord fara a cupla diferentialul,mai ales cand masina este oprita in loc (cu motorul pornit) ,este considerata actionare accidentala.......in acest caz masina trebuie sa se deplaseze putin in primele 5 secunde dupa actionarea Butonului (dif. blocabil).

Cele de mai sus sunt valabile pentru 4x4 Cuplabil.Cele 4MOTION cu tractiune integrala permanenta nu au reductor si nici diferential central....au un fel de LSD la cutia de transfer dar actionarea butonului se face tot la viteza de 0 KM/h.

''invingeti-va teama ''
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Buna ziua

Pentru blocarea diferentialului spate masina trebuie sa fie in 4x4 Low,pe un teren cat mai drept fara flexari prea mari si pe loc.Uneori doar palpaie indicatorul de bord fara a cupla diferentialul,mai ales cand masina este oprita in loc (cu motorul pornit) ,este considerata actionare accidentala.......in acest caz masina trebuie sa se deplaseze putin in primele 5 secunde dupa actionarea Butonului (dif. blocabil).

 

Asta insemne ca nu este asa de universal ca si ARB-ul care o blochezi doar in caz ca ai nevoie sau urgenta. Cind ai intrat deja in pozitia de doua roti in aer insemnea ca blocajul aceasta este inutil si nu te scoate.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Salut! Ai dreptate, dar pe jumatate. In mod normal un dif. blocabil este actionat inainte sa abordezi o portiune dificila de teren accidentat si nu dupa ce ai intrat in bucluc.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Salut! Ai dreptate, dar pe jumatate. In mod normal un dif. blocabil este actionat inainte sa abordezi o portiune dificila de teren accidentat si nu dupa ce ai intrat in bucluc.

 

Corect, iar totusi exista situatii in care subestimezi situatia. In cazul asta cu ARB ai fi fost scos, cu blocajul de la Amarok ramai "dezamarokit" :)

In fine, dupa ce am ramas de doua ori , a treia data nu mai patesc. Vroiam doa sa aflu daca au patit si altii,

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use