Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Amarok


Dan Cilan
 Share

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Amarok

 

mie unul imi place mult Amorok-ul,nu cred ca off-road nu se descurca mai ales de ar avea un adevarat motor v6,http://www.volkswagen.co.uk/technology/diesel/v6-tdi,parca mi-as lua unul dar daca asta de 2l costa deja destul de mult apoi ala de 3l...dar merita voi ce spuneti?

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Imi dau si eu cu parerea ca asteptam sa scoata VW un pickup calumea dar..pun un motor de 2l care consuma 8-9% cand masina e goala si 15% cand ai pasageri in masina, da sa mai si cari ceva in bena!ca de tractat o remorca cred ca vomita motorul ala..si cand te gandesti ce de motoare au in special V6TDI(3.0, 2.7, 2.5) asta doar analizand motorizarea! Transmisia acum: nu exista parerea mea pickup adevarat fara reductor cu actionare mecanica,si fara un blocant 100% spate, restul sunt povesti de aia si Amarokul e si Fordul Ranger, Mazda etc fara Hilux si L200 vai de NOI cei care folosesc aceste masini pentru ce sunt facute..

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Nu cred ca s-a vrut un caraus . Banuiesc ca masina a fost proiectata pentru o bresa de piata si viza un gen de cumparator cu venituri peste medie care doreste o masina eleganta , ieftina la taxe si cu un look mai dur ( si ca masina de expeditii pe sosele si drumuri poietruite . Nici un pick-up nu este in adevarata acceptiune un off-roader . Ca si tinuta de drum este un reper , comparativ cu alte pick-upuri . Imi place ca si masina de toata ziua pentru o persoana activa si care mai face vreo aprovizionare la o pensiune mai izolata. Probabil ca ar merge si tras de ea mai dur , dar in perioada de garantie. VW s-a specializat in masini care crapa imediat ce trece garantia.

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Amarok

 

Salutari. Nu am mers cu un Amarok, dar m-au dezamagit specificatiile - 2 variante de motor, respectiv 2.0 TDI si 2.0 TFSI si faptul ca pe varianta cu transmisie automata nu exista cutie de transfer cu 2 trepte.

Exemplul dat de colegul nostru cu varianta MTM nu este relevant, aceea fiind o modificare scumpa, neinteresanta cumparatorilor obisnuiti.

Parerea mea este ca ar castiga si mai multa piata daca ar introduce vechea motorizare de 2.5 diesel, imbunatatita desigur, prezenta pe primul Touareg si cea de 3.0 V6 diesel.

In plus introducerea cutiei de transfer cu 2 trepte pe varianta A/T ar reprezenta inca un avantaj.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Lasa ca-i buna si asa cu motorul ala de 2.0 L, sunt destui carora le place si abia asteapta s-o parcheze pe o bordura mai inalta in fata clubului. Nu-i bai ca miroase abreiajul cand o mai forjezi, e de bun augur asta si e normal, doar ca daca va crapa in garantie ti-l repari pe banii tai ca l-ai folosit defectuos.

E fain ca mai consuma si putin, mai raman bani de spalatorie si de polish sa dea fain in oras, aspirator de puicute il faci, eventual pui banchete si-n bena aia imensa sa incapa toate colegele de clasa.

Edited by danutlupu
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Eu nu am nimic cu masina asta, sa fie ea sanatoasa asa cum este, dar ma enerveaza marketingul nesimtit si inselator care se face pentru ea. Dar ca VAG procedeaza si altii, care isi prezinta cotetele ca fiind altceva decat sunt in realitate, si apoi ii vezi pe strada sau in teren cum se c@c@ pe ei incercand sa reproduca ce au vazut in reclame si au citit in reviste. Unii mai si mor.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Lasa ca-i buna si asa cu motorul ala de 2.0 L, sunt destui carora le place si abia asteapta s-o parcheze pe o bordura mai inalta in fata clubului. Nu-i bai ca miroase abreiajul cand o mai forjezi, e de bun augur asta si e normal, doar ca daca va crapa in garantie ti-l repari pe banii tai ca l-ai folosit defectuos.

E fain ca mai consuma si putin, mai raman bani de spalatorie si de polish sa dea fain in oras, aspirator de puicute il faci, eventual pui banchete si-n bena aia imensa sa incape toate colegele de clasa.

 

pai, se pare ca s-a rezolvat cu ambreajul,te cheama in service si rescrie softul la motor cu mai putini cai si mai putin cuplu,si mai au ceva legat de conductele de carburant trebuiesc izolate, cica ar fi pericol de incendiu!

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Bun, bine, bravo, cu alte cuvinte si cobai de teste si cu banii luati. Si cum domle din 2.0 L numai vreo 150 de cai sa stoarca grupul VAG pentru o utilitara ? Pai da e prea putin nene, daca mai fac asa, o sa ajunga de tot rasul ca unii cu un motor de 2,5 L si 102 cai.

Cel putin 200 de martoage trebuiau sa scoata din el ca sa-si faca planul cu servisarile si sa multumeasca toti baietii de baieti care vor "pauăr". Masina arata bine si asta conteaza cel mai mult cand vrei o utilitara.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Amarok

 

Masina este foarte OK si pe strada si in teren!

Am achizitionat un Amarok in luna mai din Germania

Motor de 2litri bi-turbo

Consumul este foarte ok

Pe autostrada la 140km/k nu a sarit de 7,2 %(atat arata pe computerul de bord)

In teren in jur de 10% prin noroaie si dealuri

Este foarte incapatoare iar bena este mult mai mare ca la Hilux

Am avut si Hilux si am ajuns la o concluzie

Pe asfalt Amarok-ul i da lectii si clasa Hiluxu-lui de 3.0 litri din toate punctele de vedere!

In teren Hilux-ul este mult mai ok si cu tractiunea mai buna(la Amarok fiind totul electronic)

Ambele masini au cauciucuri BfGoodrich Mt

Avand in vedere ca pretul lor a scazut foarte mult recomand mai mult Amarok-ul daca nu se face offroad in excess:clb

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

pe asfalt se poate comporta ca un X6....e irelevant ...pe noi ne intereseaza in teren...acolo e buba

 

e o firma prin Bucuresti cantonata in parcul Semanatoarea....aveau o flota de Landcruisere....le-au vandut...si au luat Amarok....dupa primii 20000 de km regretau alegerea facuta :grin:

 

dracu i-a pus sa traga de Amarok ca de Toyote?

 

principalele probleme le-au avut la ambreiaje..si electronica

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Amarok

 

Unii sunt usor hateri pe aici . :) Amarok-ul are clar avantaje in ceea ce priveste confortul onroad, loc unde mare majoritate a noastra ne folosim masinile. Intr-adevar, pt off e sub l200 si Hilux. Totul se rezuma la cat folosesti masina in offroad greu. Cred ca pentru iesiri prietenesti este peste majoritatea suv-urilor , ceea ce e destul pt marea majoritate a utilitizatorilor.

MAi adaugi la asta si un consum mult sub l200 si da cu plus la socoteala . Depinde de preferinte si scopul ei.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Cred ca pentru iesiri prietenesti este peste majoritatea suv-urilor , ceea ce e destul pt marea majoritate a utilitizatorilor.

Nu inteleg comparatia dintre o camioneta si un SUV... Ce treaba au una cu alta? De ce si-ar lua cineva o camioneta, cu bena, pentru iesiri recreative, usoare? Si daca vrea sa care ceva la o ferma, sau pe santier, o sa-si cumpere o RABA? Pe acelasi considerent, oare Amarokul o fi la fel de bun pe santier sau la ferma ca un SUV?

Eu cred ca problema nu este la producatorii de masini, care au tot interesul sa faca bani pe seama fraierilor, ci este la consumatori, ca au creierul varza si habar nu au ce vor, si se lasa vrajiti de unii smecheri, foarte priceputi la marketing. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

La cati boboci au diplome de facultate si practica 0, nu e de mirare ca exista si doritori de asemenea utilitara care sa arate smecher. Visul lor e s-o conduca pe autostrada, sa urce o bordura cand parcarea de la club e plina si sa mearga la un gratar cu amicii. Masina asta e facuta sa fie in pas cu moda, e pentru cei carora le plac gadgeturile, pentru cei care isi vand iphone 5 ca a aparut 6 si toti prietenii lui isi iau, e pentru cei care merg sa faca offroad in spatele blocului in pantofi de lac si camasa alba, e pentru cei care merg cu ea la intalnire sa impresioneze femela, e a celor care o spala mai des decat isi fac ei baie desi o plimba doar in oras, e masina perfecta a softistilor care lucreaza in IT.

O fi avand ea loc de un europalet in spate, dar sunt curios cum merge cu 700 kg in bena si alte 800 kg la remorca, sau cum trage pe Transalpina o rulota de 1.700 kg, sau ce mai ramane din ambreiaj dupa o mocirleala sanatoasa. Locul ala asa mare, doar cu paie sa-l umpli sa duca motorasul ala biciuit.

 

Deci cei ce au nevoie de un turism dar vor ceva mai mare si aratos fara nici o pretentie de fiabilitate, pot conta pe Amarok.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Nu inteleg comparatia dintre o camioneta si un SUV... Ce treaba au una cu alta? De ce si-ar lua cineva o camioneta, cu bena, pentru iesiri recreative, usoare? Si daca vrea sa care ceva la o ferma, sau pe santier, o sa-si cumpere o RABA? Pe acelasi considerent, oare Amarokul o fi la fel de bun pe santier sau la ferma ca un SUV?

Eu cred ca problema nu este la producatorii de masini, care au tot interesul sa faca bani pe seama fraierilor, ci este la consumatori, ca au creierul varza si habar nu au ce vor, si se lasa vrajiti de unii smecheri, foarte priceputi la marketing. :grin:

 

Problema este ca SUV-ul nou pe care ti-l poti lua la bani de camioneta noua nu prea mai are reductor/ blocanti/punti rigide/este efeminat cumva ...si asta ii face pe unii clienti de suv sa considere migrarea catre camionete...

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Problema este ca SUV-ul nou pe care ti-l poti lua la bani de camioneta noua nu prea mai are reductor/ blocanti/punti rigide/este efeminat cumva ...si asta ii face pe unii clienti de suv sa considere migrarea catre camionete...

Catre camionete efeminate... pai tot degeaba... :ha:

Asta imi aminteste de bancul ala, cand s-a dus unul sa-si schimbe numele, iar la ghiseu i s-a spus ca trebuie sa aiba motiv foarte serios, altfel nu se aproba. Cand l-au intrebat cum il cheama, a raspuns: Cacat Vasile. Intr-adevar, aveti motive sa cereti schimbarea numelui. Si cum vreti sa va cheme? El: Cacat Ion.

Asa e si cu Amarokul asta... Vrei sa pari mai barbat cu el, dar tot...

Apropo de bena lui "mare", imi amintesc ca la clasamentul facut de o revista germana, evident, intre Amarok, Navara si Hilux parca, de a iesit Amarokul "utilitara anului 2011" parca, astea au fost punctele forte: bena mai mare, motor cu impozit mai mic, si cam atat. Si le-a dat "clasa" celorlalte. Nu conteaza ca abia se taraie, ca sunt penibili cu masura asta de reducere a puterii motorului ca sa nu le pice ambreiajele, etc, etc.

Cautand acum, aflu ca e cea mai tare utilitara de 3 ani la rand, tot din vorbele revistei germane.

Cum am zis mai sus, sa fie sanatosi cu fierul lor, cine vrea asa ceva, sa-si cumpere linistit, dar sa o lase mai usor cu vrajeala, ca macane rau de tot... Eu unul nu as cumpara in veci o masina de la niste mincinosi de-astia! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Mie imi place bestia de Amarock imi place si F Ranger si L200 si Navara si multe altele dar le consider masini de camp, masini de enel, masini de munca, masini de firma unde cari echipamente, masini de fermieri, masini de expeditie (dupa ce bagi o carca de bani in ele) :).Fara suparare dar cam asta este scopul lor.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Amarok nu este masina de offroad si nici altele din gama ei.Satisface per total nevoile clientilor si probabil de aceea a iesit masina anului consecutiv de n ori.Am mai scris pe undeva ca am condus Amarok,Navara ,Hilux la teste comparative si senzatia a fost ca Amarokul este peste ele la aproape toate capitolele:confort,spatiu in cabina,spatiu de depozitare,posibilitati de configurare si optionale,cheltuieli cu intretinerea(acelea care sunt sigure).Si daca tot suntem pe forum de offroad Amarok are reductii mult mai bune decat multe cazane.Astia cu gura mare va recomand sa conduceti masina si sa cititi sau sa retineti si partile bune nu doar comentariile celor care nu isi permit masina.

Nu exista 'cea mai buna masina' de teren.

''invingeti-va teama ''
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Va este rusine sa recunoaste ti ?! :ha: Amarok ul chiar merge si arata bine , atat la interior cat si exterior , restu ' e 'dupa gust , mai adauga sare si gata ... japonezul e ciumec dar neamtul le cam imbina pe toate , consum , look , simti ca esti intr o masina germana , asta pentru cine apreciaza.

Edited by GLOB
Link to comment
Share on other sites

Re: Amarok

 

Astia cu gura mare va recomand sa conduceti masina si sa cititi sau sa retineti si partile bune nu doar comentariile celor care nu isi permit masina.

Colegule, m-ai lovit rau de tot: eu am si gura mare, si nici nu-mi permit un Amarok cu banu' jos. Nasol de mine! Dar poti fi sigur ca niciodata nu voi cumpara un VW sau Renault, cele mai mincinoase branduri din cate am vazut! :grin:

 

Dar ce nu pricep unii, este ca se face tam-tam pe ceva ce practic nu exista. Daca vroiau o masina doar mai confortabila si mai nu stiu cum decat altele, aveau deja Tuaregul, ii mai puneau o remorca dupa el si ala era. Mie personal mi se pare penibil sa invetezi o masina care se vrea de munca grea, sa o produci conform unor principii strict mercantile, sa o lauzi fara masura, apoi sa ai probleme penibile cu o astfel de masina din aceasta clasa (camioneta utilitara), si sa continui totusi sa o lauzi ca e cea mai buna, pentru ca are consum mic, este confortabila pe asfalt, are bena mai mare si impozit mai mic decat altele, daca ea este aproape inutila in scopul pentru care a fost construita. Probabil ca clientii aia foarte multumiti sunt cei care merg cu ea la club si mall, iar revista germana nu este interesata si de parerea clientilor care si-au luat Amarok sa-l puna la munca.

Iar criteriul cu "posibilitati de configurare si optionale" este si el degeaba, chiar daca este la moda sa stii ca ti-ai luat masina "full option" (chiar si fara piele... :ha:). Pot sa fac comparatie la turisme: in 2007 am luat masina noua, japoneza, iar la capitolul siguranta toate erau "full", plus inca ceva dotari de bun simt, gen semnalizari in oglinzi, manere cromate si altele. Diferenta intre executive si cheala era la jante - aliaj vs tabla, sistemul audio premium sau nu, senzori de ploaie si lumini, genul asta...

Insa producatorii europeni, pun la "optionale" orice porcarie nesemnificativa, doar ca sa para lista de "optionale" mai mare. Am gasit la Evoque, de exemplu, ca optionala 'capacele de janta cu logoul Land Rover'. Maxim de penibilism. Pai ce pana mea, era chiar asa costisitor sa puna la toate capacele de roata cu logo? Ca doar clientul baga bani in buzunarul brandului aluia, nu in al altuia. Ce vreau sa zic cu astea, este ca exista o diferenta de mentalitate intre japonezi si europeni. Circula si un banc, despre nemti, ca sunt in stare sa-ti puna a patra roata ca dotare optionala, numai ca sa-ti mai ia un ban in plus, si daca uiti sa bifezi a patra roata la optionale, sunt in stare sa-ti dea masina doar cu trei roti. Despre asta este vorba...

 

Nu mai conteaza ca masina nu face ceea ce ar trebui sa faca ea, ci conteaza ce imagine ii creezi, si apoi cum ii pastrezi acea imagine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use