terrano Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Si pe mine ma paste schimbul de rulmenti fata, piesa orginala 600 ron, am intrebat la magazinul de piese. Nimic aftermarket nu au gasit doar original. Atata costa bucata. Cum explici pretul mult mai mic de la reprezentanta? Poate aveau ceva aftermarket? Suzuki Jimny 1,3, an1999 Nissan Terrano II, 2,7 TDI, an2001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrudila Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Si pe mine ma paste schimbul de rulmenti fata, piesa orginala 600 ron, am intrebat la magazinul de piese. Nimic aftermarket nu au gasit doar original. Atata costa bucata. Cum explici pretul mult mai mic de la reprezentanta? Poate aveau ceva aftermarket? am cerut sa vad piesele inainte sa le monteze... pe rulmenti scrie Suzuki si diametral opus e inscriptionata seria ... deci sunt originali problema e ca la magazin aduc numai kit-ul complet , cel putin unde am intrebat eu... dupa ce ca i-au montat cum i-au montat, sa mai fie si aftermarket ????? am garantie 18 luni, mai stau putin sa vad daca mai huruie , si pe urma .... cred ca o sa fie o problema, dar pe care nu o sa o rezolv eu... aaa ca tot am scris intr-o zi anterioara.... lampa de la ulei se aprinde din cand in cand pt ca...... nu mai am ulei problema e garnitura de la capac.... se scimba luni la prima ora si Patrol, dar inca nu pe deplin functional :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
4rings Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Salut , Am si eu o problema asemanatoare la un Jimny : mi s-au smuls furtunele de la vacuum , le-am pus la loc , dar tot nu cupla fata ; am desfacut MRL-urile si totul e OK acolo . Ulterior am descoperit problema : nu facea vacuum deoarece erau piscate furtunele . Le-am inlocuit , dar acum , nu mai cupleaza tot timpul ; si cand nu cupleaza , trebuie sa virez intr-o parte si atunci se cupleaza brusc. care (unde) sa fie problema ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LorDeko Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Cred ca tot din furtune. ;) verifica tot traseul si poate gasesti problema. Pune pe cineva sa tot cupleze si tu stai sub ea si uita-te... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lichter Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny ...Si am mai auzit o chestie pe care, daca poate cineva sa mi o confirme sau, de ce nu, sa infirrme, ca in ungaria preturile la piesele de suzuki(originale) sunt mult mai ieftine. Depozitul de piese Suzuki pentru Europa de est e in Ungaria, asta ar putea sa explice preturile mai mici de acolo. Majoritatea service-urilor Suzuki de acolo aduc piesele. Oliver Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless Toyota LandCruiser HDJ 80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mugur Iacob Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Dragilor, Acum ceva vreme am postat " Jimny - cum verifici instalatia de vacuum" http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=51812&highlight=vacuum+jimny Aici gasiti pas cu pas cum verificati probleme legate de 4x4! Sper sa va fie de folos! mie mi-a fost! :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perry Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny dupa o tura mai heavy pe Vladeasa am ramas cu 4x4 cuplat permanent si mai si trage directia in dreapta de-ti rupe mana. aveti idee cum rezolv asta? _____________________________________ SUZUKI JIMNY 1,3 (2005) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabitzu Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny pe principiul ca o poza face 1000 de cuvinte: http://www.bigjimny.com/index.php?option=com_content&view=article&id=208:51009-fixing-a-vacuum-hub-in-the-field&catid=42:drivechain http://www.bigjimny.com/images/documents/Check_the_vacuum_system.pdf Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender" Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny dupa o tura mai heavy pe Vladeasa am ramas cu 4x4 cuplat permanent si mai si trage directia in dreapta de-ti rupe mana. aveti idee cum rezolv asta? Ia vezi nu ai strimb ceva pe la directie? Probabil bara care leaga bratul Pitman de roata dreapta sau bara care leaga roata dreapta de stinga. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perry Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny pe principiul ca o poza face 1000 de cuvinte: http://www.bigjimny.com/index.php?option=com_content&view=article&id=208:51009-fixing-a-vacuum-hub-in-the-field&catid=42:drivechain http://www.bigjimny.com/images/documents/Check_the_vacuum_system.pdf multam de materiale, l-am dus la service, astept sa vad ce zic mecanicii _____________________________________ SUZUKI JIMNY 1,3 (2005) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar333 Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny yep... nu mi mai merge nici mie 4x4 ... era cuplat pe teren nisipos si deodata mi a disparut toate beculetele din bord.. cand am vazut l am decuplat ..si de atunci nu mai a mers sa l cuplez. Cand apas butonul de 4x4 se aude ceva ca si cand ar incerca sa cupleze si apoi la o secunda imi clipeste o singura data 4x4 si atat.. nu cupleaza nu nimic.. Si cand incerc sa l pun in 4x4L doar bipaie de 2 ori si nu face nimic.. Am fost la un mecanic si a zis ca tre inlocuiti rulmentii ca nu sunt etansi si au joc.. zis si facut dar acum constat ca tot nu cupleaza.. Mecanicul a zis ca e de la electro valve ca intra in ele presiune dar nu ies nimic.. Nu stiu ce sa zic... Ma ajutatati si pe mine cu sfaturi va rog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrudila Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny al tau fiind la buton , nu prea m-as baga, daca e parte electronica, dar daca citesti prin topic, gasesti si poze cu furtunele care s-ar fi putut sa crape, sau doar sa iasa... la mine asa a fost si s-a rezolvat pe loc si Patrol, dar inca nu pe deplin functional :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Cum te uiti la reductor dinspre fata masinii, in partea fata dreapta a reductorului, se afla senzorul cu bila pentru 4x4. Verifica cele doua fire care intra in sonda sa nu fie smulse, sau doar slabite/sectionate, chiar daca par ca intra in sonda. E usor sa le agati cand iesi, sunt cam nefiresc asezate pentru o masina de teren... Eu am scut cu protectie ridicata exact in zona in care se afla senzorul. Cred ca problema asta a avut-o si @Forte. Pazeste-te de pseudo-mecanici, nu-i lasa sa-ti faca masina bucati. Sincer...sa schimbi rulmentii de la roata ca nu mai etanseaza MRL-ul... cauta si alt mecanic. Verifica sonda aia, cred ca de acolo e. Daca nu, mai departe verifica sistemul vacuumatic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar333 Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 (edited) Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny am verificat tot ce am putut... rezultatul e ca una din electrovalve nu inchide cum trebuie dar cred ca problema e din alta parte... pe firele de alimentare de la electrovalve am curent non stop cand e contactul pus ( cand dau in 4x4 se aude cum incearca sa cupleze si apoi decupleaza - se aprinde o sg data becu de 4x4 si apoi dispare.)... poate cineva sa ma ajute sa mi zica daca e normal sau sa masurati si va voi daca aveti tot timpul curent in la electrovalve... ca sunt cam disperat nu stiu ce sa mai fac si nu stiu de unde sa iau electrovalva... poate sariti cu idei si raspuns la intrebarea mea. merci anticipat PS. nu merge nici sa o dau in 4x4L ... cand apas decat beepaie masina si nu face altceva nimic. (stie cineva un mecanic care are experienta pe jimny?) Edited November 2, 2011 by cezar333 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionica77 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Am pati si eu la un jimny din 2007,cand cuplam 4x4 se aprindea becul o data si se stingea pe urma,defectiunea era un mrl avea membrana de cauciuc din interior sparta,verifica si mrl-urile sa nu ai unul defect.si cu piuitul de pe 4x4L am patito era smuls un fir din senzorul cel cu bila de sub reductort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar333 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Am pati si eu la un jimny din 2007,cand cuplam 4x4 se aprindea becul o data si se stingea pe urma,defectiunea era un mrl avea membrana de cauciuc din interior sparta,verifica si mrl-urile sa nu ai unul defect.si cu piuitul de pe 4x4L am patito era smuls un fir din senzorul cel cu bila de sub reductort. merci ... o sa verific si revin cu rezultatul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Salut, Din ce am citit, cand nu merge vacuumu' iti clipeste led-ul 4x4. Tu zici ca se stinge complet... Suspenda complet masina (daca ai curte merge si pe 4 capre, langa bloc e mai aiurea), bagate pe sub ea si verifica vizual ce a zis @iulianul. Porneste motorul baga in viteza si da drumul la ambreiaj. Rotile spate se vor invarti in gol pentru ca ai suspendat-o complet (si cardanul spate). Cardanul fata si rotile din fata nu se vor misca. Uita-te la cardanul fata cand actionez butonul 4x4h (rogi pe cineva sa-l apese in timp ce stai cu ochii pe cardan :)). Se misca vreun pic? Daca nu se misca e clar din reductor, nu? Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar333 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny da... am fost cu ea la reprezentata suzuki in ploiesti... adica la poliserv :/ ... au stat baietii aia pe ea.. au verificat tot ... mi au gasit cum ati preconizat voi un fir intrerupt de la o sonda legata prin 2 fire de controlerul ala de 4x4.. l au reparat dar... acum clipeste 4x4 incontinuu cand actionez butonu dar 4x4 se cupleaza... si apoi nu mai vrea sa treaca in 2x4.. decat daca iau contactul si apoi il pun la loc si apas 2x4.. doar asa trece.. si bineinteles reductorul nu merge .. cand apas butonul bipaie de cateva ori si atat.. Baietii de la poliserv au zis ca e vb de sonda aia care ar trebui si ea schimbata cica si costa vreo 2,5 mil lei... acum nu stiu ce sa zic.. voi ce parere mai aveti? ugh sunt total debusolat:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Bun, deci la sonda, dar ce anume au reparat de fapt? N-au schimbat sonda? Unde au umblat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny da... am fost cu ea la reprezentata suzuki in ploiesti... adica la poliserv :/ ... au stat baietii aia pe ea.. au verificat tot ... mi au gasit cum ati preconizat voi un fir intrerupt de la o sonda legata prin 2 fire de controlerul ala de 4x4.. l au reparat dar... acum clipeste 4x4 incontinuu cand actionez butonu dar 4x4 se cupleaza... si apoi nu mai vrea sa treaca in 2x4.. decat daca iau contactul si apoi il pun la loc si apas 2x4.. doar asa trece.. si bineinteles reductorul nu merge .. cand apas butonul bipaie de cateva ori si atat.. Baietii de la poliserv au zis ca e vb de sonda aia care ar trebui si ea schimbata cica si costa vreo 2,5 mil lei... acum nu stiu ce sa zic.. voi ce parere mai aveti? ugh sunt total debusolat:/ La Autonet Bucuresti a rezolvat @Forte problema pe care a avut-o la reductor (incearca sa iei legatura si cu el sa aflii detalii). Poliserv..., adica Polijeg ... eu n-as duce nici Logan la ei d-apoi un Jimny. Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiblondu Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Pune-i AVMuri manuale si ai scapat Fara poezie,viata e pustiu ! KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny MRL-urile manuale nu rezolva problema cuplajului reductorului :wink: Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar333 Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny so... cica a fost initial un fir de la sonda aia intrerupt si acum ma pune sa schimb sonda.. ca cica aia ar fi.... ugh... ( cica asta ar fi in prima faza) lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Eu iti spun ca de la inceput a fost unul din fire sectionat chiar la intrarea in sonda, nicidecum intrerupt pe drum. Pana sa cumperi alta sonda, trage de fire si vezi care e intrerupt. Curata, decapeaza si lipeste firul la loc in sonda. Cand verifici, fii atent ca firul sectionat sa nu para intreg, pentru ca de obicei sta in izolatie si te pacaleste. Succes, Iulian. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar333 Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Re: probleme cuplaj 4x4 la Jimny Am desfacut selenoidul/electrovalva care nu tinea vacum si era plina de mizerie inauntru. am curatat o apoi am montat la loc tot si a mers sa cuplez si 4x4 si reductor pe bord. Dupa ce am cuplat de de cateva ori am mers 3 - 4 km si apoi iar nu mai mergea... clipea cand incercam sa l cuplez ... asa ca am desfacut din nou selenoidul/electrovalva si era plin de mizerie din nou.... am curatat din nou si am repetat procedeul... si iar s a infundat cu mizerie. Asa ca probabil am pe conducte mizerie, nu? a tras pe undeva apa sau ceva si au ruginit, voi ce parere aveti? cum as putea rezolva? (am schimbat la durectie tot ce tinea de vacum; mlr uri manuale stiu, dar tot nu o sa mearga 4x4L) help Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts