Optimus Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ Daca nu vrei sa-ti transformi masina intr-o caracatita, poti pune linistit jante cu ET negativ sau flanse. Cum spuneau si colegii mai sus, nu amesteca Dakarul cu ce facem noi pe aici. Daca pastrezi modificarile de ET intre limite de bun simt, nu vei avea nici o problema cu rulmentii sau altele. Problemele apar atunci cand se exagereaza, fara rost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sean70 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 (edited) Re: flanse distantiere versus et negativ La Defender am jantele originale (cu "biscuiti" de iarna) ET +38 si alt set (MT-uri) cu ET -35...nu am avut nici o problema cu rulmentii sau cu altceva - masina are aproape 350 mii de km,din care cam 50000 facuti de mine,marea majoritate cu MT-urile iar rulmentii sunt de la ma-sa.:wink: Edited January 5, 2015 by Astral Discovery 4 2010 Discovery 2 2000 Defender 90 1997 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) Re: flanse distantiere versus et negativ Eu am pe Vitara flanse de 30mm si jante cu et-25. Ies destul de mult in afara (cam jumatate din anvelopa), cred ca am aproape 1 an de cand am facut figura si pana acum nu am avut probleme. Ba chiar s-a imbunatatit substantial comportamentul on-road, nu bate nimic, etc. Mi-am asumat ca e posibil sa schimb mai devreme rulmentii si altele, dar am facut-o pentru ca aveam eu un pitic pe creier cu stabilitatea on si off-road. Masina e f ingusta si mie mi s-a parut f instabila. Am avut inainte Patrol, iar ala fiind lat nu avea nevoie sa ii arunci rotile in exterior asa mult. Am zis ca e mai important sa fiu eu safe decat fierul, ala se schimba dar eu sunt unic si irepetabil :ha: Edited January 6, 2015 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarDriver Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) Re: flanse distantiere versus et negativ Da, si asa arata si mai bine ! ... Fierul, nu tu ! :ha: La multi ani, sanatate, noroc si spor in toate! Edited January 6, 2015 by CarDriver Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaiuc90 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ imi puteti spune daca flansele 50 mm 6x139.7 m12x1.5 se potrivesc la nissan patrol k260 2.8D, am inteles ca filetul la prezon difera fata de y60. (in descrierea lor ii enumerat patrol toyota, dar nu si modelele) multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckgil Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ imi puteti spune daca flansele 50 mm 6x139.7 m12x1.5 se potrivesc la nissan patrol k260 2.8D, am inteles ca filetul la prezon difera fata de y60. (in descrierea lor ii enumerat patrol toyota, dar nu si modelele) multumesc! In principiu nu conteaza pasul filetului ca tu prinzi tot piulitele tale flansa de butuc si apoi janta de flansa cu piulitele flansei. Conteaza daca intra pe prezoane adica distanta dintre ele si gaura cantrala. Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata, Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckgil Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ imi puteti spune daca flansele 50 mm 6x139.7 m12x1.5 se potrivesc la nissan patrol k260 2.8D, am inteles ca filetul la prezon difera fata de y60. (in descrierea lor ii enumerat patrol toyota, dar nu si modelele) multumesc! In principiu nu conteaza pasul filetului ca tu prinzi tot cu piulitele tale flansa de butuc si apoi janta de flansa cu piulitele flansei. Conteaza daca intra pe prezoane adica distanta dintre ele si gaura centrala. Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata, Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaiuc90 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ In principiu nu conteaza pasul filetului ca tu prinzi tot cu piulitele tale flansa de butuc si apoi janta de flansa cu piulitele flansei. Conteaza daca intra pe prezoane adica distanta dintre ele si gaura centrala. in cazul meu, am piulitele prelungite cu inca o piulita care ii sudata. deci ar trebui sa fie identic pasul filetului. si problema ii ca nu conosc ce pas are. :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ Am si eu o curiozitate legat de utilizarea flanselor. Majoritatae celor care le utilizeaza o fac pentru a scoate anvelopele in afara . Insa , sa zicem ca eu am ET +20 ( pe original am 24 dar nu asta conteaza ) si gasesc niste jante OK care au ET-ul +40 , dar eu vreau , ca anvelopele sa ramana la locul lor si le ajut cu flanse de 20 mm . In acest fel , jantele care ar fi intrat spre interior din cauza ET-ului mai mare , raman la latimea totala originala dar cu un adaos de " flanse " , Ar afecta in vreun fel directia si suspensia fata ? Sigur ca este o intrebare ipotetica , nu intentionez sa fac acest lucru . Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liviu-San Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Re: flanse distantiere versus et negativ Am si eu o curiozitate legat de utilizarea flanselor. Majoritatae celor care le utilizeaza o fac pentru a scoate anvelopele in afara . Insa , sa zicem ca eu am ET +20 ( pe original am 24 dar nu asta conteaza ) si gasesc niste jante OK care au ET-ul +40 , dar eu vreau , ca anvelopele sa ramana la locul lor si le ajut cu flanse de 20 mm . In acest fel , jantele care ar fi intrat spre interior din cauza ET-ului mai mare , raman la latimea totala originala dar cu un adaos de " flanse " , Ar afecta in vreun fel directia si suspensia fata ? Sigur ca este o intrebare ipotetica , nu intentionez sa fac acest lucru . Eu am pus flanse,pentru ca am ridicat centrul de greutate al masinii cu kit-ul de inaltare. Din ce am citit,singura piesa care ar avea de suferit,ar fi rulmentul, dar asta cred ca depinde de latimea flanselor si de greutatea masinii. In 2 ani dupa montajul flanselor,n-am avut nicio problema cu rulmentii,in consecinta nu pot spune ca au un efect negativ asupra lor.In cazuri particulare(cum a fost al meu),mi-a atins anvelopa de aparatoarea de noroi,dar am montat niste anvelope mai inalte decat standardul.Este normal in cazul meu,pentru ca s-a marit raza de bracare a rotii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 (edited) Re: flanse distantiere versus et negativ Dupa ce am citit topicul, ma intreb cum poti intoarce jantele de aliaj?:grin: Ca vad ca lumea nu ia in calcul acest aspect.La o janta de aliaj, introsul lor se exclude, asa ca solutia ramane una singura:flansele Edited September 23, 2018 by CatalinU Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Re: flanse distantiere versus et negativ sau jante de aliaj cu ET negativ...doar ca sunt un pic mai scumpe :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Re: flanse distantiere versus et negativ La jantele de aliaj nu poti interveni decat daca sunt modulare , la cele monobloc doar te uiti la ele si atat . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Re: flanse distantiere versus et negativ sau jante de aliaj cu ET negativ...doar ca sunt un pic mai scumpe :grin: La flanse ies in maxim 800 de lei, cred ca o janta de aliaj, doar una e 800 lei :) Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Re: flanse distantiere versus et negativ La jantele de aliaj nu poti interveni decat daca sunt modulare , la cele monobloc doar te uiti la ele si atat . o sa ma uit si mai mult la ele dupa ce pun flansele Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
messy15 Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Re: flanse distantiere versus et negativ Salut tuturor ! Am citit ca ET-ul de pe jantele de Freelander e de +30.. a mea e incaltata momentan cu rotile 235/50/18.. asa am cumparat-o. Am achizitionat si un kit de inaltare de 5 cm si as vrea sa ii schimb rotile cu unele off road. Daca pentru stabilitate se recomanda maxim 30mm flansele distantiere si ca alternativa sunt alte jante, in cazul unora de otel la ce ET trebuie sa ma uit cand le achizitionez? As vrea jante pe 16 pe care sa pun niste AT-uri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts