hdragos Postat Martie 15, 2012 Autor Partajează Postat Martie 15, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme eu zic ca daca tot ai patit acest ghinion sa til faci cap coada si vei avea un motor pe cinste,intradevar sunt mai problematice dar carea este motorul perfect,iar pe aceasta masina chiar da un rezultat bun raport putere-consum. si eu am cochetat cu ideea de a monta un alt tip de motor si cand am facut socoteala la ce costuri se ridica,m-am lasat pagubas. parerea mea sa til faci cap coada si nu vei mai avea probleme. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Martie 15, 2012 Partajează Postat Martie 15, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Ce fel de ulei ai folosit cand a inceput bataia mai exact ? Imediat dupa pornire ? In mers cu motorul rece ? Suspectez aceeasi cauza ca si problema lui Alin. Suportii de cuzineti sunt din aluminiu si la rece (pana uleiul e rece), din cauza ca aluminiul se dilata diferit fata de otel, exista riscul sa invarti un cuzinet. De acolo bataia si in final gripat / rupt :( '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiu_raducanu Postat Martie 15, 2012 Partajează Postat Martie 15, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Ce fel de ulei ai folosit cand a inceput bataia mai exact ? Imediat dupa pornire ? In mers cu motorul rece ? Suspectez aceeasi cauza ca si problema lui Alin. Suportii de cuzineti sunt din aluminiu si la rece (pana uleiul e rece), din cauza ca aluminiul se dilata diferit fata de otel, exista riscul sa invarti un cuzinet. De acolo bataia si in final gripat / rupt :( Uleiul a fost 10w-40 castrol diesel magnatec . Bataia a fost zic eu la rece (poate si la pornire dar e greu sa iti dai seama) dar in prima faza a fost o perioada cand disparea cand motorul se incalzea,apoi a ramas permanent dar foarte usoara la inceput si cu timpul s-a accentuat si.... buf. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Martie 15, 2012 Autor Partajează Postat Martie 15, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme pacat,imi pare rau pt cele intamplate,in caz ca te apuci de reparatii sa faci si tu un toppic cu reparatia insotita de foto eventual si preturi piese pt ca e totusi o lucrare complexa si merita sa fie postata pt ca ajuta foarte mult. bafta Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
camionero56 Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Re: Cherokee XJ 1997 2.5 TD - diverse probleme As dori sa reiau discutia de aseara cu speranta ca nu o mai sterge nimeni ,spuneam ca motorul vm baga apa in baia de ulei. Cred ca cei care mi-au planat chiuloasele sa le fi facut pe toate odata.Dupa diverse vizite la tot felul de specialisti cineva mi-a spus ca ar fi vorba de blocul motor spart Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Martie 19, 2012 Autor Partajează Postat Martie 19, 2012 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme ideea e ca daca chiuloasele sunt cu probleme,fisurate sau nu etanseaza sau garnitura arsa,iti bolboroseste apa in vas dar ca sa ajunga apa in baia de ulei atunci nu prea este de la chiuloase. eu aveam o chiuloasa fisurata de ceva vreme ,am mers asa cu ea pina a ajuns sa imi bolboroseasca apa de cum ai dadeam la automat si daca etansam busonul de la vas imi arunca apa pe evacuare,deci destul de urat dar apa in baia de ulei nu avea,nici macar in capacul de la culbutori. intradevar este foarte posibil ca blocul motor sa fie cu probleme. eu te pot trimite la un meserias dar este la videle,si eu am dat numai de carpaci si ghicitori si cand am ajuns la el problema a fost individuata imediat,ce a zis aia a fost,fara poate,daca,sa vedem,cred ca,posibil sau mai stiu e ce imbrobodeli. asta este asta facem si masina va mege,zis si facut. Editat Martie 19, 2012 de hdragos Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
camionero56 Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Deci chiuloasele au fost verificate, sunt ok, eu am fost la un service pe sos.Giurgiului care se ocupa cu masini americane si cu ajutorul unui instrument (cu ultrasunete imi pare ) mi-a dat verdictul . Blocul spart intre cilindri 2si 3. In iarna aceasta am completat antigelul si cand l-am pornit acum nu mai era nici jumate . Presiune in sistemul de racire nu se simte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Martie 19, 2012 Autor Partajează Postat Martie 19, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme atunci ce nelamuriri mai ai,cauta bloc motor sau motor cu totul si la treaba,alte alternative nu ai. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
camionero56 Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme aici ancepe marea problema ! Din pacate sunt undeva la fundul sacului, ma gandeam sa-l vand pentru piese dar nu stiu cat ar valora? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Martie 19, 2012 Autor Partajează Postat Martie 19, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme este alegerea ta,dar bani multi nu ei pe piese si le dai in timp destul de lung,practic iei bani cu taraita si sti cum e se alege praful de ei,nu cred ca renteaza sa dezmembrezi o masina doar pt atata lucru,parerea mea. eu de ex. am un motor de vanzare din ianuarie si nu m-au cautat 2-3 persoane cu oferte de fier vechi (cred ca erau mecanici)asa ca nu pune baza prea mare pe valorificarea pieselor. o masina de piese se vinde intre 600-800€. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
camionero56 Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme ce motor este si din ce an poate facem o afacere eu cred ca din 2 reusesc sa scot unul bun . Editat Martie 19, 2012 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiu_raducanu Postat Martie 26, 2012 Partajează Postat Martie 26, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Uleiul a fost 10w-40 castrol diesel magnatec . Bataia a fost zic eu la rece (poate si la pornire dar e greu sa iti dai seama) dar in prima faza a fost o perioada cand disparea cand motorul se incalzea,apoi a ramas permanent dar foarte usoara la inceput si cu timpul s-a accentuat si.... buf. Gata ......... am schimbat arborele. Cuzineti noi biela 34 ron x4 Garnitura chiulasa metalica 220 ron Arbore + pistoane + biele =100euro second, dar beton Segmentii ii aveam ca si noi,chiulasele sunt super au fost schimbate (probabil in austria) sunt fabricatie 2006 , tijele asa si asa dar erau acceptabile. Insa este munca.................. Merge super. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiu_raducanu Postat Martie 28, 2012 Partajează Postat Martie 28, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Cateva poze ca atat am reusit sa fac............ca in rest am fost foarte murdar pe maini. Gata ......... am schimbat arborele. Cuzineti noi biela 34 ron x4 Garnitura chiulasa metalica 220 ron Arbore + pistoane + biele =100euro second, dar beton Segmentii ii aveam ca si noi,chiulasele sunt super au fost schimbate (probabil in austria) sunt fabricatie 2006 , tijele asa si asa dar erau acceptabile. Insa este munca.................. Merge super. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 10, 2012 Partajează Postat Aprilie 10, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna ziua, am facut ce nu am facut si mi am luat un VM si eu!!! Un Cherokee 2.5TD VM din 2001.... La cate rele am citit despre aceste motoare mi se pare ca am facut o alegere proasta....dar asta e! Problema este ca in lichidul de racire e plin de ulei, omul a zis ca recent a fost facuta chiulasa si tot ce tine de ea dar a ramas instalatia d eracire necuratata. Ok pana aici.... Problema este ca in drum spre casa sa spart un furtun de la apa, ala mic unde este termostatul, era legat cu banda izoler. A scapat apa pe acolo si pe drum sa incalzit deodata la peste 100 grade.....am oprit pus apa si tot asa pana sa terminat si apa pe care o aveam. Am mers asa max 5km cu motorul la peste 100 iar cand am ajuns intr-o benzinarie deja era la 125 apa...sa aprins martorul cu problema la motor si cam atat. Sa racit, am pus apa curata, am legat furtunul mai bine si am plecat la drum..... Cat a tinut furtunul apa nu trecea de 90..... Acum.... CUM imi dau seama daca sa prajit chiulasa sau nu??? Marius Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Aprilie 10, 2012 Partajează Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Salutari Greseala de exprimare : Nu ,,s-a prajit" ci ERA prajita in mod aproape sigur .Cat de prajit sau ce inseamna cu adevarat prajit o sa afli in curand ,asta daca exceptam varianta de a returna masina celui care ti-a vandut-o. - Toate informatiile legate de acest subiect le vei gasi citind postarile lui @Hdragos (:be) care cred ca a trecut prin toate etapele(din pacate). @Hdragos ,tu cum mai stai ??? ALIN :h5 Editat Aprilie 10, 2012 de alin-jeep Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 10, 2012 Partajează Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Pai a fost parjita si cica schimbata....se vede pe acolo ceva umblat si reparat. Ulei este plin in instalatia de racire....dar cica asa a ramas ca nu a mai curata dupa reparatie. Furtunul ala mic era spart si lipit cu banda.....a mers bine pana sa topit banda si sa dus apa. Dupa ce am reparat tot cu banda si o carpa legata bine, motorul nu a mai incalzit deloc chiar! Ce sa zic....poate e dusa chiuloasa cu totul!!! Acum am desfacut sa spal instalatia de racire(flush) si dupa voi vedea daca mai baga ulei sau nu. Ma mancat un c...r sa imi iau VM, asta e acum vedem cat va merge si cum!!! Am gasit o improvizatie, adica o legatura pe direct...imi poate spune cineva ce este piesa din poza? Le: firele alea doua sunt legate unu la baterie si unu la o siguranta....adica pe direct!!! Editat Aprilie 10, 2012 de 4L Limited Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
casian Postat Aprilie 10, 2012 Partajează Postat Aprilie 10, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme recunosc ca nu sunt un maestru in ale mecanicii dar ma omorati cu VM astea de parca sunt ciume gresala ta nu este ca ai luat VM ca sunt convins ca sunt si motoare bune care daca ai grija de ele, grija care trebe sa o ia fata de orice motor, te poate tine mult si bine... ci este ca ai luat un motor cu ulei in apa. Trebuia sa zici omului daca, chiar ti s-a pus pata pe masina aia, sa ii curete instalatia si dupa sa vina cu masina la tine. IMS 2,7 D ‘59 Range rover p38 2,5 tds Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 10, 2012 Partajează Postat Aprilie 10, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme recunosc ca nu sunt un maestru in ale mecanicii dar ma omorati cu VM astea de parca sunt ciume gresala ta nu este ca ai luat VM ca sunt convins ca sunt si motoare bune care daca ai grija de ele, grija care trebe sa o ia fata de orice motor, te poate tine mult si bine... ci este ca ai luat un motor cu ulei in apa. Trebuia sa zici omului daca, chiar ti s-a pus pata pe masina aia, sa ii curete instalatia si dupa sa vina cu masina la tine. Bine zici....dar problema mea este ca toate masinile pe care le am cumparat au fost luate noaptea si fara prea multe discutii, in max 10min o iau sau nu o iau!!! :grin: Greseala mea.... Maine spal instalatia si vad daca baga ulei sau presiune. In ulei nu baga apa...uleiul este curat! Sper sa fie bine...daca nu asta e, il dau si gata! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 10, 2012 Partajează Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Poate imi spune cineva cu ce sa curat instalatia de racire ca uleiul din ea se duce tare greu. Am cumparat o solutie Heavy Duty insa nu scrie pe ea ca ar curata uleiul ci doar impuritati, rugina si depuneri! Am scos vasul de expansiune si furtunele aferente si le am spalat in casa cu apa si solutie de vase:grin: , era plin de ulei in vas. Maine vad cat se curata!!!! Marius LE: Ma gandeam sa bag motorina in loc de apa :ha::ha::ha: poate asa se duce uleiul!!! Glumesc evident....:wink: LE 2: citeam acum pe forum ceva de aerisirea sistemului de racire dupa ce pui antigel nou....se face as aceva si la Jeep? Multumesc Editat Aprilie 10, 2012 de 4L Limited Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Cel mai simplu verifici daca se intaresc furtunele si daca apa vine cu spuma sau nu in vasul de expansiune. Ce ai pozat acolo pare sa fie o pompa electrica de apa. Ideea de a pune o pompa electrica, sa mearga dupa oprire, e foarte buna, dar locatia aleasa nu pare buna (pe furtunele de la incalzire) '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme @alin-jeep,masina este acum ok,in curand va trebuii sa intervin la turbina pt ca e cam obosita,nu are joc in ax si cred ca daca o voi curata bine isi revine daca nu atunci o voi reconditiona cap-coada. referitor la VM sunt intradevar pacatoase atata timp cat oricat de bine l-ai trata mai mult de 150000km nu faci fara sa intervii la chiuloase,mai sunt si 4buc si mecanici dornici sau priceputi ai inumeri pe degetele de la o mana in toata tara ,singurul lucru bun pe care il au este vina si consumul,in rest nu sunt de laudat. eu de curand m-am angajat la o firma care se ocupa de jeep si in caz ca va pot ajuta cu ceva va stau la dispozitie. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Am spalat azi instalatia de racire si se pare ca sa rezolvat problema. Garnitura de chiuloasa chiar a fost schimbata, se vede ca e noua! Nu scoate spume, ulei sau alte chestii in vas si nu se intaresc furtunele....inca:grin: Problema e ca nu stiu cata apa sa pun(maine ii bag antigel) ca nu se vede la semn plus ca scrie pe semn "full cold" deci cand e rece. Dar daca bag apa cu motorul oprit se umple repede iar cand pornesc parca o trage din vas. Am facut 80km azi si nu a trecut de 90 grade iar ptr curatare am lasat 30min motorul la relanti si tot nu a incalzit. Pana acum de bine....mai vedem cum se prezinta pe viitor :wink: Multumesc de sfaturi....apropo, ce se vede in poze e o pompa de apa care baga pe caldura, era dezamorsata si nu aveam caldura deloc, am reusit sa o amorsez azi si acum vine si caldura! Marius Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Aprilie 12, 2012 Partajează Postat Aprilie 12, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Daca furtunele sunt ok si nu baga spuma, ai toate sansele sa fi scapat... Recomandarea mea e sa pui putin mai multa apa decat nivelul de full cold. Verifica nivelul dupa ce se incalzeste motorul si asigura-te ca e mai sus decat full cold :) '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PaulC Postat Aprilie 12, 2012 Partajează Postat Aprilie 12, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Daca retin bine, intra 9.8L de apa in instalatia de racire. Ideea ar fi sa bagi 5L de antigel si apoi completezi cu apa. In urmatoarele zile pe masura ce folosesti masina, aerul o sa iasa de pe instalatie si tot mai completezi cu apa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 12, 2012 Partajează Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Ideea este cat sa completez cu apa? Pe vas nu se vede cata apa are in el iar pe sus daca ma uit nu se vede fundul vasului ca la benzinar.... Nu inteleg cum ar trebui sa se umfle furtunele, eu am lasat furtunul gros de jos de la radiator fara colier si am turat motorul tare de tot plus lasat la relantiu si nu a sarit de acolo.....intra fff usor si la orice presiune ar trebui sa iese. Nici asa vizibil nu se ved furtunele umflate:grin: Am vazut pe garnitura un semn cu doi dinti.....ce inseamna semnul oare? CItisem pe undeva ca are treaba cu grosimea garniturii!! Atasez foto... Le: garnitura pare sa fie metalica! Editat Aprilie 12, 2012 de 4L Limited Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate