dangerous Postat Decembrie 19, 2011 Partajează Postat Decembrie 19, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme 8 litri antigel si 6.8 litri ulei ! Ma gandesc in mod activ la o semnatura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
simplutul Postat Decembrie 19, 2011 Partajează Postat Decembrie 19, 2011 (editat) Pentru cei care vor urma sa umble la electromotor, cea mai usoara varianta de dat jos este urmatoarea: suport motor dat jos complet, dar atentie mai intai dat jos surubul dupa bucsa, si filtrul de ulei cu tot cu epurator ! Multumesc frumos referitor la informatiile despre ulei si antigel ! Editat Decembrie 19, 2011 de Heavy D. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
simplutul Postat Decembrie 23, 2011 Partajează Postat Decembrie 23, 2011 salut ce problema as putea avea sa nu bage caldura?ideea este ca intrarea si iesirea din caloriferul de caldura sunt fierbinti.cumva repartitorul de temperatura de la bord, cel de trecere de la aer rece la cald, este alectronic, desi am rotita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Heavy D. Postat Decembrie 23, 2011 Partajează Postat Decembrie 23, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna seara ! Daca esti ferm convins ca ai identificat corect intrarea si iesirea din caloriferul de caldura si acestea sunt calde, asta ar insemna ca si caloriferul de caldura este cald. Faptul ca acea caldura nu ajunge inauntru, in habitaclu, poate fi cauzat de functionarea incorecta a mecanismelor de dirijare a fluxului de aer cald. Daca e electronic acest mecanism, poate sa nu comande corect eventualele servomotorase de actionare a clapetelor de dirijare, si trebuie verificat de ce se intampla acest lucru. Stima, Dragos Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Decembrie 30, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme buna ziua si "La Multi Ani" pt noul an care sa fie mai bun decat 2011 pt noi toti,in special sa fim sanatosi ca problemele le ducem pe umeri. astazi m-a sunat mecanicul ca in sfarsit jeepica este gata,problema a plecat de la o chiuloasa fisurata si datorita nepriceperi proverbiale a mecanicilor si nu numai mai aveam putin sa dau foc la masina. am cheltuit mai multi bani decat trebuia pa ca cel care a planat chiuloasele nu le-a facut pe toate la o cota si prostia primului mecanic ca nu a verificat acest lucru nici prima data nici dupa ce a desfacut motorul de 2 ori. asa ca am dus masina la alt mecanic care a individuat imediat problema si a rezolvat-o chiar daca a durat destul de mult,probabil si din cauza sarbatorilor si ca eu nu am putut sa stau pe capul lui. maine ma duca sa o iau si voi reveni cu noi impresii. mecanicul fara sa ai spun eu a facut o inspectie generala in urma careia a iesit la klumina ca aeroterma cu tot sistemul de incalzire din burd este praf si ca nu mai poate fi recuperat,cine a lucrat pe acolo inainte sa o iau eu a facut jaf de aceea acum trebuie sa cumpar si sa schimb tot sistemult de incalzire. in caz ca cineva ma poate ajuta cu asa ceva va sunt recunoscator. a2a problema de care in parte stiam si eu este turbina care in curand ma va lasa si tocmai de aceea vreau sa o fac cat mai urgent. am si eu 2 rugaminti: 1.tipul si modelul turbinei ce echipeaza aceste motoare 2.o firma/atelier de foarte buna calitate care sa imi reconditioneze turbina,de preferat in zona bucuresti/ilfov,nu de alta dar daca ceva nu e in regula sa pot sa rezolv problema intre 4 ochi nu prin telefoane si curier. va multumesc Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Decembrie 30, 2011 Partajează Postat Decembrie 30, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme 1. IHI RHB5 VA59 2. Exista kituri de reconditionare pe ebay, din cate imi dau seama pentru cineva cu inclinatii mecanice nu e imposibil sa faca reconditionarea. Ar fi de preferat sa dai jos furtunul de la filtru de aer la turbina si sa verifici daca are joc axul turbinei. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Decembrie 30, 2011 Partajează Postat Decembrie 30, 2011 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna seara Ma bucur ca ai reusit sa fii multumit de lucrare ,costuri ??? Daca te ajuta ,eu am tot sistemul de incalzire de la modelul '93 Nu ti-as indica sa lucrezi la turbina decat intr-un atelier specializat ,pentru ca este nevoie de echilibrarea axului care se face cu un aparat special Nu numai jocul axului este problema la turbosuflanta Poate 2012 iti aduce si ceva lucruri bune (in privinta JEEP-ului) LA MULTI ANI ALIN Editat Decembrie 30, 2011 de alin-jeep Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Decembrie 30, 2011 Partajează Postat Decembrie 30, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Se practica si pe dincolo semne pe ax si pe turbina / compresor ca sa eviti sa trebuiasta echilibrata. Si din cate am vorbit cu o mana de pasionati de TD-uri, la noi in tara nu prea sunt ateliere ok pentru echilibrat :( '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Decembrie 30, 2011 Partajează Postat Decembrie 30, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme OK ,ai dreptate in cazul in care inlocuiesti doar kit-ul de reparatie ,dar daca trebuie inlocuit axul ?????????????? Aparat de echilibrat am vazut in cateva locuri la tine in CLUJ,de ce spui ca nu prea sunt ? ALIN Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Decembrie 30, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme @ssrli iti multumesc pt informatie,se pare ca putini sunt care lucreaza cu acesta marca de turbine. problema este ca mai peste tot si la toate produsele in romanica garantia este o chestie mai mult de marketing. ei dau garantie dar multi care au avut probleme sa ales doar cu raspunsul ca montajul e fost defectuos si uite asa se pierde garantia. @alin-jeep tie iti multumesc si mai mult pt ajutorul si disponibilitatea ta,sper din tot sufletul ca bunatatea ta sa fie rasplatita. nu ma contrazic dar cred ca modelul 93 este diferit de al meu cel putin bordul este sigur de aceea cred ca nu se potriveste. acum astept ceva indrumari in privinta unei firme/atelier de reconditionat turbine va multumesc tuturor pt sfaturi si sustinere morala sper ca problemele mele cu jeepica sa se inputineze drastic in viitorul apropriat. un calduros "LA MULTI ANI" Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Decembrie 30, 2011 Partajează Postat Decembrie 30, 2011 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme OK ,ai dreptate in cazul in care inlocuiesti doar kit-ul de reparatie ,dar daca trebuie inlocuit axul ?????????????? Aparat de echilibrat am vazut in cateva locuri la tine in CLUJ,de ce spui ca nu prea sunt ? ALIN Stiu ca este si la Cluj ceva atelier :) Respectivii cu care am povestit sunt de prin lumea liniutelor si conform spuselor lor nu sunt ateliere ok pentru echilibrare. Poate or fi, daca se intampla sa pice turbina am motiv de upgrade :ha: Daca trebuie si axul atunci se complica lucrurile. Si mai mult ca sigur turbina face urat de tot. Editat Decembrie 30, 2011 de ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Decembrie 30, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2011 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme turbina nu face deloc urat,a inceput un fluierat acum 2-3 luni dar este un fluierat foarte slab se percepe doar in acceleratie mai indelungata,fum nu scoate decat putin in accelerati mai dure si este un fum mai negricios. cam aste sunt semnele sesizabile din masina,inuntru inca nu stiu ce este,maine o sa vb cu mecanicul. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Decembrie 31, 2011 Partajează Postat Decembrie 31, 2011 (editat) Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna ziua Daca acestea sunt simptomele ,las-o asa dar vezi sa nu ai ceva tubulatura sparta sau fisurata. ALIN Editat Decembrie 31, 2011 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Ianuarie 2, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme LA MULTI ANI am luat masina acum 2 zile si merge impecabil de bine cum nu a mers de cand am cumparat-o,doar ca mereu exista un dar. singurul lucru cu care ma mandream si anainte acum nu mai functioneaza asa cum trebuie,si anume pornirea. cate probleme a avut aceasta masina mereu pornea la sfert de cheie indiferent cat statea nepornita si cat era de ger. in schimb acum se chinuie putin sa porneasca dimineata si chiar si in timpul zilei dupa mai multe porniri tot nu porneste cum o facea anainte. mai am o problema la capacul de la vasul de expansiune care nu mai tine presiunea,o sa il schimb cu unul mai vechi pe care il am,sau voi cumpara unul nou. o sa controlez conductele si furtunele in caz ca este totul ok cum as putea amorsa din nou pompa de injectie? tind sa cred ca aceasta este cauza. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Ianuarie 3, 2012 Partajează Postat Ianuarie 3, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme La multi ani -ce-i aia ,,amorsez pompa din nou" ???????????? -cu pornirea -posibil avansul la pompa de injectie sa nu fie reglat perfect ALIN Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PaulC Postat Ianuarie 3, 2012 Partajează Postat Ianuarie 3, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Daca tot veni vorba de motoare si racire, unde ii busonul/surubul/whatever de golire bloc motor ? :grin: Trebuie sa dau un UP la intrebarea mea in speranta ca cineva ma poate indruma...o poza ar face cat 1000 de cuvinte. :hl Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
casian Postat Ianuarie 3, 2012 Partajează Postat Ianuarie 3, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme turbina nu face deloc urat,a inceput un fluierat acum 2-3 luni dar este un fluierat foarte slab se percepe doar in acceleratie mai indelungata,fum nu scoate decat putin in accelerati mai dure si este un fum mai negricios. cam aste sunt semnele sesizabile din masina,inuntru inca nu stiu ce este,maine o sa vb cu mecanicul. vezi sa nu sufle pe la garnitura aia mica de la evacuare. mie pe acolo sufla si face putin zgomot, tot asa fara alte simptome. IMS 2,7 D ‘59 Range rover p38 2,5 tds Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Ianuarie 4, 2012 Partajează Postat Ianuarie 4, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Trebuie sa dau un UP la intrebarea mea in speranta ca cineva ma poate indruma...o poza ar face cat 1000 de cuvinte. :hl Salut Eu nu stiu despre ce este vorba -lumineaza-ma ALIN Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PaulC Postat Ianuarie 5, 2012 Partajează Postat Ianuarie 5, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Salut Eu nu stiu despre ce este vorba -lumineaza-ma ALIN Daca vreau sa schimb antigelul, pe unde ii dau drumul din blocul motor ? Presupun ca nu scotand furtunul din partea de jos a radiatorului. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Ianuarie 5, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme am vazut in schita ca exista un surub deasupra electromotorului care evacueaza apa din blocul motor. dar la fel de bine multi useri cu experienta sustine ca si pe la furtunul din partea de jos a radiatorului obtii acelasi rezultat. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Heavy D. Postat Ianuarie 5, 2012 Partajează Postat Ianuarie 5, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna ziua ! In mod normal, lichidul de racire se goleste prin cel mai jos punct al instalatiei. Daca furtunul de jos e mai jos decat asa-zisul buson din bloc, pe la furtun se da afara. Si chiar daca mai ramane ceva in bloc, nu conteaza cine stie ce, vorbim de cantitati infime aici. Poti face o spalare completa cu solutii tipice, si asa vei avea si blocul, si radiatoarele curate, dupa care vei putea utiliza antigelul care iti este mai simpatic, cu proportia necesara de apa distilata aferenta. Stima, Dragos Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PaulC Postat Ianuarie 5, 2012 Partajează Postat Ianuarie 5, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna ziua ! In mod normal, lichidul de racire se goleste prin cel mai jos punct al instalatiei. Daca furtunul de jos e mai jos decat asa-zisul buson din bloc, pe la furtun se da afara. Si chiar daca mai ramane ceva in bloc, nu conteaza cine stie ce, vorbim de cantitati infime aici. Poti face o spalare completa cu solutii tipice, si asa vei avea si blocul, si radiatoarele curate, dupa care vei putea utiliza antigelul care iti este mai simpatic, cu proportia necesara de apa distilata aferenta. Stima, Dragos Din ce am observat la curatarea precedenta, ramai cu vreo 2l in instalatie daca dai drumul pe la furtun. Am utilizat antigel G11 pt motoare cu bloc de fonta, 1-1. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Heavy D. Postat Ianuarie 5, 2012 Partajează Postat Ianuarie 5, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme Buna seara ! Nu baga in seama aia doi litri ramasi... Daca ai facut spalare cu apa, considera ca deja ai bagat doi litri de apa si nu-i mai bagi, apoi mixezi antigel in proportia dorita. Cred ca pana la -30ºC este rezonabil. Stima, Dragos Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme dupa nenumarate aventuri care au avut un final fericit acum revin cu alta problema care am banuit ca odata cu rezolvarea problemei la chiuloasa se va rezolva de la sine. nu am caldura,adica vine putin de aer dar caldut si in diminetile mai friguroase nu face fata. cit a fost la mecanic pt problemele la motor mecanicul sa uitat prin bord si a spus ca aeroterma este distrusa si ca paletele de ghidare a aerului sunt rupte si intepenite,practic trebuie inlocuita aeroterma. dar problema mea este alta si anume cand pornesc masina astept 2-5 min sa se incalzeasca motorul si cand pun masina in miscare se aude apa bolborosind in bord,ca si cind ai aer in caloriferele din casa si se aude bulele de aer cum se plimba in calorifer. acest fenomen se intampla doar cand pornesc motorul si pun masina in miscare ,exact in momentul accelerarii,indiferent daca motorul este cald sau rece,pe parcursul zilei ori de cate ori pornesc si plec de pe loc cu masina apare acest zgomot. mentionez ca nu am pierderi de lichid. stie cineva cum as putea face aerisirea sistemului de racire? va multumesc. Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiu_raducanu Postat Ianuarie 15, 2012 Partajează Postat Ianuarie 15, 2012 Re: Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme M-am luat si eu un cherokee cam de vreo 2 luni de zile, cu motor 2,5 vm si de cand il am toate ok ,imi place,mere bine -dar vineri am fost si eu pana la Ranca-Gorj si am cam urcat cu el cu 6 persoane in el si ceva bagaje, si temperatura la apa a cam stat peurcare o perioada la 100 grade(mentionez ca am verificat cand apa statea la 100 si nu fierbea la motor totul parea ok, bimetal nou schimbat in austria cand am luat-o) si as vrea sa stiu cat este de normala chestia asta .Am lasat motorul cateva minute la relanti si apa si-a revenit. Si as vrea sa mai stiu care este presiunea normala la ulei, la relanti respectiv in lucru. Va multumesc, Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate