macfero Postat Februarie 28, 2011 Partajează Postat Februarie 28, 2011 salutare. sunt interesat de iesiri sa invat si eu cum se manevreaza in offroad masina.sunt incepator. si sunt si amator. tocmai am fost in weekend pe niste dealuri si mi-a placut f.mult.as vrea ceva mai serios.astept oferte.0748/156359 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristi Chiscop Postat Martie 1, 2011 Partajează Postat Martie 1, 2011 Re: iesiri Bacau si/sau imprejurimi Dai tu vinu' fiert ?:2dr Cel mai bun dentist din tara, Fac dinti si la PLANETARA ! Vitara - "91 - de rupt prin padurile patriei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
macfero Postat Martie 1, 2011 Autor Partajează Postat Martie 1, 2011 Re: iesiri Bacau si/sau imprejurimi Dai tu vinu' fiert ?:2dr gata.s-a facut.:be unde si cand? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristi Chiscop Postat Martie 1, 2011 Partajează Postat Martie 1, 2011 Re: iesiri Bacau si/sau imprejurimi Pai.... maine iau Vitara din service ..... joi leg cablurile la troliu mobil ... pe vineri , asa , cateva ore , sa ne cunoastem la inceput ! Locatie .... unde vrei ... de la imprejurimile Bacaului pina pe Slanic-Poiana Sarata !Daca vrei ne putem vedea maine pe la prinz la o cafea sa stabilim . Cel mai bun dentist din tara, Fac dinti si la PLANETARA ! Vitara - "91 - de rupt prin padurile patriei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...