Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

DIY Revizie Punte Fata


minitehnicusro
 Share

Recommended Posts

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

toata stima pentru raspunsuri. am sunat la un amic cu magazin de piese si a gasit toate piesele mai putin bucsa deformabila. nu mai este livrabila sau nu stie el de unde sa o aduca?

 

sunt la mecanic si surpriza.... flansa aia cu 4 gauri e incarcata de sudura si apoi finisata. aici e problema. din spusele mecanicului iimi trebuie flansa respectiva.

- se mai gaseste piesa respectiva de cumparat sau trebuie sa iau legatura cu baietii cu dezmem?

Edited by BERTONE BMW
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

se mai gaseste flansa respectiva de cumparat sau trebuie sa iau legatura cu baietii cu dezmem?

 

coduri flansa: unele sunt pentru suruburi de 8, altele pentru suruburi de 10, dar nu stiu care.

 

27110-60A00

27110-56B01

27110A83091

 

bucsa deformabila se poate comanda la unix, si costa in jur de 160 ron.

 

daca nu esti presat de timp, poti sa iei de la lowrange kit de instalare pentru diferential si primesti la pachet: bucsa, simering si piulita.

http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/differentials/basic-ring-and-pinion-install-kit.html

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Pentru schimb rulmenti king pin trebuie dats jos fuzeta/butucul (sau cum so mai fi chemand), sau pot fi schimbati loco cu roata data jos? Multumesc!

Hyundai Elantra

Suzuki Samurai - momentan zis PowerSquirrel

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Se imbina, se ung rulmentii, pentru asta eu am folosit vaselina de rulmenti de la Mobil (35 ron/tub 400gr de la Dedeman), se mai \Se monteaza orizontal cele doua piese semicirculare 45623-80001 (oil seal retainer) in care se sprijina simeringul cel mare. Se etansaza cu silicon pe spate, se unge su silicon simeringul 09285-00002 pe fata interioara, cu vaselina pe zona de contact cu sfera si se preseaza usor. Se adauga paslele antipraf 45600-82810 (45 ron/buc de la Unix) si apoi vertical capacele 45625-63001 (oil seal cover). Se infileteaza suruburile 45626-83000 M6x12, se strang la 8-12 Nm si se asigura cu Loctite.

[ATTACH=CONFIG]107164[/ATTACH]

 

NO THANKS!

 

pot inlocui numai pasla aia si sa desfac numai semincercurile alea ?

Edited by yuk

Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33

Cine minte si fura

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

sal

 

in loc de semeringurile originale din punte am gasit unele cu un milimetru mai inguste, deci 26x38x7. cele originale sunt 26x38x8. Este vre-o diferenta semnificativa sau pot sa le montez fara probleme?

 

Astea le-am gasit la 4 ron bucata.

SJ410 - '86 - in reconstructie.

Ex:Samurai Sj413, V-50 (high-top), '88.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Multumesc Minitehnicus pentru prezentare mi-a fost de mare folos astazi. Am reusit sa fac o mare parte din revizia puntii fata.

Samurai 1.6 8V injectie, YJ spring swap spate, RUF fata, reductii 4.16, difflock spartan, troliu 6000, simex.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Daca va pica in mana un inel de etansare din ala mare de pe bila cod 09285-0002 masurati-mi si mie va rog diametrul interior si exterior poate am noroc si il potrivesc la un Daihatsu Rocky pentru care nu gasesc aceea etansare de nici un fel...

:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Din ciclul "daca merge, desfacem sa vedem de ce merge" am vrut astazi sa verific rulmentii de la roata dreapta fata dar m-am impotmolit. Oricum urmeaza o revizie completa la puntea fata (picura ulei) si am zis ca mai intai sa desfac si sa vad despre ce e vorba.

 

In urmatoarele poze se vede cum picura ulei pe la garnitura mare (09285-00002):

 

IMG_0001.thumb.JPG.0c19c39706208c445e6b2032205a6928.JPG IMG_0002.thumb.JPG.e219aee7ce1e5c9908e3a762b83771ab.JPG IMG_0004.thumb.JPG.11cebbfb28ad7a42342c21766ba259ff.JPG

 

Am tot completat cu ulei in punte, dar nu asta e solutia.

 

Buuun, sa ne apucam de treaba:

 

Dam roata jos:

 

IMG_0005.thumb.jpg.a58bbb54d305a599e2891d6ca906abca.jpg

 

Stiu, imi lipseste un prezon. Traiasca fostul proprietar.

 

Apoi etrierul care e prins in 2 suruburi de 17:

 

IMG_0006.thumb.JPG.79e6135f3c4e5d69422b06def77d486c.JPG IMG_0008.thumb.JPG.3dc75c975b42c5cc0bd47e804c725c89.JPG

 

Ocazie cu care verific placutele de frana, garnitura de la cilindru si culisantele:

 

IMG_0009.thumb.JPG.8af52e0875688a0df35c44a725003fbb.JPG IMG_0010.thumb.JPG.9db5f8c22820433a92cb7f55caacc067.JPG IMG_0011.thumb.jpg.2320c38db334a01032e6cc8a46fc22eb.jpg

 

Dupa care dau jos acel capac de la flansa. Din nou ii doresc multa sanatate fostului proprietar pentru felul in care arata capacul.

 

IMG_0007.thumb.jpg.c054d1a3d5dbcbfdcc8166f430def6f9.jpg IMG_0012.thumb.jpg.888e0e5e168b527e45ce324519309081.jpg

 

Dupa ce am dat capacul jos am facut putina curatenie folosind o laveta (carpa ordinara) si un spray care il ador.

Apoi scoatem siguranta folosind clestele din imagine.

 

IMG_0014.thumb.jpg.d3b8c4c468cf58364d82797b5360ecf4.jpg IMG_0015.thumb.JPG.49dedb68e78b03d31dd70abb6cc89963.JPG IMG_0016.thumb.JPG.68f79ad1095adbf52d54c24e8862d2c9.JPG IMG_0017.thumb.JPG.b03c09524710c7bd8586187cb57a9d54.JPG

 

Montez putin roata pentru a putea desface cele 6 suruburi de la flansa cu tubulara de 12.

 

IMG_0018.thumb.JPG.74f95aa91ade704921ba01255505edd9.JPG IMG_0020.thumb.JPG.e7332a5535f3d6959a99f35a5ac53d37.JPG IMG_0021.thumb.jpg.63c871e82865b2cb24ed8ca1ed88303a.jpg

 

Urmeaza momentul in care m-am oprit din lucru si am facut o rugaciune pentru fostul proprietar.

 

IMG_0022.thumb.JPG.b98fcb04b4320114a8d7216783dd4745.JPG IMG_0023.thumb.JPG.f900769ca7d9fe3ebcaa7fb4d58cc960.JPG

 

Avand in vedere starea piulitei de blocare nu am mai continuat operatiunea pentru ca as vrea sa o schimb si oricum nu aveam tubulara de 50.

 

Am facut poze in ideea de a face un tutorial. Nu sunt mecanic si nici nu vreau sa dau sfaturi la altii, dar daca am facut ceva gresit, va rog sa-mi spuneti. Acum invat si eu.

 

Va urma...

Edited by Roskat
Go big or go home.
Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Picatura de la garnitura mare este de fapt de la semeringul mic de la planetara... si piulita aia mare normal trebuia sa o desfaci cu mana sau eventual cu un ciocanel nu trebuie cheie decat la strangere.

Suzuki Samurai 1.3i 1991

Mai bine ingrasat de bere, decat cocosat de munca !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Salut, am putintica nevoie de ajutor am rulmentii de la roata din dreapta fata (nu e vb de cei kingpin) care huruie si au putintel joc, nu hurie rau rau insa as vreai sa-i schimb nu mai ma chinui sa-i strang. Imi poate spune cineva un cod de rulment, in schema de pe prima pagina doar la cei kingpin am gasit(30302j2). Am un magazin bun de rulmenti in zona si mi-ar pica bine sa stiu direct codul de rulment sa-i am inainte sa ma apuc sa desfac. Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Salut, am putintica nevoie de ajutor am rulmentii de la roata din dreapta fata (nu e vb de cei kingpin) care huruie si au putintel joc, nu hurie rau rau insa as vreai sa-i schimb nu mai ma chinui sa-i strang. Imi poate spune cineva un cod de rulment, in schema de pe prima pagina doar la cei kingpin am gasit(30302j2). Am un magazin bun de rulmenti in zona si mi-ar pica bine sa stiu direct codul de rulment sa-i am inainte sa ma apuc sa desfac. Va multumesc

 

rulmentii sunt in inchi.

 

KOYO 57414/LM300811

 

daca gasesti la pret ok, informaza-ne.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Buna am si eu o intrebare ,imi curge ulei din puntea fata pe la semeringuri ,ce ar trebui sa schimb ,ajunge sa schim doar acea garnitura de pasla ? :tk

 

Daca curge pe la simeringuri, schimba simeringurile :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

curge pe la simeringurile din punte pentru ca rulmentii kingpin sunt distrusi.

 

schimba simeringurile de la punte si apoi schimba si regleaza prestangerea din rulmentii kingpin.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

curge pe la simeringurile din punte pentru ca rulmentii kingpin sunt distrusi.

 

schimba simeringurile de la punte si apoi schimba si regleaza prestangerea din rulmentii kingpin.

 

Multumesc !:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu codurile de la semeringuri si garnituri ,multumesc anticipat

 

Se pare ca ai citit doar titlul acestui topic, nu si continutul inainte de a pune intrebarile.

Inca de pe prima pagina colegul a pus absolut toate informatiile si codurile de care ai nevoie... chiar si schema "explodata" a omocineticii, cu tot cu coduri.

Bafta la reparatii si la citit!

 

PS: intuiesc o alta intrebare :wink:... pentru care uite AICI raspunsul :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: DIY Revizie Punte Fata

 

Se pare ca ai citit doar titlul acestui topic, nu si continutul inainte de a pune intrebarile.

Inca de pe prima pagina colegul a pus absolut toate informatiile si codurile de care ai nevoie... chiar si schema "explodata" a omocineticii, cu tot cu coduri.

Bafta la reparatii si la citit!

 

PS: intuiesc o alta intrebare :wink:... pentru care uite AICI raspunsul :h5

 

Am vazut chiar de la inceput codurile dar am fost azi sa imi comand "cele de trebuinta" si nu am gasit ,:h5 :tk

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use