Gil Posted January 21, 2012 Author Share Posted January 21, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Salut, dupa vreo 2 ani de umblat pe bajbaite la motor , dupa ce am citit si pe acest post, m-am hotarat sa iau si eu cartea(pe care o aveam tot de vreo 2 ani:old) si sa imi reglez motorul ca tot mergea din ce in ce mai prost...ii "dadea in nas" la accelerari, pe pante nu avea putere...etc. Precizez ca "modificarile" le facusem dupa ce montasem servo si nu mai aveam putere. Nu vreau sa intru in polemici, mai ales cu Gil, pe care nu il cunosc, dar m-a ajutat enorm ce a scris. In ceea ce priveste surubul nr 2 din poza de mai sus, eu stiam ca umblasem la el...si acum stateam crispat....dar, pe scurt dupa manual zice ca intre el si corpul clapetei de acceleratie trebuie sa introducem o lera de 0,3 mm, in momentul cand aplicam vid pe furtunul de la capsula(pentru a se retrage) - asta este pozitia standard. Eu asa am facut si am reusit pana la urma sa ii dau de capat. de asemeni Gil am o intrebare. Eu am vazut in manual ca pentru reglajul de relanti ar trebui dat corpul jos, introdus intr-o baie cu apa+termometru si sa vedem daca si la ce temperatura inchide (erau temperaturile in manual)........asa de unde stii , chiar si la rece(la cald nu cred ca se poate ca pistonul este deschis si face presiune pe saiba) cat de mult sa rotesti saiba? tot in manual, am gasit undeva scris si am dedus ca pentru motorul rece turatia normala ar fi de 2000 rpm. Salut Alex, ma bucur ca ai reusit sa-ti reglezi motorul cum trebuie. Dar vezi ca tu faci confuzie intre reglajul turatiei cand "throttle opener" (burduful) este inactiv si reglajul la TPS (acolo se foloseste lera). Nu se umbla la surubul 2 (cel cu capac de plastic si vopsea pe el, este surub cu imbus si are si contrapiulita) ci la surubul 4 din penultimul desen postat de mine. (are arculet si se regleaza cu surubelnita in cruce). Surubul 2 da clapetei de acceleratie o mica distanta (nu sta inchisa complet niciodata). Daca umbli la el se deregleaza si TPS (pentru reglajul lui folosesti lera, aparatul de masura si trebuie sa invarti de TPS) plus ca se pierde corelarea dintre pozitia TPS si pozitia clapetei deci a debitului de aer. Cat despre reglajul relantiului de care suneam, piulita aia trebuie insurubata "la noroc", eu am insurubat la masina mea pana cand gaura a fost aproape astupata de piston si am nimerit-o mai mult din noroc. Dar e o treaba simpla, poti oricand sa desfaci capacul si sa reglezi pana gasesti punctul optim. Nu are ce sa se strice, cel mult garnitura capacului care e mai slaba. Incearca mai intai sa insurubezi o tura sau o jumatate, si vezi ce se intampla. Daca ai umblat insa la surubul ala poznas, nu prea cred c-o sa poti face mare lucru. La doua masini intalnite de mine si la care s-a umblat acolo, nu am putut inca sa reglez relantiul. Si sunt convins 100% ca de acolo se trage buba. Totusi merita sa incerci, este posibil ca nu l-ai dereglat rau. Mi-e greu sa-mi dau cu parerea, ar fi mult mai usor daca as vedea si auzi motorul. Bafta multa! :h5 Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex44 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Salut Gil, Recunosc ca la menaica sunt doar amator...de asta nici nu prea m-am chinuit sa tin minte cum se cheama.. fiecare in parte. Dar nu cred ca am confundat...in poza 2 pusa de tine se vede intradevar reperul 4 la care am umblat ulterior, dar dupa ce am umblat la surubul cu capacel. Intradevar reglajul l-am facut dupa manual, acolo unde scria despre TPS...si intradevar am folosit o surubelnita torx cu gaurica pe mijloc. Dupa ce am reglat tps-ul am reglat si relantiul.....si probabil saptamana asta voi regla si relantiul la rece. Acuma sincer nu mai inteleg....surubul cu capacel nu este acelasi surub cu cel pentru TPS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted January 23, 2012 Author Share Posted January 23, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Alex, faci o confuzie. Nu ai citit cu atentie, ai sarit probabil peste ceva. Nu de surub trebuia sa invarti cand ai reglat TPS, ci de TPS prin destrangerea celor doua suruburi care-l tin fix. Daca nu stii bine engleza, mai bine nu te baga sau cheama pe cineva sa-ti traduca. E pacat ca din dorinta de mai bine sa faci mai rau. Uite aici la pagina 133 unde se discuta despre reglajul TPS: Edited January 23, 2012 by Gil Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex44 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Salut, eu intrebam ceva si tu ai ajuns la concluzia cu engleza....ma rog, probabil am fost si eu succint in explicatii/intrebari. Deci, Gil , eu reglajul l-am facut ca l-a manual, ma rog cel pe care il am eu. Am dat Tps-ul maxim in sensul acelor de ceasornic, am reglat cu lera acel surub de care spuneai tu sa nu ma leg, dar eu deja ma jucasem pe acolo. Reglajul l-am facut aplicand vid pe furtunul care duce la capsula vacumatica, pentru a se retrage si apoi am introdus lera de 0.3. Ulterior am reglat tps-ul intorcandul invers acelor de ceasornic pana ce am obtinut pe ohmetru valoarea de la infinit la zero. Dupa care am pus mufa de diagnoza si mi-a iesit cod ca totul e normal deci tps ul e reglat ok. Intrebarea mea era daca acel surub cu capacel este despre ce vorbeai tu, deoarece eu gasisem cum se regleaza in manualul meu la "Reglajul TPS" . Acum poate confund eu si mai este unul cu capacel..... Am sa ajung la garaj sa ma uit in manual pentru ca eu nu am gasit paragraful pe cere il precizai tu, sau ma rog, poate l-am sarit.:grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted January 23, 2012 Author Share Posted January 23, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Scuze nu am vrut sa par dur, dar sunt multi oameni care nu se descurca prin manualul de Samurai, asa imbarligat cum e el.:h5 Acel surub nu se regleaza, se pune lera intre capatul lui si actuatorul clapetei de acceleratie, apoi se verifica rezistenta pe pinii de la TPS. Cu 0.2 trebuie sa ai 0-500ohmi, cu 0.4 ai continuitate (infinit) semn ca TPS face contactul care-i spune la ECU ca este inchisa clapeta de acceleratie (relanti). Daca nu ies valorile astea, se regleaza punand lera de 0.3 in locul mai sus mentionat si invartind de TPS. Nu intru in detalii mai departe fiindca stii cum se face si cat e de sensibil reglajul ala. Bafta in continuare! Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex44 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Am sa ma mai uit odata in manual da nu am vazut/citit despre lera de 0,2/o,4. Eu i-am facut doar reglajul cu 0,3. Chiar mai facut curios sa vad daca imi da valorile ok. Merci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Trebuie sa trag un semnal de alarma. Am uitat de la bun inceput sa spun ce este absolut interzis de reglat: si anume surubul care regleaza cat sta de deschisa clapeta de acceleratie la relanti. Scrie asta si-n manual dar na, nu toata lumea are timp sa citeasca. Deci: NU UMBLATI LA SURUBUL ALA! @yuk a umblat, acum motorul merge aiurea, am vazut masina lui. Si nu numai pe-a lui am mai vazut pana acum inca doua la care s-a umblat acolo si acum turatia oscileaza ca naiba (la relanti sau la alte valori) + multe alte hibe. Acel surub este reglat din fabrica, e treaba de zecimi de mm acolo, se regleaza probabil pe banc cu motorul conectat la diversi senzori. De aceea are vopsea pe el si capacel de plastic. Ca sa fiu mai clar, pun o poza din manual, surubul e reperul 2. Un reglaj aproximativ al lui cred ca se poate face masurand cu sublerul, cat se poate de exact, la o masina "sanatoasa", care e distanta data de surubul acela, apoi aplicata aceeasi distanta la cealalta masina. Dar motoarele nu sunt exact la fel si nu stiu daca merge. O sa testez daca voi avea ocazia si am sa va anunt. Pana atunci, inca o data, NU umblati la el nici in ruptul capului. motorul mergea PUTIN aiurea si inainte sa desurubez eu surubul ala acoperit cu plastic si vopsit pe filet ... NU S-A AGRAVAT NICICUM FUNCTIONAREA MOTORULUI !!!! masina se tureaza prea tare la rece si relantiul are fluctuatii, dar fluctuatiile nu sunt tot timpul ... consumul de carburant este in limitele date de producator. Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Ajustarea surubului 4 se face cu motorul cald, cand acul de la indicatorul de temperatura motor sta in pozitia ridicata (80-90 grade). In aceasta situatie temperatura exterioara nu are influenta asupra reglajului conform specificatiilor aratate. Dupa operatiune am constatat ca, la porniri la rece (-5 grade) cateva zeci de secunde motorul a stat in jurul a 1800 r dupa care a urcat in 2400. Progresiv cu incalzirea a coborat in turatia normala de relanti 800 r. Inainte de a face reglajul crestea in turatie imediat la pornire peste 2000 r. Cand am scos furtunul de vacum si am pus dop, pentru a verifica turatia si face reglajul turatia a crescut in 2400-2500 r. Dupa care cu surubul 4 am ajustat la 2200 r. nu cred ca vorbim de acelasi lucru ... atunci cand motorul e cald , capsula vacumatica retrage bratul de actionare a clapetei de acceleratie care este atinsa(numai la rece!!!) exact in varful surubului numerotat 4 in schema de mai sus ... mi se pare absurd ceea ce susti:old PS- am reglat relantiul la numai 500 rot/min ... oare sa fie afectat drastic debitul pompei de ulei ?:hl la motociclete asta se intampla , iar acolo relantiul este recomandat 1300 pt carburatie Edited January 25, 2012 by yuk Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Ioi, mii de scuze, am facut-o de oaie. - daca nu e ok, se ajusteaza de pe surubul clapetei de acceleratie. Atasez foto din manual.[ATTACH=CONFIG]128064[/ATTACH] surubul 4 !!! ... click pe "Atasament" Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
proof Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Ajustarea surubului 4 se face cu motorul cald, cand acul de la indicatorul de temperatura motor sta in pozitia ridicata (80-90 grade). Recunosc ca sunt mai :old, imi mentin cele spuse, am completat "in afara de motor cald" si temperatura, pentru a intelege si cei ce doresc sa invete unele lucruri. Motorul cald este si la 1-2 minute dupa pornire, dar nu in parametrii optimi de temperatura. Nu comentez @yuk - a se citi si traduce pct. 1 din atasamentul 128064. Si daca @gil este de acord, intrucat este threadul sau, o sa mai intervin pentru ca se creeaza confuzii.:h5 Edited January 26, 2012 by proof SAMURAI SJ stock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... @proof, ajutorul tau este binevenit oricand. Incep sa ma intreb daca am facut bine deschizand acest thread.... Toti cei cu experienta sunt invitati sa dea sfaturi. Celor care nu au experienta insa, le recomand sa citeasca manualul, eventual sa-l ia cu ei langa masina cand umbla la suruburi. Si sa fie atenti la ceea ce fac. @yuk daca tu consideri ca motorul masinii tale merge ok... lasa-l asa. Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Trebuie sa trag un semnal de alarma. Am uitat de la bun inceput sa spun ce este absolut interzis de reglat: si anume surubul care regleaza cat sta de deschisa clapeta de acceleratie la relanti. Scrie asta si-n manual dar na, nu toata lumea are timp sa citeasca. Deci: NU UMBLATI LA SURUBUL ALA! @yuk a umblat, acum motorul merge aiurea, am vazut masina lui. Si nu numai pe-a lui am mai vazut pana acum inca doua la care s-a umblat acolo si acum turatia oscileaza ca naiba (la relanti sau la alte valori) + multe alte hibe. Acel surub este reglat din fabrica, e treaba de zecimi de mm acolo, se regleaza probabil pe banc cu motorul conectat la diversi senzori. De aceea are vopsea pe el si capacel de plastic. Ca sa fiu mai clar, pun o poza din manual, surubul e reperul 2. Un reglaj aproximativ al lui cred ca se poate face masurand cu sublerul, cat se poate de exact, la o masina "sanatoasa", care e distanta data de surubul acela, apoi aplicata aceeasi distanta la cealalta masina. Dar motoarele nu sunt exact la fel si nu stiu daca merge. O sa testez daca voi avea ocazia si am sa va anunt. Pana atunci, inca o data, NU umblati la el nici in ruptul capului. este adevarat ca am umblat la surububul ala sigilat cu vopsea, dar este FALS !!!ca motorul ar merge aiurea din CAUZA aia, avea aceleasi simtome si inainte!!! , trebuia sa micsorez relantiul pt ca turatia era exagerata (periculoasa chiar), am facut reglajul ala cand era ger mare acum vreo 2 ani... cauzele pot fi multiple si ma indoiesc, ca pot fi rezolvate cu surubelnita, mai ales dupa un rulaj de 90 sau 190 mii km Se tureaza la rece tot timpul, fluctueaza relantiul cand si cand, si da putin in nas dar NUMAI la rece , probabil e defecta sau are depunere o sonda Edited January 28, 2012 by yuk Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... @proof, ajutorul tau este binevenit oricand. Incep sa ma intreb daca am facut bine deschizand acest thread.... Toti cei cu experienta sunt invitati sa dea sfaturi. Celor care nu au experienta insa, le recomand sa citeasca manualul, eventual sa-l ia cu ei langa masina cand umbla la suruburi. Si sa fie atenti la ceea ce fac. @yuk daca tu consideri ca motorul masinii tale merge ok... lasa-l asa. :10 deasemenea este recomandabil a se numara rotatiile surubururilor, in scopul revenirii la setarile originale, dupa caz Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Ajustarea surubului 4 se face cu motorul cald, cand acul de la indicatorul de temperatura motor sta in pozitia ridicata (80-90 grade). Recunosc ca sunt mai :old, imi mentin cele spuse, am completat "in afara de motor cald" si temperatura, pentru a intelege si cei ce doresc sa invete unele lucruri. Motorul cald este si la 1-2 minute dupa pornire, dar nu in parametrii optimi de temperatura. Nu comentez @yuk - a se citi si traduce pct. 1 din atasamentul 128064. .:h5 ok, scuze! acum am inteles, probabil deconectarea furtunului de vacum duce bratul capulei in apropierea surubului, pt ca atunci cand motorul e cald bratul capsulei vacumatice se afla la o distanta de 4-5 mm(mult prea mare) de varful surubului, nu am incercat sa vad cum este cu furtunul deconectat Edited January 28, 2012 by yuk Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... @yuk: nu mai bine ne intalnim si discutam, intr-o zi cu temperaturi mai domoale, despre motor? Nu te grabi sa postezi si nu trage concluzii pripite. Daca imi dai voie, intr-o zi, o sa-ti explic cum functioneaza motorul de Sam. Invitatia mea ramane deschisa, doar sa se mai incalzeasca un pic afara. :h5 Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cj01Fiz Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... salutare. incerc sa ma infig si eu p`acia ca pisica in laptele cald si proaspat :D in legatura cu relanti`ul la rece . Aceasi problema am avut-o si eu k multi altii dintre voi . Cand porneam dim motorul, se tura de trezeam toti vecini :ha: ( sub 2800 de ture nu scadea timp de 5-6 min ) pana sapt trecuta ce am fost cu Suzy la service pentru a-mi schimba garnitura de chiuloasa. toate bune si frumoase.. se apuca mecanicu.. desface... sparge tot :ha: schimbam garnitura de la chiuloasa , schimbam si distributia ( cureaua cea veche avand 2 gauri destul de mari si era toata crepata ). a 2-a zii cand am mers dupa ea... deja alt sunet... altfel se tureaza... si de at problema cu turatia pot sa zic k a disparut... De ex : azi-dimineatza cand am pornit motorul... dupa ce a statia mashina 2 zile si temperatura de afara ajungand la -12 grade lejer, i-am dat cheie s-a oprit la 1500 de ture timp de 1-2 min.. dupa care a urcat la 1800 pt alte 1-2 min .. dupa care a inceput sa scada. Eu unul sunt multumit de ceea ce mi-au facut baietii cu toate k eu nu le-am zis de problema aceea... asa k.. pt cei din Cluj... sau de prin preajma... pot sa va recomand cu incredere pe baietii de la acel service... pt a va ajuta cu aceasta problema... pe mine nu m-a costat nik aceasta treaba... platitnd doar manopera + piese pt distributie si chiuloasa. Sper sa rezolvati si voi problema aceasta... :) :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... zici tu ceva ... ma gandesc la o depunere/miserie grosiera (rugina/apa de izvor)pe senzorul de temperatura, astfel incat izolatia termica sa fie suficienta incat inertia sa fie mai mare, senzorul sa transmita temperatura mai mica a temperaturii tubulaturii in care este infiletat, in loc sa transmita temperatura fluidului care intereseaza. Apropos- sonda aia e in lichidul de racire sau in galeria de admisie ?? la -18 grade astazi s-a turat la 3000 ture:er... deci cresterea turatiei e proportionala cu scaderea temperaturii, pt ca la 0 grade se tureaza cam 2500 ... dupa 2 semafoare este 1500 Edited January 30, 2012 by yuk Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cj01Fiz Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... ii posibil sa fie ceva impuritati pe la senzori... sau mai stiu eu ce... sincer sa fiu.. eu nu prea le am cu chestile astea... dar maine o sa merg pana la mecanic si o sa il intreb... sa vad ce imi zice... si revin pe urma cu mai multe informatii :banana Link to comment Share on other sites More sharing options...
iuliangr Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Baieti, cititi ce a scris Gil in primul post. Dupa ce am reglat valva aia, chiar si la temperaturile de acum, masina pleaca in 2500 - 2800 RPM, sta 2-3 secunde, dupa care coboara la 1500, urca apoi dupa aprox 2 minute la 1800 (nu-mi explic inca dece), ca dupa 4-5 minute sa coboare la 800-900. Cu toate ca nu scrie nicaieri in manual la cat sa reglezi, cred ca tinta trebuie sa fie 2000RPM, si ma bazez pe faptul ca pentru alte reglaje care necesita ca motorul sa fie la temperatura normala de functionare, se refera la tinerea motorului la 2000RPM timp de 5 minute. La mine este deci reglat un pic sub, dar nu ma deranjeaza sa ajunga mai greu la temperatura normala de lucru. ------------------------------- Suzuki Samurai 1.3 '91 - vacante Ford Focus 1.8 TDDI 2001 - weekend Volkswagen Polo 1.6 - munca Glastron V142 & Yamaha 60 4Timpi - numai pe apa! -------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... motor rece inseamna piston dilatat insuficient= consum de ulei . Turatie mica la rece inseamna posibila ungere deficitara... vascozitate mare Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33 Cine minte si fura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... @Cj01Fiz : cand ai schimbat garnitura de chiulasa nu cumva ai desfacut si galeria de admisie de pe chiulasa? O garnitura de admisie prost stransa, care trage aer fals ar putea fi explicatia la tine. Oricum, la o asemenea operatiune se desfac mufe, se mai curata, problema poate veni din mai multe locuri si n-ai de unde sa stii ce anume a rezolvat-o. Sau poate baietii aia stiu sa regleze valva aia de aer. Bine ca s-a rezolvat! Impuritati pe senzor..... doar daca bagi apa din fantana in motor, ani de zile, si se depune piatra pe el. E n-am vazut asa ceva in viata mea! Sonda de apa e IN galeria de admisie si IN lichidul de racire. E in carte, cu poza ca pentru copii, se cheama WTS (water temperature sensor). Se poate masura in 3 minute. Eu zic sa puneti mana pe carte ( a se citi manual de service ) ca altfel facem varza topicul asta. Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cj01Fiz Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 (edited) Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... eu nu am desfacut nimic :ha: cand am fost la baieti de le-am dus piesele de care aveau nevoie... am vazut ca era desfacut aproape tot de p`acolo :ha: le-am lasat piesele... si le-am urat spor in continuare si sa nu ma mai sune sa imi zica ca le mai trebuie ceva ca nu mai aveam bani :ha: ( oricum aveau acolo tot ce le trebuia ) . zilele trecute nu am apucat sa trec pe la ei... dar astazi am cu siguranta drum in colo :grin: si o sa vb sa vedem... ce i-au facut la Suzy... poate o sa va pot fii de ajutor. Pana una alta... eu ma bucur ca am scapat de turatia aia infernala :banana Edited February 8, 2012 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gil Posted February 9, 2012 Author Share Posted February 9, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... Deci tu nu ai facut nimic :ha: si nu stii nimic :ha: si nici nu ne prea spui nimic :ha: dar postezi cu veselie mare :ha:. Multumim!:g:ha: f_zoltan, ai mana libera din partea mea, fa un pic de curatenie pe-aici ca dintr-un topic care a pornit bine a ajuns o bascalie.... Multumesc anticipat. Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cj01Fiz Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... @ Gil... atata timp cat nu sunt mecanic cu acte in regula... si nu am prea mult habar despre a repara o mashina ci doar de a strica una :ha: incerc sa va zic din ceea ce imi zic mie mecanicii :grin: . Baietii zic k nu au reglat nik... au facut ceea ce era stricat ( distributie si chiuloasa ). Mi-ai atras atentia k distributia imi era sarita de la semne si cureaua avea 3 gauri destul de mari :ha: iar suruburile de la chiuloasa le puteau desface fara cheie :)) . nu erau stranse deloc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carpionutz Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Re: Relanti la rece. Despre vacuumuri reglaj si nu numai...... si eu am aceasi problema se tureza la rece de zici ca ii sare motorul dar nu reusesc din pozele sa imi dau seama care este surubul de reglej rog pe un coleg care poate sa faca o poza mai clara sa rezolv si eu problema. Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts