Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Test drive rosia lui Regep


razvanutza
 Share

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Test drive rosia lui Regep

 

trebuia sa coboare in frana de motor sa invarta rotile, nu sa le blocheze, parerea mea. la ultimele noastre iesiri am avut si noi situatii asa dar am avut noroc. speram ca nu a patit nimc soferul. bine ca avea rollcage.

  • LJ 7O

Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Mamaaa cata bafta! Presupun ca cu rollcageul ala chiar a scapat neatins. Corect? Mi s-a incretit carnea pe mine cand am vazut cum a luat-o la vale. Eu as fi pus lant fata spate la coborarea asta, desi nu sunt 100% sigur ca ajuta.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Coborarea aia e de mega extrem in actuala configuratie: aderenta = 0, dambul ala imens iar langa el valea..

 

Ce nu inteleg este daca Dorin s-a rasturnat de 2 ori la iesirea asta. Nu inteleg ce e cu poza de dinaintea filmului...

Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

E clar ca e coborare extrema, se vede la modul in care masina ramane sanie si cand aluneca pe rollcage. Nu s-a rasturnat de doua ori, s-a dat pe dunga si a alunecat intai pe drum, apoi s-a oprit alaturi de el. Sunt curios pe unde a fost scos din locul in care s-a poticnit.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Mamaaa cata bafta! Presupun ca cu rollcageul ala chiar a scapat neatins. Corect? .

 

 

Incorect! Vezi in poza de mai jos in cate locuri a cedat teava...

 

Mie personal mi se pare un foarte bun exemplu pentru faptul ca roll-cageul exterior nu te protejeaza in cazul unor situatii extreme (ex. rasturnari).

 

20120129_171226.jpg

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Intreb si eu ca prostul. Alta ruta nu se putea? Nu s-a stiut inainte sa urcati ca pe acolo o sa fie greu la coborare?

Au mai trecut si alte masini inainte sau dupa?

:tk

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Nu mai era nimeni in spatele lui care sa-l asigure?

 

Inaintea lui Dorin au trecut alte 4 masini fara evenimente (e drept ca toate mult mai usoare). Dupa el au mai trecut 3 masini, de data asta asigurate in sufa. Alta varianta de ocolire nu exista, atat in stanga, cat si in dreapta e rapa.

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Incorect! Vezi in poza de mai jos in cate locuri a cedat teava...

 

Mie personal mi se pare un foarte bun exemplu pentru faptul ca roll-cageul exterior nu te protejeaza in cazul unor situatii extreme (ex. rasturnari).

 

 

Eu as zice altceva. Un rollcage construit incorect nu numai ca nu te protejaza in situatii extreme ci uneori chiar e periculos pt ca asta vad eu pe masina. Teava nepotrivita si suduri incorecte.

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

din fericire pentru mine, nu sunt eu protagonistul rasturnarii...la volan este prietenul nostru Dorin.

 

pe panta respectiva au coborit fara probleme 4 masini cu greutatea sub 1300 kg ( vitara, jimny, samuray si rosia mea ) eu am folosind frina de motor cu superreductii...din pacate, pina cind i-a venit rindul lui dorin nimeni nu si-a dat seama ca sub zapada afinata era...gheata !!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Da, intens batucita... nu ma asteptam. Pacat! Oricum, la cum a luat-o la vale, nu stiu daca rasturnarea laterala a fost un blestem sau mai degraba o binefacere. Eu as miza pe varianta a doua.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Impresionant sunetul motorului! Ce inima bate sub capota?

 

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?68064-X3M-CONCEPT...denumit-FORD-ul-oltenesc

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Cred ca e de bine sa intervin si eu cel in cauza in discutia asta

in primul rand acea panta acoperita de gheata nu era de coborat neasigurat de masini cu greutatea g ului cantareste 2500 kg,tanc! in al doilea rand pt cei care nu stiu frana de motor sa spunem asa a intervenit dc va uitati atent la filmare si in masura care se vede la un moment dat insa degeaba... si in al treilea rand roll cage ul exterior este foarte bun combinat cu cel interior si arata asa de praf dupa ce am maturat 3 radacini si doi copaci luati in plin...si sincer m a salvat de mult mai rau, e drept ca nu a fost facut dupa schite ingineresti si testat dar din tot ce s a vazut am scapat fara nici o zgarietura ceea ce este cel mai important!

multumesc pe aceasta cale tuturor membrilor si apropiatilor pt ajutorul acordat si sper sa invatam si sa ramanem cu ceva de bine din ce am patit eu!

pe curand din nou pe roti,toate 4!

Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Cred ca e de bine sa intervin si eu cel in cauza in discutia asta

in primul rand acea panta acoperita de gheata nu era de coborat neasigurat de masini cu greutatea g ului cantareste 2500 kg,tanc! in al doilea rand pt cei care nu stiu frana de motor sa spunem asa a intervenit dc va uitati atent la filmare si in masura care se vede la un moment dat insa degeaba... si in al treilea rand roll cage ul exterior este foarte bun combinat cu cel interior si arata asa de praf dupa ce am maturat 3 radacini si doi copaci luati in plin...si sincer m a salvat de mult mai rau, e drept ca nu a fost facut dupa schite ingineresti si testat dar din tot ce s a vazut am scapat fara nici o zgarietura ceea ce este cel mai important!

multumesc pe aceasta cale tuturor membrilor si apropiatilor pt ajutorul acordat si sper sa invatam si sa ramanem cu ceva de bine din ce am patit eu!

pe curand din nou pe roti,toate 4!

 

 

dorin, personal imi pare nespus de rau ca s-a intimplat faza cu pricina...ai spus vorba mare ca suntem obligati sa invatam din ceea ce am vazut fie ca suntem la plimbare, in concursuri si MAI ALES organizatori...

 

ca sa te consolez putin, eu chiar stiu ca poti sa-ti controlezi masina pe care o cunosti foarte bine....imi aduc aminte de coborirea ta de la comanca-olanesti 2010 cind ai venit la vale impecabil si ne-ai lasat pe toti cu gura cascata...era coborire cu inclinare laterala si noroi aproape la fel de periculoase ca si gheata de ieri...( oare avem filmare ??? )

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Test drive rosia lui Regep

 

Ma gandesc cu groaza ce ar fi iesit daca ai fi reusit sa iei curba aia si masina ar fi mers la vale pe roti, nu pe rollcage. In cazul asta suspensiile ar fi inrautatit situatia si riscai sa ajungi mult mai rau decat s-a intamplat. Putea sa te arunce in cap sau lateral in pomi cu o viteza si mai mare.

 

Cat de greu ati scos-o de acolo? Ati tras-o in sus sau ati mai dat-o la vale?

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use