Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

body lift pajero 1 si 2...


gnok
 Share

Recommended Posts

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

MMM, deci nu pot sa ma hotarasc sa ma duc la Cluj sau la Suceava???????

 

 

Cred ca am sa le fac pe amandoua (excursiile)

 

 

Ma inarmez cu :x :x :x :x si merg la consultanta!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

acu e drept ...vb lui sese...tot cate ceva troncane pe ea,iar pt pepi ...sa fiu sincer nu imi era necesara inaltarea asta dar de' punete cu prostu cand ii intra ceva in cap,...acu o sa o aranjenz iara cum a fost ca sunt dezamagit de performante mai ales ca in zona sibiului nu ai nevoie de masina inalta ci mai degraba lata(asta daca nu ai veverita), + ca de cand am trecut pe 31 e al naibii de imprecisa inclusiv directia si mai si tinde sa fuga de cur in curbe, si desi nu am blocant spate pot sa zic ca am ramas de putine ori blocat in teren si asta datorata lipsei mele de experienta si nu masinii, adica am puso pe burta de frica sa nu o inclin ..:), sincer un body de maxim 5cm ias face dar doar dupa ce revin in suspensia marime originala si asta deoarece vreau sai trag niste tevi in loc de praguri

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Din Bucuresti... Cat e Cluj, cat e Suceava? O aruncatura de bat. Exemplul cu schimbarea puntii pe fata: Nellorunner. De pe Toyota 4runner cu punte fata independenta si suspensie spate pe lamelare, a trecut la suspensie spate pe elicoidale si punte fata rigida. Dureaza... costa... ies cateva fire albe-n cap..... da macar iti faci "damblaua" :grin: .

 

Eu unu am sa astept pana la vara sa vad daca voi castiga la lotto... si daca da, ma voi apuca de puntea rigida. Dar intai... ramane de vazut cu partea financiara... pentru inceput ar costa numai puntile si suspensia custom peste 1000 E. Unde se adauga manopera, km multi de umblatura-n stanga/dreapta si o bucatica noua de chelie...

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Ai grija foarte mare la ultimele 2 tampoane de fata S+D,,,daca mergi ca mine..adica hard...se desfac suruburile pentru ca lucreaza altfel sasiul la brate decat la axa rigida...singura solutie care merge este contrapiulita cu splint si surub de 10x120x1,25 cu10.8 daca se poate...nu suruburi de strans grinda la case de lemn pe fundatie de fier beton.

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Din Bucuresti... Cat e Cluj, cat e Suceava? O aruncatura de bat. Exemplul cu schimbarea puntii pe fata: Nellorunner. De pe Toyota 4runner cu punte fata independenta si suspensie spate pe lamelare, a trecut la suspensie spate pe elicoidale si punte fata rigida. Dureaza... costa... ies cateva fire albe-n cap..... da macar iti faci "damblaua" :grin: .

 

Eu unu am sa astept pana la vara sa vad daca voi castiga la lotto... si daca da, ma voi apuca de puntea rigida. Dar intai... ramane de vazut cu partea financiara... pentru inceput ar costa numai puntile si suspensia custom peste 1000 E. Unde se adauga manopera, km multi de umblatura-n stanga/dreapta si o bucatica noua de chelie...

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Am vrut sa completez ca o miuta de euroi i foarte bine...dau si io atat numai sa o am pe masina!! Si alergaturta!!

Intreaba-l si pe nello cat sa zbatut pentru puntile lui!! Si pe cate cai ne-umblate a pasit!! Si cat si a rupt sufletul si masina pana sa ajunga aici?

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Stiu... eu ma refeream strict la puntea fata. L-am intrebat si pe el ce parere are....daca sa ma bag la rigida si mi-a raspuns: Razgandeste-te. Inca-s in dubii... astept loteria.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Buun, :hi deci fara inaltari din amortizoare, bratebascule si alte minunatii....

 

Doar cauciucuri, 33 rullz, acum revin cu intrebarea, pt pajero 2 4 usi, am pus deja distantiere intre caroserie si sasiu (70 mm), pt a trece la 33-uri cam care-s modificarile ce vor trebuii aduse caroseriei pt a nu atinge? Eventual de foarte mare ajutor mi-ar fi 1-2-3 poze, probabil multi dintre voi aveti asa ceva...

 

Mentionez ca inca nu am flanse distantiere la roti, asta urmeaza in viitorul apropiat (50 mm zic eu)

 

P.S. Masina nu o folosesc zi de zi, este folosita numai in cazuri speciale iar in mai toate cazurile am avut si voi avea nevoie de garda la sol foarte ridicata (deh, daca nu am ales varianta in 2 usi...) :F

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Parerea mea 7 cm cam mult .cu un 4cm i-ti incap 33'' fara sa tai din aripi .Cei 7 cm ridica mult masina si ajungi la ce zice pepi mai devreme instabilitate.Eu personal am optat pentru solutia flex in aripi , si flanse de 3 cm .Astfel au incaput cu deosebit succes 33'' simex si nu ating pe niciunde.

in poza se vede decuparea fata , spatele nu era inca decupat

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Si eu cred ca este cam mult 7 cm de body. Eu am 5cm de body si cam 7 din suspensie - este muuuult!!!! Nici macar distantierele la roti de 3 cm si jante cu offset negativ nu au compensat cat de cat situatia. Daca stiam cat de instabila va deveni la inclinatii laterale faceam din start virtual lift - adica decupare din aripi ca la Geppe. Sigur masina arata mai misto saltata - dar cam aici se opresc avantajele liftingului. Si inca ceva - amorftizoare de calitate si neaparat cu gaz. Eu am pus niste rahaturi americane (skyjacker) pe ulei si mi-se balangane masina ca o pendula. Daca puneam niste OME pe gaz era muult mai stabila - dovada Orlando, care are exact aceleasi modificari ca la mine dar amortizoare ca lumea - diferenta este enorma. Pe unde eu trec cu inima cat un purice si sfincterele contractate :grin: el trece fluierand.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

33" incap numai cu distantiere de 60 mm pe punte(30+30 mm) si renuntare la plasticaraie.

Cu OME si 33" ai incaltare si stabilitate perfecte...a era sa uit...jos barile stabilizatoare daca vrei sa te dai in teren.

Daca vrei mai mult...adica 35" trebuie alte amortizoare...OME nu mai tin.

In rest nu ai probleme cu Mitsu..i foarte bine facut si musculos(benzinaru').

Pajero
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

33" incap numai cu distantiere de 60 mm pe punte(30+30 mm) si renuntare la plasticaraie.

Cu OME si 33" ai incaltare si stabilitate perfecte...a era sa uit...jos barile stabilizatoare daca vrei sa te dai in teren.

Daca vrei mai mult...adica 35" trebuie alte amortizoare...OME nu mai tin.

In rest nu ai probleme cu Mitsu..i foarte bine facut si musculos(benzinaru').

 

 

 

@pepi : Ai idee, Mitsu v20 3500 24 este mai inalt decat celelalte modele cu cilindree inferioara? Am citit pe unele forumuri de afara ca ar exista o diferenta de 4cm....

Intreb pentru ca ma bate gandul sa o incalt cu 33/12.5/15....ce zici?

Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

...a era sa uit...jos barile stabilizatoare daca vrei sa te dai in teren.

 

Inclusiv bara stabilizatoare de pe fata jos?

 

Pe spate am scos-o, pe fata mi-a fost frica sa nu am probleme cu planetarele...

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

...a era sa uit...jos barile stabilizatoare daca vrei sa te dai in teren.

 

Inclusiv bara stabilizatoare de pe fata jos?

 

Pe spate am scos-o, pe fata mi-a fost frica sa nu am probleme cu planetarele...

 

 

N-ai nici o problema cu planetarele. Eu nu mai am stabilizatoare pe fata de vreo 2 ani si nu s-a rupt nimic. Singura "problema" ar fi pe asfalt... in curbe se lasa unpic mai tare botul pe-o parte. Adica in loc sa iei curba pe care o luai cu 80, acum o vei lua cu 60. 70 maxim, daca ai suspensia buna.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

salut, sunt proaspat posesor de 2.5 td LWB Mk2

 

ma intereseaza si pe mine inaltarea, din cate am citit la noi pe forum si pe pocuk kit ome si 33" ar fi varianta recomandata.

problema mea este ca nu sunt deloc din lumea tehnica si am nevoie de un garaj unde sa lucrez aceste lucruri (nu ma refer la montarea unor cauciucuri :grin: ci la cele tehnice legate de amortizoare, distantiere, etc.)

 

Rog frumos o recomandare de astfel de garaj, mai ales (scuze off-topic) ca am nevoie si de o curatare de intercooler si un ochi de mester pentru turbo (care mi se pare ca nu merge ea in toata firea ei)

 

sarumana!!

KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Si eu cam as avea nevoie de un baietas pe aici prin Bucuresti ieftin si priceput la Mitshu sa-mi mai faca una-alta pe la ea (schimbat 1-2 pivoti, zdrangane rau etrierele pe fata, sa se uite putin la barile de torsiune mi se pare ca s-ar mai putea ridica putin din ele si alte cateva maruntisuri) pe care eu nu prea am chef sa ma murdaresc pe maini sa le fac desi am tot ce-mi trebuie...

 

Scuze de off-topic daca stiti pe cineva sa corespunda cerintelor va raman dator :x

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Nu zdrangane etrierii. Zdrangane telescoapele pe fata. Mai exact, bucsele de cauciuc de pe bratul inferior care tin telescopul. Si daca ai bara stabilizatoare fata si aia zdrangane in draci. Semi-caseta de directie (o simpla balama) mai pica din cand in cand si se lasa cu zdranganit. Daca le schimbi pe astea, cel putin 70-80% din "galagie" dispare.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Stiu, Acele bucsi le-am schimbat acum cateva luni, erau intr-adevar fier pe fier, stabilizatoarea pe fata zilele astea voi scapa de ea, semicaseta sper sa fie buna.

 

Am zis ca or fi etrierii, cand iau roata la picioare se aud niste clopotei pe acolo, am dat jos roata si tragand de etrier parca sa zic ca era acelasi zgomot de clopotel...

 

Oricum 1 pivot superior e cam varza, posibil si cel inferior si posibil si pe cealalta parte (unde nu are clopotei) sa fie aceeasi problema...

Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

sa nu fie placutele de frana,....sau slabit sigurantele care tin placutele in etrier,sau nu le ai...eu leam pierdut la roata dreapta spate si la fel face

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

Da.... body-lift cu alte bucse de poliuretan, aluminiu sau cauciuc. Sau/si pus 33-uri, caz in care ar necesita si putin taiat din aripi.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: body lift pajero 1 si 2...

 

@ maitre se poate pune un Body lift pe diagonala, un pic umblat din barele de torsiune, si arcuri mai tari pe spate si gata +10 co cel putin.

 

In functie de rapoartele din punti poti pune 33-35, am sa fac eu un test cu 35 pentru ca am 4,9 in punti si va voi spune cum a mers masina

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use