maitre Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... dar daca ai bunavointa, nu vrei sa ne spui cam ce alternativa ai gasit? Daca mie mi te-ai adresat, iti spun ca alternativa gasita de mine tocmai ce ti-am prezentat-o mai devreme (flex si ciocan). Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubo Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Daca mie mi te-ai adresat, iti spun ca alternativa gasita de mine tocmai ce ti-am prezentat-o mai devreme (flex si ciocan). flexul si ciocanul sunt folositoare pt cauciucuri mai mari, dar eu caut o solutie pt durabilitate, cativa cm si confort. Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere! Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back! Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... @ Cubo, Maitre ti-a raspuns. Ceea ce cauti tu se afla in ciocan si flex. Odata ce ai pus "33, creste garda la sol cu vreo 4-5 cm. Apoi, avand 33-uri poti sa le desumfli umpic si ai si confortul mult cautat :x OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubo Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... @Klez nu vreau sa par dobitoc prin insistenta mea, dar pe mine ma intereseaza, in acest moment, o solutie ieftina, durabila si eficienta pt AMORTIZOARE. urmeaza sa pun body lift de 4 cm pe un Pajero din ”94 Soft Top si as vrea sa ii schimb si amortizoarele. colegul maitre a spus ca testeaza o varianta cu care „ne-am scos cei cu Pajero” si eram curios care e descoperirea. daca v-am stresat, imi cer scuze! Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere! Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back! Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piratu Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Salut, Urmaresc discutia sa vedem cum ajungem la cea mai avantajoasa varianta fara ciocan si alte acareturi asemanatoare. In principiu as vrea sa o inalt in asa fel incat sa nu schimb foarte mult performamntele pe asfalt, sa fie cat de cat buna in teren si daca se poate sa si arate bine. Orice sfaturi sunt bine venite. Piratu' pentru ca lucrez pe mare Prietenii imi spun Liviu Nissan Navara 2008,Audi A8 4H, Bombardier Outlander MAX 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucian munteanu Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Colegu budaimanuel., da o fuga pina la Onesti in Tcr la Ovidiu si-l vezi pe al meu mitsubishi acolo, acum montam scuturi la cutie si intarim praguri laterale,,,,poti sa-i spui ca vii din partea mea,,,Succes Patrol Y60 1992 IMG-eu... under construction Mercede G W463 1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... @Klez nu vreau sa par dobitoc prin insistenta mea, dar pe mine ma intereseaza, in acest moment, o solutie ieftina, durabila si eficienta pt AMORTIZOARE. urmeaza sa pun body lift de 4 cm pe un Pajero din ”94 Soft Top si as vrea sa ii schimb si amortizoarele. colegul maitre a spus ca testeaza o varianta cu care „ne-am scos cei cu Pajero” si eram curios care e descoperirea. daca v-am stresat, imi cer scuze! @cubo Nu em am zis ca testez solutia salavoare pentru Pajero, ci colegul pe care l-am intrebat in postul pe care l-ai vazut tu, coleg priceput la modificat Pajero - PEPI3103, dar care e dat disparut de pe forum :). Cat despre body-lift, eu nu ti-as recomanda, o sa faci masina sa-si schimbe comportamentul la mers, in sensul ca o sa inceapa sa mai scartie una, alta, se schimba si centrul de greutate al masinii etc. Cat despre ridicarea din suspensie, cel mai potrivit kit pentru Pajero este cel de la OME sau ceva de prin Anglia, nu prea fiabil, PRO COMP 2. Cel mai bine, cum spunea si colegul KLEZ, pune-i roti de 33" sau 32" si se mareste garda la sol cu 4-5 cm. Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobrra Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Body lift pe diagonala inseamna ca in fata e maxim de 2 inch iar pana in spate ai 0 adica bodylift-ul se taie in functie de locul unde sunt bucsile Pe spate se ridica din arcuri f usor, o poti ridica si 20 de cm daca vrei si de aia nu necesita bodylift! Vii pe la noi si iti aratam ce si cum!!! pentru un pajero scurt cat este recomandat sa se faca body-lift pe diagonala si cam ce mai este de recomandat? multumesc anticipat si astept raspuns:tk ma intereseaza inclusiv grosimea suruburilor materiale necesare confectionarii ,,duritate:hl Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Nu recomand Body Lift.Pe langa asta nu recomand nici BL pe diagonala deoarece este posibil sa nu mai poti deschide usile dupa o vreme(asta am vazut-o la un samurai). Iti trebuie suruburi M10 cu duritate 8.8 Eu am un BL de 5cm facut din duramit. i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madiorsv Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... ,,,,,,,33/12.5/15....jos plasticul si decupat aripile fata...nu atige nicidecum:grin: ONE LIFE. LIVE IT ! Pajero V 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
madiorsv Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Finalul....... ONE LIFE. LIVE IT ! Pajero V 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... 3.0 V6 ? Rotile stau usor \ / ? Plasticurile puteai sa le coafezi pe interior si iesea ceva super,totusi,nici fara ele nu arata rau. :br Niste overfendere trebuiesc oricum. Poti sa faci mai multe poze? :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnok Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Ca tot e desfacuta fata masinii am decis un Bl in diagonala...nimic deosebit: 3 cm in bot si atat,maxim 2 din torsiuni...+ de asta usurarea masinii adica bullbar si bara stok jos si confectionat una simpla din teava de maxim 50 mm in diametru mai mult cu rol decorativ...ramane sa gasesc materialul si metoda potrivita de confectionare a BL-ului, cel mai probabil din ''saibe'' de tabla de 3 mm montate intre tampoanele de cauciuc existente astfel incat sa pot regla BL-ul in functie de diferentele date de ''diagonala''...daca merge pun poze ...daca nu ...mai caut... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... BL in diagonala.... e ca un sex fara finalizare... Pai daca tot o faci, fa-o de tot. Fa-i un bl de 3-4 cm total si gata treaba, si arata si super bine. Daca vrei, iti dau si detalii "intime" asupra materialului si cum se face toata treaba de la cap la coada, fara costuri mari, maxim 200 Ron cu tot cu o shaorma si o bere rece. Da-mi un tel/bip si vb pe larg ce si cum. Daca totusi insisti sa o faci jumate (diagonala), nu o fa din saibe, deoarece cu timpul (1-2 ani), o sa-ti foarfece suruburile :wink:. Tot ceva de genul asta am facut si eu acu vreo 2 ani, iar dupa jumate de an am facut-o cu cap. PS: Daca ma suni, suna-ma de pe un alt telefon, ca in ala de fix ma aud in ecou :2dr OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobrra Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 (edited) Re: body lift pajero 1 si 2... eu pe galloper am facut BL in diagonala incepand cu 5,5 cm fata si scazand cate 1 cm pana la final. confectionate din otel elestic diametru original al celor de pe masina din cauciuc cu gauri de 10 pt suruburi duritate 9.8 si 8.8 . se comporta excelent :tk Edited August 5, 2010 by cobrra Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... A tau e mk 1 ? Cam asa pare din poze. Otel elastic ??? Intreb pt ca nu am mai auzit... Eu am facut bl din poliamida, taiata in bucati de cate 10 cm, dar am eliminat cauciucul original. A rezultat un bl uniform cam de 8 cm. Acum urmeaza sa-i pun cercei mai mari la arcurile spate si sa o cresc din "berile" de torsiune, deoarece nu am umblat la ele pana acuma :grin:. Abia apoi voi fi "implinit" si voi putea sa-i pun 33"-uri linistit. OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobrra Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... A tau e mk 1 ? Cam asa pare din poze. Otel elastic ??? Intreb pt ca nu am mai auzit... Eu am facut bl din poliamida, taiata in bucati de cate 10 cm, dar am eliminat cauciucul original. A rezultat un bl uniform cam de 8 cm. Acum urmeaza sa-i pun cercei mai mari la arcurile spate si sa o cresc din "berile" de torsiune, deoarece nu am umblat la ele pana acuma :grin:. Abia apoi voi fi "implinit" si voi putea sa-i pun 33"-uri linistit. este un hyundai galloper si legat de ,,otel elastic,, asa a spus strungarul ca ,,plangea ,, dupa cateva cutite :ha: mare om oricum :tk Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnok Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Klez...5 cm e mult , nui bag 33 nici mort,poate dupa cei schimb puntile (rapoartele cel putin ) in viitorul indepartat :sc...imi sta in bot si vreau sa rezolv aspectul asta ,de aia am ales diagonala...desi poate renunt la dublaj pe arcurile spate si atunci fac 5 fata si undeva la 2-3 spatele desi acolo nu prea am nevoie de inaltare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... La barele de torsiune te-ai jucat ? Sau eventual scoate-i si bara stabilizatoare. Eu de exemplu de vreo 4 ani n-am bara stabilizatoare si nici nu-i simt lipsa :wink:. Daca faci bl-ul, cauta sa-l faci din poliamida, ca-i usoara, usor de prelucrat si foarte rezistenta in timp. Dupa ce o inalti, sa masori lungimea necesara a suruburilor, si iti trimit eu vreo cateva cu pas marunt de forta, cu duritate de 12. :grin: Ce mi-au mai ramas si mie, ca eu am luat "en-gros" la kg si mi-au mai ramas putine care erau mai scurte cu 1 sau 2 cm fata de ce aveam eu nevoie (>12 cm). OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... La barele de torsiune te-ai jucat ? Sau eventual scoate-i si bara stabilizatoare. Eu de exemplu de vreo 4 ani n-am bara stabilizatoare si nici nu-i simt lipsa :wink:. Daca faci bl-ul, cauta sa-l faci din poliamida, ca-i usoara, usor de prelucrat si foarte rezistenta in timp. Dupa ce o inalti, sa masori lungimea necesara a suruburilor, si iti trimit eu vreo cateva cu pas marunt de forta, cu duritate de 12. :grin: Ce mi-au mai ramas si mie, ca eu am luat "en-gros" la kg si mi-au mai ramas putine care erau mai scurte cu 1 sau 2 cm fata de ce aveam eu nevoie (>12 cm). Pe fata sau pe spate ai scos-o ? Am vazut niste baieti din UK pe 32-uri,Pajero I,elicoidale,fara bari de stabilizare. M-a impresionat foarte mult cum flexa. Ei,dupa inaltare,au bagat si o flansa distantiera la cardanul din spate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... De pe fata, ca pe spate e pe lamelare si nu am din fabrica. Intradevar, se simte diferenta frumusica la teren, singura bila neagra ar fi in curbe, pe asfalt. In loc sa iau o curba cu 80 kmh ca inainte, acum o iau cam cu 65-70, ca se inclina umpic mai tare spre exterior. Dar in rest, merge "brici" :y OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucian munteanu Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... De pe fata, ca pe spate e pe lamelare si nu am din fabrica. Intradevar, se simte diferenta frumusica la teren, singura bila neagra ar fi in curbe, pe asfalt. In loc sa iau o curba cu 80 kmh ca inainte, acum o iau cam cu 65-70, ca se inclina umpic mai tare spre exterior. Dar in rest, merge "brici" :y nu rupi bieletele de directie fara bara stab fata?, ca eu pe linga roata de rezerva iau si cite o bieleta cu mine cind ma dau ,,, :grin: Patrol Y60 1992 IMG-eu... under construction Mercede G W463 1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... Sincer, pana acuma, de vreo 8 ani de cand am Pajero, singurile lucruri care le-am rupt, au fost: Cardanul spate (am spart crucea), 3 seturi de foi de arc, o planetara fata, furtunul de vacuum, chiulasa, un mrl polizat in interior, rulmentii fuzeta dr fata si cateva oglinzi. In rest, nimic. Acuma, nici nu fac competitie cu el. Imi place sa ma duc sa ma dau pe dealuri si sa fac pe-a nebunu, dar nu-mi place ideea de "damage report" dupa fiecare w.e. Mi-am cumparat acuma (inca nemontate), toate capetele de bara, pivotii si semi-caseta, insa le-am luat ca astea aveau joc, scartaiau si de 3 ani nu le-am schimbat niciodata. Saptamana viitoare urmeaza sa-i pun pe fata telescoape Sachs pe gaz. Sunt curios cum se va comporta pe asfalt, in curbe, ca acuma cam "balangane" :grin: OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnok Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 Re: body lift pajero 1 si 2... Am o dilema mare...cum scot suruburile de la tampoanele fata?....mai exact pe unde ca nu le dau de capat...eventual o poza please... :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Re: body lift pajero 1 si 2... Tampoanele sa le sasiu sau de la suspensia fata? La suspensia fata se scot foarte usor. Cele de sus sunt prinse in cate 2 suruburi iar cel de jos il desfaci cu o tubulara lunga pe sub bascula,are gaura de acces. http://www.4crawler.com/4x4/ForSale/Docs/MonteroBodyLiftInstall.txt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts