gnok Posted July 11, 2009 Author Share Posted July 11, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... nu esti off topic,...e fratiorul lu' pajero....si da se poate ,e cam acelasi lucru la toate masinile (4x4) indiferent de marca...ma refer la body lift... :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... putin off-topic.....se poate monta aceleasi lucruri si pe galloper scurt? Galloper-ul scurt care-l ai tu in avatar e Pajero scurt care-l am eu in avatar :ha: Practic e acelasi lucru. :h5 OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobrra Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... poate cu ceva plastice mai multtttt Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... @ maitre se poate pune un Body lift pe diagonala, un pic umblat din barele de torsiune, si arcuri mai tari pe spate si gata +10 co cel putin. In functie de rapoartele din punti poti pune 33-35, am sa fac eu un test cu 35 pentru ca am 4,9 in punti si va voi spune cum a mers masina 1. ce inseamma body lift pe diagonala? 2. cum se poate afla ce raport am in punti? Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vali alias Babu Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... @ maitre se poate pune un Body lift pe diagonala, un pic umblat din barele de torsiune, si arcuri mai tari pe spate si gata +10 co cel putin. In functie de rapoartele din punti poti pune 33-35, am sa fac eu un test cu 35 pentru ca am 4,9 in punti si va voi spune cum a mers masina 1. ce inseamma body lift pe diagonala? 2. cum se poate afla ce raport am in punti? Florine, cand ridici capota ai o tablita acolo sub si scrie pe ea tipul cutiei si rapoartele :h5 KAMIKAZE TEAM http://www.kamikazeteam.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash4x4 Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Body lift pe diagonala inseamna ca in fata e maxim de 2 inch iar pana in spate ai 0 adica bodylift-ul se taie in functie de locul unde sunt bucsile Pe spate se ridica din arcuri f usor, o poti ridica si 20 de cm daca vrei si de aia nu necesita bodylift! Vii pe la noi si iti aratam ce si cum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
White Wolf Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Body lift pe diagonala inseamna ca in fata e maxim de 2 inch iar pana in spate ai 0 adica bodylift-ul se taie in functie de locul unde sunt bucsile Pe spate se ridica din arcuri f usor, o poti ridica si 20 de cm daca vrei si de aia nu necesita bodylift! Vii pe la noi si iti aratam ce si cum!!! Eu cred ca daca se umbla putin la barile de torsiune si se face balljoint flip o sa fie ok doar cu ' 33 pe fata... Solutia ptr spate e deja consacrata...se umbla la arcuri. Eu asta am facut si sunt pe deplin multumit. Mai atingeam doar cu pragurile originale ale masinii ( care intre timp au fost scoase) si cu toba finala, pe care am eliminat-o, construind un traseu de evacuare nou. In alta ordine de idei, trebuie sa se ia in seama si "lungirea" bieletelor barii stabilizatoare sau demontarea ei definitiva (lucru pe care personal nu-l recomand), cat si inlocuirea amortizoarelor cu altele mai lungi, raportat la distanta cu care a fost ridicata masina. In ultimul rand, trebuie refacuta geometria directiei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash4x4 Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Nu in ULTIMUL rand, in PRIMUL rand vrei sa spui sa faci geometria, La FINAL OBLIGATORIU Link to comment Share on other sites More sharing options...
White Wolf Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Nu in ULTIMUL rand, in PRIMUL rand vrei sa spui sa faci geometria, La FINAL OBLIGATORIU La FINAL = " in ultimul rand" ... :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... @ maitre se poate pune un Body lift pe diagonala, un pic umblat din barele de torsiune, si arcuri mai tari pe spate si gata +10 co cel putin. In functie de rapoartele din punti poti pune 33-35, am sa fac eu un test cu 35 pentru ca am 4,9 in punti si va voi spune cum a mers masina 1. ce inseamma body lift pe diagonala? 2. cum se poate afla ce raport am in punti? Florine, cand ridici capota ai o tablita acolo sub si scrie pe ea tipul cutiei si rapoartele :h5 Multam pentru pont Vali....m-am uitat si am gasit asta: AXLE RATIO 4272 si mai era si V5M31. :p Cine stie sa-mi "traduca" si mie? Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash4x4 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Inseamna ca ai raport in punti 4,272 si tipul de cutie este V5M31 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Dupa parerea voastra, cu un asemnea raport, pot pune linistit roti de 33/12.5/15 ? (motorul e de 3500cc) Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... poti pune si mai mari la ce motor ai e cel de 208 CP sau cel de 194 CP ? i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... poti pune si mai mari la ce motor ai e cel de 208 CP sau cel de 194 CP ? cel de 194 cp Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubo Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... recapitulam! 1. gume 33 2. lift de max 4-5 cm 3. kit suspensie de la OME 4. daca e cazul bagam flexu corect pana acum? acum va intreb pe voi cine stie de unde se poate achizitiona kitul de la OME? Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere! Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back! Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubo Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... nu stie nimeni? va rog! vreau sa stiu pretul si impresii ca sa stiu cum ma orientez cu banii. Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere! Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back! Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash4x4 Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Kitul Ome il poti achizitiona fie de pe internet, daca stii ce cauti, fie de la colegii nostri de pe forum care se ocupa de comercializarea acestui tip de marfa. Cauta si tu la sectiunea vanzari diverse si gasesti acolo tot ce te intereseaza!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Daca nu te bagi prin concursuri atunci suspensia OME e cea ce trebuie si o sa fi foarte multumit. Iti recomand Kit-ul complet : telescoape fata /spate, arcuri spate , bari de torsiune si sa montezi un telescop de directie tot OME. Pretul pentru toate astea este de aproximativ 1000 euro , dar nu sunt sigur (posibil sa fie putin mai sus :roll: ). Cum spunea si Flash4x4 sunt destule firme care comercializeaza aceste produse . Spor la cumparaturi. i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubo Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... nu cred ca ma incadrez cu bugetul dar mai vedem. mi-am luat cauciucuri R16 pe 32.ating putin dar merg.beleaua e ca imi consuma in draci. 20-25 l gaz la 100 km.am inteles ca trebuie sa schimb raportul din cutie.imi explica si mie cineva ce presupunea asta?sapt viitoare vine si body-liftul. ceva sfaturi pt montare? Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere! Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back! Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Raportul din punti trebuie schimbat, nu din cutie. Si la motorul tau nici nu trebuie schimbate pt 1 " in plus. E consumul normal al masinii. Sfaturi pt body-lift: Slabeste cablurile dintre caroserie si sasiu, furtunele si tevile de frana de pe fata, furtunul de vacuum si cele de alimentare. Aaa.. sa nu uiti si de furtunul de alimentare de la rezervor. Dupa ce ai inaltat-o, prinzi si strangi inapoi toate furtunaraiele. Bafta. OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Cum a zis si Klez - este normal consumul asta, banuiesc ca ai acelasi motor ca l a mine adica 6g72 (v6 3l) - eu pe 33 tot cam asa consum. Plus acum te minte si ceasul - la 100 de km pe bord in realitate ai vre-o 105-106. Nu modifica nimic lasa asa cum e cu rapoartele. La body - scoate partea de jos a deflectorului de la radiator inainte sa incepi sa o ridici altfel se propteste elicea in el, daca vrei sa-l pastrezi atunci coboara tot radiatorul cu cat ridici masina. Si desfa conducta de alimentare de la buson la rezervor sa nu o rupi in caz de ceva - la 5 cm nu trebuie sa o lungesti - dar sa fii mai sigur ca nu o rupi desfa-o. In rest a sris Klez tot ce trebuie sa faci si bafta si de la mine :h5 Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Cum a zis si Klez - este normal consumul asta, banuiesc ca ai acelasi motor ca l a mine adica 6g72 (v6 3l) - eu pe 33 tot cam asa consum. Are chiar 3500 v6 208 cp deci e absolut normal consumul consumul domnule cubo Nu schimba nici un raport nicaieri Vrei consum mai mic ? schimba masina cu 2.5 tdi Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Re: body lift pajero 1 si 2... Acum testez si alta suspensie si daca merge cu asta,,,ne am scos aia cu Pajero...! Ideea este ca in foarte scurt timp voi venu cu cea mai buna solutie de suspensie fata pentru acest tip de masina. OK daca mai aveti nelamuriri faceti-o direct pe telefon sau PM ca nu prea am timp sa scriu asa mult. Pepi, ai reusit sa faci ceva cu noua suspensie despre care spuneai ca este in teste? Ne scoatem cei cu Pajero? :) Am nevoie disperata de o solutie sa bag rotile de 33/12,5/15 , fara sa fiu nevoit sa bag flex sau baros. Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 (edited) Re: body lift pajero 1 si 2... Offtopic... Arcurile de pe milneroffroad (pt pajero I/Galloper )care sunt descrise ca fiind cu 20% mai puternice necesita si telescoape mai lungi? E mai rentabil sa dau 6mil pe 2 amortizoare spate noi aici sau sa comand de pe milneroffroad? Daca a mai comandat cineva de pe site-ul ala ,rog sa-mi dea un privat cu mai multe detalii. Edited December 27, 2009 by gepetto Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Re: body lift pajero 1 si 2... @maitre salutare! ce raspuns ai pt noua suspensie? ms! Nu mi-a raspuns in timp util colegul de forum PEPI09, asa ca am bagat flexul un pic in bara fata, cateva ciocane in aripa fata si uite asa am incaltat Pajero cu 33/12,5/15 fara nicio problema. Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts