Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jimny saga


A13xF1v
 Share

Recommended Posts

Discutie noua despre un Jimny vechi (poate l-ati remarcat la vanzare - era pe toate gardurile). Sunt nou prin zona asta :cl, dar incerc sa nu pun intrebari aiurea :bleah. , ci sa gasesc niscaiva camarazi :2dr sa ma descurce putin din ce m-am bagat.

 

Pe scurt:

Primul 4x4. Luat acum o saptamana, deja inmatriculat.

Sunt deja dezamagiri si surprize placute.

Urmeaza imbunatatiri in pasi mici, dar hotarati.

 

Pe larg:

Istoric

Posesor al 2 auto, nu spun marca (B*W :grin:), asta iarna au ras Loganistii si cu fundul de minie cand am ramas (nu o data) suspendat pe sleaurile de gheata din selecte cartiere din Bucuresti (fir-ar al ... de oras, de-ti zice B). Punctul culminant - 12 noaptea dupa o ora de patinat pe un sleau, iar un "amic" cu un 4x4 caruia ii blocam calea a preferat sa intoarca pe sens unic decat sa ma ajute.:uameni

Prin urmare, in loc sa shimb una din masini (family decision), mi-am luat un mic agregat (my decision).

Am vrut neaparat decapotabila, urmand a umbla si pe carari de munte (nu inteleg pe unii cum pot merge prin padure inchisi in conserva).

Prin excludere am ajuns la Jimny cabrio. E ca la masinile italiene. Toata lumea zice ca e mai rau decat metal top, dar preturile sunt mai mari.

Experienta

0 - pe auto 4x4 /suv

aprox. 1000 km - atv Bombardier pe toate terenurile (prindea cam aceeasi viteza ca Jimny :grin:)

Planuri Jimny

Iarna - oras + munte

Vara - munte + mare (corturi).

Ma gandesc si la trasee mai dificile, dar nu de exhibitionism, ci pentru a simti si vedea de aproape muntele.

Primele impresii, in concret

Faina pe exterior, cu toate ca simplitatea liniilor de la Samurai ar fi fost ideala (linii drepte, balamale usi, parbriz, decapotabila complet).

O decapotabila stupida (eufemistic spus). Cum naiba sa decupezi tot plafonul si sa ii pui o prelata ce poate fi data jos doar pe jumate? Cred ca a fost o idee nascuta in pauza de masa a spaniolilor (corectati-ma daca gresesc) In plus, dupa cum miroase, inca mai cred ca s-au carat caini morti cu ea. Prelata zici ca e luata de la o masina mai mica, nu se potriveste, ioc. Se fac vartejuri de aer cand mergi mai tare. As "ucide" pentru un hard top original second, dar se pare ca la modelul asta se gaseste mai greu decat lana de aur. Need help (dezmembrari)

Stabilitate - ce-mi dardaia fundul pe ATV, dar ce-mi tremura in masinuata asta... Sper sa nu trebuiasca sa fac contrabalans prin ea.

Interior - eu mic, si el mic, dar el mic rau de tot (cred ca Tico ar fi termenul de comparatie).

Dinamica - mergea infranat, dar si-a mai dat drumul. Trepida la 80, dar si-a mai dat drumul.

Concluzie - atv neterminat, dar cu prelata si volan.

Urmatorii pasi

Schimbat zemuri, verificat starea - need help (un loc bun si ieftin in Buc.)

De rezolvat prelata

Scuturi

De intors jantele (nu inteleg de ce se folosesc flanse care mai adauga in greutate)

SL minim 5cm

Bara fata/spate

Portbagaj exterior (aici o sa fie interesant)

 

Mersi de rabdare. Sa vedem ce o iesi...

untitled.JPG.ec8efd88a9610d3f4b391d7ad22433a2.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jimny saga

 

Pana acuma nu cred ca au avut prea multi rabdare sa citeasca foiletonu' tau :grin::grin: sa-l stapanesti sanatos fara probleme.

Toyota Hilux Vigo 2.5

Can Am 800 LTD

Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Felicitari pentri achizitie ! :h5

 

Acuma, deh, ce sa-i faci, esti pe un forum de "conservari" si dupa ce ai sa vezi cat poate masinuta ta, o sa inceapa sa-ti placa si tie mersul prin padure "la conserva" in coloana cu alte "conserve".......:ha1

 

Incearca sa iei legatura cu @cezar care ii facuse masinutei lui un hard-top :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?55007-My-Jimny-!&p=629081&viewfull=1#post629081

 

Pe Cezar il poti gasi la unul din cele doua telefoane de aici :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?74072-Vand-suzuki-jimny-an-2006-!&p=827157#post827157

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

cauta pe aici ca o sa gasesti hard-top nou..... le face nush care......:ha1

 

Faci si tu niste comparatii sa-mi trag palme:ha: mai aveai putin sa zici ca e caruta cu motor:ha: zici ca te-ai nascut in Marussia B1, Leblanc Mirabeau,Pagani Zonda Cinque Roadster ..... d'astea asa mai de amarati:ha::ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

S-o stapanesti sanatos.

 

Proasta alegere ai facut cu softtopul. Tu zici ca e fain sa umbli cu masina decapotata prin padure. Stai sa vezi cand ti-or intra pe dupa ceafa multe ace de brad care ti se vor scurge pe sira spinarii pana la cur, sa vezi atunci distractie cu decapotabila :ha1

 

De mica e mica ce-i drept dar te obisnuiesti. La inclinarile laterale o sa inveti sa deschizi geamul din timp... asta dupa ce vei da de mai multe oricu capul in el :grin:

Dar am inteles ca lucru asta se intampla si pe la case mai mari. Nu stiu cine zicea ca la LR iti iese umarul din masina tot asa ca la veverite... gresesc?

 

Dar sa revenim. Felicitari inca o data pentru achizitie. Sa te bucuri de ea si sa te opresti sa-i scoti din zapada iarna pe cei nevoiasi... sa nu-l copiezi pe bulache ala cu SUV-ul :h5

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Iti recomand o suspensie Trailmaster si pune-i un amortizor de directie,o sa vezi ca-ti rezola multe din problemele tale :)

Varianta cu flansele nu e gresita,flansele de aluminiu cantaresc foarte putin si financiar cred ca iesi mai ieftin.Jantele dupa ce le intorci trebuie sa le si vopsesti deci ca si cheltuiala tot pe acolo iesi poate chiar mai scump.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

pe langa dezavantajele clasice, la jimny: softtop = fabricat in spania

fabricat in spania = tu sa fii sanatos!

si, in plus, pentru schimbare zemuri + diverse alte maruntisuri necesare, da o tura prin titan.s.a., la dojo.

merita, din toate punctele de vedere!

suzukidojo, tuparu (cred ca e cfantana pe forum) sau ionut (ionutz), astia-s oamenii cu care vrei sa ai de-a face cand ai jimny!

Edited by svejk
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Sa mi-o trag... cate reply-uri. Am crezut ca sunt singurul maniac de sarbatori pe aici :ang1.

Mersi fain tuturor pentru ajutor:al. si ganduri bune. Fara indoiala, dojo e pe lista, cel putin pentru portbagajul exterior. Dupa sarbatori, fac o vizita sa tatonez zona si sa evaluez problemele utilajului.

 

M-am grabit cu inmatricularea ca sa mai prind oferta speciala la noi: moca. (Mult mai bine decat la BG, unde mai pui ca am auzit ca la ei o sa intre si ITP la 6 luni pt ce e mai vechi de 10 ani). Bref, romanii sunt atat de varza cu legislatia comunitara incat pe legea asta iti iei sigur banii inapoi. Vom vedea cum o schimba la anu.

Avans - 3180 ron, 2003, euro 3.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Sa mi-o trag... cate reply-uri. Am crezut ca sunt singurul maniac de sarbatori pe aici :ang1.

Mersi fain tuturor pentru ajutor:al. si ganduri bune. Fara indoiala, dojo e pe lista, cel putin pentru portbagajul exterior. Dupa sarbatori, fac o vizita sa tatonez zona si sa evaluez problemele utilajului.

 

M-am grabit cu inmatricularea ca sa mai prind oferta speciala la noi: moca. (Mult mai bine decat la BG, unde mai pui ca am auzit ca la ei o sa intre si ITP la 6 luni pt ce e mai vechi de 10 ani). Bref, romanii sunt atat de varza cu legislatia comunitara incat pe legea asta iti iei sigur banii inapoi. Vom vedea cum o schimba la anu.

Avans - 3180 ron, 2003, euro 3.

 

 

ITP la 6 luni....la noi o sa fie mai bine ....in curand la 1 an...asa am auzit..

Decapotabila??? hm ...da bine dar dupa o tura vara unde sunt minim 2 masini si tu esti al doilea....o sa mananci la praf de....dar ar trebui sa stii de la ATV...am avut si eu vreo 3 ani si vreo 10.000 km...

 

Dar nu deznadajdui....e o masina beton...cum spunea Alexx la un moment dat ori o iubesti ori o vinzi....dar pentru ce ai luat-o....este beton!!!

 

Faptul ca nu te-a ajutat colegul cu 4x4 cand ai avut probleme poate veni din comportamentul unora cu anumite masini pe timp de vara...:) no offence ...nu stiu cine esti nu stiu cine era tipul cu 4x4 care a facut cale intoarsa

 

Oricum bine ai venit printre " conservari" daca te pot ajuta cu ceva sfaturi legate de masina ...nu ezita sa intrebi - mai putin legat de service-uri ca nu am avut nevoie :)

Edited by Astral
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=822865&viewfull=1#post822865
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

@A13xF1v, in primul rand s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! E foarte bine ca ti-ai luat cabrio ca oricum suntem mai putini cu cabrio si mai multi cu metaltop pe aici. Mie unul imi place cabrio, dar nu trebuie sa-i catalogam pe colegi, indiferent de optiunea fiecaruia, pana la urma e o chestie de gust.

Sincer nu cred ca e proiectata de spanioli ci doar asamblata acolo. Prelata se poate da jos in intregime, iar segmentul din tabla de deasupra scaunelor din fata are un rol foarte important, de siguranta la rasturnare, trapa din prelata se poate deschide pe jumatate sau de tot sau se poate da jos de tot la fel ca si partea din spate a soft-top-ului.

Initial si eu gandeam tot ca tine: "imi trebuie neaparat un hardtop" dar apoi m-am cam lasat. Un hardtop second hand e 7-800 de € pe net, dar exista si variante mai ieftine, cum spunea Astral mai sus, exista hardtop hand made cu 400 €. Acum depinde ce faci cu masina, dar mai ales unde o tii. Daca ai un garaj, hardtop-ul nu se justifica, singurul neajuns al soft-top-ului fiind ca se degradeaza in soare si zapada si ca poate fi taiat/vandalizat. Am fost surprins de cat de bine "face focul" masina si consider ca e suficient de calduroasa pentru iarna asa cum e. Vara nu m-as incurca cu hard-top-ul, mai ales in excursii lungi. Mergi la munte sau la mare cu masina, da-l jos, cara-l la hotel/pensiune, pleaca fara el, te prinde o ploaie de vara ... Nu e treaba. Soft-top-ul daca e in stare buna, e excelent oriunde si oricand. Apropo, vezi ca exista prin Anglia pe net soft-top-uri aftermarket de diferite forme si cu sisteme de pliere mai facile la preturi ok. Eu in primavara vreau sa ma ocup de asta al meu sa-l reconditionez sau sa-l refac de la 0. Sa nu ma intelegi gresit, nu sunt impotriva hard-top-urilor ti-am spus doar la ce concluzie am ajuns eu de-a lungul timpului.

Despre portbagajul exterior, sau Roof-Rack, se poate face un cadru, cu 2 prinderi similare cu cele de la trapa, montate pe exterior, sus pe portiunea aia de tabla pe care punem si proiectoarele si alte doua prinderi pe spatele masinii, pe colt, deasupra de stopurile de sus, la fel, cu cleme sau suruburi. Exista ceva roof-rack-uri montate si pe land rover freelander cu hard-top, gasesti poze pe net si cred ca sunt si jimny-uri echipate asa.

 

Numai bine!

Edited by mita31
All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

La off-road vara cand e praf si mai sunt masini, metal-top aia care nu au a/c se coc in suc propriu si inghit praf pe geamurile deschise, nu e mare diferenta. Poti sa ma crezi, nu e acelasi lucru cu a merge cu atv-ul, am cel putin 7-8000 km pe diverse atv-uri in decurs de 3 ani, in toate sezoanele. Praful e cea mai mica problema si il iei si prin aeroterma, oricum, asa ca tu sa fii sanatos! Welcome in :cl

 

Numai bine,

Edited by mita31
All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Sa stapaniti sanatos masinuta ! E ea mica, dar te poti strecura cu ea pe unde alte masini nu pot datorita marimei. Referitor ca e asamblata in Japonia sau in Spania, cam tot acelasi lucru e... mai difera de exemplu marca alternatorului sau a bateriei intre una Japoneza si una Spaniola... cica interiorul la Japoneze e putin mai bine terminat... chestii fara importanta... Noi avem Vitara asamblata in Spania si nu am avut probleme (nici cu rugina, cam au acest obicei :grin:)... Asa ca bafta cu ce ati planificat sa-i faceti :h5.

Edited by Teodor4x4
4x4, Way of Life !
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Departe de mine gandul de a cataloga colegii cu metal top. Stima lor. Eu prefer sa raman cu acele de brad in fund si cu sentimentul de un gram mai multa libertate (acceptand crivatul si apa de prin masina :sc ). Segmentul ala de tabla l-am inteles, dar nu l-am acceptat (preferam idea Jeep-ului cu cadru).

As vrea hard, second, original din cauza finisajului, materialui mai teapan si pt dezaburirea lunetei. As da 600-700e fericit, dar cui? Cand apare unul la vanzare sar toti ca leii.

Mita, da-mi te rog un link spre englezoii de care zici. Eu nu am gasit decat niste greci.

 

Roof-rack - exact tipul asta il am in minte. Analizez insa detaliile.

 

Uite aici cum se descurca prietenii din Africa de Sud cu incarcarea lui Jimnilica: http://www.4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=45437

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Uite un link spre site-ul de care ziceam, am cautat ceva acum sa-l regasesc ca mi-am reinstalat android-ul pe tableta si am pierdut bookmark-urile.:bi

 

http://www.monsoon4x4.co.uk/Suzuki_Jimny_Soft_Tops.htm

 

Numai bine,

All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Imi place ala FastBack ca forma, dar mi-ar placea si mai mult ca forma unul (hard-top sau chiar soft-top) cocosat, cum e pe samuraiul ala din Pipera, uite iti pun niste poze aici suzuki-samurai-7820848c50b065489-800-0-1-95-0.jpg.4407be1a7af9c70fbb90db392b1cc1af.jpgsuzuki-samurai-2efc848c50d0601b8-800-0-1-95-0.jpg.1169a6f72f6dbdfafcd4e76fb4f4eb35.jpgsuzuki-samurai-1c5d048c4f90a3c20-800-0-1-95-0.jpg.6cbc95d7ecaa5d49b63887aaffebdfa9.jpg...

Sper sa nu se supere proprietarul, il dau ca exemplu pozitiv:grin:

 

Numai bine,

Edited by mita31
All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Departe de mine gandul de a cataloga colegii cu metal top. Stima lor. Eu prefer sa raman cu acele de brad in fund si cu sentimentul de un gram mai multa libertate (acceptand crivatul si apa de prin masina :sc ). Segmentul ala de tabla l-am inteles, dar nu l-am acceptat (preferam idea Jeep-ului cu cadru).

As vrea hard, second, original din cauza finisajului, materialui mai teapan si pt dezaburirea lunetei. As da 600-700e fericit, dar cui? Cand apare unul la vanzare sar toti ca leii.

Mita, da-mi te rog un link spre englezoii de care zici. Eu nu am gasit decat niste greci.

 

Roof-rack - exact tipul asta il am in minte. Analizez insa detaliile.

 

Uite aici cum se descurca prietenii din Africa de Sud cu incarcarea lui Jimnilica: http://www.4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=45437

 

Salut,

Sa te bucuri de masinuta ca-i jucarie tare faina :wink:

uite link pentru hard-top din UK: http://www.jimnybits.co.uk/shop/jimny/accessories/jimny-hardtop-assembly-/-conversion/prod_275.html

Jimnyholic inside :j

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Nu prea vad rostul daca e fabricat in Es ori in Jap. Ambele au aceleaşi hibe si aceleaşi preturi. S-au incapatanat spaniolii sa faca ce nu au indraznit japonezii - o decapotabila - iar cei din urma au acceptat ideea. Cand treaba a iesit prost, japonezii au intors spatele si au zis „fiecare cu a ma-sii“. Partea amuzanta e ca spaniolul e ceva mai scump pe la noi decat japonezul.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Q.E.D. - cauta santana motors pe net :)

repet, sanatate!

:)

Multumesc. Am citit pe wiki si da, ai dreptate. Ba chiar am aflat ca dupa ce a dat faliment Santana Motors, (in 2009), unele reprezentante SUZUKI din Spania si alte tari, au spus ca nu mai primesc masinile cabrio in service, pentru ca acestea nu ar fi masinile SUZUKI ci masinile SANTANA. Stiam eu ceva, inca dinainte sa-mi iau masina, dar incomplet - stiam ca e facuta in Spania dar credeam ca e doar asamblata acolo, dupa un proiect originar din Japonia de la firma SUZUKI. Oricum mie mi-e egal, motorul, cv, ct, cardanele, sasiul si puntile sunt aceleasi, deci nu e mai putin fiabila masina. Asta e important. Iar pentru mine caroseria cabrio e mai buna (utila) si mai frumoasa - parere personala. Exact cum unii nu si-ar lua cabrio, eu, care sunt deja la a 3-a masina cabrio, sub nici o forma nu mi-as fi luat Jimny metal-top.

 

In rest, sanatate, un an nou fericit si plin de realizari - tie si tuturor colegilor din :cl

 

Numai bine,

All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Stie cineva daca se poate instala AC pe un Jimny 2003 care nu a avut din fabrica? Merita sa caut pe la dezmembrari sau e prea mare bataia de cap. Ce mi-ar trebui, in concret? Multumesc si La multi ani!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Stie cineva daca se poate instala AC pe un Jimny 2003 care nu a avut din fabrica? Merita sa caut pe la dezmembrari sau e prea mare bataia de cap. Ce mi-ar trebui, in concret? Multumesc si La multi ani!

 

Ai nevoie de toata instalatia (bineinteles), respectiv: radiator A/C, conducte, compresor, partea de instalatie electrica (relee, cablaj, buton pornire, etc.). Toata instalatia s.h. o poti gasi la un pret intre 800-1000 euro la care se mai adauga montajul, umplerea instalatiei si punerea in functiune. Sub 1000-1200 euro nu cred sa o poti scoate. Daca este sau nu prea mare bataia de cap..., asta tu decizi! Bafta.

 

P.S.-Dar totusi sa iti raspuns la intrebarea"..e prea mare bataia de cap?" , eu unul nu m-as apuca de asa ceva! Daca vreau aer conditionat, imi cumpar masina cu A/C! Dar daca te pricepi/te pasioneaza si poti face singur lucrarea..., atunci este cu totul altceva! Spor la treaba.

:club: :j [fulgu]
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

@edy_M - partial adevarat ceea ce ai spus tu, in ceea ce priveste componentele, dar pretul e enorm, eu am gasit cu 300 €, si am stat sa ma gandesc, ma gandeam ca pe la 200-250 € max. (cum am mai gasit mai demult una pentru masina maica-mii, pe masina, functionala, pe care am desfacut-o personal de pe masina donoare si am instalat-o cu un prieten pe masina receptoare) - m-as risca. Am gasit de vitara X90 - ce e drept, si mi-a fost si lene sa mai verific in autodata sau in manuale sa vad daca e acelasi lucru. In practica e mai simplu decat pare in teorie/realitate. In sensul ca, daca masinile sunt la fel si instalatia functioneaza pe masina donoare, trebuie desfacuta toata inclusiv suportul de la compresor de pe bloc si cureaua care e mai lunga, apoi radiatorul, condensorul, conductele, modulul de comanda din compartimentul motor, partea de instalatie electrica, cu fire, relee, buton de comanda. Operatiunea dureaza maxim 2h dar trebuie facuta cu grija maxima si e gata cu datul jos, apoi montatul, la fel, cu grija, nu poate dura foarte mult. Daca o cumperi cu 2-3-4 hai maxim 500 de iepuroi si admitand ca nu te pricepi personal s-o demontezi il iei pe unul care stie cu tine si apoi tot el ti-o si monteaza si nu are cum sa-ti ia mai mult de 200 pe o manopera de cateva ore. Deci, cu pana in 700 de iepuroi s-a rezolvat. Incarcarea cu freon costa 100-150 ron cu tot cu verificare. Si nu, nu e asa - daca vrei masina cu a/c iti iei masina cu a/c. Eu am vrut cabrio si nu am gasit cabrio cu a/c doua luni de zile, putinele care aveau erau metaltop, iar care aveau a/c si erau cabrio (2 la numar) erau, una cu 3000 si una cu 2500 de euro mai scumpe, fabricatie una cu 3 ani si una cu 4 ani mai noua ca a mea si cu cuplare 4x4 h / low pe buton, nu cu maneta. Asa ca daca imi iau a/c si mi-l montez cu cateva sute tot sunt mult mai castigat asa, ca am cuplare la maneta, nu?

Asta cu montatul a/c-ului e ca si cu mutatul volanului de pe dreapta pe stanga, a mea e adusa din anglia si nu ma deranjeaza, dar daca imi gasesc piesele la pret ok si am chef si timp sa ma apuc, o sa-l mut pana la urma ... dar operatiunea de schimbare a volanului de pe o parte pe alta e mai greoaie si implica adeseori modificari care iau mult timp, pe cand o instalatie de a/c este pistol cu apa, mai ales la jimny care se desface jumate cu o surubelnita cruce:ha:, asa ca, A13xF1v, daca o gasesti la pret bun si te pricepi sau ai om, merita.

 

Numai bine,

All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Pana acum, nu am vazut decat compresor sau ventilator separat la dezmembrari, ce e drept, la preturi mult mai mici. Ma gandeam cam din ce ar fi compusa instalatia si daca merita bataia de cap. Multumesc pentru raspunsuri. In mare, mi-am facut o idee. Incerc sa urmaresc mai indeaproape subiectul.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny saga

 

Am uitat, trebuie schimbata si aeroterma. Generic, o instalatie de a/c auto arata cam asa:1123386869_AirConditioningSystemServiceandRepairperformedbyAJapaneseAutoRepairInc..JPG.7ab809f94e24ff90cda3996f857d0944.JPG, in afara de ce se vede in poze e instalatia electrica. Care nu e mare lucru.

All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use