Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Submarinul meu rusesc


gabarea

Postări Recomandate

Re: Submarinul meu rusesc

 

ca nu se mai aude pompa de benzina, tot la calculator ma gandeam si eu. dar hai sa zicem ca nu calculatorul e de vina, ci doar ca a picat si pompa tocmai acum. e posibil sa fie de la benzina? ca ii pun benzina de la MOL, cea mai aditivata.

 

tind sa cred ca s-a dus iar bobina deoarece am avut aceleasi simptome. dar din ce motiv se poate strica asa repede? ca o fi noname? iar un calculator se poate strica asa cu una cu doua? nu trebuie sa aiba ceva de protectie prin el?

 

bobina ca e no name e posibil sa se strice foarte rapid la cea mai mica solicitare mai serioasa sau la solicitare mai mult timp...e normal dar acum ma uimeste sa fie chiar atat de praf sau sa ajuns in asa hal la falsuri incat sa nu tina nici o luna

ca o paranteza la ims eu am bobina originala aia cu carcasa de ebonita neagra si cu smoala la izolatie si merge de zbarnaie din 63 :) la batrana dacie din 86 bobina aia din tabla merge de zbarnaie...nu inteleg ca astea originale par asa bine capsulate ,,,

aia cu benzina nu are treaba cel mult ti-ar da semnale pe OBD ca ceva nu ii place la Catalizator si poate deaia ca e prea aditivata dar in nici un caz nu ar trebui sa mearga motorul cum descrii tu.

eu bag care e mai ieftina si in general de la petrom sau omv dar am bagat si de la no name=uri si am bagat si de la Lukoil e lafel nu aprinde becul...e ok dar parca atunci cand am bagat de la Iasi de la Lukoil mergea mai bine masina :) o fi datorita originilor :)

iar calculatorul se poate praji repede si destul de usor daca nu are impamantare sau are contacte imperfecte daca are vreun fir care face contact cu el pe carcase...etc daca e supos la socuri( eu deaia l-am ridicat de unde e pus original ca mereu cand coboram/urcam in masina ii dadeam cate un picior :)dar normal are si el niste protectii pe acolo pe undeva.:)bobina.jpg.1a0e65d2ec13fa8f624062c896761df8.jpgPozax.jpg.bbeeff69590c0d8ba5eb36813ca6ec42.jpg

pompa o poti verifica cu doua fire la baterie direct fara sa treaca prin contact.

iei doua fire si le legi direct pe pompa ca merge la 12v si ar trebui sa inceapa sa bazaie

daca bazaie atunci nu e pompa daca nu bazaie atunci trebuie sa verifici circuitul pana la pompa.vezi ca pe acolo pe circuit mai ai si un releu si poate ala e dus,il schimbi si mergi mai departe

Editat de KAROLOKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 371
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Submarinul meu rusesc

 

Sub bord in partea stinga, intre coloana volanului si stilp sunt niste relee. Unul din ele este cel din circuitul pompei, il poti recunoaste usor, in el intra un fir de culoare violet. In mod normal, daca releul este bun, in momentul in care pui contactul releul se aude cum cupleaza. Trebuie sa fii putin atent, zgomotul produs de el nu este foarte puternic, dar este destul de usor sesizabil. Este posibil sa-ti fi ajuns apa de mare atunci cind te-ai "scufundat" cu masina si sa-ti fi oxidat contactele electrice. Verifica releul si inlocuieste-l cu unul cu aceleasi caracteristici. Daca nu-ti porneste pompa, nu-ti ramine decit sa o verifici cu doua fire trase de la baterie.

Verifica si contactele la masa, apa de mare este criminal de coroziva, este posibil sa ai multe contacte oxidate.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

exact tot la contacte imperfecte ma gandeam si eu mai ales cunoscand istoria cu escapada in mare

eu tocmai am desfacut un proiector cu carcasa de aluminiu iar la contactul cu ptelul din surub era un oxid alb ca un praf dar care statea gramada ca atunci cind iti oxideaza contactele la baterie :)

iar mie mi-au oxidat releele chiar daca le tin la caldura si relativ ferite de umiditate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

si e posibil sa mi se prajeasca bobina de la aceste contacte imperfecte? ca eu pe bobina dau toata vina, avand aceleasi simptome ca ultima oara. dar ultima bobina nu s-a dus din cauza aventurii mele in mare, ci deoarece am spalat motoru pentru autentificarea rar. astfel a patruns apa in ea. dar acum ce-o mai fi? ca n-am mai spalat motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

si e posibil sa mi se prajeasca bobina de la aceste contacte imperfecte? ca eu pe bobina dau toata vina, avand aceleasi simptome ca ultima oara. dar ultima bobina nu s-a dus din cauza aventurii mele in mare, ci deoarece am spalat motoru pentru autentificarea rar. astfel a patruns apa in ea. dar acum ce-o mai fi? ca n-am mai spalat motoru

 

pai in situatia asta eu vad doar o solutie mai cumperi o bobina si o probezi pe masina daca functioneaza iar daca functioneaza bine atunci de la aia e si stii pe viitor sa o protejezi mai bine. dar daca nu e de acolo exista riscul sa fi dat banii pe o bobina degeaba eventual incerci cu o alta bobina de la cineva daca are sa iti imprumute pentru un test.

eu am spalat motorul de mai multe ori plus ca de fiecare data cand ploua se uda plus ca ma bag cu ea prin apa pana la faruri si pana acum nu am avut probleme deci ma face sa cred ca la tine e altceva nu cred ca e bobina

cel putin mergand pe rationamentul ca daca la mine merge ar trebui teoretic sa mearga si la tine...dar teoria si practica sunt chestii diferite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Bobina nu ar trebui sa aiba probleme la contactul cu apa, eu zic sa verifici toate contactele electrice, apa de mare este foarte pacatoasa, ti-o spune unul patit.

Cit despre piese, daca sunt achizitionate dintr-o sursa indoielinica pot fi defecte. Eu am schimbat trei relee de tensiune, toate trei cumparate din Obor de la vestitul Feodor. Teapa maxima. Am cumparat unul de la CLuj si am scapat de probleme.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

foarte ciudat ca prima s-a stricat chiar la o ora dupa ce am spalat motoru. a doua s-a stricat de la sine. nu stiu ce sa mai cred. si cum sa verific toate contactele electrice? sunt multe? oricum trebuie sa o duc la un electrician sa faca asta.

 

acum aproximativ o luna cand am scos masina din service, dupa patania cu marea, pe tester mi-a aparut un scurtcircuit masa la senzorul de relanti. e posibil sa se traga de acolo toate belelele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

foarte ciudat ca prima s-a stricat chiar la o ora dupa ce am spalat motoru. a doua s-a stricat de la sine. nu stiu ce sa mai cred. si cum sa verific toate contactele electrice? sunt multe? oricum trebuie sa o duc la un electrician sa faca asta.

 

acum aproximativ o luna cand am scos masina din service, dupa patania cu marea, pe tester mi-a aparut un scurtcircuit masa la senzorul de relanti. e posibil sa se traga de acolo toate belelele?

 

daca citesti putin mai sus cateva posturi vei vedea ca ti-am zis sa verifici masa de la motor la caroserie e posibil ca pe acolo sa fie buba si o rezolvi simplu cu un cablu gros si doua mufe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Stai bre asa ca eu nu inteleg: tu ceri sfaturi aici la baieti ...si dupa aia te duci la mecanic si ii spui unde sa umble? :grin: Smecheria este tati sa ti-o repari singur! :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Stai bre asa ca eu nu inteleg: tu ceri sfaturi aici la baieti ...si dupa aia te duci la mecanic si ii spui unde sa umble? :grin: Smecheria este tati sa ti-o repari singur! :wink:

 

sau sa il verifici pe mecanic :) eu am intalnit deastia care se dadeau mari cunoscatori dar in rest nu stiau nici macar ce face piesa respectiva ce rol are :) vorbesc aici nu e unul de mai multi si nu doar in service-uri no name ci la reprezentante :)

 

oricum personal prefer sa imi fac eu tot ce pot si tine de mine iar unde nu stiu nu pot sau nu am dispozitivele necesare si nu am incotro merg la service

la o distributie la un ambreiaj...chestii de genul dar in rest mi le fac singur ca mai bine si mai ingrijit ca tine nu lucreaza nimeni :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

da Yonutz eu intreb mai intai pe forum ca atunci cand merg la mecanic sa am habar ce face el acolo. si daca nu prea stie, cum se intampla in majoritatea cazurilor, sa ii explic eu unde sa umble si ce sa faca. ca stim cu totii ca nive pe strada nu sunt ca loganurile sau ca bmwurile. unii dintre ei se bat cu pumnii in piept ca sunt foarte priceputi, dar de fapt se dovedeste sa stiu eu mai multe ca ei, chiar daca nu lucrez intr-un service auto. dar apoi sa mai gasesc un mecanic bun pentru niva mea.

m-as baga sa o fac singur, dar nu pot, ma bag cat stiu, mai mult nu. o sa invat treptat multumita voua, si n-am sa mai fiu nevoie sa merg la mecanic pentru orice maruntis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Lasa-i naibii de mecanici, sunt prosti ca p.... Eu n-am gasit pina acum nici un service in Constanta in care sa te duci, sa pletesti cit iti cer si sa iesi cu masina in regula. Invata singur, cere sfaturi si evita service-urile cit mai mult posibil. Abia am scos masina dint-un service si e jale, mai am de munca la ea inca o zi intreaga. Cardane puse aiurea, suruburi nestrinse, etc., etc. Este o adevarata aventura sa trec peste 80 km/h, vibreaza ca naiba, vibromasaj moka. :ha: Credeam ca doar in Bucuresti poti pati asa ceva dar uite ca si la noi este posibil.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Mda,la masinile noastre chiar e o problema ca nu ai mecanici care sa se priceapa la ele,pt ca nu avem reprezentante cu mecanici instruiti in mother Russia pe modelul de masina respectiv.Fiecare marca si modelde masina are particularitatile ei si daca nu ai pe cineva instruit pe modelul respectiv,iti da rasol.

Asta e realitatea si nu avem ce face! Masinile de azi,nu se compara cu cele care se faceau acum 20 de ani.Fiecare model are cate o chichita care daca nu o stii,te inavrti o juma de zi pe langa ea si nu ai ce sa-i faci.La niva,zici ca e un model de 30 de ani,la care nu prea s-a umblat si merge ca la dacie,dar nu este chiar asa.

pt @nivaforever,incearca variantele testate pana acum,clasice:

1)cu masina pe elevator,cu suruburile de la reductor semi-slabite,pana in treapta a IV-a,scos din viteza si strans suruburile la reductor

2)semi-slabit reductorul,mers cu maisina pana la 80 km/h,scos pe liber si strans suruburile de la reductor pe loc

Eu personal am incercat ambele variante si n-am ajuns la rezultatul dorit de mine,dar,poate cine stie,la tine functioneaza.....

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

d-nul Liviu - normal ca nu a functionat metoda ta,nu poti alinia cutia de transfer cu modalitatea descrisa de tine .

o metoda foarte practica este urmatoarea :simpla si eficienta ,sarma taiata in doua /dupa motaj si o aliniezi pana cand capetele se afla la aceeiasi distanta fara motor pornit .filmuletul spune tot .

 

 

 

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Da,variantele descrise de mine nu sunt "patentate" de mine,au fost folosite de cei de la fosta reprezentanta Lada din Bucuresti.Eu vorbesc doar de cele 2 metode prin care s-a intervenit la masina mea!Daca mergeti la reprezentanta Lada de la Mogosoaia,singura ramasa pe piata,o sa alinieze cardanele pe elevator.Asta cu sarmele,chiar nu-mi trecea prin cap sincer... In cazul meu,mai este o problema,ca am masina inaltata cu flanse la arcuri si ar trebui sa mai pun niste distantiere la cutia de transfer sa compensez inaltarea masinii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

si eu am masina inaltata,partea de inaltare o compenseaza culisanta de la cardan ,daca pui flanse sub suportii de la cutia de transfer o vei descentra fata de cutia de viteze ,practic nu va mai fi aliniata cu aceasta si vei avea surprize la cupla elastica +o vibratie puternica

alignment1.thumb.jpg.0b218f2483a5be5fd99b476968089dd7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Gabarea,

Cu rabdare intr-un an o sa inveti singurel niva asta din bara in bara ...Totul este sa ai vointa! Si macar o juma' de mana dreapta! :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

am incercat sa localizez releul raspunzator de functionarea pompei de benzina. in locatia destainuita de nivaforever am observat ca un fir subtire de culoare violet trece prin ceva ce-mi seamana a releu, situat chiar deasupra calculatorului, unde se poate observa si o siguranta.

1017156228_releupompa2.thumb.jpg.4e5e751bc73edd4420b82ccc22130481.jpg

desi nu cred ca acesta e releul, as vrea totusi sa am idee ce reprezinta chestia asta

 

in aceasta poza cred ca l-am nimerit. prin el trece un fir mai gros, violet, iar cand pun contactul se aude cum ceva se declanseaza in zona incercuita cu rosu. insa se declanseaza si atunci cand pun contactul si atunci cand il scot. e normal?

1032206016_releupompa1.thumb.jpg.3231f2321c84f5d8c624ef1865916bc3.jpg

 

acum vorbind de pompa de benzina. cum functioneaza ea in parametrii normali? ca dupa ce am scos borna de - aproximativ 1 minut, pompa a inceput sa functioneze, o aud. si fara sa pornesc motorul scot contactul, il pun iar, pompa se aude. dar se aude doar de 3 ori. dupa daca vreau iar sa o aud cum toarce, trebuie iar sa scot borna de - 1 minut. ea trebuie sa se auda mereu cum pun contactul sau doar de 3 ori cat sa pompeze benzina necesara? pompa mea functioneaza cum trebuie sau are probleme?

 

intr-un final ii dau cheie, motorul nu porneste, si simt ca nu functioneaza bobina cum ar trebui. ori ca am eu in cap chestia asta, dar parca asa imi da impresia. in cateva ore o duc la mecanic sa vad ce zice, si am sa incerc cu bujiile scoase (bujiile le-am schimbat, am pus denso dedicate) si la automat sa vad daca da scanteie. dupa ii pun vechea bobina, macar cu aia pornea motorul. dupa o sa incerc si metoda lui karol cea cu masa de la motor la baterie si la caroserie

Editat de gabarea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

am incercat sa localizez releul raspunzator de functionarea pompei de benzina. in locatia destainuita de nivaforever am observat ca un fir subtire de culoare violet trece prin ceva ce-mi seamana a releu, situat chiar deasupra calculatorului, unde se poate observa si o siguranta.

[ATTACH=CONFIG]170035[/ATTACH]

desi nu cred ca acesta e releul, as vrea totusi sa am idee ce reprezinta chestia asta

 

in aceasta poza cred ca l-am nimerit. prin el trece un fir mai gros, violet, iar cand pun contactul se aude cum ceva se declanseaza in zona incercuita cu rosu. insa se declanseaza si atunci cand pun contactul si atunci cand il scot. e normal?

[ATTACH=CONFIG]170036[/ATTACH]

 

acum vorbind de pompa de benzina. cum functioneaza ea in parametrii normali? ca dupa ce am scos borna de - aproximativ 1 minut, pompa a inceput sa functioneze, o aud. si fara sa pornesc motorul scot contactul, il pun iar, pompa se aude. dar se aude doar de 3 ori. dupa daca vreau iar sa o aud cum toarce, trebuie iar sa scot borna de - 1 minut. ea trebuie sa se auda mereu cum pun contactul sau doar de 3 ori cat sa pompeze benzina necesara? pompa mea functioneaza cum trebuie sau are probleme?

 

intr-un final ii dau cheie, motorul nu porneste, si simt ca nu functioneaza bobina cum ar trebui. ori ca am eu in cap chestia asta, dar parca asa imi da impresia. in cateva ore o duc la mecanic sa vad ce zice, si am sa incerc cu bujiile scoase (bujiile le-am schimbat, am pus denso dedicate) si la automat sa vad daca da scanteie. dupa ii pun vechea bobina, macar cu aia pornea motorul. dupa o sa incerc si metoda lui karol cea cu masa de la motor la baterie si la caroserie

 

la partea cu pompa m-ai pierdut :)

pot sa iti spun cum e la mine cel putin

bag cheia in contact invart si se aude pompa 3 secunde cum baga benzina dupa care se opreste (aici pompa ridica presiunea si pompeaza ceva benzina sa ajunga la 4-6 bari in instalatie)

dupa ce sa oprit pompa si sunetul aferent dau la cheie si pornesc motorul si desigur porneste si pompa care acum functioneaza continuu.

opresc motorul din cheie se opreste tot nu se mai aude nici un bazait nimic nici un releu sau alte chestii pe acolo.

 

asa e la mine

citind ce ai zis tu mai sus ma duce cu gandul ca ar fi ceva la pompa sau pe circuitul ei electric (spun asta pentru ca din ce spui ea pare sa functioneze deci nu pare a fi strict problema de pompa efectiv) apropo pompa poate functiona dar nu mai face presiunea necesara si atunci poti avea simptome de mers aiurea si neregulat adica merge si in loc sa bage minim 4 bari cat am citit ca e necesar ea baga 3,5 sa zicem si atunci nu mai merge bine motorul ca nu mai ai presiunea necesara care sa asigure o pulverizare optima a combustibilului.

 

din pacate la partea cu electrica nu te pot ajuta eu am tot modificat instalatia originala adica am eliminat ce am considerat inutil si in plus si am refacut legaturile unde mi se pareau prost sau aiurea facute. dar pare a fi intradevar acel releu iar locatia la mine e alta ca le-am mutat cat mai sus posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

am reusit sa pornesc masina cu vechea bobina, altfel nu mergea. devi bobina aia noname s-a prajit. de ce? numai ea stie. am comandat alta de pe pieselada, cea noua originala de la rusi, la 300 de ron. acum sper sa nu am ceva probleme la calculatorul de injectie sau sa mi se prajeasca si a 3-a bobina din cauza acelui scurt la senzorul relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

am reusit sa pornesc masina cu vechea bobina, altfel nu mergea. devi bobina aia noname s-a prajit. de ce? numai ea stie. am comandat alta de pe pieselada, cea noua originala de la rusi, la 300 de ron. acum sper sa nu am ceva probleme la calculatorul de injectie sau sa mi se prajeasca si a 3-a bobina din cauza acelui scurt la senzorul relanti

 

deci ai pornit masina?

cu vechea bobina?

cum merge? e stabila in functionare la relanti? se accelereaza usor? urca usor in turatie?

apropo ce scurt la senzor? ca e de plastic senzorul aveai un scurt in mufa? sau in interiorul senzorului era ceva in scurt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

da, am pornit-o cu veche bobina. nu merge bine tocmai de asta am schimbat-o, moare motoru daca nu tin acceleratia, deci nu sta la relanti. se tureaza ca o jucarie, si se tureaza greu. dar cel putin am pornit-o, ceea ce imi spune ca a doua bobina e coapta de tot.

 

de scurtcircuit stiu de cand am pus testeru pe ea. dar n-am remediat problema. am urmatorul cod de eroare:

P1513 Circuit regulator relanti

(mers in gol)

Scurtcircuit masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

da, am pornit-o cu veche bobina. nu merge bine tocmai de asta am schimbat-o, moare motoru daca nu tin acceleratia, deci nu sta la relanti. se tureaza ca o jucarie, si se tureaza greu. dar cel putin am pornit-o, ceea ce imi spune ca a doua bobina e coapta de tot.

 

de scurtcircuit stiu de cand am pus testeru pe ea. dar n-am remediat problema. am urmatorul cod de eroare:

P1513 Circuit regulator relanti

(mers in gol)

Scurtcircuit masa

 

e clar e senzorul ala sau motoras pas cu pas cum il numeau astia parca...e vreo 200 ron parca:) schimba ala si vezi dupa restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

pai acum urmeaza sa montez a 3-a bobina, ce sa fac, sa o montez sau nu? crezi ca scurtcircuitul ce-mi apare pe tester, la senzorul de relanti imi prajeste mereu bobinele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare