Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013


Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

foarte tare!!! mai aveti? :)

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Acu am ajuns acasa, cu bine. A fost un conucurs reusit, trasee frumoase, daca era ud erau si mai frumoase, unele probleme la distantele din RB, dar per ansamblu "ghini di tat" :)

 

In prima zi am facut pt un azimut de 1km, nici mai mult nici mai putin decat 22km :)). Acolo am pierdut mult. In rest am luat un meritat loc 2, si la trial locul 3.

 

Multumim organizatorilor Marinica, Crinu, Tuparu, Cornel, Marinica, Laura, Fritz, Păpusa(Babu:p) si tutoroncelprcca s-a inbolaaw

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Am terminat si KAT 2013 ,un concurs frumos si solicitant atit pentru masini ,cit si pentru echipaje ,traseele tehnice ,peisaje frumoase .

Felicitari echipei de organizare Kamikaze ,cit si cistigatorilor si participantilor la acest eveniment .

Pe acesta cale vreu sa-l felicit pe dl. Semaca ,care a fost un copilot exemplar cu care am reusit sa termin acesta etapa de CN fara nici o rasturnare .

 

Citeva fotografii din traseu din ziua 2.

IMG_0002.thumb.jpg.bec2887adadc5cec1e0d9756749c8f51.jpg

IMG_0003.thumb.jpg.8126c456ca0259e0bdbe4b8eb3104517.jpg

IMG_0004.thumb.jpg.f642fab58e5d7fd71e6eef55c6781dcd.jpg

IMG_0005.thumb.jpg.f697e3047e202a3b723366e63f4e4eed.jpg

IMG_0006.thumb.jpg.0bde15f042cd4a97b5d02457063b401e.jpg

IMG_0007.thumb.jpg.aba189691097c462eb0346ab498b58f4.jpg

IMG_0008.thumb.jpg.a59701200e2b44d9789002032a8d53e2.jpg

IMG_0009.thumb.jpg.d98db15026a8a9a3c2c818b827ffbb0b.jpg

IMG_0010.thumb.jpg.0336b0d39fe5bbb7680f88de7af7965b.jpg

IMG_0011.thumb.jpg.d147ac7a4575c7c8ad2a500aead56ed1.jpg

IMG_0012.thumb.jpg.9c8482f9ad829adeccb014f5eb396dcc.jpg

IMG_0014.thumb.jpg.b271c2323ddf95c9cb8b1bca5c688c4d.jpg

IMG_0015.thumb.jpg.9c29103cf6bd9d909704846986181cd5.jpg

IMG_0016.thumb.jpg.bc12498e9895e7d292e00b40e56b3a8b.jpg

IMG_0017.thumb.jpg.393e2057e94b0f4e9ee80a05a787d965.jpg

IMG_0018.thumb.jpg.b14ad0d88b88b3e8348781e7f6371b27.jpg

IMG_0019.thumb.jpg.1379e244b65c4b3d88dfc4513ddbce46.jpg

IMG_0020.thumb.jpg.4ae98b3f82c27e845635146adef0c527.jpg

IMG_0021.thumb.jpg.4ba8d0d3e2d2196f55036df851192f52.jpg

IMG_0022.thumb.jpg.e447709e2c83883b608073a188664212.jpg

Suzuki Samurai

Toyota LJ 70, 3000cmc

VW Golf Plus , de zi

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

A fost o etapa frumoasa, cu un traseu Standard foarte frumos,cazare, mancare si atmosfera buna. In prima zi am scos un timp foarte bun, dar am am fost penalizati datorita erori sistemului gps care nu a inregistrat corect. Din acest motiv in a doua zi nu am tras tare, ci ne-am distrat pe toata durata traseului si am ajutat colegi nostri din MS, Mircea si Nelutu sa ajunga si ei in siguranta la finish, ei avand pana la 2 roti.

Cazul nostru este foarte asemanator cu cea a lui Vari Feri, care la randul lui tot a fost penalizat din cauza gps-lui.

Singura mea nemultumire este, ca initial am vrut sa depunem contestatie, dar nu am avut cu ce sa argumentam, nu am avut 2 gps uri,sau alta metode de a inregistrare a trackului. Am intrebat pe organizatori, daca sistemul EVO GPS, montat pe fiecate masina inregistreaza traseul si am primit un raspuns categoric "NU INREGISTREAZA CI NUMAI ARATA POZITIA ACTUALA PENTRU URMARIREA CONCURENTILOR" Din acest motiv am renuntat la contestatie. Din discutii ulterioare am aflat ca totusi sistemul "EVO GPS" a inregistrat treseele parcurse. :uameni

Cu toate aceste neplaceri ne am simtit bine pe toata durata concursului si sper sa ne revedem li la anul! IMG_2192.thumb.JPG.b94264058970208a38b0808992d17219.JPG1973187837_2013-08-0909_10_35.thumb.jpg.179f7756101fd9ec8d6058cc1171f65f.jpg216486187_2013-08-1014_36_51.thumb.jpg.57d28cb8471a8545b7a0eabc252d0292.jpg352591333_2013-08-1113_44_38.thumb.jpg.a5d0424c4517e029867111703859cc0e.jpgIMG_2191.thumb.JPG.255e90f745df1e082c0a617d8a884b47.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

uf, m-am vazut si eu ajuns acasa. Drumul seara prin ploaie, ceata, serpantine prin munti si platforma care avea probleme cu frina - a fost ca o continuare a celor 3 zile de concurs :) :mrgreen:

 

despre KAT 2013 Open ce pot sa zic? A fost remarcat pentru mine si Watcher ca am ajuns pe podium! Greu, frumos si bine ca fara ploaie :))

Prima zi a fost de genul: cine primul ghiceste descifrarea RB-ului :) Cel mai mult am balaurit la ultimul azimut cind mai aveam 1.5km pina la finis: Iesire din padure, unde de facto era Intrare in padure! Cu nervii la pamint si din cauza ca stiam ca ne depasesc frumos Luci cu Mao, Marius si Florin, iar noi nicidecum nu gaseam pe unde sa o luam :t1

Ziua a doua a fost mai reusita, RB-ul mai bine pus la punct, trasee frumoase (la acest punct si prima zi a fost ok!)

 

trialul spectaculos! Tehnic, cu abordari serioase. Pe placul meu :) dar l-am facut fara nervi si atenti sa nu ne pierdem avantajul locului III

 

multumesc organizatorilor pentru pensiunea de la mama masii ei.... faceam vreo 15 km intr-o directie :pl1

un mare multumesc ca in aceste zile am reusit sa dau jos citeva kg de pe mine datorita mincarii :))

 

dar daca serios, bravo la toata lumea, felicitari Marius si Florin pentru locul 1 de la Open :1 locul I conteaza, restul sunt doar numere :))

 

sa ne vedem sanatosi la urmatoarea etapa!

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Multumesc băieți pentru traseele de extrem, foarte frumoase, din păcate cu ceva greșeli de tipar, un 0 in plus sau in minus, dar se poate întâmpla oriunde

Curtea de Argeș si Kat e special pentru mine pentru cam început offroad in 2009 la iei, anul trecut nu am putut veni, anul acest nu puteam sa lipsesc( numai am frați ca sa facă nunta atunci) si la anul voi veni sigur.

Multumesc Vali, Crinu, Adi, Zuz (a), Romică, Laura, Cornel, Victoras, Flash, MArinica, si toți cei alți care cu siguranță am uitat sa scriu aici, m-am simțit super

Felicitări concurenti

Felicitări castigatori si in special la Cei din Transsylvania Offroad Club ca încă odată ao adunat peste 60 de punte la o etapa

 

Un dislike pentru cel care vroia si mi a cerut sa aduc o masina si apoi a plecat fără sa dea măcar o explicație

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Buna seara,

Vreau sa multumesc tuturor participantiilor de la KAT2013,cu ajutorul vostru am reusit sa ne bucuram impreuna timp de 4 zile de un concurs offroad incitant.

Am reusit sa ne si distram pe cinste sambata sera si sa oferim spectacol duminica la proba de trial.

Clasa extrem a oferit spectacol si vineri la cascada,o sa apara cat de curand filmariler sa le vedeti cu totii :banana

Vreau sa multumesc echipei care m-a ajutat la organizare : Cornel,Crinu,Marinica,Romica,Fritz,Naui,Adi Kamikaze,Vali Babu,Adi si Ancuta Zuz,Victor,Flash,Emil,Orlando,Miron Sorin,Andrei Museteanu,Laura,Madalina,Adelina si sper ca nu am uitat pe nimeni :wink:

 

Sper ca toata lumea s-a simtit bine si ca v-au placut traseele noastre.

 

Revin cu poze si filme.

 

Cu stima,

 

Tuparu.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Felicitarii pt toti participanti si pentru organizatoti si in mod special pentru cistigatorii celor trei clase!!!!traseele au fost frumoase,la open,pe unele locuri de'a dreptul incitante(mai ales pt cei ca noi,cu 22km in plus pe teratrip in prima zi!!!!),atmosfera de concurs deosebita !!!Bravo baieti!!!un pic mai multa atentie la scrisul road b.Felicitarii speciale pt cistigatorii de la open,Florin si cu Marius!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Tin sa multumesc lui Luci si Mao , au aratat ce inseamna omenia , m-au pus pe roti la rasturnarea mea in mlastina ...

Multumesc Oleg si Watcher , astet poza ta Watcher ...

Dupa cum am mentionat mai sus , in prima zi m-am rasturnat , unde nu ma asteptam , o secunda de neatentie am ajuns in mlastina :ha:, pe undeva a fost ff bine ca m-am nimerit sa ma rastorn pe acel mal , dand in buturuga ...malul a fost moale pt mana mea :grin: ...asa e cand esti novice !

Am scos mana afara in in momentul rasturnarii , m-am tinut de rollcage ...si am facut buba ...nu a fost nimic , am inundat calculatorul masini , am inundat telefonul si gps-ul copilotului si am pierdut circa doua ore si jumatrate sa ne reparam cat decat ...am continuat si ne-a lasat calculatorul, iar , l-am suflat ..am montat calculatorul si am continuat traseul , am a juns a 11 masina in prima zi !

 

A doua zi , am plecat de pe pozitia 13 , am mers ff bine pana la azimut-uri , ajunsesem a 5 masina , ne-a dat bataie de cap un fir de la bobina , circa o ora si jumatate , iar ne-au depasit masinile care le depasisem pana atunci :ha:, am reparat masina , am luat azimutul , hai sa-i dam , i-am prins din urama pe cei din fata , m-au abordat frumos ...e teapa , nu e drumul pe aici se infunda , uite ca stam ...hai sa intoarcem ...azimutul ne dadea m-ai sus ...Hai Tibi sa intoarcem ...am intors unde alti s-au troliat sa urce :-P, am luat tot muntele in lung si in lat , se infundau drumurile :grin:cand am ajuns in varf , ce facem ca s-a infundat ...am luat-o prin tufe si am dat de drum , la 10 m am dat de un copac marcat ( gata asta e azimutul ) ...nu a fost asa , cand am vrut sa urcam pe drumul care (am luat teapa) ne dadea azimutul , m-au sucit draci mei colegi ...e teapa , nu aven cum sa mai urcam se infunda drumul , hai sa ne intoarcem ...am pus botul si m-am intors fara sa mai stau pe ganduri ...Multumesc pe aceasta cale lui Semaca , Andi si Viorel Vlad!

 

Deci am plecat prost de la primul azimut din cele 5 la rand...a inceput distractia din cei 55 km de RB am ajunz la 133km la finis ...dupa multi km in lung si in lat , sus jos pe munte , pe unde nu exista drum , ne-am dat seama de teapa pe care am luat-o ...colegialitatea nu a existat chiar daca am ajuns la acel pom odata cu colegi care mi-au dat cale intoarsa ...mentionez ca pe viitor se vor cerne lucrurile , Viorele si cei care va voi prinde din urma si nu nu va dati la oparte ...voi da peste voi ,,JUR,,:tk in prima zii am stat 2 ore sa va repar masinile sa iesim mai repede , ee la faza asta cu azimutul mi-ati dovedit ca sunteti falsi ...

 

Am balaurit ff mult , am luat-o de la primul azimut si am gasit greseala :tk , am continuat in forta dar deja sa facut noapte , la ultimul azimut (dupa cum am citit mai sus la colegi , a fost destul de greu ) am fost langa el la circa 20 m si nu l-am gasit , am luat-o chiar si prin curtea unui om care am crezut ca acolo se afla ...am abandonat acel azimut si am dat retragerea la ora 22...am ajuns cu bine la baza !

 

A 3 zi , a fost cat pe ce sa fie ziua mea norocoasa , dar si asa a fost!

Am facut un trial de locul 2 !

Multumesc intregi echipe Kamikaze care a muncit la acest concurs , ati muncit ff mult si sunt ff satisfacut !

Ne vedem in 2014!

1864741106_2013-08-0716_21_24.thumb.jpg.28ffb20bc2d21563a050dceed974d227.jpg

388344645_2013-08-0716_25_04.thumb.jpg.ee3b64dde41a322af67844939c974e72.jpg

2111950937_2013-08-0911_22_11.thumb.jpg.fb901fee91b84ed397af732bfe511cab.jpg

1752746402_2013-08-0814_46_07.thumb.jpg.5e7edb2de9cae50da9cc6c2d4099062a.jpg

514431630_2013-08-0910_08_57.thumb.jpg.6e604ae62e7bb1ffe69cd53a4b8e7a8a.jpg

1996349533_2013-08-0911_19_07.thumb.jpg.0a1a8d45abdda84647013a554075a4ee.jpg

1339952447_2013-08-0911_19_12.thumb.jpg.f48609d9c22de34b3b47c6ba0f7f5310.jpg

1868565460_2013-08-0911_56_33.thumb.jpg.ba0938a0dbbe47c32d43957916613f03.jpg

1843647032_2013-08-0911_22_52.thumb.jpg.acfaf3937a63b5c9212183d20fb0c9a0.jpg

519619685_2013-08-0911_56_26.thumb.jpg.5cdb6f21fc88d478049875b2712bb7b3.jpg

759703637_2013-08-1116_59_18.thumb.jpg.edbddb2c8e0e23037c8f0896066c9b1a.jpg

203685247_2013-08-1116_32_19.thumb.jpg.5ba014a7f4c6f5afa87006f4e49cc5bf.jpg

1441229300_2013-08-0909_49_27.thumb.jpg.3e0ba60feb6ef00bf950c1222cadcda1.jpg

56550237_2013-08-1116_59_08.thumb.jpg.29b274ad8976329bbf534add9ea8b7bb.jpg

546321107_2013-08-0912_02_29.thumb.jpg.56adcfe45cc7bc4e3c163d43d81534dc.jpg

984047607_2013-08-0912_02_09.thumb.jpg.489f0c2ab9f9c5eb4947accb2f1b4a7d.jpg

Edited by Max

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Draga coleg GPS-cu ,avind in vedere ca faci unele afirmatii fara un temei ,vreu sa-ti reamintesc ca concursul de off road nu inseamna viteza,ci mai degraba orientare in teren,trecerea obstacolelor in teren accidentat,etc,faptul ca tu ai o masina mai ,, performanta '' nu inseamna ca toata lumea trebuie sa se dea la o parte din calea ta .Totusi daca-ti aduci aminte in traseu la un moment dat ti-am facut loc sa ma depasesti ,m-ai depasit,iar in urmatoarea pozitie ai inceput sa balauresti (ai facut stinga,in loc de dreapta).

Cu privire la ajutorul dat de tine in teren ,din cite imi amintesc l-ai ajutat pe Piedemonde,de fapt l-am ajutat cu totii ,deorece eram blocati in ravena,iar daca crezi ca ai stat dupa noi de ce nu ai gasit variante de depasire,doar ai masina performanta .

Cu azimutul in momentul cind tu ai ajuns in acea ravene ,eram 4 masini, iar in acel moment nu stiam daca acea ravena ne scoate in virf sa luam celelalt azimut .Cert este ca tu nu avei rabdare sa rami in spatele nostru,iar pe noi ne scuzi ca nu am putut sa-ti facem loc sa treci pe linga noi .

Cred ca acest comportament de ,,VIP'' in teren nu ar trebuii sa existe in aceasta comunitate de off roaderi ,mai ales intr-un concurs .

  • Like 1

Suzuki Samurai

Toyota LJ 70, 3000cmc

VW Golf Plus , de zi

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Draga coleg GPS-cu ,avind in vedere ca faci unele afirmatii fara un temei ,vreu sa-ti reamintesc ca concursul de off road nu inseamna viteza,ci mai degraba orientare in teren,trecerea obstacolelor in teren accidentat,etc,faptul ca tu ai o masina mai ,, performanta '' nu inseamna ca toata lumea trebuie sa se dea la o parte din calea ta .Totusi daca-ti aduci aminte in traseu la un moment dat ti-am facut loc sa ma depasesti ,m-ai depasit,iar in urmatoarea pozitie ai inceput sa balauresti (ai facut stinga,in loc de dreapta).

Cu privire la ajutorul dat de tine in teren ,din cite imi amintesc l-ai ajutat pe Piedemonde,de fapt l-am ajutat cu totii ,deorece eram blocati in ravena,iar daca crezi ca ai stat dupa noi de ce nu ai gasit variante de depasire,doar ai masina performanta .

Cu azimutul in momentul cind tu ai ajuns in acea ravene ,eram 4 masini, iar in acel moment nu stiam daca acea ravena ne scoate in virf sa luam celelalt azimut .Cert este ca tu nu avei rabdare sa rami in spatele nostru,iar pe noi ne scuzi ca nu am putut sa-ti facem loc sa treci pe linga noi .

Cred ca acest comportament de ,,VIP'' in teren nu ar trebuii sa existe in aceasta comunitate de off roaderi ,mai ales intr-un concurs .

 

 

Dragul meu coleg de club !

Esti un dulce , asa e cum spui tu VIP ...prietene nu e treaba ta dupa ce te depasesc, ce fac .

Ideea e ca nu te dai la o parte in teren sub nici o forma , masina performanta ai si tu, COYOTA , Coilovere ...dar de ficate data m-ai obligat sa sar de pe drum , pt a te depasi , da merg tare , e treaba mea !

Te superi ca am devenit un VIP mai bun ca tine la rasturnari :ha: , asta e merg tare si imi asum riscurile , sa stric masina , sa ma rastorn si tot asa ...dar faptul de fair play tu oricum nu il ai , nu mai spun de colegialitate ... cand am fost rasturnat, nici macar nu ai oprit sa vezi ce sa intamplat , fac referire la tine si se stiu toti ceilalti care ma iubesc...pe mine ma ajutat Luci si Mao care se bat pt titlu anul asta , tot respectul !

Asa ca ori cum nu reprezinti vreun pericol in offroad pt mine ...VIPULE !

 

Cu draci , GPScu!

Edited by Max

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Draga coleg GPS-cu ,avind in vedere ca faci unele afirmatii fara un temei ,vreu sa-ti reamintesc ca concursul de off road nu inseamna viteza,ci mai degraba orientare in teren,trecerea obstacolelor in teren accidentat,etc,faptul ca tu ai o masina mai ,, performanta '' nu inseamna ca toata lumea trebuie sa se dea la o parte din calea ta .Totusi daca-ti aduci aminte in traseu la un moment dat ti-am facut loc sa ma depasesti ,m-ai depasit,iar in urmatoarea pozitie ai inceput sa balauresti (ai facut stinga,in loc de dreapta).

Cu privire la ajutorul dat de tine in teren ,din cite imi amintesc l-ai ajutat pe Piedemonde,de fapt l-am ajutat cu totii ,deorece eram blocati in ravena,iar daca crezi ca ai stat dupa noi de ce nu ai gasit variante de depasire,doar ai masina performanta .

Cu azimutul in momentul cind tu ai ajuns in acea ravene ,eram 4 masini, iar in acel moment nu stiam daca acea ravena ne scoate in virf sa luam celelalt azimut .Cert este ca tu nu avei rabdare sa rami in spatele nostru,iar pe noi ne scuzi ca nu am putut sa-ti facem loc sa treci pe linga noi .

Cred ca acest comportament de ,,VIP'' in teren nu ar trebuii sa existe in aceasta comunitate de off roaderi ,mai ales intr-un concurs .

 

Viorele, Gps-cu m-a ajutat la un momentdat cind stateam in spatele lui Viorel Ocnean, stia ca am bara de directie indoita si ce a zis hai sa ti-o indrept ca sa nu ramai in ravena. Mi-a agatat-o de masina lor si dintr-o eroare de troliere... s-a smuls din pivot. Era normal sa ma ajute si pe aceasta cale iti multumesc si tie ca mi-ai dat bara de rezervam pe care o aveai dar si lui ca m-a ajutat sa o pun. Daca iti aduci aminte noi am stat dupa Romeo si Razvanuta.

Imi place mecanica auto, stiu sa o fac dar sa am scule la mine.

Ce ar fi daca la urmatorul concurs voi lasa masina in ravena si voi pleca dupa scule sau piese?....

Nu alerg dupa titlu. La urmatoarele etape, cupe etc,... voi cere organizatorilor rute ocolitoare ale ravenelor cu penalizare de parasire de traseu, pentru ca nu am bani sa repar masini. E placerea cui vrea sa isi rupa masina pe un traseu impus ( inteleg sa o repar cind mai fac o saritura de nebun, fortez planetare pe viraje...etc.).

.

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Kamikaze, o etapa frumoasa. prima zi un pic cam eronata dar cu teratripu nostru care ne indica in loc de 100m - 280m, nu au fost probleme...!!! l-am calibrat la un momentat in traseu dar oricum nu prea am avut nevoie de el , ne-am descurcat si fara teratrip, deoarece desenele erau destul de corecte si am folosit gps-ul ca trip.

la azimuturi ne-am descurcat destul de bine in 10 minute si un pipi in traseu erau luate,

Mai greu la ravene, inca nu avem experienta si tehnica altora

Trialul, ar fi fost cu podium 3 daca nu faceam greseala sa cobor presiunea in roti la 0.9 si Andrei (copilotu) sa se uite dupa jaloanele de pe stanga. Am dejantat, am blocat fata si am terminat cu timpul 4, pe 3 roti, dar cu 4 jaloane rupte si locul 9 in clasamentul de trial

Bravo Kamikaxe, venim si la anu in aceeasi fomatie.

Din pacate nu mai pot continua cu Andrei copilot, anu asta ca nu are 18 ani- implicit nu are permis. O sa gasec pe altcineva functie de clasa la care ma voi da Dragos la standard sau Ionut la Open

Pana atunci sa vedem..... unde gasesc o vulcanizare sa umflu roata dejantata.....! ( chiar am o problema.. de ce mi-a fiert motoru si nu am mai putut continua ziua 2)? stie cineva care a cunoscut masina lui Adi Kamikaze?

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Discutia asta aprinsa dintre dintre Viorel, regele detronat al rasturnarilor si GPScu cel ....vitezoman aduce in discutie notiunea de fair play si poate chiar mai mult, de responsabilitate.

 

GPScu era rasturnat si mai multe masini au trecut in mare viteza pe langa el......nu este normal sa fie asa. Chiar daca nu vrei sa-l ajuti, poti sa incetinesti si sa-l intrebi daca este OK.

 

Daca vrei sa ajuti un coleg rasturnat ....esti fairplay......daca opresti sa-i intrebi daca sunt intregi, esti responsabil, daca treci in mare viteza pe langa el (asta ca sa faci mare performanta) esti un pic.....:bleah

Nu trebuie sa fim cu totii fairplay.....insa trebuie sa fim responsabili. Sa ne gandim putin ce se intampla la Cluj daca nimeni nu oprea langa masina domnului Niculescu.

 

Culmea....cei care au pierdut timp ca sa-l puna pe picioare pe GPScu, au fost cei din Cluj, Mao si Luci, adica exact cei care nu aveau voie sa piarda secunde, caci se bat pentru locul 1 in campionat.

 

 

FELICITARI pentru LUCI SI MAO !!!

 

 

Tot despre fairplay......am vazut concurenti care au blocat traseul, se uitau pe sub masina sa vada ce s-a intamplat, insa oprisera intr-un loc unde era imposibil sa treci pe langa ei......desi ei puteau sa-mi mute masina un metru mai in lateral si sa degajeze traseul. Strategia buna....insa nota zero la fairplay.

Today. Tomorrow. Land Rover.
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use