Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013


Recommended Posts

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

nu ma bag in fodul discutiei dintre cei 2 dar eu zic ca fair play ar trebui sa se regaseasca pe primul loc asa cu este la majoritatea competitiilor de orice gen,la Cluj a fost altceva era vorba despre viata unui om si nu cred sa sa gandit vreunul sa plece sa nu al ajute pe Mircea

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Notiune de fair play puteți sa le luați de la clasa extrem, eu pana am ajuns la extrem nu credeam ca lumea chiar se ajuta, la concursul acest va pot da doar câteva exemple-uri ziua 1 am dat o bara de directie la Robert Tutuianu ca sa poată continua mai departe, si după aia a ajutat cu copilotului meu sa dam drum la sufla masina mea pe cascada, in cascada unde aveam eu stop timp, am hotărât ca pe timpul meu sa ajut pe Andrei Oprea sa se pună pe roti după rasturnarea, tot in ziua 1 după ce eu si Toni ( Biro Antal) am rămas fără troliu spate pe o coborarea foarte mare si grea am fost coborati cu troliu mecanic a lui Dan Bucuras, in ziua doi am dat tot ulei uri de motor pe care le aveam de rezerva(3l) ca sa poată ajungă Fiko la strada după ce pierde tot ulei din motor, el mi o dat mastile anti praf si Isostarul 6 lt care ne au ajutat imens, de asemenea am dat si la Luci si la Mao un etrier si un amortizor ca sa poată continua mai departe

 

Da e o competiția dar este si o forma de ne ajuta sa trăim in comunitatea si de ne a face sa uitam problemele de zi cu zi, așa ca sfatul meu este sa va ajutati, sa va Bucurati ca ati fost in teren cu alți ca oricum o sa aveți si voi nevoie de ceva ajutor cândva si vreți sa o primiti

 

Numai bine

 

Si sa ne vedem la următorul

 

Pedro

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Draga gpscule la acel azimut eu nu ajunsesem,niciViorel asteptam sa vina Jeni cu Razvanuta care cautau azimutul terpedos cu gps ,dupa.cum ai observat colegi din fata se troliau .Deci nu eram siguri ca vom gasi pom marcat ,noi ne faceam probleme cum coborim daca am gresit traseul.Deci habar naveam daca sintem ok.unde te-ai scaldat in ''hazna,, m-am oprit sa vad daca te pot ajuta. Nu vad de ce esti suparat si pe mine? La azimutul cu podisca m-am intilnit cu colgii dinVaslui care veneau dinspre azimut fara sa il gaseasca ne-am oprit i-am intrebat daca au gasit azimutul au spus ca NU,iarJeni l-a spus ca mergem sa verificam si noi Seara la pensiune ne-au reprosat ca i-am pacalit si nu le-am spus si lor Ce-as fi putut sa le spun.Lui piede unde i s-a incins motorul i-am dat apa ,cred de fapt sint sigur la toti li s-au incins motoarele inclusiv mie.Pe Razvanuta l-am troliat de bara de directie sub indrumarea lui Pirvulescu unde am asteptat f f mult timp . Pe Viorel l-am ajutat sa schimbe bara de directie rupta .Ce vrei sa facem ni s-a promis stop-time i-am ocolit am obtinut 100 puncte depunctare parasire de traseu pe alti care erau defecti in traseu.:ih:ih

ANDI

CLUBUL SPORTIV

OFF ROAD ADVENTURE ROMANIA

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Draga gpscule la acel azimut eu nu ajunsesem,niciViorel asteptam sa vina Jeni cu Razvanuta care cautau azimutul terpedos cu gps ,dupa.cum ai observat colegi din fata se troliau .Deci nu eram siguri ca vom gasi pom marcat ,noi ne faceam probleme cum coborim daca am gresit traseul.Deci habar naveam daca sintem ok.unde te-ai scaldat in ''hazna,, m-am oprit sa vad daca te pot ajuta. Nu vad de ce esti suparat si pe mine? La azimutul cu podisca m-am intilnit cu colgii dinVaslui care veneau dinspre azimut fara sa il gaseasca ne-am oprit i-am intrebat daca au gasit azimutul au spus ca NU,iarJeni l-a spus ca mergem sa verificam si noi Seara la pensiune ne-au reprosat ca i-am pacalit si nu le-am spus si lor Ce-as fi putut sa le spun.Lui piede unde i s-a incins motorul i-am dat apa ,cred de fapt sint sigur la toti li s-au incins motoarele inclusiv mie.Pe Razvanuta l-am troliat de bara de directie sub indrumarea lui Pirvulescu unde am asteptat f f mult timp . Pe Viorel l-am ajutat sa schimbe bara de directie rupta .Ce vrei sa facem ni s-a promis stop-time i-am ocolit am obtinut 100 puncte depunctare parasire de traseu pe alti care erau defecti in traseu.:ih:ih

 

Ce v-am mai fugarit cu clacsoane dupa apa aia..... dar si cind ati oprit...s-a facut racoare in motor....cu apa minerala...

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Ce v-am mai fugarit cu clacsoane dupa apa aia..... dar si cind ati oprit...s-a facut racoare in motor....cu apa minerala...

 

Crezi ca te auzeam ne-am speriat ca am luat foc daca ne faceai cu farurile ne opream mai repede am fuoarte mult zgomot in masina e benzina si pe urcarile alea cu aeroterma data la maxim pe sauna ....

ANDI

CLUBUL SPORTIV

OFF ROAD ADVENTURE ROMANIA

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

GPScu era rasturnat si mai multe masini au trecut in mare viteza pe langa el......nu este normal sa fie asa. Chiar daca nu vrei sa-l ajuti, poti sa incetinesti si sa-l intrebi daca este OK.

 

.

 

Total eronat ce ai spus ;)

Gps-cu era rasturnat in apa cu masina jumatate partea dreapta scufundata, Oleg si Watcher erau acolo opriti. Eu am sarit din masina, l-am ajutat pitin pe Tibi sa iasa din masina, intre timp ii spuneam prin casca lui Luci sa pozitioneze masina sa ii punem cu troliu spate pe roti. Am scos troliul si Gps-cu s-a bagat in apa sa agate carligul de masina. I-am pus pe roti, i-am intrebat dc mai putem sa-i ajutam cu ceva, i-am arat lui Tibi unde anume in balta se afla trusa de scule si scripetele(nu mai avea sens sa ma ud si eu), dupa cate am plecat.

Deci nu a trecut nici o masina cand ei erau rasturnati. M-a ingrijorat mana lui Gps-cu, dar el a spus sa plecam ca ii ok si nu mai putem face nimic.

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Total eronat ce ai spus ;)

Gps-cu era rasturnat in apa cu masina jumatate partea dreapta scufundata, Oleg si Watcher erau acolo opriti. Eu am sarit din masina, l-am ajutat pitin pe Tibi sa iasa din masina, intre timp ii spuneam prin casca lui Luci sa pozitioneze masina sa ii punem cu troliu spate pe roti. Am scos troliul si Gps-cu s-a bagat in apa sa agate carligul de masina. I-am pus pe roti, i-am intrebat dc mai putem sa-i ajutam cu ceva, i-am arat lui Tibi unde anume in balta se afla trusa de scule si scripetele(nu mai avea sens sa ma ud si eu), dupa cate am plecat.

Deci nu a trecut nici o masina cand ei erau rasturnati. M-a ingrijorat mana lui Gps-cu, dar el a spus sa plecam ca ii ok si nu mai putem face nimic.

 

Mao exact asa a fost , am ramas pe roti dupa ce ne-ati pus voi , ne-am tras pe mal din troliu si am stat circa doua ore pana a venit urmatoarea masina ...

 

Andi nu a fost cu apropo ca nu ai oprit , ai oprit , te dai de fiecare data la oparte in traseu ...am subliniat faptul ca ai fost la acel azimut , care nu il luasem noi , unde ne-am inpotmolit toti si hotarasem sa dam inapoi ...

Voi nu ati dat inapoi si ne-am vazut la al 3 azimut , la care eu m-am nimerit crezand ca ala e azimutul bun...ati venit din spate si aici m-am suparat ... am facut din 55km -133 km la finis ...nu mi-ati spus ca a mai fost un azimut in spate ...cand am facut cale intoarsa !

 

Asta e a fost un traseu lung si distrctiv pt mine si Tibi ...le sugerez lui Kamikaze sa dea urcarea care am facut-o de cateva ori , ditrect pe munte fara drum si ma scotea la pomul marcar ( azimutul 3)...va fii ff tare anul viitor !

 

Sa auzim de bine !

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Legat de problema fairplay ului:

mie si la clasa open mi se pare in general ok.

eu intotdeauna m-am oprit sa intreb daca putem ajuta, uneori am putut si am si dat uleiuri, unelte, etc.

am troliat concurenti ramasi in diverse situatii nasoale.

am si fost ajutat la randul meu cand eram in situatii nasoale.

 

de asemenea, am si comunicat cu unii concurenti pe tema 'pe unde e / nu e traseul' (cel mai recent la KAT l-am intors pe Blavenstein dintr-o directie in care noi mersesem si nu era buna, iar cand ne-a prins din urma, ne-a lasat tot pe noi inainte.

 

Pe de alta parte, mie mi se pare ca 'datoria' de fairplay se refera la a ajuta in situatiile in care e nasol de echipajul concurent (rasturnat, rupt, etc). Sa ii spui pe unde e drumul nu mi se pare obligatoriu, si nici nu ma astept sa imi spuna cineva, si nici nu ma supar daca nu imi spune.

 

Referitor la datul la o parte eu am urmatoarea abordare: daca un concurent ne prinde din urma inseamna ca merge mai repede. deci ne dam la o parte.

asta daca se poate (suntem pe un drum suficient de lat, gasim o curba, etc)

se mai intampla sa fiu prins din urma intr-un loc unde e greu de depasit, sa mergem incet, si sa ies primul de acolo (rau, ravena, etc)

In situatiile alea nu ma opresc pe drum sa astept 1 minut sa ma depaseasca, ci incerc sa ma indepartez. Cel mai adesea m-am indepartat in situatiile astea.

Daca cineva ma ajuta cand am nevoie, il las in fata si apoi incerc sa il prind din urma si sa il depasesc.

Daca ma prinde de 3 ori acelasi concurent il las de 3 ori sa am depaseasca, si incerc de 3 ori sa il depasesc eu pe el :)

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Ce sa zic (poate nu ma pricep la offroad ca voi ) dar eu unul ma opresc si la un accident care se petrece pe sosea sa vad daca este cineva ranit si daca pot ajuta cu ceva. Repet poate nu sunt asa de bun ca voi . ALEX .

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Felicitari organizatorilor si concurentilor in special celor care au ajuns pe podium.

Traseele La clasa Standard, unde am participat, au fost interesante. A fost si off road nu numai alergatura, am avut si limitari de viteza, care in unele cazuri au fost chiar binevenite, ne-am mai tras sufletul. Multe urcari, coborari, sleauri, orientare, viteza, pietre. Pauza de masa din a doua zi, cu bulzul la stana, a fost o experienta de neuitat, bravo celui/celor cu idea. Singura critica este in legatura cu road book ul, a avut cateva greseli, din pacate mai multe, la doua din ele am reusit sa ne incurcam. Azimuturile au fost binevenite, au facut navigarea mai interesanta. Ma bucur ca masina a rezistat pana la sfarsit, am reusit sa luam locul I la trial, am adus si ceva puncte clubului.

Sper sa ne vedem si la anul, si sa ne simtim cel putin la fel de bine. :grin:

Si inca cateva poze...

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200207123928771.1073741826.1472287691&type=1&l=33e6f898f0

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

O întreaga telenovela :ha: nu știu cum a fost traseul ca nu am masina gata si nu m-am dat,dar pot sa va spun ca petrecerea a fost super :banana :2dr.

Felicitări organizatorilor pentru efortul depus.

MITSUBISHI DE FAMILIE

Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

nu știu cum a fost traseul ca nu am masina gata si nu m-am dat,dar pot sa va spun ca petrecerea a fost super :banana :2dr.

 

Confirm si eu.:2dr Din pacate nu am poze... :cr

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

uf, m-am vazut si eu ajuns acasa. Drumul seara prin ploaie, ceata, serpantine prin munti si platforma care avea probleme cu frina - a fost ca o continuare a celor 3 zile de concurs :) :mrgreen:

 

despre KAT 2013 Open ce pot sa zic? A fost remarcat pentru mine si Watcher ca am ajuns pe podium! Greu, frumos si bine ca fara ploaie :))

Prima zi a fost de genul: cine primul ghiceste descifrarea RB-ului :) Cel mai mult am balaurit la ultimul azimut cind mai aveam 1.5km pina la finis: Iesire din padure, unde de facto era Intrare in padure! Cu nervii la pamint si din cauza ca stiam ca ne depasesc frumos Luci cu Mao, Marius si Florin, iar noi nicidecum nu gaseam pe unde sa o luam :t1

Ziua a doua a fost mai reusita, RB-ul mai bine pus la punct, trasee frumoase (la acest punct si prima zi a fost ok!)

 

trialul spectaculos! Tehnic, cu abordari serioase. Pe placul meu :) dar l-am facut fara nervi si atenti sa nu ne pierdem avantajul locului III

 

multumesc organizatorilor pentru pensiunea de la mama masii ei.... faceam vreo 15 km intr-o directie :pl1

un mare multumesc ca in aceste zile am reusit sa dau jos citeva kg de pe mine datorita mincarii :))

 

dar daca serios, bravo la toata lumea, felicitari Marius si Florin pentru locul 1 de la Open :1 locul I conteaza, restul sunt doar numere :))

 

sa ne vedem sanatosi la urmatoarea etapa!

Te ro sa fi mai explicit referitor la mancare! A fost mancarea proasta sau a fost prea putina?

NU inteleg cum ai putut sa faci 15km intr-o directie pana la pensiune! Ai adunat km de fiecare data cand te-ai dus la pensiune si ai ajuns la concluzia ca sunt 15km?

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

 

batman, batman! :1 cred ca a fost cea mai rapida coborire.

din ce in ce mai interesante concursurile. felicitari!

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Adevarul este ca obstacolul CASACADA de la extrem a fost greu si surprinzator pentru toti concurentii din clasa. Am vazut multe fete impietrite de uimire ca trebuiau sa treaca acel obstacol. Am vazut in direct si diferite strategii de abordare, diferite tehnici si greseli, din care unele si-au cerut rasplata ( dupa cum se vede la Liviu Iernean ).

S-a dovedit inca odata ca traseele nu trebuie sa fie neaparat lungi si plictisitoare.

Condensarea de tehnica offroad si orientare in teren se poate face si pe suprafete, respectiv distante restranse, cu avantaje evidente : munca sustinuta a echipajelor, eficienta la carburanti, eficienta cand vine vorba de autorizatii de la putine primarii/ocoale silvice, asigurarea mai buna a securitatii echipajelor ( inclusiv salvarea in caz de accidente ), comunicatii bune, controlul organizatorului asupra desfasurarii cursei in fiecare moment.

Is offroad just a hobby ? No, it's more of a love story KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Cand am vazut cascada, nu am putut sa nu ma gandesc la ORESTI ... exact genul lui de traseu si de obstacole ...

  • Like 1
4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Adevarul este ca obstacolul CASACADA de la extrem a fost greu si surprinzator pentru toti concurentii din clasa. Am vazut multe fete impietrite de uimire ca trebuiau sa treaca acel obstacol. Am vazut in direct si diferite strategii de abordare, diferite tehnici si greseli, din care unele si-au cerut rasplata ( dupa cum se vede la Liviu Iernean ).

S-a dovedit inca odata ca traseele nu trebuie sa fie neaparat lungi si plictisitoare.

Condensarea de tehnica offroad si orientare in teren se poate face si pe suprafete, respectiv distante restranse, cu avantaje evidente : munca sustinuta a echipajelor, eficienta la carburanti, eficienta cand vine vorba de autorizatii de la putine primarii/ocoale silvice, asigurarea mai buna a securitatii echipajelor ( inclusiv salvarea in caz de accidente ), comunicatii bune, controlul organizatorului asupra desfasurarii cursei in fiecare moment.

 

Felicitari pentru traseele de EXTREM care intradevar au fost pentru extrem .Pentru obstacolul cascada vorbind de categoria extrem sunt niste riscuri asumate fiecare dupa cunostintele si tehnica pe care le detine . Concret in cazul meu cablul spate cumparat drept "original" WARN garantat pentru 3800 kg sa dovedit a fi cablu industrial de Cimpia Turzi (morala altadata voi cere certificat de origine) asumarea riscului de coborare ne asigurat pentu mine nu a fos o gresala deoarece masina a fos construita de mine si ii cunosc foarte bine nivelul de siguranta .Caderia masini in gol este foarte spectaculoasa dar sa intri in copac cu 60 km/h este cu mult mai periculos drept dovada nu am avut nici macar un soc minim,mai mare a fost riscul cand acel fotograf era s-mi cada in cap de sus si asta fara gluma .Felicitari pentru prima zi de traseu si trialul care a fost tehnic , ne vedem la anul din nou la KAT Liviu

Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Mao...din cate am inteles, pana sa opriti voi, au existat unele echipaje care nu au oprit.

Oricum, daca-l scoatem pe GPScu din ecuatie si nu vorbim de intamplarea lui, deci, daca vorbim asa la general si fara incordare, este de preferat sa ne ajutam unii pe altii, sa oprim sa vedem daca sunt intregi colegii apoi fiecare face dupa sufletul lui.....il lasa rasturnat, il pune pe roti, ii da ulei....nu-i da ulei..etc.

 

@ despre supararile cu azimuturi - eram la un concurs, Schultz era copilotul meu si ne-am intalnit cu Zuza si Zuzu. Noi eram cam nesiguri pe pozitie si i-am intrebat unde suntem. Raspunsul Zuzei a fost maxim - nu-ti spun ca suntem in cincurs....daca vrei apa, pepsi sau ceva de mancare se rezolva.

Adica....daca iti e nasol, daca ai probleme, te ajut, daca nu stii pe unde esti...mai antreneaza-te:))). Super corect a raspuns Zuza si nu am avut de ce sa ma supar pe ei.

Today. Tomorrow. Land Rover.
Link to comment
Share on other sites

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Am participat la KAT 2013 alaturi de Oleg.

Am venit cu ganduri mari fiindca am constatat ca masina merge bine, ca noi ne intelegem bine si ca terenul in zona nu este distructiv, deci putem sa mergem tare.

 

Etapa Kamikaze are o semnificatie deosebita pentru mine sufleteste fiindca am crescut in offroad alaturi de prieteni de la Kamikaze, asa ca am plecat cu gandul ca merg la prieteni.

Treaba asta s-a lamurit repede, cand am ajuns la finalul procesului de inscriere care a avut un flux 'convoluted' cu drumuri intre parcare si secretariat si intre birourile din secretariat, flux cu multe bucle. La sfarsitul procesului de inscriere (cum incepusem sa spun) am constatat ca nu avem cazarea promisa. Am primit o alta cazare (nu am dormit in camp, nu a trebuit sa ne platim si cazarea undeva). Cazarea cea noua a fost mai departe (probabil cea mai departe cazare dintre toti concurentii). Nu a fost nasoala, problema majora a fost senzatia incercata datorita abordarii de la prieteni.

 

Ziua 1 a inceput cu deplasarea in coloana catre Curtea de Arges, si startul din centru, ca si in anii trecuti. Am avut 51 de km pe roadbook. Pe primii 30 de traseu i-am recunoscut din cei 2 ani trecuti. A fost o exprienta interesanta fiindca la Cupa am mers intr-un fel, anul trecut am mers mai bine iar anul acesta am facut cei 30de km in 90 de minute :) Urmatorii 21 au fost mai grei.

 

In general am simtit traseul de ziua 1 astfel: o parte de traseu de standard (la parametrii anului 2013), doua ravene de extrem si cateva azimuturi smechere. Si un roadbook descris perfect de Sese: "suntem toti copilotii atat de smecheri incat nu au reusit sa ne incurce cu roadbookurile" :)

Din diverse motive care nu mai conteaza pentru noi concurentii, dar pe care sper ca organizatorii sa le analizeze intern, roadbookul a continut pozitii exacte doar uneori, aleator. Si nu este vorba despre diferente de genul 0,22 in loc de 0,21. Ci de 0,60 in realitate fata de 0.4 in roadbook, sau de 0,5 in loc de 0,03 (!!)

Am constatat seara la carciuma o impartire interesanta a reactiilor concurentilor in doua mari categorii:

unii au zis "avem totul calibrat, suntem increzatori in echipa si roadbook este gresit" iar altii au zis "ce dzeu am facut cu calibrarea / s-a stricat teratripul / ne mai trebuie unul". Nu este o critica ci este o constatare ca cei care au ales abordarea doi si-au facut lor insisi rau invinuindu-se degeaba.

 

In primii 30 de kilometri s-au petrecut doar urmatoarele evenimente de relatat: am prins din urma pe GPScu chiar inainte sa se rastoarne. A fost spectaculos momentul: la o pozitie de roadbook care spunea "alege pe unde ocolesti balta", au ales (corect) pe dreapta, dar au pus roata dreapta pe un pom, s-au urcat pe el, au venit pe plafon si apoi pe lateral in balta. Ne-am oprit si am alergat la ei. (oarecum spre nemultumirea ulterioara a lui GPScu care si-ar fi dorit poze =)) ). Tibi era in centuri, cu jumatate de corp in apa, si cu roadbook, gps si mobil tinute in sus, sa le fereasca de apa. Perfect compus, great decision making. GPScu avea un soricel pe spatele palmei, sub piele, care incet dar sigur crestea si se transforma intr-un mare bolovan...

 

In acest moment ne-au prins Luci si Mao care l-au pus pe GPScu pe roti, asa cum au povestit. Pentru noi a fost un moment fericit, caci ei plecasera cu multe locuri inaintea noastra si am descoperit ca ii depasisem cu ceva timp destul de repede (nimerisem mai repede greselile de roadbook pesemne).

Noi am scos troliul spate ca sa il scoatem e GPScu din apa, dar Tibi a insistat sa plecam mai departe.

 

Urmatoarele momente interesante au fost cele 2 azimuturi unul dupa altul, unul de 700 m altul de 1.1 km. La cel de 700 am fost inspirati si l-am depasit cu mult pe Melente. Azimutul se dadea dintr-un Y, in care dreapta era prin camp / padure, iar stanga era pe un drum forestier. Fiindca ei erau in fata noastra si au luat-o la dreapta (pe offroad) si fiindca noi aveam de gasit o poarta, am decis sa plecam invers decat ne arata GPSul, Decizia a fost castigatoare.

 

Urmatorul azimut a fost cel smecher, de 1.1km. Trebuia sa urcam dintr-o vale intr-un deal. Pe undeva. Am (crezut ca am) identificat noi un drum prin niste curti, l-am urmat pana cand am ajuns intr-o curte care era marginita de lastaris si padure. Momentul distractiv aici a fost ca ne-au prins din urma niste caini ciobanesti (noi avem masina fara usi !). Ei ne-au insotit pana la marginea lastarisului, ceea ce m-am facut sa propun ca totusi sa ne intoarcem, caci daca cumva ne impotmoleam ar fi trebui sa cobor intre dulai. Situatia s-a rezolvat distractiv deoarece cand am calcat primii pomi din lastaris, etc a fost nevoie sa turam motorul. Cele doua zgomote cumulate plus efectele observate (pomii care se indoiau sub masina) i-au facut pe cei doi dulai sa amuteasca, sa le pice fetzele (efectiv li s-au pleostit urechile) si sa se retraga :ha:

 

Incercarile noastre de a ajunge in culme au fost de succes, dar am constatat ca raritatea pomilor nu se explica prin iesirea intr-o poiana, ci era o coama inainte de o rapa, asa ca am facut cale intoarsa, am gasit calea alternativa si am facut bine azimutul (5-6 km).

 

Fast forward catre urmatoarele momente interesante: o ravena de extrem.O coborare de vreo 600m unde am stat (evoluat, avasat? :) ) peste 1h. Aici ne-a mai ajuns din urma Blavenstein de care reusisem totusi sa ne departam dupa azimut. Am cazut in cot, m-am umplut de sange, si cand m-am uitat la cot aveam doua gauri. Moment de panica. Am indoit mana si am intins-o, constatand ca nu ma doare, deci am scapat. Cat timp m-a bandajat Oleg a venit Blavenstein din urma care a fost foarte de ajutor, caci a reusit sa gaseasca o cale alternativa pana la un pom de troliat, in drumul spre care m-am prabusit si cu peretele ravenei, adunand celelalte julituri care au facut deliciul concurentilor seara (glumele cu Pif, etc)

 

In timpul asta am inteles ca ne-a ajuns si Vari Feri (in ravena) si s-a rasturnat, deci am mai crescut distanta de ei. Ravena mai avea o zona interesanta o treapta de vreo 1.5m. Am analizat si am gasit ca putem s-o facem neasigurati. I-am dat bataie si rezultatele ne-au confirmat ca am calculat bine :)

 

La iesirea din ravena am aflat ca suntem (iarasi) masina nr 2 (am depasit iarasi pe Luci si Mao, UNDEVA) asa ca ne-am bucurat si am alergat tare mai departe.

Restul zilei s-a compus dintr-o balaureala grava la niste pozitii care tuturor ne-au dat ca si desenate gresit in roadbook (niste drumuri in T, cu triunghi si pom in mijlocul triunghiului), si o gafa monumentala a mea care, dupa inca un azimut lung (pe care l-am facut perfect, cu 50kmph) am citit pe roadbook 'iesire din padure' si am brazdat poiana respectiva 40 de minute. Asta ne-a costat locul 2, Luci si Mao recuperand 40 minute, si chiar si Vari Feri depasindu-ne in acest timp.

AM ajuns la finish a 4-a masina, iar dupa timpii urmatorilor am estimat ca vom fi a 4-a la clasamentul zilei.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use