Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013


Postări Recomandate

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Horatiu, intelege te rog (si crede-ma) ca intre momentul rasturnarii lui GPScu si momentul punerii lui pe roti de Luci si Mao nu a trecut niciun echipaj. Am fost noi acolo tot timpul.

 

Numai DUPA ce ne-au trimis pe noi pe drum este posibil sa fi venit alti concurenti (dar acum GPScu si Tibi erau pe roti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 206
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

In dimineata zilei 2 am constatat cu surprindere ca nu suntem pe 4 ci pe 3. Desi Vari Feri ne depasise in teren se pare ca rasturnarile i-au afectat GPSul care nu a inregistrat bucati din traseu, deci a ratat un CP si a fost depunctat pentru neinregistrare.

 

Tot in dimineata aceea am constatat ca fata de Luci si Mao puteam sa recuperam in traseu (ziceam noi) - erau vreo 15 minute, dar fata de Marius si Danci nu se putea in niciun fel. Aveau 100 minute inaintea noastra. Incredibil. WOW. Super smecheri. (balaurisera si ei la fel)

 

Dupa noi (cu noi inclusiv) concurenta era foarte mare: vreo 6 echipaje la distanta de vreo 20-30 minute. Primii dupa noi Melente si Parvulescu. Am luat startul in ziua 2 cu o bucata destul de lunga de alergatura, unde i-am 'rupt fashul'. La un moment dat am prins din urma urme de praf si ne bucuram ca ii prindem deja pe Luci si Mao. Ghinion. Erau prietenii si colegii dan Barbu si Ovidiu Nicolae, la clasa standard. Ba mai mult ghinion, dupa o pozitie unde nu avea nicio legatura raodbookul (trebuia sa facem stanga inapoi la 0,26, dar de fapt asta ne ducea intr-o ravena de unde nu se iesea in 0,02 ul care urma), pozitie la care am frecat diverse optiuni pana am identificat unde era paraul pe care trebuia sa ne incadram, ne-au prins Sorin Parvulescu si Paul Cioban. Care ne-au depasit in parau intr-un mod ingrijorator. Ma uitam cum se indeparteaza si ma gandeam ca Gul ala este facut de extraterestri.

 

Am iesit din parau si am reusit sa ii re-depasim pe o urcare unde parea ca le-a fiert motorul si apoi nu am mai avut probleme cu ei :)) Ba chiar am incercat sa le comunic la un moment dat ca facusera o greseala pe care o facusem si noi. Sunt curios daca au inteles semnul meu (Radu Gusat cu o zi inainte a inteles altceva decat am incercat eu sa transmit, noroc cu Melente ca altfel mai aveam pe cineva suparat pe mine degeaba :)) )

 

Urmatoarele pozitii au fost de mare angajament, i-am prins si depasit pe Luci si Mao care reparau ceva la un amortizor, i-am prins pe Marius si Danci pe urmatorul parau si apoi pe o coborare super smechera (a revenit si Luci si Mao in peisaj). Apoi fatalitate. Luci s-a bagat intr-o balta (apare in toate pozele de mai sus din thread) si am zis ca ii depasim pe dreapta. Am reusit doar sa ne scufundam alaturi de balta, sa nu mai iesim in fata, nici in spate, sa rupem cablul de la troliul spate, sa bulim 30 minute. Am reusit sa iesim pana la urma (traganfdu-ne cu ambele trolii simultan in directii diferite), incropim o reparatie la cablul spate si sa ne indreptam spre azimuturi.

 

La azimuturi roadbookul era clar gresit, avand vreo 2 Y dreapta (care insemnau urcare pe deal), desi noi trebuia sa tinem drumul pana se termina. Am mai avut un moment de incantare ca luci si mao reveneau iar noi cautam urcarea in dreapta (deci am crezut ca i-am prins) dar am realiza ulterior ca ei descoperisera problema din RB si a trebuit sa ne ducem de unde veneau ei. A fost ultima data cand i-am vazut in acest concurs. Am luat si noi azimutul si am inceput urcarea cea nasoala. La un moment dat nu am reusit sa avansam fara sa ne troliem, moment la care a inceput circul : acolo erau doar pomisori, comunicatiile s-au oprit, troliul nu vroia sa mai traga. Ne-au ajutat Radu si Melente, pe care i-am lasat in fata cu aceasta ocazie, si am facut N-1 azimuturi in spatele lor. Abia la ultimul am reusit sa ne departam de ei.

 

Ultimul azimut (cel cu livezile) mi se parea imposibil de facut pe noapte, cand l-am auzit pe GPScu ca e acolo pe noapte m-am gandit ca acolo doarme :)) Pomul marcat era destul de ascuns, iar livezile erau complet virgine.

 

Am mai avut un moment distractiv cand in alergatura spre finish in sens invers fata de dimineata i-am gasit pe colegii si prietenii Vali si Viorel cu range-ul, care ar fi trebuit sa fie cu mult in spate, si care nu prea aveau cand sa ne fi depasit cu atat. Momente de panica (cat am ratat? cati ne-au depasit?) pana cand am ajuns la finish unde am gasit tot pe Danci si Luci.

In total ziua 2 a marit ecarturile intre noi.

 

M-am mai linistit la carciuma cand am aflat ca totusi G-ul ala nu era facut de extraterestri si a rupt diverse in paraul unde ne-au depasit in tromba :)

 

La trial am intrat masina 3, cu ecart de 3.5 minute in sus si 4.5 minute in jos, deci era important sa terminam fara sa rupem benzi. M-am dat jos inaintea masinii si am mers responsabil. Supriza a fost ca am scos timpul 4 in trial cu aceasta abordare. Dar, la finish, cu timpul de 3.59 era clar ca am ramas pe podium.

 

Am facut din nou constatarea ca decizia campionatului 'separat' de trial este foarte buna, fiindca le da unor concurenti inca o sansa / inca o miza si creste spectaculozitatea zilei de trial.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Watcher....am inteles, de aceea am spus ca in principiu este frumos sa opresti si sa ajuti un coleg rasturnat.

 

Despre intamplarea cu GPScu...numai laude celor care au sarit in ajutor.

Today. Tomorrow. Land Rover.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Ce am mai pierdut !!!!!

Ma bucur ca echipa Kamikaze a fost la inaltime. Felicitari invingatorilor.

Viorel, e clar, s-a spart ghinionul cu rasturnatul.

Imi pare rau de GPS-cu. Am inteles ca a avut ghinion dublu, deoarece primirea lui in Academia Romana a fost amanata din nou, discursul de multumire fiind programat in acelasi timp cu etapa KAT.

De asemenea astept cu nerabdare comentariile D-lui Semaca, nu inteleg unde se ascunde!!!!!

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Ce am mai pierdut !!!!!

Ma bucur ca echipa Kamikaze a fost la inaltime. Felicitari invingatorilor.

Viorel, e clar, s-a spart ghinionul cu rasturnatul.

Imi pare rau de GPS-cu. Am inteles ca a avut ghinion dublu, deoarece primirea lui in Academia Romana a fost amanata din nou, discursul de multumire fiind programat in acelasi timp cu etapa KAT.

De asemenea astept cu nerabdare comentariile D-lui Semaca, nu inteleg unde se ascunde!!!!!

 

Pai tu ai impresia ca mai poate vorbi dupa experienta cu Viorel?

Doua zile inca pana-si revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mao

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Tibi, zici ca esti motorul lui Luci cand i-l plafoneaza :)))) daddaidadaidaiii :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Dan "cameramanul cu drona" ne-a promis ca in doua saptamani primim un montaj mic cu filmari interesante,iar filmul KAT 2013 o sa fie gata mai in toamna :grin:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Te ro sa fi mai explicit referitor la mancare! A fost mancarea proasta sau a fost prea putina?

NU inteleg cum ai putut sa faci 15km intr-o directie pana la pensiune! Ai adunat km de fiecare data cand te-ai dus la pensiune si ai ajuns la concluzia ca sunt 15km?

daca e nevoie sa fiu mai explicit...

referitor la mincare:

pai si nu prea pe gustul meu (nu cred ca cineva a putut mesteca vreo maslina de aia si nu toti prefera ochiurile la mic dejun - ar fi ok sa fie si o alternativa ochiurilor, de sandvich- urile de pe traseu - mai bine nu comentez), iar de cantitate - asta tot e discutabil.

unica placere a fost cafeaua!! chiar buna si chiar de ajuns!

 

iar de pensiune - era in Corbeni, peste 2 sate fata de Oesti... nu am cum sa numar acum km. Dar nu erau putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Tibi, zici ca esti motorul lui Luci cand i-l plafoneaza :)))) daddaidadaidaiii :))))

 

Mao , ai inteles acum de ce rup eu masina ...daidaidaidai si in capul meu lafe suna daidaidai ...si ii dau ........dar ma franat 1 secunda la start si banda lui Babu care nu a luat-o si ma franat la finis (Ce fac ba)... mi-o mai punea si in carca Babu !!!:ha: Babule sa te iert ca am pierdut intr-un fel locul 1 , te astept cu o bere la Campul Lung :h5:2dr!

 

Sau fac contestatie :ha::ha::ha:

 

Oricum , cum spune Wacer , mi-ai facut pore faine si te iert Babule !:2dr

Editat de GPScu

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Mai baieti, la extrem am avut o mare provocare, echipajul din Ungaria. Si pentru ca m-am simtit ,,depasit in trafic" , sper ca am fost ca o umbra pentru ei. Daca nu ma opream sa-mi ajut un coleg si nu era nevoie sa concurez noaptea cu cei care au mers ziua nu luam 200 de puncte penalizare in prima zi. Am mai luat penalizare de 100 de puncte si a doua zi , din cauza prafului care mi-a infundat radiatorul si m-a intarziat 2 ore pentru ca am ramas fara apa, da cel de sus m-a compensat cu o burta de mure.

Asa ca pregatitiva, la urmatorul concurs adica laGTC., arunc manusa celor din Ungaria.

Provocare nu jucarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Penalizarile pe care le-am luat au fost corect arbitrate, iar cei de la kamikaze au fost mai mult decat corecti. Iar echipajul ungar e foarte bine pregatit. Bravo lor, au meritat locul 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Mai baieti, la extrem am avut o mare provocare, echipajul din Ungaria. Si pentru ca m-am simtit ,,depasit in trafic" , sper ca am fost ca o umbra pentru ei. Daca nu ma opream sa-mi ajut un coleg si nu era nevoie sa concurez noaptea cu cei care au mers ziua nu luam 200 de puncte penalizare in prima zi. Am mai luat penalizare de 100 de puncte si a doua zi , din cauza prafului care mi-a infundat radiatorul si m-a intarziat 2 ore pentru ca am ramas fara apa, da cel de sus m-a compensat cu o burta de mure.

Asa ca pregatitiva, la urmatorul concurs adica laGTC., arunc manusa celor din Ungaria.

Provocare nu jucarie.

 

Cred ca ai o confuzie singurii care am mers cap coada TOT TRASEUL in prima zi au fost Demeni , Gafita , eu si Ungurii , pe timp de noapte am mers eu si Ungurii tu ai incercat dar dupa azimut ai renuntat. Ravena de dupa azimut au facuto Demeni si Gafita pe ziua eu si Ungurii am facuto pe noapte ai fost tu care ai renuntat Tutuianu care a scurtat BUCLA scena-scena ceilalti au mers direct la tabara.Probabil cu timpul vom ajunge si noi sa invatam ca portiunile grele nu se ocolesc celputin la EXTREM si se va gasii o formula de arbitraj care sa reprezinte realitatea di teren si " BAIETI DESTEPTI " sa fie penalizati dar fiind in ROMANIA nu sitiu cand vom reusii . Pentru provocarea cu Ungurii cred ca trbuie sa te antrnezi foarte mult mai ales TRIALUL care lau facut la jumatate timpul tau , iti doresc succes si mult noroc cu respect Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Mao , ai inteles acum de ce rup eu masina ...daidaidaidai si in capul meu lafe suna daidaidai ...si ii dau ........dar ma franat 1 secunda la start si banda lui Babu care nu a luat-o si ma franat la finis (Ce fac ba)... mi-o mai punea si in carca Babu !!!:ha: Babule sa te iert ca am pierdut intr-un fel locul 1 , te astept cu o bere la Campul Lung :h5:2dr!

 

Sau fac contestatie :ha::ha::ha:

 

Oricum , cum spune Wacer , mi-ai facut pore faine si te iert Babule !:2dr

 

Sunt 14 secunde intre tine si Vari, iar de secunda care te legi este a lui ZUZ, el nu a luat ''bariera'' :ha: el sa-ti dea berea :grin: Eu doar te-am speriat ca ai luat toata banda dupa tine :)))

 

si nu te lua dupa ceasul din dreapta. era orientativ. Mirela tinea ''scorul'' :ha:

Editat de Vali alias Babu

KAMIKAZE TEAM

 

http://www.kamikazeteam.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Poze de la extrem coborarea cascadei ... din pacate s-a intunecat si nu am mai reusit sa fac poze.

 

http://andysport.blogspot.ro/2013/08/kamikaze-adventure-trophy-2013-ziua-1.html

 

Urmeaza poze de la open tot din prima zi, extrem ziua 2 si trial toate cele 3 categorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Cred ca ai o confuzie singurii care am mers cap coada TOT TRASEUL in prima zi au fost Demeni , Gafita , eu si Ungurii , pe timp de noapte am mers eu si Ungurii tu ai incercat dar dupa azimut ai renuntat. Ravena de dupa azimut au facuto Demeni si Gafita pe ziua eu si Ungurii am facuto pe noapte ai fost tu care ai renuntat Tutuianu care a scurtat BUCLA scena-scena ceilalti au mers direct la tabara.Probabil cu timpul vom ajunge si noi sa invatam ca portiunile grele nu se ocolesc celputin la EXTREM si se va gasii o formula de arbitraj care sa reprezinte realitatea di teren si " BAIETI DESTEPTI " sa fie penalizati dar fiind in ROMANIA nu sitiu cand vom reusii . Pentru provocarea cu Ungurii cred ca trbuie sa te antrnezi foarte mult mai ales TRIALUL care lau facut la jumatate timpul tau , iti doresc succes si mult noroc cu respect

 

 

Ma bucur ca sunt de bagat in seamă , deci contez pentru tine . Voi scoate si cea de-a doua mănuşa pe care o arunc pentru tine. Si acum sa-ti desenez ca un BAIAT DEŞTEPT ! Noi ultima ravena nu am facut-o pentru ca ni s-a rupt cardanu si nu terminam . Asa ca, Ungurii când au venit la tine si ti-au spus ca nu am facut-o au uitat sa spuna ca au balaurit vreo juma de ora dupa azimut si l-au gasit pentru ca luminam noi sa scoatem cardanul .

Pentru asta am fost penalizati 200 puncte, foarte corect, a doua zi ale 100 de puncte pentru alta greseala.

Trialul l-am facut mai greu pt.ca mi se bloca direcţia .

Stiu Liviu e greu, trebuie sa fi pozitiv, ASTA-I VIAŢA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Sunt 14 secunde intre tine si Vari, iar de secunda care te legi este a lui ZUZ, el nu a luat ''bariera'' :ha: el sa-ti dea berea :grin: Eu doar te-am speriat ca ai luat toata banda dupa tine :)))

 

si nu te lua dupa ceasul din dreapta. era orientativ. Mirela tinea ''scorul'' :ha:

 

Da, dau eu berea, dar nu la C-Lung ci mai sigur la GTC!

Editat de AdrianZUZ
FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KAT 2013 Etapa a patra a CNOR, 8–11 Aug. 2013

 

Cred ca ai o confuzie singurii care am mers cap coada TOT TRASEUL in prima zi au fost Demeni , Gafita , eu si Ungurii , pe timp de noapte am mers eu si Ungurii tu ai incercat dar dupa azimut ai renuntat. Ravena de dupa azimut au facuto Demeni si Gafita pe ziua eu si Ungurii am facuto pe noapte ai fost tu care ai renuntat Tutuianu care a scurtat BUCLA scena-scena ceilalti au mers direct la tabara.Probabil cu timpul vom ajunge si noi sa invatam ca portiunile grele nu se ocolesc celputin la EXTREM si se va gasii o formula de arbitraj care sa reprezinte realitatea di teren si " BAIETI DESTEPTI " sa fie penalizati dar fiind in ROMANIA nu sitiu cand vom reusii . Pentru provocarea cu Ungurii cred ca trbuie sa te antrnezi foarte mult mai ales TRIALUL care lau facut la jumatate timpul tau , iti doresc succes si mult noroc cu respect

 

 

Ma bucur ca sunt de bagat in seamă , deci contez pentru tine . Voi scoate si cea de-a doua mănuşa pe care o arunc pentru tine. Si acum sa-ti desenez ca un BAIAT DEŞTEPT ! Noi ultima ravena nu am facut-o pentru ca ni s-a rupt cardanu si nu terminam . Asa ca, Ungurii când au venit la tine si ti-au spus ca nu am facut-o au uitat sa spuna ca au balaurit vreo juma de ora dupa azimut si l-au gasit pentru ca luminam noi sa scoatem cardanul .

Pentru asta am fost penalizati 200 puncte, foarte corect, a doua zi ale 100 de puncte pentru alta greseala.

Trialul l-am facut mai greu pt.ca mi se bloca direcţia .

Stiu Liviu e greu, trebuie sa fi pozitiv, ASTA-I VIAŢA !

Ma bucur ca dorinta ta sa demonstrezi este mare avem nevoie de astfel de oameni in offroad , in ce privesate ravena nu Ungurii miau spus , multumita celor de la Kamikaze sa vazut in direct care pe unde umbla (BALIZELE).Manusa aruncata cred ca nu-si are rostul , credema ca eu nu mai am nevoie sa ma afirm in offroad dar daca pot sa te ajut in traseu o fac cu cea mai mare placere, eu zic sa-ti pastrezi fortele pentru UNGURI ca ai nevoie de ele. Mult succes Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare