Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau


Recommended Posts

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Legat de coborarea in sufa: my friend, dai de 3 ori pe dupa pom, in sus, in jos cum vrei tu. Daca scoarta exterioara se desprinde de trunchiul pomului, intreg ansamblul se transforma intr-un rulment care face imposibil sa tii tu masina cu mana, indiferent cat esti de puternic :)))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

cam 90% din cazuri scoarta merge jos de pe copac si nu am avut nici cea mai mica problema sa-l tin lejer.... trust me, i'm snowborder :)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Uite de aia esti campion :h5

 

Ma gandeam sa facem un topic cu "ce ti trebuie ca sa fii un copilot bun".

Acum stiu prima linie :"the ability to magically keep the car from sliding into a gulch using a rope and your sheer snowboarder's strength" :banana

:2dr

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

:) da watcher dar tu ai troliu pe spate :) eu nu :) asa ca ma destrabalam cu doua sufe de 20m intoarse de vreo 3 ori pe pom :)

oricum urmatoarea modificare va fi sa ii fac un loc pentru troliu spate la patrol in bara :) sa vad cum iese proiectul dupa care ma apuc de flex-uit :)

 

Eu n-am nimic, noroc cu Oleg :)

Daca tot lucrezi la asta, serios vorbind, este o super smecherie sa ai gura troliului de spate undeva SUS adica "troliu de tavan" sau ceva cum avea John pe varianta anterioara de masina: gura jos dar si gura SUS, ambele destul de mari cat sa treaca prin ele carligul, deci sa poti muta plasma/cablul dupa nevoie.

 

Te ajuta MULT mai mult la asigurari, iar la cele laterale you just rule...

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

.

Mihai, corecta remarca ta cu sufa....Dar..!

Eu mai vad si alta ipocrizie in aceasta mare familie a offrodului.

Mergem in campanii umanitare, poate mai participam la plantari de pomi, dar in concurs cand ai un azimut, nu mai tii cont de nimic, calci, rupi si distrugi totu....., iar remarca ta cu intoarcerea pe copac cand nu ramane pic de coaja si pomul ala e compromis nu o vede nimeni.

...Dar...! ne uitam la o sufa....!

Mihai trebuie sa intelegi ca erau camere , oficiali, observatori..... si daca nu te penalizau apareau alte comentarii.

Asa ca, ne vedem la km etalon la anu...!

 

Piede nu cred ca azimutul inseamna libertate deplina sa distrugi tot ce este in calea ta. Off road inseamna si bun simt si respect fata de natura fara regulament(frustratii nu stiu ce inseamna aceasta ei vad doar scopul lor).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Piede nu cred ca azimutul inseamna libertate deplina sa distrugi tot ce este in calea ta. Off road inseamna si bun simt si respect fata de natura fara regulament(frustratii nu stiu ce inseamna aceasta ei vad doar scopul lor).

 

Faceam o comparatie intre nefolosirea sufei de copac si sprijinirea (intoarcerea) cu masinile pe copac- cam tot aia e.

Iar azimutul e periculos multi o iau pe directia azimutului, nestiind ca de fapt daca urmezi un drum sau studiezi topografia terenului poti ajunge in azimut pe curba de nivel coborand sau urcand putin cate putin- ( defect profesional, am proiectat drumuri)

Suntem offtopic poate deschide cineva alt topic cu aceasta discutie - "cum ranim arborii cand nu punem sufa sau cand ne intoarcem pe copaci".

De ce LUAM penalizare cand nu punem sufa , si NU LUAM cand ne rotim pe copaci.

Nu-i acelasi lucru, ranirea pomului-i mai grava !

.

cateva exemple.

 

jont44.thumb.jpg.1167f14097509d46baf5fd039031ec26.jpg danci.thumb.jpg.bb9e4cb28c8df060ea0b28705eacc083.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Mao..hai Ramania !!! , Watcher - la capitolul coborare tinut in sufa cred ca sunt cel mai patit - L-am legat pe Tibi Cojocaru si exact cum spunea Watcher, s-a rupt coaja, s-a transformat intr-un rulment si .....l-am scapat la vale. Noroc ca Tibi a fost dibaci, a stiu ce sa faca cu masina, au fost pomi de care s-a sprijinit si finalul a fost fericit.

In aceeasi zi, la cateva ore, pt ca eram patit, la o coborare grava cu final intr-un sant cu apa de 1 metru(unde m-am scaldat impreuna cu Marius Lupu).....l-am rugat pe Tzuparu si pe dom Primar(copilotul lui Tutuianu) sa ma ajute cu tinutul sufei.

Si sa vezi surpriza...3 insi si tot l-am scapat pe Tibi la vale....care erta urata de data asta....si uite asa Tibi a venit de vreo 3-4 metri direct in nas.

 

Si iar ma gandesc la nebuniile alea de cascade...rape de 50 metri...etc.

Today. Tomorrow. Land Rover.
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Piede, si ce daca erau organizatori si camere acolo?

Mie nu ninsoare normal sa penalizezi intentia. Nu tin cu nimeni dar mi se pare aberant sa penalizezi un concurent (lăsând la împarte ca era cu rotile in sus) care a pus plasma, care avea protecția pt arbori, dupa copac si nici macar nu a atins butonul de strângere de la troliu.....

Asta ii exact in felul următor: eu de fapt am vrut sa injur niste oficiali, dar nu am facut-o. Nu m-au sancționator comportament nesportiv, nu?

Aberant, jur. As vrea sa stiu cine a fost arbitrul in cauza, de curios, si am inteles ca era si Răzvan prim zona.

 

Mao, cam de aia, ca apar comentarii. de genul.;... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=289400347867715&set=a.289399764534440.1073741872.100003932553729&type=3&theater

Ps in 2014 nu eram acolo si nu stiu cine era arbitru.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

 

"continut indisponibil"...

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

stiu. Nu ai fb.

 

Culmea e ca am... dar probabil nu suntem "prieteni":grin:

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Culmea e ca am... dar probabil nu suntem "prieteni":grin:

 

eu am dat click si merge linkul :)

Patrol Y60 M52B28 '91 / Patrol Y61 M57D30 '98 / BMW 520d '09

Transsylvania Offroad

http://www.offroadtranssylvania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Oricum din greseli se invata , daca sunt semnalate.

 

Cat despre concurs:

Felicitari organizatorilor si tuturor concurentilor.

Felicitari pentru un traseu de Open conform clasei.

Roadbook ,din ce stiu eu de la copilot, bun si fara greseli.

In prima zi am mers bine pana cand am dat eu un rateu de pilotaj

si a rezultat cu o rasturnare care ne-a costat ceva timp din cauza ca s-au rupt tampoanele de la

motor si ne-a luat ceva timp pana le-am llegat cu chingi sa terminam ziua, care din pacate nu am terminat-o in TM

deoarece s-a lasat seara si ne-am incurcat la o pozitie aproape de finish unde am pierdut timp, pana a venit din urma domn presedinte

Bulugioiu si ne-am luat dupa el. Felicitari !

A doua zi am pornit cu o penalizare destul de mare (o sa o explic mai jos) care m-a scos din ritm si chef pe la mijlocul traseului am si facut pauza de masa si somn cam de 1h pana a venit din urma nea Emil.

La Trial mi-a venit mie ideea sa ne jucam un pic si sa facem ultima coborare unde erau de facut manevre cu spatele nemaiavand nici o miza.

 

Acum despre penalizarea din prima zi:

La rasturnare eram aproape cu capul in jos, Gelu s-a dat jos peste mine prin geam si s-a apucat sa puna troliul spate care din pacate nu a mai vrut sa traga cablul.Atunci s-a mutat la troliul fata, sufa de copac ptr troliul spate era afara la troliu iar cea ptr troliu fata era in cabina la picioarele copilotului, va dati seama ca la rasturnare au zburat toate prin masina, mi-a cerut sufa dar eu nu puteam ajunge la ea decat daca ma dezlegam din centuri in cazul acesta la revedere o repunere pe roti ca nu mai era cine sa comande troliul. Am intins cablul de la troliul fata l-a dus pe dupa un copac dar nu am strans/tras troliul deoarece la indrumarea celor din jur s-a considerat ca nu e unghiul bun. In acest caz s-a luat cablul sintetic care avea si protectie pe el si s-a mutat pe sufa de copac unde s-a pus initial troliul spate si asa ne-am pus pe roti.

Accept aceasta penalizare care a fost prima penalizare de cand ma dau la offroad si sper sa fie ultima, ce mi se pare lipsit de fair-play din partea arbitrului din traseu ca eu eram cu capul in jos si curgea ulei din cutie sa imi deie o penalizare pe o "intentie" sa-i ziceam care poate din graba, poate din greseala sau din cauza socului nu a fost pus corect cablul, adica consider ca daca nu am troliat poate am gresit si mi-am dat seama ca lipseste sufa si apoi am reparat greseala.

Bine ca in traseu s-au facut o gramada de incolaciri printre copaci care au ramas fara scoarta si nu este absolut nici o problema dar la o situatie critica dam penalizare pe intentii nu pe fapte.Daca eram la o urcare sau la o chestie unde troliam fara sufa ca asa am vrut eram perfect de acord cu penalizarea.

 

Un - care il mai punctez a fost masa si cazarea mai modesta.La care ma abtin totusi deoarece aici a fost o neintelegere intre mine si Adina.

 

Oricum felicitari pentru eforturile depuse de absolut toata lumea.

 

Sa ne vedem cu bine la anu!

 

Piede, si ce daca erau organizatori si camere acolo?

Mie nu ninsoare normal sa penalizezi intentia. Nu tin cu nimeni dar mi se pare aberant sa penalizezi un concurent (lăsând la împarte ca era cu rotile in sus) care a pus plasma, care avea protecția pt arbori, dupa copac si nici macar nu a atins butonul de strângere de la troliu.....

Asta ii exact in felul următor: eu de fapt am vrut sa injur niste oficiali, dar nu am facut-o. Nu m-au sancționator comportament nesportiv, nu?

Aberant, jur. As vrea sa stiu cine a fost arbitrul in cauza, de curios, si am inteles ca era si Răzvan prim zona.

 

Dragilor,

 

Mihai a fost sanctionat conform regulamentului pentru nefolosirea sufei de copac atunci cand s-au troliat la repunerea pe roti. Chiar daca troliul are cablu sintetic, tot trebuie folosita sufa de copac.

 

 

Am fost 10 oameni acolo; nu este vorba doar de intentie, fara fapta, cum este descrisa situatia de Mihai- vorbim despre trolierea efectiva cu troliu de fata fara sufa de copac, la intoarcerea masinii. Daca avea sufa langa masina, la troliul spate (troliul spate nu functiona, deci nu era utilizata), este doar vina lui Gelu ca nu a folosit-o.

 

Arbitrul din CP a sesizat si am vazut si eu acelasi lucru; decizia este 100% conform regulamentului.

 

Nimeni nu penalizeaza de dragul de a depuncta vreun concurent; arbitrii din teren sesizeaza incalcarea regulamentului, iar arbitrii FRAS / CNOR aplica sanctiunea, conform regulamentului.

 

Uneori sanctiunile sunt binemeritate, pentru intentie clara; alteori sunt frustrante, neexistand dorinta de a incalca regulamentul. Neglijenta si omisiunea sunt insa si ele sanctionate.

Dupa ce criterii ziceti voi ca trebuie sa interpreteze un arbitru o situatie in teren si sa aplice sau nu o penalizare conforma cu regulamentul? ca masina este rasturnata, ca echipajul se bate la campionat, ca sunt prieteni, ca sunt din acelasi club, ca sunt tari de gura si vor face scandal... ?

Singura varianta corecta si echitabila fata de toti concurentii este aplicarea stricta a regulamentului.

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

din cate am inteles eu doar a pus plasma dupa copac, plasma ramanand atarnata asta din cauza ca nu a strans deloc troliu.....penalizare pt ce? :))

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

din cate am inteles eu doar a pus plasma dupa copac, plasma ramanand atarnata asta din cauza ca nu a strans deloc troliu.....penalizare pt ce? :))

 

Mao, am fost acolo. Lucrurile sunt foarte clare.

 

S-au troliat cu troliul fata fara a folosi sufa de copac. Vorbim de minute intregi de troliere, nu doar de pus plasma pe copac fara a strange troliul !

 

Si inca ceva, pentru informarea generala: mansonul de pe cablul sintetic este pentru protejarea cablului la frecarea de copac si nu pentru protejarea copacului !! Conform regulamentului este obligatorie folosirea sufei de copac.

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

In sfarsit cineva care a facut o filmare cu clasa STANDARD, vreau sa ii multumesc lui PIEDE ca a facut posibila aceasta filmare, si as dori ca pe viitor ls celelate etape sau cupe clasele sa fie filmate si mediatizate in mod egal, deoarece toti platim aceeasi taxa.

 

Edited by Yonutz
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Foarte bine Ursule,la anu la Piatra te ocupi sa faci film pentru clasa Standard :grin:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Cam asa a fost Extrem-ul la GTC Trophy - o lupta continua intre echipaje, diferente foarte mici, rasturnari de clasament...

 

 

Multumim fotografilor care ne-au ajutat in a surprinde aceste momente: Florentin Tufa, Stefan Dan, Cosmin Craciun.

 

 

1039718_814609765257690_7761655000501211629_o.thumb.jpg.301d43e96b8c07a9fb45b7945ae7ab0e.jpg 10679528_814611215257545_1401055836221616540_o.thumb.jpg.ba5180f462a29a78a0f1920e3af3297b.jpg 10669213_814613068590693_6889316325245679959_o.thumb.jpg.ce1f1811bfe0a83465db4dc5e462894b.jpg 10668835_814609801924353_3804003543023540885_o.thumb.jpg.d237f8557e40eb2099fdafdf60a9626d.jpg 10658682_814610921924241_3602456217506053656_o.thumb.jpg.18ff1087ffb5580d4e034d552da8f4cd.jpg 10648385_814610191924314_7557365206318584572_o.thumb.jpg.e8fd621658cecddc700c8bf9fa68120e.jpg 10644740_814614011923932_2446773178838817932_o.thumb.jpg.8ffea14e776811b0df4ceb1a93f6dc52.jpg 10470952_814610041924329_4825220044326948028_o.thumb.jpg.614c73696178a9040decf40ff96a3519.jpg 10460599_814614585257208_4265673374831577886_o.thumb.jpg.250009b1be71b68b076d787c7ec5a39b.jpg 10013419_814613445257322_5686784721548527525_o.thumb.jpg.685bc8d2c6ed48326eb463c3acdc8bb1.jpg 1556254_814610355257631_7926673833892945679_o.thumb.jpg.75457dc476a3747099d5169da01eb4df.jpg 1.jpg.d2e2368758119371531488db5c7af607.jpg 10682167_814610078590992_7465489608456883132_o.thumb.jpg.1fb0d069f173d49b23295a84f376b337.jpg

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Filmarea nu trebuie sa o fac eu, o vor cei care vor fi contractati sa faca filmarile, iar de asta, fii sigur ca ma voi ocupa 😀😀:)

Foarte bine Ursule,la anu la Piatra te ocupi sa faci film pentru clasa Standard :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Mao, am fost acolo. Lucrurile sunt foarte clare.

 

S-au troliat cu troliul fata fara a folosi sufa de copac. Vorbim de minute intregi de troliere, nu doar de pus plasma pe copac fara a strange troliul !

 

Si inca ceva, pentru informarea generala: mansonul de pe cablul sintetic este pentru protejarea cablului la frecarea de copac si nu pentru protejarea copacului !! Conform regulamentului este obligatorie folosirea sufei de copac.

 

Razvane, imi cer scuze (eu tot ce stiam era de la Mihai care mi-a spus ca nu a intins plasma)....

MIHAI 'ten pana mea si data viitoare ori taci ori spui adevarul.... Simplu

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Bun se pare ca si eu am fost informat gresit.

Imi cer scuze pentru asta.

Oricum eu in masina initial aveam impresia ca sunt doar pe laterala nu cu capul in jos.

Asta este penalizarea a fost corecta data viitoare o sa incerc sa raman mai lucid.

 

PS. doar pentru cei care fac comentarii pe facebook si dau cu pareri din fata calculatorului cand iti curge ulei cald din cutie te cam grabesti un pic si nu mai gandesti limpede.

 

Razvan inca o data imi cer scuze fata de echipa ta daca am suparat pe cineva si sper sa ne primiti si la anul.

Patrol Y60 M52B28 '91 / Patrol Y61 M57D30 '98 / BMW 520d '09

Transsylvania Offroad

http://www.offroadtranssylvania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

La un moment dat vom invata ca arbitrii nu sunt pusi in padure sa fure lumea sau sa o depuncteze, ci sa aplice regulamentul !!

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Razvane, imi cer scuze (eu tot ce stiam era de la Mihai care mi-a spus ca nu a intins plasma)....

MIHAI 'ten pana mea si data viitoare ori taci ori spui adevarul.... Simplu

 

Bun se pare ca si eu am fost informat gresit.

Imi cer scuze pentru asta.

Oricum eu in masina initial aveam impresia ca sunt doar pe laterala nu cu capul in jos.

Asta este penalizarea a fost corecta data viitoare o sa incerc sa raman mai lucid.

 

PS. doar pentru cei care fac comentarii pe facebook si dau cu pareri din fata calculatorului cand iti curge ulei cald din cutie te cam grabesti un pic si nu mai gandesti limpede.

 

Razvan inca o data imi cer scuze fata de echipa ta daca am suparat pe cineva si sper sa ne primiti si la anul.

 

Toni a venit cu filmuletul si s-au lamurit lucrurile. Asta este foarte bine.

 

Imi doresc sa ajungem la un nivel al campionatului in care organizatorii sa fie rigurosi in a aplica regulamentul, fara prietenii sau obligatii de platit, dar si concurentii sa accepte deciziile arbitrilor, mai ales atunci cand se depun contestatii, care se analizeaza atent inainte de a se da un raspuns la acestea.

 

Din pacate an de an raman cu un gust amar intrucat, oricat ne-am stradui sa facem lucrurile profi, exista cate un frustrat care arunca cu cacat doar din dorinta de a se razbuna si a face rau. Stiti probabil despre cine este vorba. Este mare lucru sa recunoastem cand gresim; toti suntem incrancenati in timpul concursului dar nu trebuie sa jignim organizatorii. Sigur, si organizatorii e bine sa recunoasca cand gresesc.

 

Oricum, discutia cu voi a fost amicala si apreciez mult atitudinea de a recunoaste ca ati gresit.

 

Bonus din partea mea, sunteti prezenti la Antena 1, in reportajul despre GTC Trophy - Mihai in plina actiune si Mao in descriere. :banana

 

O sa pun imediat filmuletul.

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

cam scurtutz filmu dar cuprinzator :)

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use