Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau


Recommended Posts

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

I-am dat foarte putin material si atat a scos din el. Mihai e in prim plan...

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Iata si filmuletul:

 

 

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Si aici alt filmulet din trial

cu multumiri lui Popescu Roberto

Edited by piede
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Acum vin si eu si intreb, daca tot se aplica regulamentul, de ce nu sunt penalizati toti cei care il incalca ?

la standard in pauza de masa un echipaj a reparat masina, arbitrul a vazut, penalizare NU !

sau regulamentul se aplica numai la clasele superioare ?

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

@rothmans8 - daca nici un arbitru nu a consemnat asta in foile de arbitraj, si nici un concurent nu a facut contestatie inseamna ca nu s-a intamplat. Si asta intra tot la capitolul ala cu "stiu eu / am vazut eu".

 

p.s. - Imi spui si mie unde scrie in regulament ca nu ai voie in pauza de masa sa iti repari masina ?

 

p.s.2 - arbitrul de teren a consemnat (am aflat intre timp) :) deci unde este problema ?

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

cine e echipajul care repara masina?

macar sa stim si noi:)

legat de ce spune IWA nu scrie pe nicaieri asa e ca nu ai voie sa repar in pauza nimic.

daca mie de exemplu nu imi e foame iar in pauza in stop timp imi sterg geamurile si imi pun lichid de parbriz la stropitori plus imi completez cu antigel si uleiuri pe la diverse asta inseaman ca sunt neregulamentar?

dar daca refuz sa mananc si pur si simplu dorm 20 de minute? ce va consemna arbitrul ca echipajul 221 la pauza de masa a refuzat mancarea pe motiv ca era rece si a preferat sa sforaia neregulamentar de tare?

 

oameni buni,nu sunt vreu offrodist titrat sau cunoscut dar cred ca facem acest sport il practicam din placere din hobby si din dorinta de a ne simti bine in natura in masinile noastre si impreuna cu o gasca de prieteni

daca plecam incrancenati si ranchiunosi din cale afara nu faci nimic.

crede-ma ca din experienta pot sa iti spun ca intr-o zi de concurs unde eram pe penultimul loc dupa o dejantare pe ultimii 5 metri ai unei urcari lungi de vreo 300m,dupa 15 trolieri peste santuri sapate peste noapte de sateni unde te alerga paduraru cu arma si multe altele am terminat acea zi primul unde intrebam fiecare arbitru din traseu cati avem inaintea noastra si toti ne spuneau sa ii dam tare ca suntem primii iar noi credeam ca fac misto de noi :)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

... dar apropo de penalizari :wink:, nu s-a penalizat absolut deloc, dar deloc depasirea limitei de viteza pe sectoarele, unde pe road book era limitare. Si numai pe mine "m-au facut" pe acele portiuni vreo 2 colegi. Ce folos ca in padure noi pilotam fara greseala, dar pe strada mergeam cu 25km/h portiuni de 2-4 km, si treceau pe langa noi baietii cu viteza. Faceti va rog calculul cam cat timp scoti in 3 km , parcurgand distanta cu 40-50 in loc de 25km/h. si daca punem cap la cap toate portiunile se fac vreo cateva ore, nu?:banana

 

Sa ne-auzim cu bine data viitoare, cand poate s-or mai diminua neajunsurile:wink:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Faceam o comparatie intre nefolosirea sufei de copac si sprijinirea (intoarcerea) cu masinile pe copac- cam tot aia e.

Iar azimutul e periculos multi o iau pe directia azimutului, nestiind ca de fapt daca urmezi un drum sau studiezi topografia terenului poti ajunge in azimut pe curba de nivel coborand sau urcand putin cate putin- ( defect profesional, am proiectat drumuri)

Suntem offtopic poate deschide cineva alt topic cu aceasta discutie - "cum ranim arborii cand nu punem sufa sau cand ne intoarcem pe copaci".

De ce LUAM penalizare cand nu punem sufa , si NU LUAM cand ne rotim pe copaci.

Nu-i acelasi lucru, ranirea pomului-i mai grava !

.

cateva exemple.

 

[ATTACH=CONFIG]227167[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]227168[/ATTACH]

bai piede, tu nu vezi ca se latra de regulamente de zici ca sunt doar procurori DNA pe forum. Presupunem ca treaba aia cu sufa pe copac e bagata in regulament din motive eco, de ce pana mea nu baga in regulament si o protectie pt intoarcerea pe copac pe care ai aratat-o? De calcatul bradutilor de 30 cm-1 m nu mai vorbim. Ecologistii p__ii. Asta e...intr-un an, doi vom face trial in parcare la Mall.

  • Like 1
mmmm
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

... dar apropo de penalizari :wink:, nu s-a penalizat absolut deloc, dar deloc depasirea limitei de viteza pe sectoarele, unde pe road book era limitare. Si numai pe mine "m-au facut" pe acele portiuni vreo 2 colegi. Ce folos ca in padure noi pilotam fara greseala, dar pe strada mergeam cu 25km/h portiuni de 2-4 km, si treceau pe langa noi baietii cu viteza. Faceti va rog calculul cam cat timp scoti in 3 km , parcurgand distanta cu 40-50 in loc de 25km/h. si daca punem cap la cap toate portiunile se fac vreo cateva ore, nu?:banana

 

Sa ne-auzim cu bine data viitoare, cand poate s-or mai diminua neajunsurile:wink:

 

Intamplator eram pe langa arbitrii cand s-a facut acest lucru, dar dupa cum spuneam si mai sus... daca esti asa convins ca ai fost defavorizat de ce nu ai depus contestatie ? sau cand e vorba sa ne asumam una/alta e mai bine sa nu ?

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

... dar apropo de penalizari :wink:, nu s-a penalizat absolut deloc, dar deloc depasirea limitei de viteza pe sectoarele, unde pe road book era limitare. Si numai pe mine "m-au facut" pe acele portiuni vreo 2 colegi. Ce folos ca in padure noi pilotam fara greseala, dar pe strada mergeam cu 25km/h portiuni de 2-4 km, si treceau pe langa noi baietii cu viteza. Faceti va rog calculul cam cat timp scoti in 3 km , parcurgand distanta cu 40-50 in loc de 25km/h. si daca punem cap la cap toate portiunile se fac vreo cateva ore, nu?:banana

 

Sa ne-auzim cu bine data viitoare, cand poate s-or mai diminua neajunsurile:wink:

.

 

S-au penalizat.

ADELA a verificat vitezele si au fost 4 masini cu depasiri de viteza si penalizarile de rigoare.

Acestea au fost afisate la sfarsitul zilei a 2-a

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

S-au penalizat.

ADELA a verificat vitezele si au fost 4 masini cu depasiri de viteza si penalizarile de rigoare.

Acestea au fost afisate la sfarsitul zilei a 2-a

 

am facut chiar poza cu toate clasamentele partiale si nu vorbesc pe dinafara, dar intradevar e doar o masina(si sincer ma mir sa vad ca singurul echipaj penalizat e echipajul 343, echipaj care a mers toata ziua nr 2 cu o foaie rupta dreapta fata, iar ca sa nu piarda puntea au legat-o cu o chinga ), deci va inchipuiti ce viteza baga samurachele in conditiile date :grin: . Dar ma rog, eu doar am semnalat acest fapt , ca totusi nu e fair fata de cei(si ar fi stupid sa fim singurii :grin:), care au tinut restrictiile.

024.thumb.JPG.fbaa9088bb5b9b5dd90e14906bd20919.JPG

 

sunt convins ca, corectitudinea punerii in calculul clasamentelor finale, a tuturor eventualelor penalizari, ar fi dat un pic socotelile peste cap celor din fruntea clasamentelor. Si asta e valabil la toate cele 3 categorii standard /open/extrem

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Dan - daca vroiai sa fie corect faceai contestatie, asumat. Nu aruncai vorbe in vant pe forum.

 

p.s. Pe asta cu acuzatiile o iau personal, mai ales cand vorbeste unu aiurea. Pentru cunostinta mea generala imi poti spune si mie cum ai dedus tu cate masini au depasit viteza legala ?

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Vorbe aiurea postfactum, cand nu se mai poate verifica nimic.

 

Fratilor, daca ai ceva de contestat momentul este in timpul concursului, cu plata taxei si cu examinarea argumentelor partilor. Si cu asumarea barbateste a unei contestatii, inclusiv reputationala, ca daca vei contesta aiurea s-ar putea sa nu mai bea bere baietii cu tine, ca esti pricinos degeaba si strici atmosfera ...

 

Asa vorbe pe forum ca "s-ar fi modificat clasamentul la primele locuri daca se penaliza" nu fac decat sa arunce o suspiciune neintemeiata asupra unor oameni, concurenti si arbitri.

 

Adica eu care am iesit pe 2 si nu am fost penalizat am furat la viteza sau ce? In conditiile in care in traseu m-am alergat doar cu alde Manea, ca pe restu nu i-am vazut, cu atat mai putin sa am ocazia sa-i depasesc pe limitare. Cand am trecut cu viteza pe langa cineva, daca tot se arunca cu vorbe? Sunt echipajul 202, ca sa nu fie vreo confuzie. Nu mai zic ca am avut rotile fata in x si o buna parte din traseu am mers pe asfalt mai incet ca pe forestier, ca nu reuseam sa o tin drept ...

 

Si acum alta "acuzatie", ca de ce am reparat masina in pauza de masa, ca la mine se referea dl. Manea. Da, am strans o bieleta de directie la o roata timp de 4, 5 minute din cele 20 de pauza in ziua 2. Am strans roata pentru ca mersesem ultimii 30 de km cu ele sașii si riscam sa iau vreun copac sau ravena, de asta am si mers incet pe ultima bucata. Si nu am fost penalizat pentru ca nu e interzis in regulament, nu zice ce ai voie si ce nu in pauza de masa. Eu am ales siguranta si in loc sa mananc pizza am strans roata, cu cheile mele si copilotu, ca sa nu ne auzim si alte vorbe de ajutor extern si etc. A, era si Dl. Manea langa noi si ne-a ajutat cu o vorba buna. Si nu a depus contestatie ca nu am luat penalizare, l-o fi influentat si faptul ca atunci eram colegi de club, nu zic, a fost ingaduitor :wink:. Si bine a facut, ca ar fi cheltuit aiurea 100 Euro si a aratat, atunci, ca un concurs se castiga in padure, nu cu hartii. Prilej cu care il felicit pentru locul 1!

 

Si mai zic una, daca se constata acum ca am incalcat regulamentul, ca am furat locul altui concurent sau asa ceva ca am strans bieleta aia in loc sa mananc pizza, trimit pachet la GTC si cupa si premiile pentru locul 2 si sterg si pozele cu podiumul, ca sa nu mai fie nimeni suparat! :banana

 

Genul asta de soparle aparute dupa concursuri, pe care declarativ cel putin ni le asumam toti ca fiind o ocazie de relaxare si timp de calitate, ma fac sa iau o pauza din campionat. Prea multa incrancenare, prea multa lume nervoasa :old

 

A, si nici nu o sa intru in vreo polemica pe aici, ce am avut de spus am spus.

  • Like 1
Mitsubishi Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

... hai sa revenim ca sa imi sustin punctul de vedere si sa lamurim lucrurile

...in primul rand, noi am venit sa testam masina si sa ne punem la punct ceea ce inseamna colaborarea noastra pilot copilot. Find ultima etapa din acest an si prima participare a noastra nu a era vorba sa punctam in clasament in vreun fel anume, dar nu vad de ce va ariciti atata, cand fac niste semnalari cu argumente pertinente, si cine a urmarit, sau daca a urmarit cineva postarile mele, ar fi vazut ca nu mananc rahat aiurea, poate cum fac altii.

Revin amintind ca nu am spus nimic de faptul ca am fost eu furat si ca as fi castigat eu vreun loc anume, ci spuneam ca nu s-au facut penalizari, iar pe altii poate i-ar fi ajutat in rasturnarea vreunei pozitii, daca ar fi fost altii pedepsiti. (a se vedea exemplul dat de mine, apropo de masura neegala pentru toti concurentii, in care am aratat clar pe filmul facut de la bordul jimny, castigator al trialului la standard cu un timp extraordinar 2'11", cum intr-o curba stransa , unde unii chiar au rupt jalonul, la ei lipsea acel jalon si au trecut cu botul pe sub banda). Dar aici nu a comentat nimeni pentru ca era treaba clara pe film, dar nici nu s-a justificat nimeni din organizatori si arbitri cum de "a disparut" jalonul spre finalul trialului.

 

...in al doilea rand, nu am sa dau in veci 100 eur pentru o contestatie, chiar daca as avea castig de cauza, atata timp cat nu ma pot bate financiar de la egal la egal cu cei implicati in acest sport, ci prefer sa folosesc acei 100 eur pe reparatii la masina, astfel incat sa imi pot permite sa fiu prezent la 2-3 etape in campionat, satisfacandu-mi astfel dorinta de a avea acest hobby.

 

... intr-un al treilea rand, echipajul nostru a avut o masina care de departe e inferioara masinilor si dotarilor din campionatul de la standard, si cu toate astea, desi ziua 2 si am facut-o cu 2x4(deoarece s-a rupt fata imediat dupa start), apoi dupa 25km s-au forfecat suruburile ce tin puntea spate(datorita eforturilor peste cele admise, masina fiind gandita in 4x4 permanent), si dupa 3 ore de necaz am inlocuit suruburile cu armatura de spalieri de vie, si in conditiile astea am reluat traseul , am mers curat si ajungeam si la finish daca nu am fi trecut de timpul maxim

 

Repet in conditiile astea din 17 echipaje la start noi am iesit pe locul 12. Unii ar spune ca au fost alti 11 mai buni ca noi, eu zic ca noi am fost mai buni decat alte 5 echipaje rodate in campionat, cu oarecare experienta. Deci uneori poate fi deranjant ca tu sa mergi curat si asta sa nu conteze

@ Iwa, tii minte cand in ziua 2 te-am intrebat dc nu s-au facut penalizari la viteza si m-ai trimis la cineva care tinea foaia de arbitraj.

De unde stiu ca au fost depasiri? In primul rand eu am plecat in prima zi de la start cu 40 pe ora pana la pozitia 2 din roadbook(omitand fara sa-mi dau seama de limitare), si nu am fost penalizat. Apoi 2 echipaje m-au depasit lejer pe alte limitari de pe traseu, nemaiajungandu-i apoi din urma ceea ce inseamna ca i-au dat in pedala nu gluma

 

 

Rezultatul? Piede a zis ca au fost 4 echipaje penalizate, eu v-am aratat clasamentul ca a fost doar unul, asa ca Iwa nu are sens sa-mi porti pica , pentru ca asa stau lucrurile. Important ca de la etapa la etapa sa se insuseasca toate aceste sesizari(daca sunt intradevar pertinente), ca pe viitor sa fie eliminate si nu sa imi tai macaroana cu "trebuia sa faci contestatie"

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Eu de cati ani avem penalizari pentru viteza intotdeauna le-am respectat, iar cei cu care m-am batut vreodata le-au respectat si ei.

Am vazut penalizari de viteza de multe ori, pana la trimis concurentii acasa.

Arbitrii sunt aceiasi, si nu sunt dati de organizator ci sunt dati de FRAS. Mi se pare greu credibil ca au favorizat pe cineva tocmai de data asta. Daca nu ma insel, arbitrii au fost Mirela si Profa' . Daca pe Mirela o cunosc eu personal si sigur nu a avantajat pe cineva, cand vorbim despre Profa' stie TOATA lumea ca nu exista vreo urma de dubiu ca ar ierta vreun concurent daca il poate penaliza :))

 

Legat de reparatul masinii in pauza de masa, putem dezbate daca e ok sau nu (si eu am senzatia ca poate denatura rezultatele), dar regulamentul CN 2014, NU INTERZICE in niciun fel asta. Nici daca te ajuta alti concurenti , toti fiind in pauza de masa, nu am identificat sa fie interzis...

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Ar trebui sa vorbeasca oamenii, concurentii, "paltonarii", si alte marionete dupa ce citesc macar o data regulamentul!

 

Nu este impotriva regulamentului sa repari masina in "Stop timp"

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

... hai sa revenim ca sa imi sustin punctul de vedere si sa lamurim lucrurile

...in primul rand, noi am venit sa testam masina si sa ne punem la punct ceea ce inseamna colaborarea noastra pilot copilot. Find ultima etapa din acest an si prima participare a noastra nu a era vorba sa punctam in clasament in vreun fel anume, dar nu vad de ce va ariciti atata, cand fac niste semnalari cu argumente pertinente, si cine a urmarit, sau daca a urmarit cineva postarile mele, ar fi vazut ca nu mananc rahat aiurea, poate cum fac altii.

Revin amintind ca nu am spus nimic de faptul ca am fost eu furat si ca as fi castigat eu vreun loc anume, ci spuneam ca nu s-au facut penalizari, iar pe altii poate i-ar fi ajutat in rasturnarea vreunei pozitii, daca ar fi fost altii pedepsiti. (a se vedea exemplul dat de mine, apropo de masura neegala pentru toti concurentii, in care am aratat clar pe filmul facut de la bordul jimny, castigator al trialului la standard cu un timp extraordinar 2'11", cum intr-o curba stransa , unde unii chiar au rupt jalonul, la ei lipsea acel jalon si au trecut cu botul pe sub banda). Dar aici nu a comentat nimeni pentru ca era treaba clara pe film, dar nici nu s-a justificat nimeni din organizatori si arbitri cum de "a disparut" jalonul spre finalul trialului.

 

...in al doilea rand, nu am sa dau in veci 100 eur pentru o contestatie, chiar daca as avea castig de cauza, atata timp cat nu ma pot bate financiar de la egal la egal cu cei implicati in acest sport, ci prefer sa folosesc acei 100 eur pe reparatii la masina, astfel incat sa imi pot permite sa fiu prezent la 2-3 etape in campionat, satisfacandu-mi astfel dorinta de a avea acest hobby.

 

... intr-un al treilea rand, echipajul nostru a avut o masina care de departe e inferioara masinilor si dotarilor din campionatul de la standard, si cu toate astea, desi ziua 2 si am facut-o cu 2x4(deoarece s-a rupt fata imediat dupa start), apoi dupa 25km s-au forfecat suruburile ce tin puntea spate(datorita eforturilor peste cele admise, masina fiind gandita in 4x4 permanent), si dupa 3 ore de necaz am inlocuit suruburile cu armatura de spalieri de vie, si in conditiile astea am reluat traseul , am mers curat si ajungeam si la finish daca nu am fi trecut de timpul maxim

 

Repet in conditiile astea din 17 echipaje la start noi am iesit pe locul 12. Unii ar spune ca au fost alti 11 mai buni ca noi, eu zic ca noi am fost mai buni decat alte 5 echipaje rodate in campionat, cu oarecare experienta. Deci uneori poate fi deranjant ca tu sa mergi curat si asta sa nu conteze

@ Iwa, tii minte cand in ziua 2 te-am intrebat dc nu s-au facut penalizari la viteza si m-ai trimis la cineva care tinea foaia de arbitraj.

De unde stiu ca au fost depasiri? In primul rand eu am plecat in prima zi de la start cu 40 pe ora pana la pozitia 2 din roadbook(omitand fara sa-mi dau seama de limitare), si nu am fost penalizat. Apoi 2 echipaje m-au depasit lejer pe alte limitari de pe traseu, nemaiajungandu-i apoi din urma ceea ce inseamna ca i-au dat in pedala nu gluma

 

 

Rezultatul? Piede a zis ca au fost 4 echipaje penalizate, eu v-am aratat clasamentul ca a fost doar unul, asa ca Iwa nu are sens sa-mi porti pica , pentru ca asa stau lucrurile. Important ca de la etapa la etapa sa se insuseasca toate aceste sesizari(daca sunt intradevar pertinente), ca pe viitor sa fie eliminate si nu sa imi tai macaroana cu "trebuia sa faci contestatie"

 

Stimate nene Chiperi,

Referitor la exemplul Jimny pe care vad ca tot il insinuati ca furaciune, va recomand cu caldura sa mai exersati tehnici de pilotaj si de acuitate vizuala, deoarece cred ca s-a castigat corect,chiar daca va credeti indreptatit de timpul EXTRAORDINAR pe care l-ati obtinut, ca ati fi fost castigator.Asa e la concursuri (cred): Daca.....e intotdeauna prezent.

Suzuki Jimny , Ironman suspension
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Referitor la exemplul Jimny pe care vad ca tot il insinuati ca furaciune, va recomand cu caldura sa mai exersati tehnici de pilotaj si de acuitate vizuala, deoarece cred ca s-a castigat corect,chiar daca va credeti indreptatit de timpul EXTRAORDINAR pe care l-ati obtinut, ca ati fi fost castigator.Asa e la concursuri (cred): Daca.....e intotdeauna prezent.

 

...daca atat ai inteles tu din ce am scris eu ... bafta maxima in continuare:wink:, probabil tehnica pe care o stapanesti(daca tu esti inpricinatul din echipajul 205) nu cuprindea si acel jalon, de aia probabil lipsea. Si spre stiinta dumitale eu nu am atins acel jalon(asta apropo de tehnica). Si tot spre stiinta dumitale, inainte de a vorbi, la start au fost 21 de masini si am scos al 8-lea timp(repet cu masina defecta), asa ca daca iq-ul dumitale reuseste sa faca ceva calcule ar trebui sa ii dea un rezultat precum ca e ceva tehnica la mijloc

 

P.S.: daca dumitale te simti in vreun fel e treaba domniei voastre, eu nu am contestat vreo secunda capacitatile dumitale de pilotaj, ci doar ca altii au avut acel jalon pe traseu, iar altii nu. de exemplu a mai fost un echipaj cu 2'11" dar a dat acel jalon jos si a fost dus dupa penalizare, in coada clasamentului

 

eu am facut doar referiri la detalii tehnice, iar dumitale faci atacuri la persoana. Concluziile se trag de la sine. Cu stima

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Referitor la exemplul Jimny pe care vad ca tot il insinuati ca furaciune, va recomand cu caldura sa mai exersati tehnici de pilotaj si de acuitate vizuala, deoarece cred ca s-a castigat corect,chiar daca va credeti indreptatit de timpul EXTRAORDINAR pe care l-ati obtinut, ca ati fi fost castigator.Asa e la concursuri (cred): Daca.....e intotdeauna prezent.

 

...daca atat ai inteles tu din ce am scris eu ... bafta maxima in continuare:wink:, probabil tehnica pe care o stapanesti(daca tu esti inpricinatul din echipajul 205) nu cuprindea si acel jalon, de aia probabil lipsea. Si spre stiinta dumitale eu nu am atins acel jalon(asta apropo de tehnica). Si tot spre stiinta dumitale, inainte de a vorbi, la start au fost 21 de masini si am scos al 8-lea timp(repet cu masina defecta), asa ca daca iq-ul dumitale reuseste sa faca ceva calcule ar trebui sa ii dea un rezultat precum ca e ceva tehnica la mijloc

 

P.S.: daca dumitale te simti in vreun fel e treaba domniei voastre, eu nu am contestat vreo secunda capacitatile dumitale de pilotaj, ci doar ca altii au avut acel jalon pe traseu, iar altii nu. de exemplu a mai fost un echipaj cu 2'11" dar a dat acel jalon jos si a fost dus dupa penalizare, in coada clasamentului

 

eu am facut doar referiri la detalii tehnice, iar dumitale faci atacuri la persoana. Concluziile se trag de la sine. Cu stima

 

 

 

Din fericire(sau pacate pentru unii),concluziile se trag la FINISH ! bafta si ne vedem anul viitor !

Suzuki Jimny , Ironman suspension
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

... sigur ca da, intotdeauna cand fac ceva legat de acest hobby, il fac cu placere si nu locul conteaza in acest sport. Sa speram ca la anul vor fi acelasi numar de jaloane la toti concurentii indiferent de "culoarea" masinii :wink:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Eu de cati ani avem penalizari pentru viteza intotdeauna le-am respectat, iar cei cu care m-am batut vreodata le-au respectat si ei.

Am vazut penalizari de viteza de multe ori, pana la trimis concurentii acasa.

Arbitrii sunt aceiasi, si nu sunt dati de organizator ci sunt dati de FRAS. Mi se pare greu credibil ca au favorizat pe cineva tocmai de data asta. Daca nu ma insel, arbitrii au fost Mirela si Profa' . Daca pe Mirela o cunosc eu personal si sigur nu a avantajat pe cineva, cand vorbim despre Profa' stie TOATA lumea ca nu exista vreo urma de dubiu ca ar ierta vreun concurent daca il poate penaliza :))

 

Legat de reparatul masinii in pauza de masa, putem dezbate daca e ok sau nu (si eu am senzatia ca poate denatura rezultatele), dar regulamentul CN 2014, NU INTERZICE in niciun fel asta. Nici daca te ajuta alti concurenti , toti fiind in pauza de masa, nu am identificat sa fie interzis...

 

 

 

La concurs de la Mures sau odorhei, unde din pacate masina lui Karcsi nu a mai pornit, eu vroiam sa fac ceva la masina si mi se a spus de catre arbitri ca nu aveam voie, si atunci am stat dupa cei 20 de min sa fac ce aveam de facut, asa ca sa faceti o regula clara va rog eu, de asemenea, am fost depunctat la untrial anul acest din cauza banda pe copac, si la ultima etapa se a decis ca nu se mai depuncteaza, asa ca sunt niste lapsuri care trebuie lamurite clar, niciodata nu fac contestatie, si chiar nu ma intereseaza, incerc sa fiu cat de corect in padure, dar nu vreau ca uni pot si alti nu, asta nu vreau

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Pedro, observatiile tale sunte perfect corecte, am observat si eu aceste lucruri.

Unde insa cred ca te inseli sau ce cred ca iti scapa sunt urmatoarele aspecte:

A) arbitrii din teren sunt in proportie covarsitoare, membri ai coubului organizator, prieteni, etc. ei nu sunt arbitrii FRAS. Arbitrii din teren nu te pot depuncta. Ei pot doar sa notese in foaia de arbitraj ce li se pare suspect, ce iese din normal, iar arbitrii FRAS aplica depunctari DACA ceva ce scrie in foaia de arbitraj contravine regulamentului.

 

In cazul de fata nu te ar fi depunctat.

 

BTW, cu un an inainte, tot la Mures, am descoperit ca nu exista in regulament nimic care sa interzica reparatul masinii in pauza. Atunci arbitrii de traseu au fost foarte surprinsi ca mi se parea mie anormal sa repare ceilalti...

 

B) Problema pe care o sesisezi foarte bine este "aplicarea unitara" a regulamentului, atat ca litera dar si ca spirit. Astfel, ce probleme apar apar pentru ca arbitrii din traseu au personalitati diferite, istorie de offroad diferita, rtc, si fiecare noteaza sau nu diverse chestii, filtrand astfel informatia care ajunge la arbitrii FRAS.

 

Am si eu exemple nenumarate.

 

B1) este treaba cu spiritul regulamentului. Si noi am pierdut podiumul de trial la Mures pentru o banda pusa pe interiorul unui pom (singura din tot trialul ??) , care ulterior nu a fost repozitionata identic.

 

La GTC au fost rationali si au judecat in spiritul regulamentului, nepenalizand banda de pe pom. Bravo GTC!

 

Tot la Mures mai multi am pierdut mult timp luptandu ne cu o greseala de roadbook. Viorel si George au luat timp maxim din cauza orelor alea. Nu am primit stop timp. La Baia Mare si Campulung organizatorii au recunoscut problema si am primit stop timp. Bravo Nea Gigi si xtreme!

 

Am un numar de propuneri de schimbari la regulamente legate de trial, printre care pozitionarea benzilor, cand se numara ca banda rupta, etc. s ar putea sa nu se voteze :)

 

Totusi, indiferent care sunt regulile, e important ca arbitrii din traseu sa noteze tot, iar organizatorii sa planifice lucrurile astfel incat sa reduca riscul de probleme.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Pedro, observatiile tale sunte perfect corecte, am observat si eu aceste lucruri.

Unde insa cred ca te inseli sau ce cred ca iti scapa sunt urmatoarele aspecte:

A) arbitrii din teren sunt in proportie covarsitoare, membri ai coubului organizator, prieteni, etc. ei nu sunt arbitrii FRAS. Arbitrii din teren nu te pot depuncta. Ei pot doar sa notese in foaia de arbitraj ce li se pare suspect, ce iese din normal, iar arbitrii FRAS aplica depunctari DACA ceva ce scrie in foaia de arbitraj contravine regulamentului.

 

In cazul de fata nu te ar fi depunctat.

 

BTW, cu un an inainte, tot la Mures, am descoperit ca nu exista in regulament nimic care sa interzica reparatul masinii in pauza. Atunci arbitrii de traseu au fost foarte surprinsi ca mi se parea mie anormal sa repare ceilalti...

 

B) Problema pe care o sesisezi foarte bine este "aplicarea unitara" a regulamentului, atat ca litera dar si ca spirit. Astfel, ce probleme apar apar pentru ca arbitrii din traseu au personalitati diferite, istorie de offroad diferita, rtc, si fiecare noteaza sau nu diverse chestii, filtrand astfel informatia care ajunge la arbitrii FRAS.

 

Am si eu exemple nenumarate.

 

B1) este treaba cu spiritul regulamentului. Si noi am pierdut podiumul de trial la Mures pentru o banda pusa pe interiorul unui pom (singura din tot trialul ??) , care ulterior nu a fost repozitionata identic.

 

La GTC au fost rationali si au judecat in spiritul regulamentului, nepenalizand banda de pe pom. Bravo GTC!

 

Tot la Mures mai multi am pierdut mult timp luptandu ne cu o greseala de roadbook. Viorel si George au luat timp maxim din cauza orelor alea. Nu am primit stop timp. La Baia Mare si Campulung organizatorii au recunoscut problema si am primit stop timp. Bravo Nea Gigi si xtreme!

 

Am un numar de propuneri de schimbari la regulamente legate de trial, printre care pozitionarea benzilor, cand se numara ca banda rupta, etc. s ar putea sa nu se voteze :)

 

Totusi, indiferent care sunt regulile, e important ca arbitrii din traseu sa noteze tot, iar organizatorii sa planifice lucrurile astfel incat sa reduca riscul de probleme.

 

 

Cristi

Sunt total de acord cu tine, dar si gura diferenta a fost ca atunci cand vroiam sa fac ceva la masina, nu erau arbitrii din traseu ci arbitri federal

 

Am fost si eu avantajat unele ori, nu zic nu, puteam sa dau exemple dar nu o fac cu "frica de repercusiune" , dar am fost si desavantajat, dar life goes on, si la anul sper sa fac exact ca anul acest, si cred ca sunt singur, Plin la Toate Competitii...

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Si eu am fost penalizat cu o banda pe pom tot la Mures si am pierdut podiumul la general trial la clasa Standard !!!

Membru club GTC Motosport:
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Si eu am fost penalizat cu o banda pe pom tot la Mures si am pierdut podiumul la general trial la clasa Standard !!!

 

Da, Gigi, dar noi stim ca tu esti pe podium oricum. Mai ales ca tu ai si sufletul cat China. Asa ca penalizarile nu conteaza. Mai lasa campionatul care te supara si hai la plimbareli. Un tuci, disc, frigarui si cafea sau ceai la gamela.

mmmm
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use