Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau


Recommended Posts

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Cateva poze:

 

 

 

Domni de pe poza nr 7 , parca nu au dormit asa mult...

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

asteptam si povestea detaliata ' date=' ca la alte etape , a lui watcher[/quote']

 

Ce sa povestesc, s-a stricat masina si am pierdut un an de munca :x

 

am alergat spectaculos in ziua 1 cu Luci si Mao 20 de km, pana la finish, trecand prin poarta de finish intr-un mod in care astept nerabdator sa vad cum a aratat din afara masinii :)

in ziua 2, undeva la pozitia 20-22 s-a barbierit grupul fata fara vreun motiv aparent, asa ca am iesit din traseu, am mers la baza, am schimbat ambele grupuri (Oleg avea de rezerva dar cu alte rapoarte - Oleg mai are o Bazooka in 100le de strada :)) ), am reintrat in traseu si am terminat cu un timp total de 8h30 minute in timp ce restul lumii a terminat cu 4h si ceva. Deci la revedere locul 1 :hi

 

Roadbook a fost perfect, in a doua zi ne-am calibrat terratrip ul dupa el (daca schimbi grupurile nu mai merge calibrarea anterioara - duhh - am descoperit pe la pozitia 30 ), a fost funny partea cu pagini intregi de genul "0.05 traversare parau, 0.08 traversare parau, 0.16 traversare parau, 0.04 traversare parau, etc)

 

Noua ni s-au parut traseele foarte civilizate, bolovanii din paraie mici (dupa ce am avut la Mures si Baia Mare ...) si in general evenimentul conceput sa fii seara la masa, petrecere, duminica la trial, etc. Singurul lucru nefericit in contextul acestor trasee este ca diferentele raman mici intre concurenti, in schimb trialul are cuantum 10.

 

Restaurantul Cazino este neincapator, creandu-se o segregatie a concurentilor, discutii, etc, iar chelnerii sunt again fascinanti.

 

PS: cred ca imbatranesc. In ambele zile am avut probleme la a citi exact aceeasi pozitie: drum, paralel cu parau, unite printr-o scurtatura, iar pozitia indica sa pleci din drum si sa intri in parau, sau sa iesi din parau si sa urci in drum. In prima zi cautam o urcare in dreapta noi ajungand pe asfalt si cu un parau in dreapta (!) iar in ziua 2 faceam si noi Gafita daca eram primii si cu mine copilot la iesirea dintr-un parau.

 

PS2: Mihai_Ct: am cautat si am pentru tine 2 poze: una cu un numar de concurs de la GTC pe masina si una cu un clasament. Adica "dinauntru" :old

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Deci, propun modificare regulamentului in sensul ca unitatea de măsurare a timpului sa fie secunda si nu minutul cum este in momentul se fata. Ca sa si argumentez asta voi povesti cele întâmplate.

In prima zi de concurs am ajuns la pauza de masa, dupa noi la cateva secunde (peste 30 daca stau bine si ma gandesc) au ajuns Radu cu Melente. Peste inca cateva zeci de secunde, nu pot sa spun un minut pt ca nu am stat sa ma uit la ceas ci asa am aproximat pe moment, au ajuns Oleg cu Watcer. Iwa ne-a notat ca ama ajuns in acelasi minut. Ok. Nu am comentat nimic. La sfârșitul "stop timpului" Iwa a spus ca ne da drumul la interval de doua minute ca sa nu stam unii dupa alți ( nu stiu cum sa interpretez asta, probabil ca el a fost bine intentionat) in ideea in care următoarea poziție la vreo 300 m trebuia sa trecem printr-un parau destul de adânc, aiurea si la coborâre in bot unde unii s-au asigurat si si troliere la iesire unde unii au troliat. Bun. Noi fiind primi acolo am coborat fara asigurare si am iesit fara troliere. In fine. Ideea este ca daca ne dădea drumul la Secundele la care am ajuns in stop timp cei din spatele nostru stăteau dupa noi sa trecem pe timpul lor si nu pe stop timpul organizatorului. O sa ziceți ca nu conteaza asta. Chiar conteaza. S-a ajuns sa conteze f mult cateva secunde.

Al doilea exemplu si cel mai concret este cel din a doua zi in care am ajuns in spatele lui Gaganu la finis zic eu ca mai mult de 30 sec nu aveau cum sa treaca pt ca am mers impreuna si blana amandoi si cu Luci chiar nu mii rushine pe macadam :)).

Ei la timpii de finish Gaganu a fost trecut la ora x:51 si noi la x:52. Buuunnnn 1 min diferența cu cele din prima situatia dupa doua zile era ca aveam in fata 3 min. Făcând timp mai bun ca si noi in trial cu cateva secunde ne batut cu cateva sutimi de secunda :)))) Sa nu intelegeti gresit, Gaganu chiar merita locul 1 de la GTC 2014 pt ca merge intr-un mare fel si ii f bun si Bobu i-l duce bine de tot. Noi ne-am îndeplinit scopul si anume cel de a ajunge campioni 2014 si suntem ok, ar fi fost prea frumos ca al treilea an la rand sa-i luam premiile de locul 1 lui Cirap ca, cred ca ne înjura bine (glumesc).

Ideea era ca asta se poate intampla si cred de fapt ca se si intampla in situatii cand chiar conteaza. Deci parerea mea este ca trebuie modificat asta in regulament.

Voi ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

. Deci parerea mea este ca trebuie modificat asta in regulament.

Voi ce parere aveti?

 

 

DA

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

...de filmul celor de la digi se mai aude ceva? stiti daca il mai incarca cineva pe youtube?

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Discovery Transilvania inca nu a primit materialul de la Digi, din cate am inteles luni va fi urcat pe youtube.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Inca niste amintiri de povestit:

 

1) dupa 2 zile de concurs, toata lumea era foarte apropiata unii de altii, in special la extrem, unde se intampla ca acei concurenti care erau aproape unii de altii sa fie apropiati unii de altii si la CN general.

Astfel, duminica dimineata, situatia inainte de trialul la extrem depindea de evolutiile in trial ale lui Norbert/Viktor si Marinica / Tzuparu.

DACA Marinica il batea pe Norbert la trial, Marinica ramanea pe 3 la general, Norbert pe 2 la general si Pascu / Lary pe 1 la general, iar Visoiu pe 4 la general.

IN SCHIMB, daca Marinica nu il batea pe Norbert la trial, Norbert castiga campionatul, Pascu pe 2 si Visoiu pe 3, cu Marinica / Tzuparu cazuti de pe podium CN extrem.

 

Ca sa mai adaugam niste detalii, la TOATE trialurile de anul acesta la clasa extrem, batalia si spectacolul pentru public a fost facut de Visoiu si de Norbert. Marinica nu il batuse niciodata pe Norbert.

 

Rezultatul acestor scenarii: CINE spala geamurile lui Marinica, cine ii facea presiunea la roti, etc? (da, ati ghicit, tot restul lumii in afara de Tzuparu si Marinica :)))) )

 

2) Trialul la extrem a continut o bucla foarte interesanta fata de cel de la open, cu o urcare pe inclinatie laterala si apoi oprire (nu shpan mai departe), caci urma coborare in cap pe inclinatie, IN PLAN INVERS fata de cum a fost urcarea. Adica nu puteai sa dai tare sa ramai pe perete :)

 

Visoiu primul - sta intr-o roata si nu se rastoarna.

Norbert urmeaza, a stat intr-o roata cateva fractiuni de secunda (mai putin ca Visoiu), si a continuat in partea corecta :)

Marinica - 3 - mult mai bine pe bucata asta, SI IN TOTAL il bate pe Norbert cu secunde bune, pastrandu-si locul 3 la general (!)

 

Ceva mai tarziu, Tutuianu, cu o masina sensibil mai slaba decat cei de mai sus, a trecut atat de frumos, fara nicio emotie, mult mai bine aleasa trasa, etc.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Ati vazut filmul pe youtube? Daca mai astepati un pic vizionati si editia 2015:s

Suzuki Jimny , Ironman suspension
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

:):):) "puntile portale iti dau voie sa balanzezi mai mult decat coil overele" :):):)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

:):):) "puntile portale iti dau voie sa balanzezi mai mult decat coil overele" :):):)

 

Sa vezi ce frumos balansezi cand ai piulite cromate la roti :P

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Sa vezi ce frumos balansezi cand ai piulite cromate la roti :P

 

asta era citatul din comentariile Digi :) M-A distrat cum suna pe langa continut :)

da IWA o intrebare :) sa inteleg ca atarna mai greu pe o parte cromul de la piulite?:) ca daca e asa le smirgheluiesc la flex repede sa scad greutatea:) ca am si eu vreo 3 bucati la rezerva :):):)

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

:):):) "puntile portale iti dau voie sa balanzezi mai mult decat coil overele" :):):)

 

Este simplu sa faci "MISTO" dar baieti acestia sunt singurii care au reusit sa faca o emisiune de off road pe un post national.FELICITARI baieti cu tot cu greseli!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Liviu

de felicitat,nu se pune problema, au fost felicitati direct ca doar ne stim unii cu ceilalti.

era doar ca exemplu si nu era nici macar un Misto,pur si simplu probabil datorita stresului si grabei din studio a vrut sa spuna mult mai mult decat a reusit sa spuna efectiv.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Oricum din greseli se invata , daca sunt semnalate.

 

Cat despre concurs:

Felicitari organizatorilor si tuturor concurentilor.

Felicitari pentru un traseu de Open conform clasei.

Roadbook ,din ce stiu eu de la copilot, bun si fara greseli.

In prima zi am mers bine pana cand am dat eu un rateu de pilotaj

si a rezultat cu o rasturnare care ne-a costat ceva timp din cauza ca s-au rupt tampoanele de la

motor si ne-a luat ceva timp pana le-am llegat cu chingi sa terminam ziua, care din pacate nu am terminat-o in TM

deoarece s-a lasat seara si ne-am incurcat la o pozitie aproape de finish unde am pierdut timp, pana a venit din urma domn presedinte

Bulugioiu si ne-am luat dupa el. Felicitari !

A doua zi am pornit cu o penalizare destul de mare (o sa o explic mai jos) care m-a scos din ritm si chef pe la mijlocul traseului am si facut pauza de masa si somn cam de 1h pana a venit din urma nea Emil.

La Trial mi-a venit mie ideea sa ne jucam un pic si sa facem ultima coborare unde erau de facut manevre cu spatele nemaiavand nici o miza.

 

Acum despre penalizarea din prima zi:

La rasturnare eram aproape cu capul in jos, Gelu s-a dat jos peste mine prin geam si s-a apucat sa puna troliul spate care din pacate nu a mai vrut sa traga cablul.Atunci s-a mutat la troliul fata, sufa de copac ptr troliul spate era afara la troliu iar cea ptr troliu fata era in cabina la picioarele copilotului, va dati seama ca la rasturnare au zburat toate prin masina, mi-a cerut sufa dar eu nu puteam ajunge la ea decat daca ma dezlegam din centuri in cazul acesta la revedere o repunere pe roti ca nu mai era cine sa comande troliul. Am intins cablul de la troliul fata l-a dus pe dupa un copac dar nu am strans/tras troliul deoarece la indrumarea celor din jur s-a considerat ca nu e unghiul bun. In acest caz s-a luat cablul sintetic care avea si protectie pe el si s-a mutat pe sufa de copac unde s-a pus initial troliul spate si asa ne-am pus pe roti.

Accept aceasta penalizare care a fost prima penalizare de cand ma dau la offroad si sper sa fie ultima, ce mi se pare lipsit de fair-play din partea arbitrului din traseu ca eu eram cu capul in jos si curgea ulei din cutie sa imi deie o penalizare pe o "intentie" sa-i ziceam care poate din graba, poate din greseala sau din cauza socului nu a fost pus corect cablul, adica consider ca daca nu am troliat poate am gresit si mi-am dat seama ca lipseste sufa si apoi am reparat greseala.

Bine ca in traseu s-au facut o gramada de incolaciri printre copaci care au ramas fara scoarta si nu este absolut nici o problema dar la o situatie critica dam penalizare pe intentii nu pe fapte.Daca eram la o urcare sau la o chestie unde troliam fara sufa ca asa am vrut eram perfect de acord cu penalizarea.

 

Un - care il mai punctez a fost masa si cazarea mai modesta.La care ma abtin totusi deoarece aici a fost o neintelegere intre mine si Adina.

 

Oricum felicitari pentru eforturile depuse de absolut toata lumea.

 

Sa ne vedem cu bine la anu!

Patrol Y60 M52B28 '91 / Patrol Y61 M57D30 '98 / BMW 520d '09

Transsylvania Offroad

http://www.offroadtranssylvania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Oricum din greseli se invata , daca sunt semnalate.

 

Cat despre concurs:

Felicitari organizatorilor si tuturor concurentilor.

Felicitari pentru un traseu de Open conform clasei.

Roadbook ,din ce stiu eu de la copilot, bun si fara greseli.

In prima zi am mers bine pana cand am dat eu un rateu de pilotaj

si a rezultat cu o rasturnare care ne-a costat ceva timp din cauza ca s-au rupt tampoanele de la

motor si ne-a luat ceva timp pana le-am llegat cu chingi sa terminam ziua, care din pacate nu am terminat-o in TM

deoarece s-a lasat seara si ne-am incurcat la o pozitie aproape de finish unde am pierdut timp, pana a venit din urma domn presedinte

Bulugioiu si ne-am luat dupa el. Felicitari !

A doua zi am pornit cu o penalizare destul de mare (o sa o explic mai jos) care m-a scos din ritm si chef pe la mijlocul traseului am si facut pauza de masa si somn cam de 1h pana a venit din urma nea Emil.

La Trial mi-a venit mie ideea sa ne jucam un pic si sa facem ultima coborare unde erau de facut manevre cu spatele nemaiavand nici o miza.

 

Acum despre penalizarea din prima zi:

La rasturnare eram aproape cu capul in jos, Gelu s-a dat jos peste mine prin geam si s-a apucat sa puna troliul spate care din pacate nu a mai vrut sa traga cablul.Atunci s-a mutat la troliul fata, sufa de copac ptr troliul spate era afara la troliu iar cea ptr troliu fata era in cabina la picioarele copilotului, va dati seama ca la rasturnare au zburat toate prin masina, mi-a cerut sufa dar eu nu puteam ajunge la ea decat daca ma dezlegam din centuri in cazul acesta la revedere o repunere pe roti ca nu mai era cine sa comande troliul. Am intins cablul de la troliul fata l-a dus pe dupa un copac dar nu am strans/tras troliul deoarece la indrumarea celor din jur s-a considerat ca nu e unghiul bun. In acest caz s-a luat cablul sintetic care avea si protectie pe el si s-a mutat pe sufa de copac unde s-a pus initial troliul spate si asa ne-am pus pe roti.

Accept aceasta penalizare care a fost prima penalizare de cand ma dau la offroad si sper sa fie ultima, ce mi se pare lipsit de fair-play din partea arbitrului din traseu ca eu eram cu capul in jos si curgea ulei din cutie sa imi deie o penalizare pe o "intentie" sa-i ziceam care poate din graba, poate din greseala sau din cauza socului nu a fost pus corect cablul, adica consider ca daca nu am troliat poate am gresit si mi-am dat seama ca lipseste sufa si apoi am reparat greseala.

Bine ca in traseu s-au facut o gramada de incolaciri printre copaci care au ramas fara scoarta si nu este absolut nici o problema dar la o situatie critica dam penalizare pe intentii nu pe fapte.Daca eram la o urcare sau la o chestie unde troliam fara sufa ca asa am vrut eram perfect de acord cu penalizarea.

 

Un - care il mai punctez a fost masa si cazarea mai modesta.La care ma abtin totusi deoarece aici a fost o neintelegere intre mine si Adina.

 

Oricum felicitari pentru eforturile depuse de absolut toata lumea.

 

Sa ne vedem cu bine la anu!

 

.

Mihai, corecta remarca ta cu sufa....Dar..!

Eu mai vad si alta ipocrizie in aceasta mare familie a offrodului.

Mergem in campanii umanitare, poate mai participam la plantari de pomi, dar in concurs cand ai un azimut, nu mai tii cont de nimic, calci, rupi si distrugi totu....., iar remarca ta cu intoarcerea pe copac cand nu ramane pic de coaja si pomul ala e compromis nu o vede nimeni.

...Dar...! ne uitam la o sufa....!

Mihai trebuie sa intelegi ca erau camere , oficiali, observatori..... si daca nu te penalizau apareau alte comentarii.

Asa ca, ne vedem la km etalon la anu...!

Edited by piede
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

nu stiu cum e la voi :) dar la mine cel putin in 80% din cazurile cand m-am asigurat de spte la o coborare cu sufa cand ii dadeam usor drumul se jumulea pe o portiune de 30-40 cm coaja de la copac de jur imprejur.

cred ca daca tot e sa fim eco ar trebui sa evitam atunci la trasee acele zone care implica asa ceva.

asta in completarea a ceea ce spune Piede despre calcatul in picioare al puietilor/pajistilor cu flori...etc la un azimut.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

la mine cel putin in 80% din cazurile cand m-am asigurat de spte la o coborare cu sufa cand ii dadeam usor drumul se jumulea pe o portiune de 30-40 cm coaja de la copac de jur imprejur

 

Esti ghinionist :)

Situatia asta se completeaza si cu faptul ca masina se duce in ma-sa caci nu mai poti sa o tii cu mana.

Este motivul pentru care noi coboram mereu in troliu, chiar daca acesta face niste zgomote ingrozitoare...

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Esti ghinionist :)

Situatia asta se completeaza si cu faptul ca masina se duce in ma-sa caci nu mai poti sa o tii cu mana.

Este motivul pentru care noi coboram mereu in troliu, chiar daca acesta face niste zgomote ingrozitoare...

:) da watcher dar tu ai troliu pe spate :) eu nu :) asa ca ma destrabalam cu doua sufe de 20m intoarse de vreo 3 ori pe pom :)

oricum urmatoarea modificare va fi sa ii fac un loc pentru troliu spate la patrol in bara :) sa vad cum iese proiectul dupa care ma apuc de flex-uit :)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Nu se compara coboratul in troliu cu cel in șufă. Șufa daca este buna ii de 100 de ori mai sigura ca si troliu. Watcher daca trebuia sa tii cu putere șufă sa nu o ia masina la vale inseamna ca nu ai dat de destule ori dupa copac :)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Piede, si ce daca erau organizatori si camere acolo?

Mie nu ninsoare normal sa penalizezi intentia. Nu tin cu nimeni dar mi se pare aberant sa penalizezi un concurent (lăsând la împarte ca era cu rotile in sus) care a pus plasma, care avea protecția pt arbori, dupa copac si nici macar nu a atins butonul de strângere de la troliu.....

Asta ii exact in felul următor: eu de fapt am vrut sa injur niste oficiali, dar nu am facut-o. Nu m-au sancționator comportament nesportiv, nu?

Aberant, jur. As vrea sa stiu cine a fost arbitrul in cauza, de curios, si am inteles ca era si Răzvan prim zona.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use