Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau


Recommended Posts

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Stiam io ca Bali Vabu ii deștepților topicului :))))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

S-a vorbit ieri cu o firma care o sa instaleze balize performante. Nu ma pricep eu la astea, dar o sa studieze Iwa subiectul. Este important pentru organizator sa monitorizeze bine concursul, astfel incat eventualele incidente sa fie cat mai repede stiute. Am fost in weekend cu nea Vasile pe trasee si am verificat semnalul la statiile organizatorilor in toata zona de concurs; in proportie de 90-95% avem semnal peste tot. Concurentii se vor auzi cu Nea Vasile pe canalul 19.

 

Pe de alta parte, cunoasterea de catre concurenti sau asistenta / prietenii acestora a pozitiei raportata la ceilalti competitori poate constitui un motiv suplimentar de speculatie cum ca X sau Y a fost avantajat in lupta pentru campionat.

Din punctul meu de vedere, scopul principal al organizatorului, mai ales in conjunctura ultimei etape, este de a asigura un concurs cat mai echidistant, in care lupta sa se dea exclusiv in padure. Orice influenta externa poate afecta sansa fiecaruia.

 

GTC va lua acele decizii, in colaborare cu CNOR, care sa fie conform regulamentului si in spiritul fair-play-ului.

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

T- 1 week

Land Rover 90- 3.9 V8

L.R.Discovery I V8

Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Dragi colegi,

 

de-a lungul timpului am participat la mai multe discutii pe tema aceasta, si mereu apare in discutie teoria ca unii concurenti ar putea fi avantajati daca afla niste informatii care devin publice daca insotitorii vad evolutia cursei si trimit sms uri despre ceilalti concurenti.

 

As vrea sa va intreb pe cei care alergati la curse: ce informatie NU STITI voi despre ceilalti concurenti in timpul cursei, si acea informatie v-ar fi relevanta in luarea deciziilor?

 

Eu unul *in general* stiu daca echipajele X, Y, Z sunt inaintea mea sau dupa mine. Stiu asta fiindca plec inaintea lor sau dupa ei de la start si fie ii depasesc eu pe ei, fie ei pe mine, fie, dimpotriva, nu ne vedem. Mai trec pe la CPuri cu om si mai intreb : "suntem primii?" sau "acum cate minute a trecut X pe aici?".

 

Dar informatiile sunt nerelevante, fiindca scenariile care se pot intampla sunt urmatoarele:

 

1) X e inaintea ta, cu mult.

ce faci? mergi mai tare? ai putea? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu o sa rupi nimic?

mergi mai incet? la ce te ajuta?

2) x e inaintea ta, cu putin/

ce faci? mergi mai tare? ai putea? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu o sa rupi nimic?

mergi mai incet? la ce te ajuta?

3) X e dupa tine, cu putin.

ce faci? mergi mai tare? ai putea? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu o sa rupi nimic?

mergi mai incet? la ce te ajuta?

4) X e dupa tine, cu mult.

ce faci? mergi mai tare? de ce? poti? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu rupi nimic?

mergi mai incet? daca el merge mai tare?

5) X a abandonat.

mergi mai incet? si daca nu iti ajunge timpul sa termini?

daca te depasesc altii si nu mai faci destule puncte diferenta?

 

 

Acum, reiterez (cu alte cuvinte, caci pare ca nu m-am exprimat clar pana acum :)) ) ideea:

 

a) organizatorul NU publica trackul

b) organizatorul publica DOAR niste CPuri ca sa aiba spectatorii o intelegere a evolutiei cursei

c) o aplicatie care publica trackurile fiecarui concurent are avantajul ca asigura transparenta, eliminand deci posibilitatile de lipsa de fair play.

d) transmiterea doar a locatiei in clipele cand ai semnal, *intr-o zona in care am stabilit ca nu prea e semnal* (!!!) este o chestie pe care am experimentat-o deja (eu personal, si alti organizatori) atunci cand a venit prima data Rasty cu ideea si cu primele balize. Rezultatul este o mare neclaritate fiindca iti 'stau' punctele pe harta cu orele pana se muta complet in alta parte. nu ai nicio idee daca sta ca e rupt, sau daca merge foarte bine, daca intre punctele repsective a mers in vreun fel, sau unde e pierdut...

e) noi unii abia reusim sa facem pipi in concurs, si ne batem pe minute. cum ar fi sa stam sa ne uitam pe tableta sa calculam ce fac ceilalti in loc sa alergam?

 

Este posibil, desigur, sa fiu naiv.

Totusi, daca asta e situatia, va rog, explicati-mi voi cum vedeti ca ar putea sa profite Luci si Mao daca afla de pe tableta unde eram noi ultima data cand aveam semnal?

 

PS: legat de 'alte balize, externe', va rog sa asigurati balize care sa aiba baterie proprie, sa nu ne solicitati ca balizele sa foloseasca din curentul masinii. am patit la concurs anii trecuti sa ne umble la sigurante, sa ne decojeasca din firele de curent si sa ne lase cu scurt , ca sa monteze baliza.

Cu atat mai mult cu cat scopul principal al organizatorului, mai ales in conjunctura ultimei etape, este de a asigura un concurs cat mai echidistant, in care lupta sa se dea exclusiv in padure si orice influenta externa poate afecta sansa fiecaruia, este important sa nu introducem elemente de risc. Stim cu totii cat de pacatoasa este electrica la masini....

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Piede sa vi sa-ti dau usi pentru Patrol,le am cu geamuri intregi si la culoare :)

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Verificare trasee Open...

 

[video=youtube;hXo-ncbU4nU]

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

QUOTE=watcher;979510]Dragi colegi,

 

de-a lungul timpului am participat la mai multe discutii pe tema aceasta, si mereu apare in discutie teoria ca unii concurenti ar putea fi avantajati daca afla niste informatii care devin publice daca insotitorii vad evolutia cursei si trimit sms uri despre ceilalti concurenti.

 

As vrea sa va intreb pe cei care alergati la curse: ce informatie NU STITI voi despre ceilalti concurenti in timpul cursei, si acea informatie v-ar fi relevanta in luarea deciziilor?

 

Eu unul *in general* stiu daca echipajele X, Y, Z sunt inaintea mea sau dupa mine. Stiu asta fiindca plec inaintea lor sau dupa ei de la start si fie ii depasesc eu pe ei, fie ei pe mine, fie, dimpotriva, nu ne vedem. Mai trec pe la CPuri cu om si mai intreb : "suntem primii?" sau "acum cate minute a trecut X pe aici?".

 

Dar informatiile sunt nerelevante, fiindca scenariile care se pot intampla sunt urmatoarele:

 

1) X e inaintea ta, cu mult.

ce faci? mergi mai tare? ai putea? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu o sa rupi nimic?

mergi mai incet? la ce te ajuta?

2) x e inaintea ta, cu putin/

ce faci? mergi mai tare? ai putea? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu o sa rupi nimic?

mergi mai incet? la ce te ajuta?

3) X e dupa tine, cu putin.

ce faci? mergi mai tare? ai putea? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu o sa rupi nimic?

mergi mai incet? la ce te ajuta?

4) X e dupa tine, cu mult.

ce faci? mergi mai tare? de ce? poti? de ce nu ai mers pana acum? daca mergi mai tare nu rupi nimic?

mergi mai incet? daca el merge mai tare?

5) X a abandonat.

mergi mai incet? si daca nu iti ajunge timpul sa termini?

daca te depasesc altii si nu mai faci destule puncte diferenta?

 

 

Acum, reiterez (cu alte cuvinte, caci pare ca nu m-am exprimat clar pana acum :)) ) ideea:

 

a) organizatorul NU publica trackul

b) organizatorul publica DOAR niste CPuri ca sa aiba spectatorii o intelegere a evolutiei cursei

c) o aplicatie care publica trackurile fiecarui concurent are avantajul ca asigura transparenta, eliminand deci posibilitatile de lipsa de fair play.

d) transmiterea doar a locatiei in clipele cand ai semnal, *intr-o zona in care am stabilit ca nu prea e semnal* (!!!) este o chestie pe care am experimentat-o deja (eu personal, si alti organizatori) atunci cand a venit prima data Rasty cu ideea si cu primele balize. Rezultatul este o mare neclaritate fiindca iti 'stau' punctele pe harta cu orele pana se muta complet in alta parte. nu ai nicio idee daca sta ca e rupt, sau daca merge foarte bine, daca intre punctele repsective a mers in vreun fel, sau unde e pierdut...

e) noi unii abia reusim sa facem pipi in concurs, si ne batem pe minute. cum ar fi sa stam sa ne uitam pe tableta sa calculam ce fac ceilalti in loc sa alergam?

 

Este posibil, desigur, sa fiu naiv.

Totusi, daca asta e situatia, va rog, explicati-mi voi cum vedeti ca ar putea sa profite Luci si Mao daca afla de pe tableta unde eram noi ultima data cand aveam semnal?

 

PS: legat de 'alte balize, externe', va rog sa asigurati balize care sa aiba baterie proprie, sa nu ne solicitati ca balizele sa foloseasca din curentul masinii. am patit la concurs anii trecuti sa ne umble la sigurante, sa ne decojeasca din firele de curent si sa ne lase cu scurt , ca sa monteze baliza.

Cu atat mai mult cu cat scopul principal al organizatorului, mai ales in conjunctura ultimei etape, este de a asigura un concurs cat mai echidistant, in care lupta sa se dea exclusiv in padure si orice influenta externa poate afecta sansa fiecaruia, este important sa nu introducem elemente de risc. Stim cu totii cat de pacatoasa este electrica la masini....

 

deci, maestre......treaba cu balizele este cum hotareste clubul ca regulament particular-e o treaba ca sa intelegi-pe persoana fizica, asa cum ti-a spus si razvan gtc -e de bine!!!!!!!!!! daca tu vrei sa tulburi ape si nu iti rezulta ceva( de exemplu: ca nu ai fost servit cand ai vrut tu anul trecut cu "nu stiu ce" si nu ai inteles ca nici macar la nunta nu pretinzi friptura mai devreme...atunci.... noapte buna!)

miiiiiiiii de scuze ca nu am experienta in offroad.

Edited by shinobi
aaaa
mmmm
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Da, multumesc Vali ca m-ai facut curios si nu m-am culcat.

Deci se poate motionx

Se seteaza niste intervale si un canal din 5 cifre, toata lumea care este pe acel canal ii vede pe harta pe ceilalti cu numele care si-l seteaza fiecare.

Pe langa asta organizatorul daca are un monitor mare poate intra pe un link cu un web browser si poate urmari toata actiunea.

Pe harta apar doar puncte (waypoint) de unde s-a dat share la locatie si nu track intreg.

Cred ca copilotii vor fi tot timpul atenti unde e cel din fata :))

Asta trebuie sa facem un briefing joi seara sa vedem cine vrea sa shareuiasca.

Noapte buna.

 

In timpul concursului nu cred ca sta nimeni sa vada unde e celalat.

Nu ai semnal peste tot sa-ti incarce pagina web si-i pierdere de timp pt copilot. in loc sa fie atent la roadbook crezi ca sta sa urmareasca ce face celalalt :)) ma indoiesc. Asta pentru public sau cei de la recovery. Si ca sa va mai dau un tips :wink:

Nu peste tot e semnal la tableta, dar avem 3 companii de telecomunicatii, da? Toate ofera internet mobil, da? Cum facem sa avem semnal de la o companie care are pe-o parte a muntelui semnal mai bun decat celelalte 2, sau mai bine zis sa fie legat in permanenta la net????

Iti cumeri o cartela de net de la bulgari, austrieci, nemti, francezi etc :)))) ai internet roaming. :al

A?:grin:

Edited by Vali alias Babu

KAMIKAZE TEAM

 

http://www.kamikazeteam.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Cum facem sa avem semnal de la o companie care are pe-o parte a muntelui semnal mai bun decat celelalte 2, sau mai bine zis sa fie legat in permanenta la net????

Iti cumeri o cartela de net de la bulgari, austrieci, nemti, francezi etc :)))) ai internet roaming. :al

A?:grin:

 

Foarte corect! Trebuie doar sa te obisnuiesti cu pretul:grin:

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Discutia asta despre balize e veche.

Ma bag si eu pentru ca mie mi se pare ca problema ar trebui sa fie simpla.

Asa cum in principiu nu sunt de acord cu raspunderea concurentilor pentru monitorizarea tracurilor proprii cu Garmin, tablete , etc , asa nu vad de ce ar trebui un concurent sa-si seteze tableta proprie ca sa ofere organizatorului informatii despre pozitia lui.

Exista companii specializate (daca doreste cineva pot sa-i furnizez detalii) care ofera asa numitele "echipamente de monitorizare auto" cu aplicabilitate la autocamioane si autoturisme.

Echipamentele folosite au ajuns de-a lungul anilor destul de performante si cu siguranta pot furniza detalii despre pozitia unei masini chiar si pe cea mai adanca vale.

La nivel de federatie(sau cluburile organizatoare de competii impreuna) ar trebui sa se achizitioneze 50-60-70 (sau cate se considera necesare) echipamente de monitorizare care costa 70-80 EURO/bucata si pe care se pot pune de exemplu SIM-uri de Germania(eu folosesc asa ceva) care asa cum a subliniat Vali au roaming cu toate companiile romanesti si la care costul nu depaseste 7-10 EURO/luna cu traficul de date inclus.

Aceste echipamente pot fi transmise pe rand la fiecare competitie si folosite cu succes. Raportul cost/beneficii mie mi se pare bun , decat sa investim fiecare din noi in cate 2-3 Garminuri si sa stam tot timpul cu frica ca nu se inregistreaza tracul. Aceasta raspundere ar trebui asumata de organizator.

Aceste echipamente au avantajul ca inregistreaza trackul complet , iar atunci cand dau de semnal GSM il si toarna intr-un soft specializat. Asa ar putea eventual organizatorii sa si monitorizeze live desfasurarea unei competitii.Iar concurentii sa-si vada de traseu...

Ceva asemanator cu ce are Bucur la RAT dar cu avantajul ca si comunica online.

Asa cum am mai spus mie mi se pare simplu. :-)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Va spun o situatie cand este foarte probabil ca un ajutor exterior = informatie despre ceilalti competitori transmisa de cineva care urmareste evolutia lor, poate fi foarte de ajutor: intr-un azimut ciudat sau chiar gresit ( cum ni s-a intamplat anul trecut), cand vezi ca nu prea reusesti sa-i dai de cap, poti afla printr-un simplu telefon (daca este si semnal) ca alti concurenti au iesit din zona respectiva si vei primi si indicatii in ce directie s-au dus fata de trackul de intrare in azimut.

 

Nu spun ca sta cineva sa verifice din 5 in 5 minute ce fac ceilalti, nu ar fi deloc productiv, dar intr-o situatie cand nu mai sti pe unde esti, sigur esti tentat sa dai un telefon...

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Lasati competitia sa fie competitie ...daca este competitie ... aceste balize vor da nastere unor speculatii ... la diferentele intre concurenti de secunde sau chiar de minute, diferente care stiti cu totii pot fi usor remediate din ...pix. Astfel orice ajutor exterior direct sau indirect va avea mii de interpretari ...

 

Monitorizarea in sine este buna dar tinuta SECRETA (organizatorul sa nu aiba acces la acest mijloc de urmarire) si folosita doar in cazuri in care necesita interventia imediata a organizatorului in traseu ptr a il ajuta intr-o situatie limita pe concurent si a il descalifica conform regulamentului.

 

Nu ma pasioneaza competitiile dar dupa evolutia din ultimii ani ma felicit ca stau inca "dupa banda" in postura spargatorului de seminte.

 

In acest sens va rog sa nu luati in considerare acest punct de vedere.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Hello,

 

Albanezu - sunt perfect de acord cu el...mai ales ca deja sunt patit. Am avut 2 Garminuri si niciunul nu a inregistrat primele 18 pozitii. Normal depunctare, frustrare, pareri de rau...etc.

Raspunsul organizatorilor a fost simplu si sec - la ceilalti au functionat...etc. Ce rost aveau discutiile, ei aveau dreptate, eram vinovatul fara vina.

 

Asadar sunt de parere ca ar fi mai bine sa avem acel balize care sunt ale organizatorilor si care functioneaza mult mai bine decat sculele personale.

 

%%% - cred ca si afisarea tracurilor dupa competitie ar fi interesanta:))). Nu ar mai exista atatea povesti despre cei ce stiu scurtaturile....sau nu ar mai exista concurenti care sa triseze:))).

 

 

Pana una alta...haideti la GTC Trophy sa ne intrecem, o sa fie spectacol si la Open si la Extreme, baietii sunt f aproape in classament si se vor lua serios la tranta.

 

 

H

Today. Tomorrow. Land Rover.
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Filmulete de la verificarea traseelor si road book -urilor la Open si Extrem

 

 

Ocolire drum rupt prin parau - la indrumarea lui Duke:

 

 

 

Urcare Open - mai abrupta decat pare in filmare:

 

 

 

Plimbare prin padure - drumuri de lagatura:

Edited by RazvanGTC

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Dan Cernisov si Traian Maracineanu la verificare Roadbook Extrem

 

[video=youtube;Orc_AbjyR-4]

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Lista participantilor actualizata:

 

Standard

Bogdan Hrisca + Orlando Barboi

Nicu Cojocaru + Razvan Boncu

Sorin Manea + Ioana Manea

Emilian Costas + Mihai Voicila

Horatiu Barleanu + copilot

Nicusor Duica + Nicoleta Duica

Gheorghe Catrina + Mihai Petcu

Dragos Tudorache + Veronica Tancaba

Daniel Chiperi + Liviu Baschir

Ionut Nitulescu + Florian Marius

Mateas Claudiu + Pop Anton Octavian

Dan Barbu + Ovidiu

 

 

Open

Vlad Viorel + George Croitoru

Mihai Turcu + Gelu Suciu

Oleg Negara + Cristian Logofatu

Lucian Neag + Marius Pop

Pavel Alexandru + Vali Radu

Mircea Sandu + Andrei Manolache

Pedro Pinto+ Ovidiu Limoncu

Sorin Schneider + Bogdan Toma

Emil Niculescu+ Victor Tanase

Viorel Ognean + Vali

Pavel Alexandru + Valentin Radu

Silviu Bulugioiu + copilot

Vali Capota + Bojescu Ovidiu

 

 

Extrem

Andy Visoiu + Bogdan Cord

Sorin Parvulescu + Paul Cioban

Marian Andreev + Costin Fantana

Andrei Gafita + Marius Lupu

Andrei Oprea + Vali Babu

Bogdan Oprea + Razvan Lascu

Crinu Andanut + Cornel Zamfirescu

Mihai Pascu + Laurentiu Dobrica

Robert Tutuianu + Dan Coroama

Kalmar Norbert + Eigner Mihaly

 

Rugam pe cei care nu s-au inscris si pe site-ul gtctrophy.ro, sa o faca.

 

Ne usureaza munca celor de la Secretariat si micsoreaza timpul de asteptare in ziua inscrierilor.

Va multumim pentru intelegere.

Edited by GTC Motorsport
Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

ceva poze de la standard? dati si voi perdeaua un pic, sa vedem ce ne asteapta.

multumim

 

Emicos

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

ceva poze de la standard? dati si voi perdeaua un pic, sa vedem ce ne asteapta.

multumim

 

Emicos

 

tot ce am pus eu sunt din trasee de standard.

maine si duminica mai preluam niste cadre

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

@ Watcher,

Nu prea suntem curiosi de nici unul dintre competitorii nostri de la open pe unde se afla pe traseu .... In ritmul in care mergem noi nu-mi permit nici macar sa fac pipi, telefonul fiind pe silent, in husa, in geanta...etc inregistrand track-ul pe motion x.

Pentru spectatorii pasionati si interesati de offroad, organizatorii pot oferi coordonate GPS pentru diferitele puncte de interes.

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

@Razvan,

In urma discutiei noastre si a celor postate pe forum , m-am gandit mai bine si in calitate de copilot si iar aspirant la titlul de campion :))))))) nu sunt de acord sa se monteze baliza pe masina noastra de concurs, Luci fiind de aceeasi parere cu mine.

Am mers foarte bine fara balize tot campionatul si nu vad de ce trebuie sa facem asta acum, in ultima etapa, unde sunt multe de decis.Parerea mea e ca " iti bati cuie in cap" singur.

Razvan, nu o lua personal dar in organizarea etapei nu esti singur si de ce sa se creeze discutii aiurea?

 

Ps Daca se vrea transparenta haideti sa o facem in teren si nu pe monitoare.

Ne vedem cu drag la Monteoru saptamana viitoare :)

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

tot ce am pus eu sunt din trasee de standard.

maine si duminica mai preluam niste cadre

 

Mai putin usile de la portbagaj indoite care sunt dintr-o incercare a lui Piede sa treaca de o bariera pusa :grin:

 

Standardul este totusi standard, in conditii in care nu ploua puternic.

 

Din prognoza meteo, va fi uscat in padure.

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: GTC TROPHY 2014 – ultima runda din Campionatul National de Off-Road 2014 - 02-05 Octombrie 2014, Sarata- Monteoru, Buzau

 

Lista participantilor actualizata:

 

Standard

Bogdan Hrisca + Orlando Barboi

Nicu Cojocaru + Razvan Boncu

Sorin Manea + Ioana Manea

Emilian Costas + Mihai Voicila

Horatiu Barleanu + copilot

Nicusor Duica + Nicoleta Duica

Gheorghe Catrina + Mihai Petcu

Dragos Tudorache + Veronica Tancaba

Daniel Chiperi + Liviu Baschir

Ionut Nitulescu + Florian Marius

Mateas Claudiu + Pop Anton Octavian

 

 

Open

Vlad Viorel + George Croitoru

Mihai Turcu + Gelu Suciu

Oleg Negara + Cristian Logofatu

Lucian Neag + Marius Pop

Pavel Alexandru + Vali Radu

Mircea Sandu + Andrei Manolache

Pedro Pinto+ Ovidiu Limoncu

Sorin Schneider + Bogdan Toma

Emil Niculescu+ Victor Tanase

Viorel Ognean + Vali

Pavel Alexandru + Valentin Radu

Silviu Bulugioiu + copilot

Vali Capota + Bojescu Ovidiu

Badoi Bogdan + Badoi Catalin

Ion Tudor / Gaganu + George Bobu

 

 

Extrem

Andy Visoiu + Bogdan Cord

Sorin Parvulescu + Paul Cioban

Marian Andreev + Costin Fantana

Andrei Gafita + Marius Lupu

Andrei Oprea + Vali Babu

Bogdan Oprea + Razvan Lascu

Crinu Andanut + Cornel Zamfirescu

Mihai Pascu + Laurentiu Dobrica

Robert Tutuianu + Dan Coroama

Kalmar Norbert +copilot

 

Rugam pe cei care nu s-au inscris si pe site-ul gtctrophy.ro, sa o faca.

 

Ne usureaza munca celor de la Secretariat si micsoreaza timpul de asteptare in ziua inscrierilor.

Va multumim pentru intelegere.

Edited by GTC Motorsport
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use