abunea Posted January 5, 2016 Author Share Posted January 5, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Cum am promis revin cu impresiile. On-road: viteza maxima a scazut clar, indicatia vitezometrului e ~15km/h in plus fata de viteza reala :ha:, insa se simte ca are vana in toate treptele. Doar ca idee, viteza de 80km/h e atinsa in tr 5 la 2100rpm. Consumul la un drum Bucuresti-Campina, mers cam 80, dar cu episoade de 100 a fost de 11-12L, ceea ce mi se pare mai mult decat decent, chiar surprinzator. Off-road: alta mancare de peste. Reductia e fantastica, Treapta 1 a devenit aproape inutilizabila pe reductor, urca de rupe in a 2-a si a 3-a. Nu regret investitia facuta nici o clipa. A meritat. E a doua iesire off-road, asa ca am incercat si decuplarea barei stabilizatoare fata. Flexare cat cuprinde insa trebuie neaparat sa prelungesc furtunul de aerisire de la diferential, l-am gasit iesit din grup cand am iesit din teren. In alta ordine de idei, am luat hotararea sa schimb si furtunele de frana, sunt cele originale, asa ca am dat comanda de furtune de inox, cu 4" mai lungi, ca sa acomodam si inaltarea. Cateva poze de la o iesire in zona Holbav, o sa mai pun cateva poze cand ajung acasa. Edited January 5, 2016 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 6, 2016 Author Share Posted January 6, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Aseara am fost la LazarCostin si am schimbat uleiul motor, uleiul din reductor (nu fusese schimbat de cand am luat masina) si uleiurile din grupuri. Uleiul din grupuri a iesit ok, fara pilitura, noile piese nu au jocuri, totul e in regula. Apa, paie si bataie :jp1 - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Cum am promis revin cu impresiile. On-road: viteza maxima a scazut clar, indicatia vitezometrului e ~15km/h in plus fata de viteza reala :ha:, insa se simte ca are vana in toate treptele. Doar ca idee, viteza de 80km/h e atinsa in tr 5 la 2100rpm. Consumul la un drum Bucuresti-Campina, mers cam 80, dar cu episoade de 100 a fost de 11-12L, ceea ce mi se pare mai mult decat decent, chiar surprinzator. Off-road: alta mancare de peste. Reductia e fantastica, Treapta 1 a devenit aproape inutilizabila pe reductor, urca de rupe in a 2-a si a 3-a. Nu regret investitia facuta nici o clipa. A meritat. E a doua iesire off-road, asa ca am incercat si decuplarea barei stabilizatoare fata. Flexare cat cuprinde insa trebuie neaparat sa prelungesc furtunul de aerisire de la diferential, l-am gasit iesit din grup cand am iesit din teren. In alta ordine de idei, am luat hotararea sa schimb si furtunele de frana, sunt cele originale, asa ca am dat comanda de furtune de inox, cu 4" mai lungi, ca sa acomodam si inaltarea. Cateva poze de la o iesire in zona Holbav, o sa mai pun cateva poze cand ajung acasa. Frumoasa aratarea :) sa ai bafta de el Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Multumesc :) - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Excelente vesti bravo! Ma bucur ca esti multumit si multumim de review-uri. Arata minunat masina, la cat mai multe iesiri reusite iti doresc! Ps. Poti oare sa imi dai niste detalii despre aerisirile grupurilor? Ce fel de furtun ai folosit? Ce diametru? Le-ai scos sub capota? Multumesc Edited January 28, 2016 by MihaiK Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Multumesc! Inca nu m-am ocupat de ele. A fost foarte frig si nu mi-a ars de surubarit. Furtunul la mine este fixat pe contra aripa stanga fata si are o supapa alba in capat. Doar pe fata e nevoie de prelungire, pe spate nu am observat probleme. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Ahaa, inteleg ca tu ai din fabrica furtunele/prelungirile aerisirilor diferentialelor? Intreb deoarece la mine nu tin minte sa fi vazut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 29, 2016 Author Share Posted January 29, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Da, ar trebui sa ai si tu. Daca nu le ai e nasol, ca ori e astupata cu un dop, caz in care in conditii de temperatura mare poti sa ai probleme, sau nu ai dop si iti intra toata mizeria acolo. Ar trebui sa ai un furtun care iese din carcasa grupului sau din punte. La puntea fata urca in compartimentul motor. E fixata pe contraaripa stanga (daca imi mai aduc eu bine mainte), iar in capat are o supapa, ca sa nu intre mizerie pe furtun de sus in jos. La puntea spate intra undeva in caroserie, probabil in spatiul dintre contraaripa si aripa, sincer nu m-am uitat unde iese mai exact. Ceva de genul: https://www.google.ro/search?q=tj+wrangler+diff+breather&espv=2&biw=1218&bih=939&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjp-Kas2s7KAhVFthQKHfdRC9wQ_AUIBigB#tbm=isch&q=wrangler+tj+diff+breather&imgdii=dL0qmbPiWuu2LM%3A%3BdL0qmbPiWuu2LM%3A%3BiBmipAbxnP6xsM%3A&imgrc=dL0qmbPiWuu2LM%3A Vazut de sus: https://www.google.ro/search?q=tj+wrangler+diff+breather&espv=2&biw=1218&bih=939&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjp-Kas2s7KAhVFthQKHfdRC9wQ_AUIBigB#tbm=isch&q=wrangler+tj+diff+breather&imgrc=_1rlLL_mALqkKM%3A Edited January 29, 2016 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Multumesc mult de informatii @abunea, voi verifica sa vad daca e cam asa si la mine. Ps. Mai pune poze de la iesiri sa mai vedem si noi cum flexeaza minunea:wink: Numai bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Am promis ca mai pun poze, dar am uitat :) Datorita vremii m-am dat mai mult prin oras, dar probabil weekendul viitor mai vede ceva carari de munte :grin: - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Ai ceva sunete mai mult sau mai putin normale pe sub ea in reductor la demaraj? La mine se aude ceva asa usor ca o mica pocnitura la demaraj sau la bruscari, cred ca e de la un tampon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Cateodata mai pocneste la plecarea de pe loc, insa nu i-am dat de cap de la ce e. Nu face tot timpul, iar de ceva timp nu imi aduc aminte sa mai fi facut. Tampoanele motor le-am verificat si par ok, am verificat si crucile si nu au joc mare, inca nu stiu de la ce e. Si cum sunetul se pare ca a disparut..... pana nu reapare nu am ce sa ii fac. Are un mic zgomot la pornirea motorului, se simte in podea "lovitura", pare a fi ceva care are joc. Posibil sa fie toba, care atinge pe undeva cand vibreaza motorul la pornire. Ce ma scoate din minti e un scartait in interior, vine de undeva din dreapta dar nu i-am dat de cap si apare numai la denivelari mici. Culmea, cand dai de denivelari mari nu il mai face. Suna a plastic pe plastic, am verificat torpedoul, fata de usa, bordul, nu ii dau de capat. Cand a fost foarte frig afara nu mai facea, acum ca s-a incalzit face iar. Edited January 30, 2016 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted February 14, 2016 Author Share Posted February 14, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Inca niste poze si filmulete :ca - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted February 14, 2016 Author Share Posted February 14, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Edited February 14, 2016 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazarcostin Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Frumos. Vitara din 1997 cu motor 2.0 16v 132 cp LR discovery 2 dec 2004 automata Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted April 10, 2016 Author Share Posted April 10, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Am vrut sa schimb furtunele de frana, cu unele mai lungi si inox. De doua ori mi-a facut faza sa se blocheze frana dreapta fata, din cauza furtunelor vechi si roase. Relativ ok pe fata, sunt un pic cam lungi dar le-am aranjat sa nu frece. insa la furtunul de pe spate am dat de o problema, nu se potriveste. Furtunul e de marca ok, scrie pe cutie ca "replaces original part", e pt TJ 97-06, dar pe spate la mine pleaca o teava direct dintr-un paralelipiped. Nu se poate insurba acolo piesa de legatura. Si nici mai departe pe traseu, are la un moment dat un furtun de cauciuc, dar e prins cu coliere. Sunt curios, daca aveti ocazia sa verificati la voi cum e. Intre timp i-am luat si montat si un roof-rack, pentru a putea monta cutia sau un portbagaj, poate si un ledbar. Nu ma omor dupa look, insa asta Smittybilt a fost singurul pe care il puteam procura la un pret decent. Edited April 10, 2016 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioncii Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Foarte frumoasă :ft, modificată cu mult bun gust :al Totuşi am o nedumerire, de ce Tom&Jerry? De la ce? "Am avut ... jante mari , talon mic ...deh eram copil , acum visez jante mici talon foarte mareee si pe PATROL" @timberland0910. - 13th November 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Un furtun prins cu coliere pe traseul de frana ? Adica furtunul leaga tevile de frana ? Sau e doar pe aerisirea puntii ? ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Pune o poza cu furtunul care trebuie montat Edited April 10, 2016 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazarcostin Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Pe punte este montat t-ul cu tevile frana stg dreapta si prin acest t-eu iese si aerisirea din punte. Furtunul de aerisire care duce in sus este prins cu un colier. Racordul flexibileste ambutisat si o teava metalica intra in acest t-eu fara filet sau cupla. Racordul care a venit mai lung are filet in capatul de la punte dar din pacate nu are unde sa fie infiletat. Original cred ca racordul vine cu tot cu acel t-eu in care intra conductele de frana si prin care iese aerisirea punte. Vitara din 1997 cu motor 2.0 16v 132 cp LR discovery 2 dec 2004 automata Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Foarte frumoasă :ft, modificată cu mult bun gust :al Totuşi am o nedumerire, de ce Tom&Jerry? De la ce? Multumesc! Nu am facut-o cu designul in cap, sa fie functionala in primul rand, dar imi place ce a iesit. De unde Tom&Jerry? Pai mi-au placut desenele astea in copilarie, iar modelul de Wrangler e TJ, asa ca pentru botez a fost ok :wink: @Cos - Am fost si eu surprins, nu imi mai aduc clar aminte ce e dedesubt, dar cert e ca sunt doua bucati de teava metalica cu un furtun de cauciuc intre ele. Si nu are filet, nu are nimic. Nu bag mana in foc ca erau coliere. O sa ma bag sub ea cand nu ploua si fac niste poze. @Alin - atasata :grin: - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Simplu .Furtunul nou se infileteaza in T-eul din punga iar furtunul de aerisire ramane la locul lui pe holenderul in care este prins si T-eul . Costine -tu spui ca nu este filet pe T-eu ? Edited April 11, 2016 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Simplu .Furtunul nou se infileteaza in T-eul din punga iar furtunul de aerisire ramane la locul lui pe holenderul in care este prins si T-eul . Costine -tu spui ca nu este filet pe T-eu ? Da, nu e filet acolo. Se vede si din poza de ieri, din T-ul ala iese o teava fixa. De fapt pe punte nici nu e un T-eu propriu zis, e o bucata de fier paralelipipedica, din care ies toate (frana stg, frana dr, aeriserea puntii si intra teava asta de frana). Edited April 11, 2016 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Scoate chestia aia din punga si fa-i o poza si daca nu are filet da-i-o in cap celui care ti-a vandut-o da' pune-o intr-o punga mai mare +inca ceva rulmenti in ea :ha::ha::ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Adaptorul ala paralelipipedic e si teu pentru stg/dr ( n-are filet ? ... ar trebui sa aiba sub capacelul de plastic ) , partea mai putin buna e ca tine furtunul permanent curbat . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts