alin-jeep Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Update: troncanitul era de la sistemul de evacuare, e mancat de rugina si nu mai sta la locul lui + slabit suruburi tendoane. Intre timp am mai montat ledbarul care statea de cateva luni prin casa :grin:, chinezarie de 23 inch, 5d si 336w. Multumit de cum bate, desi fiind montat pe bullbar e cam in fata, asa ca ma gandesc sa mai montez 2 proiectoare flood pe montantii parbrizului, orientate un pic in lateral. Am reusit si performanta de a scoate fum din bord, de la o prostie :cn Am vrut sa schimb becul de la butonul de dezaburire, l-am demontat si nu am realizat ca becul vine cu tot cu soclu. Am pus soclul la loc, cu gandul sa nu il ratacesc si a rezultat un scurt de toata frumusetea. Asa ca aviz amatorilor. A fost cel mai scump bec de bord schimbat pana acum :ha: Ma bate gandul sa comit si un soundbar (ori cumparat ori facut din lemn) pentru ca la peste 40km/h difuzoarele din bord nu fac fata. Si am inceput sa studiez ce pot face pentru a intari puntile. Ma gandesc destul de serios la niste elockers, fata si spate. Cel mai bun lucru in privinta puntilor este sa le lasi asa -oricati bani ai baga tot slabe o sa fie Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted March 24, 2017 Author Share Posted March 24, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Din pacate cam asa e.... Pe de alta parte un locker ar prinde bine, de multe ori si nu cred ca puntile actuale duc. La concursuri sigur nu ma bag. Deocamdata inca sunt in dubiu, ca investitia e mare. Intre timp iar a inceput sa fac urat cu frana dreapta fata care ramane blocata. Pana acum am schimbat furtunele si conductele de frana, am revizionat (kit inclusiv pistonase) franele fata/spate. Acum am cumparat si valva repartitoare, altceva nu stiu ce ar putea sa mai fie. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Exact problema asta o am si eu, doar ca la mine a ramas frana la fata stanga. Am lasat-o la service (ca sa nu ma bag eu la frane) si au zis ca e furtunul flexibil de vina. Nu prea vad cum. Tine-ne la curent te rog cu rezolvarea franei. Ai Dana 35 pe spate? Nu ar fi o solutie sa cauti un Dana 44 si sa o schimbi? Edited March 24, 2017 by MihaiK Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted March 27, 2017 Author Share Posted March 27, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Acelasi diagnostic l-am primit si eu prima data si asta am schimbat in primul rand, furtunele flexibile. Ideea e ca alea vechi mai pot avea mizerie, se cojesc, etc. Poate fi de la etrieri/tamburi. Pistonasele, modul cum culiseaza placutele pe etrier (in timp sapa in etrier si nu mai culiseaza cum trebuie). Eu le-am luat prin eliminare, am schimbat furtunele, am revizionat tot (inclusiv umplut cu sudura unde sapase in etrier). Problema e ca e f greu de diagnosticat, pentru ca nu se intampla constant. E o problema intermitenta. Acum am ajuns la asta. Maine cred ca o bag la schimbat. Postez ce am rezolvat, dar e posibil ca la tine sa nu fie aceeasi chestie. Simptomul ala poate fi de la oricare mai sus (un pistonas care nu mai e in mintile lui, un etrier care nu culiseaza, etc). Asa ar fi, numai ca nu prea se gasesc :grin: - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Da am tot citit si pe la americani si ei zic ca tot asa se manifesta, aleator. Am revizuit si eu pistonasele si culisantele dar mergeau foarte usor si uniform. Pai asa cred ca mai poate fi de la repartitor sau pompa de frana. Altceva nu cred ca are ce. Apropo, ce faci in teren/in tura cand se itampla sa se blocheze un etrier/tambur?:ang2::pr1 Cat despre dana 44. Stiu ca se gasesc greu dar daca esti dispus sa cumperi una fii cu ochii in patru pe siteuri de dezmembrari ca se mai gasesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted March 28, 2017 Author Share Posted March 28, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Nu mi-a facut figura decat in conditii de mers in oras. O lasi 30min si descarca, mergi din nou cu ea fara probleme. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted March 30, 2017 Author Share Posted March 30, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Am schimbat valva, vedem daca mai face. O sa updatez cand mai am vesti. Am mai schimbat si sondele lambda, pentru ca atunci cand era motorul rece avea niste variatii si mergea in suturi, daca nu o turai. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry La cardane ai facut ceva intretinere? Ai uns si daca da cu ce culisantele? Cruci la planetare ai schimbat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted April 6, 2017 Author Share Posted April 6, 2017 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Au fost gresate cand am demontat-o, dar nu mai tin minte ce si cum exact. Legat de cruci, nu am schimbat nimic pana acum, in afara de burduful de la cardanul spate. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted February 4, 2018 Author Share Posted February 4, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Long time no updates. Intre timp i-am reparat si incalzitorul suplimentar cu care a venit masina. Super util cand ninge, te urci in masina calda si deszapezita. Plus ca se simte ca motorul porneste mult mai frumos la cald. Am curatat si scurgerea de la baza parbrizului, pentru ca la ploaie/ninsoare gaseam balta pe podea dreapta fata. Am scos o galeata de noroi din scurgerea aia, nu credeam ca intra atata noroi acolo, o sa vad daca ii pot pune o plasa metalica ceva ca sa nu mai intre atata jeg, frunze, etc. Am mai schimbat fise+bujii, IAC-ul plus ambreiaj + diverse furtune coapte. Acum pe lista de schimbat a intrat radiatorul (supureaza pe la imbinarea de sus intre plastic si metal) si cred ca o sa schimb si pompa de apa, habar nu am cand a fost schimbata ultima data sau daca a fost schimbata pana acum. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Nu stiu daca tu ai dar multe TJ-uri au sub grila de langa parbriz (priza de aer a aerotermei) o plasa de sarma care impiedica intrarea frunzelor si a altor magarii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted February 7, 2018 Author Share Posted February 7, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Al meu nu are. Modelul din 97 are grila aia mai lunga si are un gratar dar nu foarte fin. Asa ca intra o gramada de mizerie. De la 98 incolo au modificat. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 7, 2018 Share Posted February 7, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Se gaseste plasa de sarma cu diferite dimensiuni ale ochiului, asta daca te gandesti sa iti faci. Gasesti pe la magazinele astea de constructii si bricolaj. Ia din aluminiu daca ai posibilitatea pt ca nu se va coroda si se lucreaza mai usor fiind moale. Daca totusi nu gasesti da-mi un mesaj si iti trimit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted February 10, 2018 Author Share Posted February 10, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Nu am gasit plasa din asta, asta am cautat initial. Pana la urma am gasit la Hornbach niste tabla de aluminiu perforata. Cand se mai incalzeste un pic afara o sa vad cum o montez. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 11, 2018 Share Posted February 11, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Buna solutia. Posteaza niste poze dupa ce faci lucrarea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted April 9, 2018 Author Share Posted April 9, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Gata si radiatorul, schimbat cu unul Mishimoto. Are garantie pe viata, acopera inclusiv accidentele. Mai vorbisem la Brasov, cu o firma romaneasca care face radiatoare, dar iesea mai scump plus bataia de cap cu drumul. https://drive.google.com/open?id=1UgY1PEkliggNdaQ7VutR-nuTNPJFZWa9 https://drive.google.com/open?id=10UAfIoDle3FCfNNPkPw9gfFfRIL4Kz16 https://drive.google.com/open?id=1Fb6yqOa-SMUlirFX7BR2NEzCXWGQ9w3T Am facut si grila aia pentru aerisirea de la baza parbrizului, deocamdata e lipita provizoriu acolo. Ma gandesc si la o varianta in care sa pun un filtru ca sa mai opreasca din praf. Wranglerul oricum nu e etans, dar vara daca mergi in spatele cuiva offroad baga tot praful inauntru. https://drive.google.com/open?id=1T8ILfeQSjuy407XjbVJeW5an1xKsMZjY https://drive.google.com/open?id=1jpLwq_V90M6EuIPvuHwwKav2JjBm5x1n https://drive.google.com/open?id=1XP0uSolGN6VExGRSUCbw0yCXoTQIUJN5 - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted December 9, 2018 Author Share Posted December 9, 2018 (edited) Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Si radiatorul cu garantie pe viata curge, pe la imbinarea intre fagure si capacul te sus :grin: acum sa vedem ce zic astia la garantia pe viata. Schimbat intre timp bujii, fise, delcou, etrieri + discuri + placute, refacut tamburi spate. Cred ca am descoperit si sursa variatiei de turatie. Am dat de un mecanic mai dezghetat care a acoperit priza de aer si surpriza, motorul mergea in continuare. Deci trage aer fals pe undeva. Cel mai probabil, din ce am citit, galeria de evacuare fie crapata, fie cu o garnitura dusa. Asta ar explica si lipsa de putere. Edited December 9, 2018 by abunea - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry Galeria de evacuare sau de admisie? Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts