Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

1997 Wrangler Tom&Jerry


abunea
 Share

Recommended Posts

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Am vrut sa schimb furtunele de frana, cu unele mai lungi si inox. De doua ori mi-a facut faza.....

 

Io la pozele astea ma refeream :ha: asta din poza e paralelipipedul, batu-l-ar sa-l bata:ha: Nu ma lasa sa postez poza de pe mobil, dar daca dati la post vedeti si poza :ha:

 

Ala din cutie, livrat odata cu furtunul are filet. Da teava de iese din piesa montata pe masina nu are filet. De aici si dilema.

Edited by abunea

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Io la pozele astea ma refeream :ha: asta din poza e paralelipipedul, batu-l-ar sa-l bata:ha: Nu ma lasa sa postez poza de pe mobil, dar daca dati la post vedeti si poza :ha:

 

Ala din cutie, livrat odata cu furtunul are filet. Da teava de iese din piesa montata pe masina nu are filet. De aici si dilema.

 

 

 

M-AI SPART :ha::ha::ha::ha::ha::ha::ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Las-o naibii de comparatie ,insurubeaza furtunul in patratica si pune-l pe masina , nu sunt asemenea dar fac acelasi lucru ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Las-o naibii de comparatie ,insurubeaza furtunul in patratica si pune-l pe masina , nu sunt asemenea dar fac acelasi lucru ...

 

Confirm, nu aratau la fel piesele, dar am inlocuit patratica de pe masina cu aia din cutie, all ok.

 

Intre timp am identificat si cauza reala a blocarii rotii dreapta fata. Postez aici ca poate se mai loveste si altcineva de asta. Simplist, placuta de frana are niste "gheare" care culiseaza pe partea superioara si inferioara a etrierului. La ambele roti pe fata, placuta din interior a sapat in etrier si ca atare nu mai culiseaza liber. Pe dreapta, la sfatul lui Alin, s-a polizat, umplut cu sudura si repolizat, problema a disparut.

 

In seara asta ma duc la Costin si o facem si la stanga. Cred ca tot din cauza asta imi tot ramane becul de frana aprins in bord, stiu ca el semnaleaza o diferenta de presiune si nu nivelul lichidului din vas, care oricum e ok.

 

Multumesc pentru sfaturi, v-am balamucit de tot cu paralelipipedul vietii :ha1

Edited by abunea

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Am rezolvat si la roata stanga fata, becul ramane aprins. In plus in mers tot se aude sunetul intermitent de placute frecate. Nu am identificat pierderi pe nicaieri, deci cred ca o sa trebuiasca sa luam la verificat si tamburii spate. Ceva nu decupleaza cum trebuie si cred ca de acolo sunetul si becul. Daca nici de la tamburi nu e..... Daca mai aveti idei sunt binevenite.

 

In alta ordine de idei, am verificat softopul, din ce am gasit cred ca ar avea toate piesele componente. Am geamurile laterale, geamul din spate cu tot cu bara si piesele din poza. Mai am nevoie de ceva hardware? Cum imi dau seama daca are "windshield channel" ala sau nu? Din ce am vazut, are o garnitura deasupra parbrizului, dar nu sunt sigur ca aia e tot ce mai trebuie. Atasez si o poza cu softopul si piesele metalice.

IMAG0653.thumb.jpg.058b0f61af05a0b72c3101cfc04018ec.jpg

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

M-am lamurit cu soft-top-ul, am tot ce imi trebuie.

 

Am comandat kitul de revizie pentru tamburii spate, sper ca odata cu revizia completa sa scap si de becul ala aprins.

 

Daca tot a venit iepurasul, a venit si cu un troliu Superwinch SR9500, achizionat si montat la GTC Auto. Mi-a placut cum au lucrat, mai ales ca am avut niste idei mai speciale (cutia cu relee montata sub capota, iar priza pt telecomanda sub bord, pentru comoditate). Acum asteapta proba in teren :grin:

IMAG0662.thumb.jpg.6243c400eba98e352a35b31cd0d096c3.jpg

IMAG0672.thumb.jpg.85f3b4fb71a3b6201597c56d1595388e.jpg

IMAG0673.thumb.jpg.f12d04caf3dc62e9a3c490cdaa0f9033.jpg

IMAG0674.thumb.jpg.6bd57b733504f84abad5f55ff3e9a392.jpg

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Ai o maşină de invidiat. Să îţi aducă numai bucurii :dr1

"Am avut ... jante mari , talon mic ...deh eram copil , acum visez jante mici talon foarte mareee si pe PATROL" @timberland0910. - 13th November 2015
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Fiind jurnal hai sa mai documentam.

 

Pana la urma am scapat si de becul aprins, s-a rezolvat simplu, am scos mufa de la valva de control :ha: Bineinteles ca am pus-o la loc, dar se pare ca resetarea i-a fost de folos.

 

Tot nu am scapat de sunetul ala de placute, ba chiar mi-a facut faza de cateva ori sa se infraneze roata dreapta fata. Se intampla doar la mers in oras, cand e mai cald afara si tot o freci de la un semafor la altul. O lasi jumatate de ora sa se raceasca si merge ca lumea.

 

Am luat si montat kitul de service pt tamburii spate, acum astept sa vina si kitul de reparatie pentru etrierii fata si sper sa scap si de problema asta.

 

Intre timp a cedat si cilindrul de la pompa de ambreiaj, noroc ca deja aveam tot ansamblul pompa/cilindru asa ca urmeaza schimbat cu totul.

 

Per total sunt super incantat de masinuta, e o placere sa o conduc, dar e o gaura neagra de bani :ha: orice proiect de genul asta e, dar sincer Vitara era mult mai fiabila :banana Si cu toate astea nu regret nici o clipa ca am luat-o :ha: definitia nebuniei probabil :ha:

 

Niste poze de la o iesire de plimbare recenta

lac1.jpg.817349719136203255537bd41af2acad.jpg

lac2.jpg.58975a4c4ce0c0e6a60116b08802bac2.jpg

lac3.jpg.f670c9fb6aaf6579e098ca6dd0ee431e.jpg

lac5.jpg.914d851f0926c89eeb49d1e476e4b1e4.jpg

lac6.jpg.2f265b083adddbb32c62d1172c698d00.jpg

lac8.jpg.e2058756506d09546bab60f93cf8830e.jpg

lac9.thumb.jpg.528d9f9091fe244478e711dc8ad7a8f5.jpg

lacul6.jpg.1ae39bbea54ddd43ba0462172e50b7d0.jpg

lacul8.thumb.jpg.2b13a9452e6d005a1624adacb2dfcec6.jpg

lacul12.jpg.93d8c8e94340309e54a89f2c5e797090.jpg

lacul13.jpg.023a00fa7e4474784a32a3fb4bcb0a39.jpg

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

vad ca ai démontât steagul de pe antena :)

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Da, ala a zburat si nu l-am mai gasit. Oricum nu era cea mai fericita adaptare. Am adaptat in spate, pe suportul rotii de rezerva, dar nu e ok pentru ca nu mai vad chiar nimic prin geamul din spate, cand flutura. Ma gandesc cum sa fac unul mai mic si sa il montez undeva mai sus, ori in fata ori in spate. Cam cum au americanii steguletele alea cand se dau prin desert.

 

Mor ca nu se mai schimba vremea asta o data, sa ii pun softopul.

 

Intrebare pentru cei care au testat deja, are vreun efect windstopperul ala din material gen steag, care se monteaza in spatele scaunelor fata?

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Felicitari! Ai o masina excelenta! Arata (si cred ca si merge) intr-un mare fel. Sa iti aduca numai bucurii!

Cilindrul de ambreiaj s-a dus dintr-o data?

Daca am inteles bine la ce te referi si adica "paravantul" din spatele scaunelor din fata, acesta are efect cand esti decapotat si elimina turbulentele dinamice, pe scurt nu te bate vantul la viteza.

Nu am testat nici o data pe Wrangler dar pot sa iti confirm ca la masini decapotabile sport/de strada are efect.

Ps. Lamureste-ma te rog si pe mine exista softtop-uri cu door surrounds si fara door surrounds?

Al meu pare a fi fara.

 

Multumesc

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Dupa o comparatie pe 2 MX5-uri, paravantul functioneaza excelent. Una fara paravant, una cu, am inghetat in masina fara paravant din cauza turbulentelor.

Evident nu e aceeasi masina, dar paravanturile decente ar trebui sa isi faca treaba.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Am bagat la cap, mersi.

 

@Kedu - Multumesc! :dr1 Din cate stiu eu, ai nevoie de door surrounds pentru orice fel de soft-top. Asta pentru ca usile in partea de sus nu au pe ce sa se opreasca. Eu am mers cu a mea cu hardtopul dat jos, in timpul probelor, si zdranganeau usile non stop. Rolul door surround-urilor cred ca este sa ofere suport pt partea de sus a usilor, sa nu se balangane si sa ofere un loc in care sa prinzi soft-topul, ca sa nu intre vantul/ploaia.

 

Ai nevoie si de acel windshield channel, care difera in functie de tipul de softop. Eu il am pe ala de fabrica, windshield channel o bucata de tabla, care intra in softop si care contine si clemele cu care se fixeaza tot sistemul de parbriz. Clemele sunt identice cu cele de la hardtop.

 

Alte tipuri de soft-top, au alte tipuri de windshield channel. Fara ala nu vei putea fixa soft-topul de parbriz. Daca identifici ce model de soft-top ai, sau vrei sa il cumperi acum, vezi sa iei si windshield channel-ul corespunzator.

 

Daca am spus prostii, sper sa ma corecteze cei care stiu mai bine. Eu nu am apucat inca sa ii montez soft-top-ul, abia astept sa fac o plimbare cu ea decapotata.

 

Cilindru de ambreiaj a avut o poveste lunga. Eu am demontat masina complet, iar la reasamblare am constatat o scurgere a lichidului de ambreiaj, pe la pompa, pe sus. Fiind sertizate nu am avut ce sa fac, decat sa cumpar alt kit complet (pompa, cllindru, furtune). L-am montat pe ala nou si curgea pe la pedalier, de data asta, imi baltea lichidul pe podea la sofer. Le-am trimis poze si mi-au trimis alt set. Intre timp am luat cilindrul vechi si pompa veche si am montat furtunele de pe aia noua de curgea. A venit si setul nou pana la urma si l-am pus la pastrare. Acum a cedat cilindrul vechi si cum am setul nou o sa il inlocuiesc cu totul.

 

Ca si recomandare, mie mi-a zis Alin ca piesele de la Crown sunt slabe, dar deja apucasem sa comand. Si are 100% dreptate. Unele au fost ok, altele (cum a fost cazul asta) au fost proaste. Asa ca ai grija ce si cum comanzi de la ei, desi au preturi bune.

Edited by abunea

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Mltumesc de info @abunea. Ma uit sa vad exact ce elemente am de la soft top. Door surrounds sigur nu am. Nu sunt chiar ieftine nici pe ebay, tinand cont ca sunt niste plastice.

Soft top-ul meu are oricum doua gauri, cred ca a fost ros de soareci si trebuie sa il peticesc cumva.

Am mai brocolat eu si la softtop-ul de la Samurai asa ca nu sunt strain de peticit prelate de genul asta.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Pana la urma am rezolvat si cu franele, am pus pe stg spate sabotii vechi (in stare f buna inca) si nu mai incinge. Deci problema era cumva cauzata de sabotii noi, de la Omix-Ada. La cat am stat pe bara cu ea, sunt fericit ca merge acum ca lumea.

 

Am si dat jos hardtopul, alta viata. Un vis implinit :grin:

topless.jpg.1489a8881e8f64eec3b29f8dae42f2db.jpg

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Dupa multe bibileli pe la sistemul de franare, si dupa schimbul de saboti tot mai facea urat din cand in cand, am ajuns si la pompa de frana. Am patit-o sa se duca pedala la fund, asa ca am schimbat si pompa de frana. Au disparut sunetele de frecare, pedala e ok, franeaza bine. Deci sper ca s-a rezolvat, in sfarsit, cu sistemul de franare.

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Azi a murit pompa de ambreiaj. Piesa schimbata a doua oara, pentru ca prima trimisa curgea. Mi-au trimis-o pe asta la schimb, dupa nici 3 luni a decedat si asta.

 

M-a avertizat Alin despre calitatea pieselor Crown, dar deja apucasem sa comand. Eu unul nu mai iau nimic de la ei.

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Intre timp am schimbat si toate conductele de frana. Nu stiu cum am reusit performanta asta, dar am stricat conexiunea dintre conducta care merge la puntea spate si furtunul de frana. Furtunul era deja schimbat, de inox, mai lung, deci nu cred ca problema era lungimea furtunului. La ultima iesire am mers mult prin padure si cred ca un ciot ceva a intrat pe acolo si a fortat ceva. Ca rezultat supura destul de rau. Nu am gasit numai conducta aia, asa ca le-am schimbat pe toate.

 

Am observat ca atunci cand masina urca o panta foarte abrupta, la turatie peste 3000rpm, indiferent daca am 4x4 cuplat sau nu, reducator off sau on, apare o bataie destul de puternica in podea. M-am gandit prima data la o cruce slaba sau ceva, dar nu par sa aiba joc foarte mare.

 

A mai patit cineva treaba asta?

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Tampoane cutie,reductor ai verificat ?

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

 

Update: troncanitul era de la sistemul de evacuare, e mancat de rugina si nu mai sta la locul lui + slabit suruburi tendoane.

 

Intre timp am mai montat ledbarul care statea de cateva luni prin casa :grin:, chinezarie de 23 inch, 5d si 336w. Multumit de cum bate, desi fiind montat pe bullbar e cam in fata, asa ca ma gandesc sa mai montez 2 proiectoare flood pe montantii parbrizului, orientate un pic in lateral.

 

Am reusit si performanta de a scoate fum din bord, de la o prostie :cn Am vrut sa schimb becul de la butonul de dezaburire, l-am demontat si nu am realizat ca becul vine cu tot cu soclu. Am pus soclul la loc, cu gandul sa nu il ratacesc si a rezultat un scurt de toata frumusetea. Asa ca aviz amatorilor. A fost cel mai scump bec de bord schimbat pana acum :ha:

 

Ma bate gandul sa comit si un soundbar (ori cumparat ori facut din lemn) pentru ca la peste 40km/h difuzoarele din bord nu fac fata. Si am inceput sa studiez ce pot face pentru a intari puntile. Ma gandesc destul de serios la niste elockers, fata si spate.

IMAG1047.thumb.jpg.83d367039edf4895017211ad3242e25d.jpg

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use