Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero 2.8 proaspat posesor


shopy
 Share

Recommended Posts

Dupa 8-9 ani de Jeep, mi-am zis ca e timpul de o schimbare. Drept urmare, masina de aici a ajuns la mine:

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?89526-Pajero-LWB-2-8TD-TAXA-ACHITATA

Ce m-a facut sa decid in favoarea acesteia desi nu are blocant pe spate a fost faptul ca taxa lu' peste prajit era achitata. Am adus masina pe roti din Targu-Mures, nu fara emotii, deoarece frana nu prea tine (cel putin la prima pedala) iar in viteza intai nu prea intra din prima, trebuie bagat intai intr-a doua apoi imediat a'ntaia si-o ia. Putin important mi-am zis, pentru ca vreau s-o cresc mare. Dar mai intai sa trec actele pe numele meu, zic. Azi am trecut de R.A.R. si-am zis s-o trec si la financiar pe rol ca sa strang toate actele necesare la Politie. Asa am aflat ca mai e nevoie de-o hartie de la ANAF, precum ca taxa verde a fost platita si nerecuperata, chiar daca detin in original chitanta doveditoare :bleah

Drept urmare un nou termen de 15 zile dupa care inapoi la ANAF sa-mi dea hartia ca a fost sau nu recuperata taxa... Pfff... In timpul asta puteam termina actele si incepe cu reparatiile... Va tin la curent!

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Ca aproape fost posesor de Pajero, nu as da banii aia pe unu. Eu zic ca nu merita ca masina in sine. NU comentez cum arata asta din poze, se vede ca e brici, dar la banii aia luai un Land Cruiser sau Un patrol decent

Sezi bland, ca-s din Maramu' !
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Ca aproape fost posesor de Pajero, nu as da banii aia pe unu. Eu zic ca nu merita ca masina in sine. NU comentez cum arata asta din poze, se vede ca e brici, dar la banii aia luai un Land Cruiser sau Un patrol decent

 

Am niste indoieli, am dat 4000 pe fier, si desi am multe de facut la ea (nu e deloc brici ca in poze) daca se dovedeste ca intr-adevar taxa n-a fost recuperata, cred ca nu am de ce sa-mi para rau. Nu vad ce LC sau Patrocle bun si cu taxa platita as fi luat. Parerea mea.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Ca aproape fost posesor de Pajero, nu as da banii aia pe unu. Eu zic ca nu merita ca masina in sine. NU comentez cum arata asta din poze, se vede ca e brici, dar la banii aia luai un Land Cruiser sau Un patrol decent

 

Dupa parerea ta cam ce anume nu merita "ca masina in sine" ? Cu ce este mai presus un LC su Patrol fata de Mitsubishi ? Intrebarile mele nu sunt tendentioase sau ironice, ci pur si simplu chiar vreau sa vad ce are in plus un LC sau patrol fata de Mitsu. Ce poate sa faca mai mult un LC sau un patrol si nu poate face un Mitsu. Sunt tare curios !

Mitsubishi n-ar putea fi o masina "decenta" ?

Scuze de off topic.

Edited by Catalin40A
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Poluam topic-ul omului. In primu rand sasiul. Poate am avut eu ghinion, dar sigur au mai avut si altii probleme. Dupa aia puntea fata cu gramada de bucsaraie si brate, vezi ce punte are un patrol sau un LC j70. La motor nu am ce comenta, mie mi-a rezistat eroic in multe situatii. l-am fiert, l-am chinuit fara sa-i dau ce-i trebuie si inca rezista, asa cum mai poate. Dotari are full pt anu nasterii. L-am pus la vanzare, dar nu vreau sa pacalesc penimeni, l-am scos ulterior. La o inspectie amanuntita, au iesit la iveala sasiul putred, rupt, si altele care ma costa aprox 2000 e sa-l aduc la adevar. Daca vreau sa-i mai pun o suspenie, roti, jante, un troliu, o bara, si inca cateva mici imbunatatiri pt off road, ma sare usor de inca 2000. Nu merita investitia. sa nu uit de impozit...Nu sunt as, am notiuni generale despre masini, dar citesc forum-ul asta de cativa ani si am ajuns la concluzia ca vreau Lc sau patrol. Dau cazanu meu la pret aproape de dezmebrari pus diferenta pe un LC j90 scurt, autoutilitara. O fi buna si aia, sau nu nu stiu. Cel putin asa era planul. Sa vedem... Asa ca eu ii doresc bafta noului proprietar, sa se bucure de el si sa-l duca cat de sus si cat de departe.

Edit": ar putea fi o masina decenta, dar trebuie bagati bani si nu merita investitia, daca ne uitam la pretul de vanzare ulterioara.

Edited by catasebi
Sezi bland, ca-s din Maramu' !
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

4M40 are ECU, daca e pus ca la benzinar, il gasesti la picioarele pasagerului in caroserie. Dai mocheta la o parte si il gasesti.

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Are Ecu si eu sigur are mufa de tester pe ea..parerea mea!

Pentru colegul dezamagit de bratele fata Mitsubishi, vei face cea mai mare gresala luand 90-ul, iar despre sasiul de Patrol poate nu ai citit destule!

Pana la roti de 33" Pajero este cea mai buna varianta! incercatile pe toate ca doar asa e cel mai fain

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

4M40 are ECU, daca e pus ca la benzinar, il gasesti la picioarele pasagerului in caroserie. Dai mocheta la o parte si il gasesti.

 

Ok... multam de info, nu vreau sa umblu la el, doar sa stiu ce hram poarta... Desi m-as fi bucurat sa nu aibe!

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Astazi, dupa lupte seculare ce au durat vreo' luna jumate, am reusit sa termin cu actele. Intre timp am facut o revizie electromotorului (schimbat carbuni, rulment) si alternatorului care nu incarca suficient, drept pentru care trei martori luminosi stateau aprinsi in bord. Electricianul a spus ca diodele si releul erau pentru modelul de 2,5 ca atare a comandat si schimbat cu unele pentru 2,8 iar acum incarca 14,2V si martorii buclucasi s-au stins! :banana Cu ocazia asta s-au inlocuit si cele doua curele de la alternator. Urmeaza schimbat uleiuri, filtre, senzori, kit ambreiaj, pompa apa, frane, revizie AC, incaltari (probabil voi pune STT-urile de pe Jeep, ca n-au nici 3-400 km). Ce ma intriga acum e acul de nivel combustibil care nu mai coboara cand opresc motorul, e normal? Asa tre' sa stea si n-am observat pana acuma?

1566912182_indicatorcombustibilblocat.thumb.jpg.fdbc940e848a236acc2cf3b00a67d962.jpg

1742318099_carbuninoistarter.thumb.jpg.94b4a6b0e657062d3089e4ccd79afc04.jpg

186221536_martoriaprinsi-cauza-punteneadecvata.thumb.jpg.e285ac762edc3248fc96bf0c9974635a.jpg

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Ce ma intriga acum e acul de nivel combustibil care nu mai coboara cand opresc motorul, e normal? Asa tre' sa stea si n-am observat pana acuma?

 

Asa este si la mine si la altii. Va indica tot timpul nivelul combustibilului.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Asa este si la mine si la altii. Va indica tot timpul nivelul combustibilului.

Mersi, m-am linistit! :h5

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Se pare ca am un spiridus electric: azi dimineata am pornit Mitsu, dar martorii din foto nu s-au mai stins decat dupa pornire, desi am asteptat destul inainte sa-i dau cheie! Pornirea e usoara indiferent de temperatura... Ce sa fie, ce sa fie.... ?

268342539_martorichitrosi.thumb.JPG.c3ed416691023e01ced4b83f0940b69a.JPG

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Pai care e treaba cu uleiul? L-ai schimbat? Cu ce? Cat ai pus? Iar cel portocaliu din stanga din randul de sus cred ca este indicatorul nivelului lichidului de spalat din vasul aferent spalatorului de faruri (sub capota in partea stanga). Asta daca ai spalator de faruri.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Uleiul e la nivel, lichid in recipientul pentru faruri e de asemenea. Nu de aici vine buba. Practic ieri ca si inainte, cand puneam contactul, se stingeau pe rand martorii, dar azi, nu s-au mai stins ca si pana acuma, decat dupa pornire.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Nu vad ce treaba ar avea fde exemplu becul de "baterie" cu nivelul lichidului de racire, zic. Mai degraba toate patru au o sursa comuna, cum ar fi un releu tembel, etc.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

nu s-ar balbai motorul in cazul asta? merge normal, rotund...

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

nu s-ar balbai motorul in cazul asta? merge normal, rotund...

 

pai poate este defect doar senzorul, sau doar instalatia electrica! la mine stiu ca daca-i scot mufa de la senzorul de sub filtru se aprinde ceva in bord

 

dar masina ta cred ca are si blocant spate. din ce observ in poze!

Edited by Tavi D.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Nu are blocant spate. Are in schimb destule comutatoare care (inca) nu stiu ce fac.

Referitor la cei 4 martori care nu se mai sting inainte de pornire, am crezut/sperat sa fie din pricina bateriei prea uzate, dar azi am pus un alt acumulator nou-nout, deep cycle, incarcat full, si e la fel, adica tot nu se sting martorii decat dupa pornire. Ufff....

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Se lucreaza de zor, s-au schimbat bucsi, pivoti, rulmenti si alte bomboane, balamalele usii spate ca una era rupta, pompa de apa, filtre aer, ulei si habitaclu, ulei motor, radiator nou (la sfatul mecanicului care a incercat sa-l spele la interior si a inceput sa iasa o substanta groasa, vascoasa), s-a inceput revizia franelor, ocazie in care a iesit la iveala motivul pentru care nu tinea frana: discurile muci, ruginite, conductele frana spate corodate, repartitor frana spate blocat... S-au cumparat/montat toate discurile noi, conducte noi cupru, placute noi, revizuit etrierii, am comandat repartitor nou, se va inlocui si lichidul de frana la final. Urmeaza zilele astea curatat EGR (acum e blocat cu o tabla), curatat intercoolerul, admisia si altele. Dupa care o asteapta kit nou de ambreiaj HD de la Extreme Outback (mersi Razvan) si revizia pompei de injectie si a injectoarelor. Sunt departe de a vedea luminita de la capatul tunelului deocamdata. :old

IMG-20160322-WA0004.thumb.jpg.e18dd28387844fbf59894482e3dbfac8.jpg

IMG-20160324-WA0004.thumb.jpg.e0a9f49688961c23711db5763941d24b.jpg

P1130480.thumb.jpg.8e3cd02691cf407e12f5fbfda983eac6.jpg

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use