shopy Posted October 20, 2018 Author Share Posted October 20, 2018 Re: Pajero 2.8 proaspat posesor Inainte am avut Jeep Grand de 2.5... motorul blamat de multi dar care mie mi-a mers 'brici'... Ca la orice alta masina: ai grija de ea, te duce si te-aduce. Daca esti zgarcit imediat iti raspunde la fel... :ha: Si sincer sa fiu n-am gandit-o mult, m-am aruncat fara sa stiu cum se va termina, ba in unele cazuri chiar orbeste (am cumparat mrl-urile desi modelul meu de masina n-a avut din fabrica, sperand ca va functiona, am cumparat jante cu et -25 desi nu stiam daca vor atinge pe undeva, etc). Banuiesc ca am avut si o doza de bulan, din moment ce s-au potrivit toate! E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopy Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 Salutare lume! Update februarie 2019: Am inlocuit kit distributie pe original, ca sa stiu o treaba (nu zornaia si nu erau deloc probleme) am inlocuit iarasi pompa de apa daca tot s-a desfacut in fata, am mai inlocuit curelele de la alternator, uleiul, filtru ulei, levierul casetei de directie (pus original), semicaseta directie (tot originala). Sper ca n-am uitat nimic! :grin: E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopy Posted June 14, 2019 Author Share Posted June 14, 2019 Intre timp am inlocuit pe rand, 3 etrieri, urmeaza al patrulea. Am patit sa-mi ramanea usor infranata cate o roata, destul cat sa incinga treaba. Ca sa stiu o treaba am comandat si discuri Brembo, placute Brembo si lichid de frana Brembo. Alaltaieri am dus turbina la reconditionat la o firma unde-mi facusera turbina la Jeep si am fost multumit. Surpriza a fost ca inafara de un usor joc in ax turbina era beton! Mi-au inlocuit doar 'kit turbina', au testat si daca deschide tija aceea actionata de vacuum si e ok. Au spus ca n-am de ce sa schimb miezul sau axul pentru ca sunt perfect in mintile lor:grin: E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CosminSt Posted February 3, 2022 Share Posted February 3, 2022 Ce update-uri mai sus despre cel mai fericit Paj de pe forum? Am citit integral topicul si mi se pare un parcurs ideal si maxim de apreciat. Felicitari! Daihatsu Feroza '94 Slow&NotLow Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopy Posted February 20, 2022 Author Share Posted February 20, 2022 On 2/3/2022 at 1:46 PM, CosminSt said: Ce update-uri mai sus despre cel mai fericit Paj de pe forum? Am citit integral topicul si mi se pare un parcurs ideal si maxim de apreciat. Felicitari! Multam de aprecieri! Abia acum am vazut postarea... In afara de o mica buba la ABS de care mi-e lene sa ma ocup, masina merge perfect. Faza e ca o folosesc rar, cred ca daca fac 1500 - 2000 km pe an Iarna sta cu saptamanile, abia din iunie pana'n octombrie o plimb pan' la Dunare si inapoi. In rest, un munte, o mare... Apropo de mare, i-am facut consumul pentru prima oara, Bucuresti - Mangalia - Bucuresti, 3 persoane, a consumat 8,9 la suta cu aerul pornit. Desigur, prin oras ia mult mai mult... In rest, vopseaua se tine bine, desi am bagat-o de cateva ori prin desisuri, pe sub ea au aparut mici puncte de rugina superficiala, nimic ingrijorator. Ar mai fi de facut o bara fata, dar am tot amanat. Ca deh, daca pun bara, e musai si troliu, si cum pana acum m-am descurcat fara, inca nu m-am hotarat. Daca apar noutati, postez. E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopy Posted May 14, 2023 Author Share Posted May 14, 2023 VID-20220908-WA0008.mp4 Continuare ca n-am mai scris de ceva vreme... Asta toamna s-a fisurat o tevusca de la turbina, am concluzionat ca datorita montajului usor defectuos (stransa in unghi incorect). Schimbata cu alta noua, originala. In urma cu cateva luni, la vizita periodica la mecanic pentru inlocuirea lichidelor si filtrelor, mecanicul: - Ce-i asa lasat acaretu'? Eu: Whaaat?!? El: Pai nu era asa! Si se-apuca s-o hatzane, sa masoare etc. Concluzie: suspensia terci! Adica Iron Man cap-coada, masina care sta 95% din timp, in rest sub 2000 km/an! Fara off-road, maxim de teren ce l-a vazut fiind digul Dunariii... Din 4 amortizoare 3 iee moarteee... Clar suspensia veche (originala) a masinii, pe care am aruncat-o, era mai buna! Asta e, invatat lectia, cercetat si masurat (mecanicul) si cumparat 4 amortizoare Koni si arcuri spate OME. Eee... cu totul altceva! Las si poze graitoare, sa nu zica lumea ca's hater: E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts