Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero 2.8 proaspat posesor


shopy

Postări Recomandate

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Imi poate spune cineva ce sunt/ce fac cei doi senzori din foto? Eventual codurile, sa-i caut? Vreau sa fie toti noi, si nu stiu ce sa comand in cazul acestora!

IMG-20160525-WA0002.thumb.jpg.373fbc4827beba0b3286d0ad5ebc0501.jpg

IMG-20160525-WA0000.thumb.jpg.868afcd915221fbd3e5325a9e01c5fd4.jpg

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 130
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Acum am luat masina de la revizia pompei de injectie si a injectoarelor. S-au dat jos de pe masina si pompa si injectoarele, s-au schimbat la cererea mea toate garniturile din pompa, s-a reglat/curatat si ce i-o mai fi facut, s-au inlocuit duzele cu altele noi (desi au spus ca mai merg curatate, am vrut noi), rezultatul: alta masina! Abia acum merge cum am vrut, si nu mai e gloaba! Odiseea continua, step by step!

P.S.: Raman inca de actualitate intrebarile puse mai sus, si anume e normal ca o masina (cea de fata) fara alarma, fara inchidere centralizata, cu instalatia electrica revizuita, sa "fure" 55-60 mA stand degeaba? Sau cei de la service-ul anterior au vrut doar sa scape de mine ami repede? Si doi: cum aflu exact codurile celor doi senzori din foto de mai sus? Sunt unul langa celalalt, ca sa-i vezi trebuie dat intercoolerul la o parte.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Saptamana trecuta am fost cateva zile la pescuit pe Dunare, zona Giurgiu, drum care l-am facut pana acum cu Jepilica. Comparativ, as spune ca Pajero 2.8 se simte altfel, si anume parca Jeep-ul merge cu o treapta de viteza mai sus fata de Pajero, in aceleasi conditii. De exemplu, daca la 2500 RPM cu Jeep-ul am 110-115 Km/h, cu Pajero am cam 95-100 Km/h la aceeasi turatie. Dar ma gandesc ca e normal, Pajero avand alte rapoarte. Pe de alta parte masina e muult mai responsiva la acceleratie; daca cand am cumparat-o, pe drumul Tg.-Mures - Bucuresti degeaba calcam acceleratia ca nu se intampla mai nimic, acum e cum trebuie, daca o calc ma infunda in scaun...

Ca si parte negativa am faptul ca, odata ajuns la Dunare, am decuplat minusul de la baterie (asa fac de obicei) si l-am cuplat la loc dupa cele 5 zile. A pornit doar aratandu-i cheia, dar imediat s-au aprins in bord 3 martori, aproximativ la fel cum era cand am cumparat-o. Practic, alternatorul nu mai incarca nimic! Am venit pe baterie pana la Bucuresti, fara peripetii (un deep cycle de 50 A cu 800CCA) dupa care am dus-o la cei care au facut revizia alternatorului. Verdictul a fost 'punde diode Kaput' ! Tocmai ce-i schimbasera releul, rulmentul... Am cautat tot netul si n-am gasit punte originala, era la Al P... dar la un pret exagerat asa ca am cumparat un alt acumulator sh dar original si functional. Acum incarca 14,2V si s-au stins si martorii.

Aaa... si inca ceva, i-am pus opinci Cooper STT si a trecut prin noroi ca prin unt. Cred insa ca e cam joasa, opincile sunt de 30, am pus poze sa-mi spuneti parerea voastra.

DSC_000m.thumb.jpg.9862bf9f7d4182c2a8fba626973af24f.jpg

DSC_0003m.thumb.jpg.19c3381e61065e2004eba3311e67c20c.jpg

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Alt acumulator sau alt alternator ?

 

Anvelopele sunt potrivite cu ce poate si ce are nevoie masina , mai mare nu e si mai bine . Vor fi unele cazuri ( in serpentine si altele asemenea ) in care motorul isi pierde suflul daca pui roti mai mari .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Alt alternator, cumparat dupa codul de pe el. Sunt astea mai sensibile sau a fost doar ghinion ca au crapat diodele?

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Mitsubishi Electric ... sensibile ? ... cam ... nu ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Mitsubishi Electric ... sensibile ? ... cam ... nu ...

 

Sa concluzionez ca a fost doar ghinion atunci, ca altceva nu stiu ce sa cred!

Urmeaza sa masor (am uitat ieri) daca mai exista scurgerea de curent ca inainte (vreo 60 mA fara alarma sau altceva).

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

App de roti... In carte la al meu scria 265x75x 15, adica 31x10,5x15. Asaa ca puteai pune linistit 31. As avea o intrebare, bineinteles daca esti dispus sa raspunzi, ca iti urmaresc topicul de la inceput. Cat te-a costat pana acum masina asta?

Sezi bland, ca-s din Maramu' !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Acum am luat masina de la revizia pompei de injectie si a injectoarelor. S-au dat jos de pe masina si pompa si injectoarele, s-au schimbat la cererea mea toate garniturile din pompa, s-a reglat/curatat si ce i-o mai fi facut, s-au inlocuit duzele cu altele noi (desi au spus ca mai merg curatate, am vrut noi), rezultatul: alta masina! Abia acum merge cum am vrut, si nu mai e gloaba! Odiseea continua, step by step!

P.S.: Raman inca de actualitate intrebarile puse mai sus, si anume e normal ca o masina (cea de fata) fara alarma, fara inchidere centralizata, cu instalatia electrica revizuita, sa "fure" 55-60 mA stand degeaba? Sau cei de la service-ul anterior au vrut doar sa scape de mine ami repede? Si doi: cum aflu exact codurile celor doi senzori din foto de mai sus? Sunt unul langa celalalt, ca sa-i vezi trebuie dat intercoolerul la o parte.

 

de la ce sunt senzorii?

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

App de roti... In carte la al meu scria 265x75x 15, adica 31x10,5x15. Asaa ca puteai pune linistit 31. As avea o intrebare, bineinteles daca esti dispus sa raspunzi, ca iti urmaresc topicul de la inceput. Cat te-a costat pana acum masina asta?

 

Nu am nimic de ascuns, a ajuns pana acum la vreo 8000, adica dublu fata de ce-am dat pe ea, in conditiile in care mai am de reparat aerul conditionat care pierde freonul si inca nu i-am facut nimic la capitolul rugina/tablarie. Noroc ca mi-am notat aproape tot, ce si unde am platit, ca nici eu n-as fi crezut! Si asta fara sa repar motor, cutie... si fara bare HD si troliu... Trist, stiu.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

de la ce sunt senzorii?

mersi!

 

Asta intrebasem si eu mai sus, sunt tot ceva legat de diverse temperaturi, i-am cumparat intre timp, tot pe original, urmeaza sa-i schimb curand, preventiv. Masina nu are si nu a avut de la inceput nici o problema cu temperatura, e doar un fix de-al meu, sa fie noi.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

... legat de roti ... 265x75x15 ar trebui sa fie 30,6" , dar real sunt mai mici ... sub 30" - la coopere - am si eu doua si le-am tot masurat ca am facut ceva planuri pentru o remorca ... ideea e ca la 31 deja incep probleme cu atinsul si frecatul , apoi se aplica obisnuita miscare browniana cu bodylift , taiat , tensionat suspensie etc ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Tot la 2.8 ma bate gandul sa montez ceasuri suplimentare ptr monitorizare temperatura lichid racire, presiune ulei si voltaj baterie. Vazand cam cat costa toate 3 ceasuri ma intreb daca la acest model se poate monta un "automotive computer , computer gauge, scan gauge" sau cum s-or mai numi!...ceva de genul acesta, de fapt o unitate care sa monitorizeze mai multi parametri de functionare? Ce ziceti? este posibil? unde ar trebui conectat? Ce am gasit eu (nepriceput fiind) am vazut ca necesita mufa OBDII (gasim asta pe Pajero 2.8, 4M40, fabricat inainte de 2000?)

Editat de Astral
De unde naiba tot scoateti doi de i ...?!?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Si eu as fi interesat sa montez asa ceva, dar din cate stiu masina nu are mufa OBD.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

S-a rezolvat si aerul conditionat: problema a fost la instalatia pentru spate. Masina a avut doua radiatoare pentru AC, cel pentru zona din spate a fost anulat, s-a refacut tevaraia aferenta, s-a schimbat si filtrul desicator, incarcat freon si ulei si de saptamana trecuta functioneaza zi de zi.

Urmeaza o alarma, camera pentru marsarier, etc.

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Ieri am dus masina la CSG Cardane pentru verificari - concluzia: nici un fel de joc in cruci. S-a facut o gresare ca sa nu plec cu mana goala :ha:

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Masina a primit azi o alarma Viper si o camera + monitor HD pentru marsarier.

Urmeaza mai la iarna tinichigerie + vopsitorie, bare si praguri si ce-o mai fi..

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

N-am mai scris aici de ceva vreme... Pana acum sunt multumit de masina, nu mi-a facut probleme deloc, a pornit intotdeauna la prima cheie indiferent de temperatura exterioara. Ca si ciudatenii ar fi faptul ca nu baga mare caldura desi s-a revizuit instalatia, si faptul ca alaltaieri dimineata cand am iesit cu ea, am cuplat 4x4 si dupa ce initial s-a cuplat, am mers cateva minute dupa care ledurile verzi care indica acel cuplaj au inceput sa clipeasca incontinuu. Am decuplat, am cuplat iar, de vreo doua ori a iesit din cuplaj maneta, dupa care am ajuns unde aveam treaba si am mai repetat si acolo miscarea pana cand in cele din urma ledurile respective au ramas aprinse. Dupa asta n-a mai facut figuri pana acasa. Ce credeti, vreo valva bagaboanta ori ce sa fie?

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

N-am mai scris aici de ceva vreme... Pana acum sunt multumit de masina, nu mi-a facut probleme deloc, a pornit intotdeauna la prima cheie indiferent de temperatura exterioara. Ca si ciudatenii ar fi faptul ca nu baga mare caldura desi s-a revizuit instalatia, si faptul ca alaltaieri dimineata cand am iesit cu ea, am cuplat 4x4 si dupa ce initial s-a cuplat, am mers cateva minute dupa care ledurile verzi care indica acel cuplaj au inceput sa clipeasca incontinuu. Am decuplat, am cuplat iar, de vreo doua ori a iesit din cuplaj maneta, dupa care am ajuns unde aveam treaba si am mai repetat si acolo miscarea pana cand in cele din urma ledurile respective au ramas aprinse. Dupa asta n-a mai facut figuri pana acasa. Ce credeti, vreo valva bagaboanta ori ce sa fie?

 

Vezi ca ledurile de cuplare 4x4 sau chiar cand e in 2x4, incep sa clipeasca cand pierzi aderenta la roti. Ti se aprinde in bord si un martor galben, care iti arata ca rotile aluneca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Nu cred ca e asta deoarece cand s-a intamplat eram pe o sosea uda si avea aderenta, pe deasupra imi impingea levierul schimbatorului inapoi. In schimb in locul unde am avut treaba era zapada de 20-30 cm si s-a cuplat!

E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Vezi ca ledurile de cuplare 4x4 sau chiar cand e in 2x4, incep sa clipeasca cand pierzi aderenta la roti. Ti se aprinde in bord si un martor galben, care iti arata ca rotile aluneca.

 

Sunt si eu curios care este acel led galben? Stii cumva daca apare in vre-o schema a bordului? Eventual prin manual pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Sunt si eu curios care este acel led galben? Stii cumva daca apare in vre-o schema a bordului? Eventual prin manual pe undeva?

 

M-am uitat pe net ce inseamna indicatorul si daca nu ma insel e cel care anunta ca ESP-ul e dezactivat. Daca te uiti in cartea de utilizare il gasesti. Parca e la capitolul 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Pajero 2.8 proaspat posesor

 

Cu siguranta nu are ESP, tocmai de aceea am si intrebat, ptr ca eram f curios la ce led galben s-a facut referire. De pierdut aderenta a pierdut si al meu, mai ales acum iarna, dar cu toate astea nu am vazut aprinzandu-se vre-un led si cu atat mai putin vre-un semn ca masina ar avea ESP. Asa ca la MK II, ( cel putin la al meu) ESP-ul este tot acolo unde este si ABS-ul. Raspunsul il stiti si voi:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare