Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Patrolica Ruginica


Ben 07

Postări Recomandate

Re: Patrolica Ruginica

 

@cos: aoleu, multumesc si eu de sfaturi (chiar daca nu erau pentru mine in mod direct)

 

Am un burduf de pistonas umed - acum mi-ai bagat mortu' in casa, tre sa-l urgentez, ma gandeam sa mai aman pana in martie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 190
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Patrolica Ruginica

 

Operatiunea "Frana" am efectuat-o acum vreo 4 ani si a constat, dupa indelungi framantari si cercetari, in:

- pistonase noi, 6 buc, INOX - Nashu Mare

- seturi complete garnituri fata-spate, originale Nissan - scumpicele:grin:

- sablat-vopsit electrostatic etriere si portetriere fata-spate

- montat totul cu mare grija de moi

- calculat cost si luat algocalmin:ha:

 

 

Aerisirea: este descrisa in manual, si nu se incepe cu roata cea mai departata de pompa, ci cu repartitorul sau, dupa caz, cu pompa de frana. Iar eu as face-o de doua ori complet.

 

Bleeding Brake System

CAUTION:

+ Carefully monitor brake fluid level at master cylinder during

bleeding operation.

+ If master cylinder is suspected to have air inside, bleed air

from master cylinder first. Refer to ‘‘Installation’’, ‘‘MASTER

CYLINDER’’, BR-14.

+ Fill reservoir with new brake fluid ‘‘DOT 3’’. Make sure it is

full at all times while bleeding air out of system.

+ Place a container under master cylinder to avoid spillage

of brake fluid.

+ For models with ABS, turn ignition switch OFF and disconnect

ABS actuator connectors or battery ground cable.

+ Bleed air in the following order.

1. LSV air bleeder

2. Left rear brake

3. Right rear brake

4. Left front brake

5. Right front brake

 

Bafta!

 

@cos a zis, eu sunt de acord: procedura cu vacuum la aerisitor nu este eficienta, trage aer fals pe langa acesta.

Logic dealtfel, injuram eu una-alta degeaba:ha:

Procedura sfanta este cu presiune in pompa de frana.

Daca nu ai o instalatie care sa iti faca presiune in borcan, pune pe cineva sa faca pedale.

 

@norian: burduf frana umed = stop joc si remediere. Poti ramane oricand fara frane.

Editat de giorgel

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Operatiunea "Frana" am efectuat-o acum vreo 4 ani si a constat, dupa indelungi framantari si cercetari, in:

- pistonase noi, 6 buc, INOX - Nashu Mare

- seturi complete garnituri fata-spate, originale Nissan - scumpicele:grin:

- sablat-vopsit electrostatic etriere si portetriere fata-spate

- montat totul cu mare grija de moi

- calculat cost si luat algocalmin:ha:

 

 

Aerisirea: este descrisa in manual, si nu se incepe cu roata cea mai departata de pompa, ci cu repartitorul sau, dupa caz, cu pompa de frana. Iar eu as face-o de doua ori complet.

 

Bleeding Brake System

CAUTION:

+ Carefully monitor brake fluid level at master cylinder during

bleeding operation.

+ If master cylinder is suspected to have air inside, bleed air

from master cylinder first. Refer to ‘‘Installation’’, ‘‘MASTER

CYLINDERÂ’Â’, BR-14.

+ Fill reservoir with new brake fluid ‘‘DOT 3’’. Make sure it is

full at all times while bleeding air out of system.

+ Place a container under master cylinder to avoid spillage

of brake fluid.

+ For models with ABS, turn ignition switch OFF and disconnect

ABS actuator connectors or battery ground cable.

+ Bleed air in the following order.

1. LSV air bleeder

2. Left rear brake

3. Right rear brake

4. Left front brake

5. Right front brake

 

Bafta!

 

@cos a zis, eu sunt de acord: procedura cu vacuum la aerisitor nu este eficienta, trage aer fals pe langa acesta.

Logic dealtfel, injuram eu una-alta degeaba:ha:

Procedura sfanta este cu presiune in pompa de frana.

Daca nu ai o instalatie care sa iti faca presiune in borcan, pune pe cineva sa faca pedale.

 

@norian: burduf frana umed = stop joc si remediere. Poti ramane oricand fara frane.

 

Salut Giorgel,

 

Mersi mult, chiar acum vroiam sa pun un post sa imi dea cineva info.

Am aerisit pistonul, dupa acea LSV, dupa acea rotile.

De dimineata nu fac nimic altceva doar aerisesc, daca nu aveam un compresor cu racire bun cred ca era deja suprainicalzit sau ars.

Mi-am dat seama ca ceva nu este OK, 1.5 l de lichid bagat in rezervor si tot vinea aer, vorbesc doar la o singura roata,aerisitoarele le-am pus noi.

Are frane masina, dar mai ca porneste din loc cu frana apasata.

Nu am alternator, deci nici pompa de apa nu merge asa ca nu pot sa incerc frnele in teren,dar cred ca nu sunt bune deloc.

Pedala merge incet pana jos cand esti cu motorul pornit, in viteza 1 pe mic masina mai ca porneste din loc.

Tot mam gandid ca poate am uitat sa strang ceva conectii la tevile de frana si bleederul trage aer pe acolo, am verificat, nimic, oricum am dat si la pedala de mi-au sarit capacele cu bleederul pornit, dupa acea inchis toate aerisitoarele si pedalat trebuia sa fie lichid jos undeva daca aveam ceva nestrans sau teava sparta.

Cu motorul oprit se face pedala tare din cateva pedale, deci nu cred ca scapa pe undeva.

 

Am mai citit pe net ca este foarte greu sa le aerisesti, dupa multe incercari au terminat oameni la servis, nu imi vine sa cred ca nu sunt in stare se le aerisesc.

 

Ma duc inapoi la magazin sa vad daca imi schimba dispozitivul, avea si cel unde sa dai la pedala dar am zis ca asta cu compresor este mai bun, JWL din danemarca, feritiva de el , cred ca de toate bleeder cu compresor pt ca trag aer nonstop, orice ati face.

Am inchis aerisitorul si pe furtunul de la bleeder tot vinea aer, atunci mi-am dat seama ca pot sa aerisesc pana ma plictisesc.

Au un video pe youtube, JWL, dar nu arata cum functioneaza, video iti arata cum sa faci conectii si cand sa il arate in functiune arata doar poze :):):).

Am plecat la magazin iarasi, salutari si mersi pt info.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Tu ai desfacut totul pe acolo, incepe cu pompa (master cylinder), apoi LSV, apoi cum zice in carte.

Incet, constiincios si cu rabdare, nu are cum sa nu iasa.

 

Cu motorul oprit pedala se intareste deoarece consumi vacuum-ul si nu te mai ajuta booster-ul, nu pentru ca sunt franele bune:ha:

 

Cheama un vecin, un prieten, un dusman, pe cine vrei tu, pune un carton de bere la rece, pune-l sa faca pedale, respecta procedura data de fabricant si o sa ai frane.

 

Repet: respecta procedura.

 

Si nu mai face pedale cu aerisitoare deschise, muncesti degeaba, te enervezi si zici ca masina-i nasoala:grin:.

 

A, si arunca mizeria aia de aerisitor vacuumatic:ha:, vezi sa fie si capul vanzatorului pe traiectorie:ha::ha:

Editat de giorgel

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Capitol incheiat.

Am mers la magazin, schimbat vaccum bleeder, bineinteles ca nu a fost chiara asa de simplu dar cu putina galagie a mers,30 min m_au ascultat si sau saturat de mine, am luat tot de la ei un rezervor cu supapa simplu.

Am luat-o de la inceput ca si inainte dar am desconectat ABS, a durat 40 min pana le-am facut pe toate, nu am avut cum sa ma uit daca mai vin bule pe dreapta, am pompat aproape un rezervor de lichid la fiecare roata, cam asa a fost si pe stanga spate, deci trebuie sa fie OK cred.

 

Sa simtit diferenta la pedala imediat.

Cand o sa montez alternator si intinzator si o sa pot sa circul atunci o sa vad cat de bine sunt facute, daca nu sunt 100% OK atunci repet procesul cu inca o persoana care sa dea la pedala.

 

Merci mult la toti care au dat sfaturi.

 

Aerisirea franelor dupa ce ai pus conducte noi nu se compara deloc cu aerisirea care o faci cand schimbi placutele, doar info pt cei care nu au facut asa ceva pana acum (ca si mine)

 

De maine ma apuc de protectia totala dedesubtul caroseriei.

Salutari,

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Tu ai desfacut totul pe acolo, incepe cu pompa (master cylinder), apoi LSV, apoi cum zice in carte.

 

A, si arunca mizeria aia de aerisitor vacuumatic:ha:, vezi sa fie si capul vanzatorului pe traiectorie:ha::ha:

 

 

:ha::ha::ha::ha::ha:

sa facut deja, dar am fost politicos dupa ce au schimbat-o, tot la ei vin, imi aduc piesele in 24de ore, daca fac eu gresala sau ei ca comand piese gresite mi le ia inapoi direct fara discutii.

Aici a fost ca am folosit pompa si ei nu pot sa o mai vanda.

Nu stiu ce o sa faca dar sau gandit dacat sa ma aiba de dusman mai bine pierd ei 50 de EU.

 

Merci again, Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Astazi am schimbat becurile de frne si pozitie chiar daca functionau, erau negre, probabil nu sa atins nimeni de ele de ani de zile.

O intrebare pentru cei cunoscatori.

Pozitia si frana sunt amplasate in bara.

La stopurile din caroserie am doar mansalier si lumina ceata pe partea stanga.

In rest nimic, asta este si la voi?, nu erau nici becuri puse, am pus dar nu functioneaza nimic.

Mam gandit sa pun o pozite inca sa am in caz ca se arde becul de la pozitia din bara.

 

Merci,

ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

In dreapta ai senzorul de temperatura ambianta.

Asta este standardul, sint si "normale", parca pe Nissan4X4.ro le`am vazut.

 

Nu sunt sigur daca postul asta este raspunsul la intrebarea mea cu luminile de frana.

Scuze dar nu am inteles pre bine:cn:cn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Nu e, dar nici nu poti face mare lucru:ha:

Ori mesteresti ceva singur, ori iti iei triple australiene.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Imi pare rau ca am fost atit de criptic dar raspunsul a fost la obiect.

La toate e la fel semnalizarea pe spate, mai precis la ce a ajuns in Europa..

Info cu senzorul era data in cazul in care vrei sa bricolezi ceva si sa nu te miri ca`n toiul iernii pe inghet ai +20C.

N`am scris in mod detaliat asta pentru ca nu mi`a parut necesar.

Daca vrei sa le schimbi ia legatura cu @nissan4x4 si cred ca are ce doresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Imi pare rau ca am fost atit de criptic dar raspunsul a fost la obiect.

La toate e la fel semnalizarea pe spate, mai precis la ce a ajuns in Europa..

Info cu senzorul era data in cazul in care vrei sa bricolezi ceva si sa nu te miri ca`n toiul iernii pe inghet ai +20C.

N`am scris in mod detaliat asta pentru ca nu mi`a parut necesar.

Daca vrei sa le schimbi ia legatura cu @nissan4x4 si cred ca are ce doresti.

 

Mersi pt raspuns.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Astazi am iesit primadata cu Patrolica afara.

Era uscat asa ca am zis sa il scot sa vad daca merge.

Totul super, am incercat blocarea diferentialului, am mers super, cand am icercad sa il deblochez nu am mers deblocat .

Am zis ca ajung incet acasa, eram doar 40m, cand am virat sa intru in curte, cu cea mai mica viteza posibila, se frecau rotile de asfalt, am auzit un zgomot mare in puntea din spate, ceva sa rupt.

 

Asta este, am facut-o lata, nu stiu ce a puscat, nici nu am avut timp sa ma uit, parca sa auzit mai mult la roata din dreapta.

Maine o sa il ridic sus sa vad ce sa rupt, dar sunt sigur ca mi-am gasit de lucru pt cateva zile cu asteptatul piesei noi.

 

Dar imi pare bine ca merge OK Patrolica, am avut o piulita care a fost descafuta, si cam atat.

Dupa ce am schimbat intinzatorul si alternatorul, tot mai face putin zgomot la relantiu, doar putin cam la fiecare 5 secunde.

Cureaua sa sa intins foate greu, a trebuit sa pun prelungitor la cheia de 19mm altfel nu am reusit.

Ma intreb daca cureaua nu a fost mai mica, sper sa nu inceapa sa faca zgomot iarasi.

Salutari o sa revin dupa ce gasesc ce au reusit sa stric la puntea din spate

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

1. 99% ai rupt blocantul.

2. Nu viteza rupe blocantul, ci raza virajului.

3. Da jos cureaua, demonteaza intinzatorul de pe bloc, scoate-i bucsele mari si greseaza-le.

4. Ai pus cureaua veche sau una noua?

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

... defectarea blocantului nu incapaciteaza masina , in nici un caz pe asfalt ....

 

 

Scoate uleiul din puntea spate si vezi ce bucata gasesti pe magnetul busonului de golire sau in ulei .

Piesele de blocant sunt cam de pe alta planeta la pretul de noua , dar rezonabile ca SH. Dantura coroanei si a crabotului se poate reconditiona ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

1. 99% ai rupt blocantul.

2. Nu viteza rupe blocantul, ci raza virajului.

3. Da jos cureaua, demonteaza intinzatorul de pe bloc, scoate-i bucsele mari si greseaza-le.

4. Ai pus cureaua veche sau una noua?

 

1. Prostia si domnia se plateste, deci sunt bun de plata.

2. Asta este clar

3.Am pus intinzator complet nou cu alternator complet nou. O sa le las asa sa vad cum avanseaza, daca face mai mult zgomot o sa le dau jos, nici nu am montat chestia aia de plastic care protejeaza elicea.

4. Am pus curea noua, era buna si aia veche dar, daca tot sunt la capitul reparatii prefer sa schimb totul.

 

Merci de raspuns,

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

... defectarea blocantului nu incapaciteaza masina , in nici un caz pe asfalt ....

 

 

Scoate uleiul din puntea spate si vezi ce bucata gasesti pe magnetul busonului de golire sau in ulei .

Piesele de blocant sunt cam de pe alta planeta la pretul de noua , dar rezonabile ca SH. Dantura coroanei si a crabotului se poate reconditiona ...

 

 

Mersi Cos, o sa vad ce gasesc SH, dar probabil o sa desfac tot diferentialul prima data si dupa acea o sa vad ce este acolo. Oricum avem in plan operatia aceasta.

 

Unul dintre motivele de ce am Patrol este ca are blocabil diferentialul.

 

Merci,

 

ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Mersi Cos, o sa vad ce gasesc SH, dar probabil o sa desfac tot diferentialul prima data si dupa acea o sa vad ce este acolo. Oricum avem in plan operatia aceasta.

 

Unul dintre motivele de ce am Patrol este ca are blocabil diferentialul.

 

Merci,

 

ben

 

Buna Cos,

 

Am lasat tot uleiul sa curga afara din diferential si nu am avut nici un metal, doar un praf de metal pe magnet, uzura standard, uleiul mirosea urat de numai, probabil nu a fost schimbat deloc.

Este frig si nu cred ca o sa mai fac nimic la masina pana nu se incalzeste, Martie_Aprilie.

 

Daca nu sunt piese de metal poate sa rupt doar furca, nu stiu vedem cand o sa desfac totul.

Off road nu ma bag ori cum pana nu ii fac o protectie totala la caroserie si sasiu.

Important ca este facuta sa nu mai rugineasca si ca ma pot folosi de ea.

Salutari la toti,

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

La functionarea normala a blocantului furca suporta forte foarte mici , numai atat cat poate impinge membrana flexibila din capsula de actionare . Ea ( furca ) doar baga si scoate o piesa libera , nu mentine cu forta si nici nu smulge dintii din angrenare .

Desi furci rupte si axe de furca rupte s-au mai vazut , in mod normal nu ar trebui sa se rupa furca . Daca se rupe furca sau axul e destul de posibil ca bucatile libere sa fie luate la macinat in diferential , cam nasol ...

 

 

Oricum , trebuie investigat in ce stare e , sa nu te intepeneasca pe undeva pe drum ( ... caz in care ar fi bine sa ai la tine doua chei de 17 sa dai cardanul jos sau ce a mai ramas din el ... sa poti merge mai departe numai cu transmisie fata ... )

 

P.S. nu lua mana de pe volan pana nu stii ce ai defect ... sau ce n-ai defect ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Patrolica Ruginica

 

[quote=cos;11

 

P.S. nu lua mana de pe volan pana nu stii ce ai defect ... sau ce n-ai defect ...

 

Mersi Cos,

nu circul cu el acum.

M-am apucat de electricitate la garaj, nu mai pot sa lucru aproape nimic, ziua este foarte scurta, nu mai vorbesc de frig

Dupa ce termin cu electricitatea si o sa fie o ziua mai calduroasa o sa il desfac.

 

Am cumparat scaunele din spate, bineinteles ca fara centuri si fara chestiile alea care sunt prinse pe podea in spatele scaunului.

Am demondat centurile de pe terrano am zis ca o sa-mi dau seama unde vin montate.

Din pacate cred ca tapiteria la masina a fost facuta expre doar cu 2 scaune pt ca am doar un singur filet unde se poate prinde centura dar tapiteria acopera locul acela.

Daca are cineva un SWB as fi recunoscator daca ati face o poza si sa o postati sa vad unde, cum vin montate centurile sa vad daca pot sa mai transform ceva.

Masina a fost ca si camioneta cu 2 locuri, dezavantajul este ca trebuie sa fac control technic 1x pe an, deci 65 EU in plus, daca este autoturism doar 1x la doi ani.

Deci am trecut-o cu 5 locuri.

Acum trebuie sa ma duc la CT si sa pun scaunele, daca nu am centuri nu are rost sa ma duc pt ca nu ma trece.

 

Mersi,

 

BenDSC02120.thumb.JPG.2f1f433844f5aaf5c660958ec1164647.JPGDSC02119.thumb.JPG.484fc3b2d44fda97900c7cb48130a606.JPGDSC02118.thumb.JPG.d7fa319e23cb9abe7eaeae0092e802b1.JPG

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Mersi Cos,

 

Am rezolvat si scaunele, dupa mai mult sau mai putina gandire mi-am dat seama unde vin.

Centurile de la terrano I se potrivesc, singurul lucru srubuletul care se pune sa fie montate vertical nu se potriveste, deci daca le montezi trebuie avut grija, bineinteles daca se misca systemul se blocheaza si trebuie desfacut, deblocat, pus totul inapoi.

 

DSC02122.thumb.JPG.9a7189ee153738487d814dafacafc175.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Patrolica Ruginica

 

La functionarea normala a blocantului furca suporta forte foarte mici , numai atat cat poate impinge membrana flexibila din capsula de actionare . Ea ( furca ) doar baga si scoate o piesa libera , nu mentine cu forta si nici nu smulge dintii din angrenare .

Desi furci rupte si axe de furca rupte s-au mai vazut , in mod normal nu ar trebui sa se rupa furca . Daca se rupe furca sau axul e destul de posibil ca bucatile libere sa fie luate la macinat in diferential , cam nasol ...

 

 

Oricum , trebuie investigat in ce stare e , sa nu te intepeneasca pe undeva pe drum ( ... caz in care ar fi bine sa ai la tine doua chei de 17 sa dai cardanul jos sau ce a mai ramas din el ... sa poti merge mai departe numai cu transmisie fata ... )

 

P.S. nu lua mana de pe volan pana nu stii ce ai defect ... sau ce n-ai defect ...

 

Salut Cos,

mersi de sfaturi, sa sti ca ai pus frica in mine si nu am circulat cu el, nici distante mici, o remorcare aici te iese la 300 EU lejer si nu aveam chef nici de cardane rupte sau diferentialul complet distrus.

Dupa cum ai spus mai bine sa stiu ce este defect.

Am scos planetarele cu grija sa nu stric semeringul, macar am vazut ca totul este in stare perfecta.

Am scos tot diferentialul afara si nu am gasit nici o aschie sau bucata de metal.

Este noapte acum si nu vad mai bine dacat pozele care le am aici, maine la ziua o sa ma uit mai bine dar nu vad nimic deosebit.

Ma gandesc poate a decuplat diferentialul cand a facut zgomotul acela.

 

Cand am cuplat dif eram pe asfalt, la 30m de casa, am virat putin stanga dreapta si am vazut fb ca dif este cuplat. Am oprit masina am decuplat si am vazut ca nu a decuplat, martor aprins diff lock si clar vedeam ca am probleme sa virez. Am luat virajul cu chiu si vai prin manevre fata_mansalier pana am reusit( viteza cea mai mica posibila pt ca nu eram in stare sa virez), cand sa intru in curte bineinteles ca a trebuit sa virez 90', tot asa cu chiu cu vai am inceput sa virez prin mansalier- fata, mansalier- fata, in jumatatea curbei cam 45' am auzit o pocnitura de zici ca a dat cineva cu ciocanul in masina de sa miscat toata masina, sa simtit direct ca diff nu mai este blocat.

Ma gandesc ca poate am avut noroc si pocnitura aia mare a fost cand sa deblocat.

Oricum acum este jos acum, maine o sa vad cum functioneaza furca si ii fac o inspectie poate totusi vad ceva ce nu este in ordine( rupt, uzat, etc)

Cine are experienta uitativa la poza, pt mine este primadata cand desfac un dif de patrol, poate vedeti ceva deplasat, oricum o sa incerc sa mai pun poze, daca chiar trebuie il desfac de tot sa vad mai bine.

 

DSC02128m.thumb.jpg.a040ba46976783cf4a6c16c10d1862af.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Deci mam uitat si se pare ca zgomutul acela a fost de la decuplarea de diferential.

 

DSC02144.thumb.JPG.e76f52ae26e9e319d924ec9639f78f60.JPGDSC02139m.thumb.jpg.9075d42516fd0945817eab3fdaba487b.jpg294351591_diffdefect.jpg.d8811576f23d42389950ea94ab3d163d.jpg

Singurul lucru uzat putin este unde cupleaza blocarea la diferential dupa cum se vede in poze.

Cuplarea decuplarea merge dar nu am testat sub putina presiune sa vad cum functioneaza.

Se poate ca fiind multa forta in cuplare nu a putut sa decupleze.

Ben

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

... ceva uzura are , oricum suprafetele sunt rugoase din fabrica si se mai aplatizeaza niste rizuri , fapt care duce la schimbarea aspectului danturii . Principalul detaliu e ca zona de cuplare sa nu fie rotunjita , in rest poate fi si verde numai sa nu fie rotunjiti dintii .

 

Decuplarea blocantului e posibila numai si numai fara sarcina de angrenare , altfel capsula vacuumatica nu poate retrage furca

( forta ei fiind destul de modesta pentru ca nu trebuie sa tina nimic presat fortat ) . Probabil in miscarile pe care le-ai facut cu masina nu s-a intamplat sa fie nici un moment cand angrenarea era libera si crabotul nu a putut fi scos din dantura . Angrenarea blocantului e tinuta sub sarcina ( dintii agatati ) tot timpul cat exista o diferenta de rotatie intre rotile stg/dr ( presarea danturii poate fi mentinuta si dupa ce masina s-a pus in linie dreapta , tensionarea fiind mentinuta de elasticitatea anvelopelor ... sau/si de diferenta de rotatie datorata razei la centru diferita stg/dr - roata umflata diferit si deci diametru diferit , teren diferit si deci roata deformata diferit= diametru diferit ... bracaj incorect si deplasare neparalela , etc ... scurtam explicatia ... ) . In tot acest timp capsula nu poate retrage crabotul .

 

Un posibil scenariu la treaba cu pocnitura ar fi ca fiind decuplat partial ( crabotul retras pana pe varfurile dintilor dar ramas minim agatat ... ca atat a reusit capsula sa retraga in timp ce miscai masina ) ... si blocantul a sarit din angrenare . Angrenarea e mica , si peste toate astea reglajul se altereaza in timp ... actionarea e cu membrana flexibila care sta trasa in aceasi pozitie ( pe decuplat ) 999,9999 % din timp , plus posibile probleme de vacuum - tevi ruginite la interior ( punerea la atmosfera a ramurei neactionate se face cu aer nefiltrat si ruginesc suprafetele interioare la tevi si carcasa capsulei ) ...

 

 

 

 

Mai revenim ... ma cheama niste fiare , ziua scurta ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

... ceva uzura are , oricum suprafetele sunt rugoase din fabrica si se mai aplatizeaza niste rizuri , fapt care duce la schimbarea aspectului danturii . Principalul detaliu e ca zona de cuplare sa nu fie rotunjita , in rest poate fi si verde numai sa nu fie rotunjiti dintii .

 

Decuplarea blocantului e posibila numai si numai fara sarcina de angrenare , altfel capsula vacuumatica nu poate retrage furca

( forta ei fiind destul de modesta pentru ca nu trebuie sa tina nimic presat fortat ) . Probabil in miscarile pe care le-ai facut cu masina nu s-a intamplat sa fie nici un moment cand angrenarea era libera si crabotul nu a putut fi scos din dantura . Angrenarea blocantului e tinuta sub sarcina ( dintii agatati ) tot timpul cat exista o diferenta de rotatie intre rotile stg/dr ( presarea danturii poate fi mentinuta si dupa ce masina s-a pus in linie dreapta , tensionarea fiind mentinuta de elasticitatea anvelopelor ... sau/si de diferenta de rotatie datorata razei la centru diferita stg/dr - roata umflata diferit si deci diametru diferit , teren diferit si deci roata deformata diferit= diametru diferit ... bracaj incorect si deplasare neparalela , etc ... scurtam explicatia ... ) . In tot acest timp capsula nu poate retrage crabotul .

 

Un posibil scenariu la treaba cu pocnitura ar fi ca fiind decuplat partial ( crabotul retras pana pe varfurile dintilor dar ramas minim agatat ... ca atat a reusit capsula sa retraga in timp ce miscai masina ) ... si blocantul a sarit din angrenare . Angrenarea e mica , si peste toate astea reglajul se altereaza in timp ... actionarea e cu membrana flexibila care sta trasa in aceasi pozitie ( pe decuplat ) 999,9999 % din timp , plus posibile probleme de vacuum - tevi ruginite la interior ( punerea la atmosfera a ramurei neactionate se face cu aer nefiltrat si ruginesc suprafetele interioare la tevi si carcasa capsulei ) ...

 

 

 

 

Mai revenim ... ma cheama niste fiare , ziua scurta ....

 

Cos,

ai o technica specifica sa instalezi diferentialul inapoi?

l-am pus de 2x si furca a venit intre diferential si ghidajul unde trebuia sa intre.

mam gandit sa prind ghidajul care blocheaza diferentialul cu niste scoci, ghidajul se misca cuplat/ decuplat si nu am reusit sa il pun bine.

Maine o sa mai incerc.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare