vitalies Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 (edited) Azi am inceput cu Cristi sa lucram la Sami – adica Cristi muncea si eu il incurcam :ha: :ha: O sa o facem printre picaturi asa ca o sa dureze pana ajunge la final. Ca in orice alt proiect de modificare a unei masini pentru noroaie serioase si la Sami incepem cu cauciucuri. Cam astea sunt (multumiri Srevni) – cred ca sunt 32 (le-am pus langa 33 de pe galloper si sunt identice – fiind alea putin uzate eu zic ca sunt 32) Cam asa arata langa Sami :roll: http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268326.jpg Prima modificare – cerceii ptr lift de 2 “ (din state – cica heavy duty – o sa vedem :twisted: ) http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268338.jpg Mai elocvent pe masina http://photofile.name/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268347.jpg Cerceii vechi – la gunoa :grin: http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268382.jpg Le montam pea lea noi – surprise nu coboara puntea. Bingo amortizoare stock prea scurte – le dam jos. Tot nu coboara :cn http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268445.jpg Pana la urma a fost bara stabilizatoare care s-a proptit in amortizorul de directie. http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268432.jpg Dupa ce am desfacut suportul barei puntea a plecat in jos – in sfarsit http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268619.jpg Acu poate fi fixat cercelul si de arc http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268514.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268535.jpg Suportul barei stabilizatoare va trebui lungit cam cu cat se vede in poza. http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268623.jpg Furtunele de frana nu s-au intins - deocamdata :) Dar sa sudam azi nu aveam chef asa ca o sa le refacem luni. Scoatem si cerceii posteriori http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268467.jpg Scoatem amortizoarele si montam cerceii noi http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268610.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268617.jpg s-a cam intins cablul de la frana de mana http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268559.jpg l-am scos din suportii care il fixau pe caroserie (suruburi cu cap cruce) si e ok acu http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268578.jpg Furtunul de frana inca are rezerva http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268548.jpg Rotile la loc si cam atat pentru azi – suportul stabilizatorului si amortizoare – alta data Asa a fost inainte de lift http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268351.jpg Asa este dupa http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268627.jpg Inainte si dupa cu simexu langa – inainte vine peste overefender acu e sub http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103270200.jpg Evident ca nu este suficient – va urma un body civilizat si apoi sfantul flex se va ocupa de restul. Va urma – mi sunt muuuulte de facut Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adi torpan Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Super... faina treaba ati inceput ! Spor la treaba si s-o vedem cat mai repede incaltata si plina de noroi ! :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Bara stabilizatoare da-o jos de tot!!! (si arunca-o :grin: ) O sa ai mari probleme cu cerceii aia,o sa rupi arcuri tot timpul. Am avut si eu,tot AMERICANi si am rupt la arcuri fta de m-am saturat. Pe spate sunt OK dar pe fata ti-ar trebui un shackle reverse de la Calmini,ala e singurul care merita si e acceptabil la pret. Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalin.V Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Fain proiect. Cum o rezolvi cu telescoapele? Gasesti in tara ceva pentru liftul asta? Club Sportiv x3m Valcea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soso-bum Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Super... faina treaba ati inceput ! Spor la treaba si s-o vedem cat mai repede incaltata si plina de noroi ! :h5 adevarat episodul si eu vreau la vitara asa ceva ca azi am fost la un off si am cam frecato pe dedesupt ce fain ar fi daca am avea asa faze pozate si pt vitara Link to comment Share on other sites More sharing options...
atar Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Super... faina treaba ati inceput ! Spor la treaba si s-o vedem cat mai repede incaltata si plina de noroi ! :h5 adevarat episodul si eu vreau la vitara asa ceva ca azi am fost la un off si am cam frecato pe dedesupt ce fain ar fi daca am avea asa faze pozate si pt vitara[/quote:3ekazjhh] viewtopic.php?f=7&t=523&hilit=here+we poate gasesti aici ce vrei "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted December 6, 2008 Author Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Tzupare - cu arcuri e o poveste - exact asta astept sa fac cu ele (sa le rup) ca sa incerc alte doua tipuri de arcuri - fie de la daewoo damas (sunt identice cu samurai dar mai rezistente) fie de la mosckwich 412 - alea sunt indestructibile numai ca sunt cu 5 cm mai lungi si e nevoie de o modificare a prinderii pe sasiu. [wst]box - nu trebuie sa inventez nimic aici - au inventat rusii demult. Spate - amortizoare de niva (am si pe jimny si sunt ok) si fata - amortizoare din spate de la volga. Le am deja cumparata trebuie sa le aduc doar de la Chisinau. Sunt calculate pentru lift de 5 cm. 1 Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
allroad Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului Un inceput promitator,spor la treaba in continuare!!! :bravo L 200 BMW F650 GS Dakar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ab03fge Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Re: Calea Samuraiului fie de la mosckwich 412 - alea sunt indestructibile numai ca sunt cu 5 cm mai lungi si e nevoie de o modificare a prinderii pe sasiu. are un prieten arcuri de mosckwich si trege de ceva timp de masina fara sa ruseasca sa le rupa cumva. tot ce pot sa zis e ca sant foarte foarte bune,pacat ca nu se mai gasesc.avea un vecin un mosckwich dar pana sa ma hotarasc eu sa le iau l-a dus la fier vechi si mi-a parut foarte rau. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted December 18, 2008 Author Share Posted December 18, 2008 (edited) Re: Calea Samuraiului s+a facut si body lift-ul http://photofile.ru/photo/vitalies/95263141/xlarge/103397685.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95263141/xlarge/103397664.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95263141/xlarge/103397665.jpg si in sfarsit samy a primiti bocancii cei noi :) am trecut ieri pe la atelier sa vad ce s-a mai intamplat si iata-l poza e cu telefonul - sorry http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103489711.jpg daca va uitati in fata nu mai sunt cerceii - a facut Cristi o modificare inteligenta gen shackle -revers - o sa descriu sapt viitoare mai in detalii. Ideea e ca am eliminat cercelul din fata si am pastrat totusi inaltimea :wink: Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Light Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Re: Calea Samuraiului Ce bine a crescut! :bravo Ai pastrat foile lui sau le-ai montat pe cele rusesti? NU ai facut nici o modificare in transfer sau in grupuri pentru 32'-uri? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Re: Calea Samuraiului Frumos frumos...creste baiatul. Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
allroad Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Re: Calea Samuraiului Frumos utilajul!!! Felicitari atat propietarului cat si mecanicului!Si in continuare SPOR LA TREABA,ca mai este destula!!!! L 200 BMW F650 GS Dakar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionutzt Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Re: Calea Samuraiului arata foarte bine oricum. :h5 trebuie taiat un pic pragul la gume asa mari... cu ce ai de gand sa tragi gumele alea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 Re: Calea Samuraiului deocamdata astept sa vina kit-ul de 6,5:1 pentru reductor si kitul de ambreiaj. Cineva mi-a facut cadou un power lock (parca de pa powertrax) pentru spate - rezista oare la cauciucurile astea? In gupuri mai astept - sa vad cum se descurca - mi-e teama ca daca mai bag si-n grupuri reductii nu mai apuc 60 pe sosea :grin: Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vali alias Babu Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Re: Calea Samuraiului succes !!!!!!! inseamna ca prima iesire o facem la calugareni la locul de antrenament,ok? :grin: KAMIKAZE TEAM http://www.kamikazeteam.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionutzt Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Re: Calea Samuraiului Kitul de 6.5 e suficient pentru rotile tale Pe high ar mai fi trebuit un pic, dar e ok. Am mers cu 4.56 in grupuri si 32 uri si tragea aproape la fel cu un Samurai stock. Dar 4.56 e mai redus pe high decat kitul de reductor. In low cred insa, cred ca o sa mergi mai mult cu a 3-a :grin: . Dar e f misto pe coborari.. Nu cred ca poti sa mai pui reductii in punti -cel putin nu cu 32-uri- decat daca vrei un crawler... Sunt curios cu shackle reverse-ul cum ati facut :grin: Mai pune poze :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuker Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Re: Calea Samuraiului Sunt curios cu shackle reverse-ul cum ati facut :grin: Mai pune poze :h5 Si eu sunt curios, ca vreau sa-i fac si eu la al meu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted December 23, 2008 Author Share Posted December 23, 2008 (edited) Re: Calea Samuraiului O mica continuare – incep cu arcurile. Cele de moskvich sunt mult mai lungi http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594436.jpg De aceea Cristi a gasit alta solutie Intre primele doua foi si ultima – au fost interpose doua de la mosckvich. Rosu pe poza este conturul implantului http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594670.jpg Ceea ce a ramas din arcul de mosckvich o sa caut unde pot sa le scurtez sis a fac alte urechi – daca stie cineva un atelier – dati-mi de stiut, merci!! Asa mai departe – am mai scris ca in urma criticilor am decis cu Cristi sa facem un soi de shackle-reverce. Pentru asta suportii au fost schimbati cu locurile – sudura s-a facut cu electrozi de sine – mesterul jura ca este imposibil sa cedeze. Fata – scuze pozele astyae sunt cu telefonul http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595313.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595320.jpg In spate am vrut doar sa mutam cercelul si a iesit asta – adica prost http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595333.jpg Gandirea comuna ne-a dus la o solutie faina (zicem noi) un soi de cercei flexibili care le-am facut din cerceii originali si cerceii de moskvich. http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594439.jpg Initial am vrut sa flecteze posterior http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594446.jpg Dar cand am pus arcul am constatat ca e mai bine anterior http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594448.jpg Constructia cerecelului – urmariti poza. Cercul verde – bucsa distantiera care ne gandim sa o facem gresabila. Pe ea vom imbraca o bucsa cu diametrul mare de cauciuc sau poly care va avea rolul de support pe sasiu a bratului cercelului in cauza (cercul rosu). Iar intre bucsa de pe sasiu si bratele cercelului montam cate un rulment (cum sunt ale din capul amortizorului de la suspensii tip McPherson) – cerc albastru. http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595074.jpg Cred ca o sa functioneze – daca nu o sa cumpar cercei flexibil (desi 99% sunt convins ca o sa mearga) Intre timp Cristi a inceput si Roll Cage-ul – este in stadiu de constructie nu este finalizat ( o sa mai fie 2 X-uri deasupra capului si in spate, iar partea de jos fa fi fixate transcaroserie de bratele pragurilor ce vor veni fixate pe sasiu) http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594451.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594453.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594459.jpg Cam atat pana dupa sarbatori - continuarea va urma Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Re: Calea Samuraiului Sunt tare curios cum o sa mearga cu shackle reversul ala :grin: Eu cred ca o sa fie foarte instabila,ar fi trebuit sa faceti partea fixa mult mai inalta si cercelul mobil mai mic. Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
air_wolf Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Re: Calea Samuraiului revolver shackles... interesant. :bravo http://www.dc4wd.com/images/tera/revolers_cjf_pair.jpg http://www.jeepin.com/features/revolvers/revolver3.jpg dar cu ele nu risti sa infasori arcurile pe punte? adica n-ai avea nevoie si de un traction bar? :roll: The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500 4x4MANIA is where we are !!! “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 (edited) Re: Calea Samuraiului Continuare Amortizoare de volga si cereceii mobili - cam asa arata in final http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103934728.jpg cum functioneaza ele http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103934815.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103934812.jpg Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamu Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Re: Calea Samuraiului :B :10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Light Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Re: Calea Samuraiului Super! Cum se comporta in teren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Re: Calea Samuraiului arata super devine un idol pentru masina mea cum ai ales telescoapele: cota minima(compresie) minus cota maxima(deschideere) plus cati cm? sau ai masurat spatiul si ai luat mai mari cu cativa cm? ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts