Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Calea Samuraiului


vitalies
 Share

Recommended Posts

Azi am inceput cu Cristi sa lucram la Sami – adica Cristi muncea si eu il incurcam :ha: :ha:

 

O sa o facem printre picaturi asa ca o sa dureze pana ajunge la final.

 

Ca in orice alt proiect de modificare a unei masini pentru noroaie serioase si la Sami incepem cu cauciucuri. Cam astea sunt (multumiri Srevni) – cred ca sunt 32 (le-am pus langa 33 de pe galloper si sunt identice – fiind alea putin uzate eu zic ca sunt 32) Cam asa arata langa Sami :roll:

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268326.jpg

 

Prima modificare – cerceii ptr lift de 2 “ (din state – cica heavy duty – o sa vedem :twisted: )

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268338.jpg

 

Mai elocvent pe masina

 

http://photofile.name/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268347.jpg

 

Cerceii vechi – la gunoa :grin:

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268382.jpg

 

Le montam pea lea noi – surprise nu coboara puntea. Bingo amortizoare stock prea scurte – le dam jos. Tot nu coboara :cn

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268445.jpg

 

Pana la urma a fost bara stabilizatoare care s-a proptit in amortizorul de directie.

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268432.jpg

 

Dupa ce am desfacut suportul barei puntea a plecat in jos – in sfarsit

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268619.jpg

 

Acu poate fi fixat cercelul si de arc

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268514.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268535.jpg

 

Suportul barei stabilizatoare va trebui lungit cam cu cat se vede in poza.

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268623.jpg

 

Furtunele de frana nu s-au intins - deocamdata :)

 

Dar sa sudam azi nu aveam chef asa ca o sa le refacem luni.

 

Scoatem si cerceii posteriori

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268467.jpg

 

Scoatem amortizoarele si montam cerceii noi

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268610.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268617.jpg

 

s-a cam intins cablul de la frana de mana

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268559.jpg

 

l-am scos din suportii care il fixau pe caroserie (suruburi cu cap cruce) si e ok acu

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268578.jpg

 

Furtunul de frana inca are rezerva

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268548.jpg

 

Rotile la loc si cam atat pentru azi – suportul stabilizatorului si amortizoare – alta data

 

Asa a fost inainte de lift

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268351.jpg

 

Asa este dupa

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103268627.jpg

 

Inainte si dupa cu simexu langa – inainte vine peste overefender acu e sub

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103270200.jpg

 

Evident ca nu este suficient – va urma un body civilizat si apoi sfantul flex se va ocupa de restul.

 

Va urma – mi sunt muuuulte de facut

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest adi torpan

Re: Calea Samuraiului

 

Super... faina treaba ati inceput ! Spor la treaba si s-o vedem cat mai repede incaltata si plina de noroi !

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Bara stabilizatoare da-o jos de tot!!! (si arunca-o :grin: )

O sa ai mari probleme cu cerceii aia,o sa rupi arcuri tot timpul.

Am avut si eu,tot AMERICANi si am rupt la arcuri fta de m-am saturat.

Pe spate sunt OK dar pe fata ti-ar trebui un shackle reverse de la Calmini,ala e singurul care merita si e acceptabil la pret.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Guest soso-bum

Re: Calea Samuraiului

 

Super... faina treaba ati inceput ! Spor la treaba si s-o vedem cat mai repede incaltata si plina de noroi !

:h5

adevarat episodul

si eu vreau la vitara asa ceva ca azi am fost la un off si am cam frecato pe dedesupt

ce fain ar fi daca am avea asa faze pozate si pt vitara

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Super... faina treaba ati inceput ! Spor la treaba si s-o vedem cat mai repede incaltata si plina de noroi !

:h5

adevarat episodul

si eu vreau la vitara asa ceva ca azi am fost la un off si am cam frecato pe dedesupt

ce fain ar fi daca am avea asa faze pozate si pt vitara[/quote:3ekazjhh]

 

viewtopic.php?f=7&t=523&hilit=here+we

poate gasesti aici ce vrei

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Tzupare - cu arcuri e o poveste - exact asta astept sa fac cu ele (sa le rup) ca sa incerc alte doua tipuri de arcuri - fie de la daewoo damas (sunt identice cu samurai dar mai rezistente) fie de la mosckwich 412 - alea sunt indestructibile numai ca sunt cu 5 cm mai lungi si e nevoie de o modificare a prinderii pe sasiu.

 

[wst]box - nu trebuie sa inventez nimic aici - au inventat rusii demult. Spate - amortizoare de niva (am si pe jimny si sunt ok) si fata - amortizoare din spate de la volga. Le am deja cumparata trebuie sa le aduc doar de la Chisinau. Sunt calculate pentru lift de 5 cm.

  • Like 1

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

fie de la mosckwich 412 - alea sunt indestructibile numai ca sunt cu 5 cm mai lungi si e nevoie de o modificare a prinderii pe sasiu.

 

 

are un prieten arcuri de mosckwich si trege de ceva timp de masina fara sa ruseasca sa le rupa cumva. tot ce pot sa zis e ca sant foarte foarte bune,pacat ca nu se mai gasesc.avea un vecin un mosckwich dar pana sa ma hotarasc eu sa le iau l-a dus la fier vechi si mi-a parut foarte rau.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Calea Samuraiului

 

s+a facut si body lift-ul

http://photofile.ru/photo/vitalies/95263141/xlarge/103397685.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95263141/xlarge/103397664.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95263141/xlarge/103397665.jpg

 

si in sfarsit samy a primiti bocancii cei noi :) am trecut ieri pe la atelier sa vad ce s-a mai intamplat si iata-l

 

poza e cu telefonul - sorry

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103489711.jpg

 

daca va uitati in fata nu mai sunt cerceii - a facut Cristi o modificare inteligenta gen shackle -revers - o sa descriu sapt viitoare mai in detalii. Ideea e ca am eliminat cercelul din fata si am pastrat totusi inaltimea :wink:

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Ce bine a crescut! :bravo

Ai pastrat foile lui sau le-ai montat pe cele rusesti?

NU ai facut nici o modificare in transfer sau in grupuri pentru 32'-uri?

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

deocamdata astept sa vina kit-ul de 6,5:1 pentru reductor si kitul de ambreiaj. Cineva mi-a facut cadou un power lock (parca de pa powertrax) pentru spate - rezista oare la cauciucurile astea? In gupuri mai astept - sa vad cum se descurca - mi-e teama ca daca mai bag si-n grupuri reductii nu mai apuc 60 pe sosea :grin:

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Kitul de 6.5 e suficient pentru rotile tale

Pe high ar mai fi trebuit un pic, dar e ok. Am mers cu 4.56 in grupuri si 32 uri si tragea aproape la fel cu un Samurai stock. Dar 4.56 e mai redus pe high decat kitul de reductor.

In low cred insa, cred ca o sa mergi mai mult cu a 3-a :grin: . Dar e f misto pe coborari..

Nu cred ca poti sa mai pui reductii in punti -cel putin nu cu 32-uri- decat daca vrei un crawler...

Sunt curios cu shackle reverse-ul cum ati facut :grin:

Mai pune poze :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

O mica continuare – incep cu arcurile. Cele de moskvich sunt mult mai lungi

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594436.jpg

 

De aceea Cristi a gasit alta solutie

 

Intre primele doua foi si ultima – au fost interpose doua de la mosckvich. Rosu pe poza este conturul implantului

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594670.jpg

 

Ceea ce a ramas din arcul de mosckvich o sa caut unde pot sa le scurtez sis a fac alte urechi – daca stie cineva un atelier – dati-mi de stiut, merci!!

 

Asa mai departe – am mai scris ca in urma criticilor am decis cu Cristi sa facem un soi de shackle-reverce. Pentru asta suportii au fost schimbati cu locurile – sudura s-a facut cu electrozi de sine – mesterul jura ca este imposibil sa cedeze.

 

Fata – scuze pozele astyae sunt cu telefonul

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595313.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595320.jpg

 

In spate am vrut doar sa mutam cercelul si a iesit asta – adica prost

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595333.jpg

 

Gandirea comuna ne-a dus la o solutie faina (zicem noi) un soi de cercei flexibili care le-am facut din cerceii originali si cerceii de moskvich.

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594439.jpg

 

Initial am vrut sa flecteze posterior

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594446.jpg

 

Dar cand am pus arcul am constatat ca e mai bine anterior

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594448.jpg

 

Constructia cerecelului – urmariti poza. Cercul verde – bucsa distantiera care ne gandim sa o facem gresabila. Pe ea vom imbraca o bucsa cu diametrul mare de cauciuc sau poly care va avea rolul de support pe sasiu a bratului cercelului in cauza (cercul rosu). Iar intre bucsa de pe sasiu si bratele cercelului montam cate un rulment (cum sunt ale din capul amortizorului de la suspensii tip McPherson) – cerc albastru.

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103595074.jpg

 

Cred ca o sa functioneze – daca nu o sa cumpar cercei flexibil (desi 99% sunt convins ca o sa mearga)

 

Intre timp Cristi a inceput si Roll Cage-ul – este in stadiu de constructie nu este finalizat ( o sa mai fie 2 X-uri deasupra capului si in spate, iar partea de jos fa fi fixate transcaroserie de bratele pragurilor ce vor veni fixate pe sasiu)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594451.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594453.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103594459.jpg

 

Cam atat pana dupa sarbatori - continuarea va urma

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Sunt tare curios cum o sa mearga cu shackle reversul ala :grin:

Eu cred ca o sa fie foarte instabila,ar fi trebuit sa faceti partea fixa mult mai inalta si cercelul mobil mai mic.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

revolver shackles... interesant. :bravo

http://www.dc4wd.com/images/tera/revolers_cjf_pair.jpg

http://www.jeepin.com/features/revolvers/revolver3.jpg

 

dar cu ele nu risti sa infasori arcurile pe punte? adica n-ai avea nevoie si de un traction bar? :roll:

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Calea Samuraiului

 

Continuare

 

Amortizoare de volga si cereceii mobili - cam asa arata in final

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103934728.jpg

 

cum functioneaza ele

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103934815.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103934812.jpg

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

arata super

devine un idol pentru masina mea

cum ai ales telescoapele:

cota minima(compresie) minus cota maxima(deschideere) plus cati cm?

sau ai masurat spatiul si ai luat mai mari cu cativa cm?

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use