Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Calea Samuraiului


vitalies
 Share

Recommended Posts

Re: Calea Samuraiului

 

La o rasturnare si fara snorkel parbrizul nu supravietuieste - asta cand m-am dat cu galloperul peste cap am avut noroc ca nu s-a spart, dar intamplarea cu gallu este mai degraba o exceptie care confirma regula. De ce a fost montat acolo - nu am vrut sa-l bag prin lateral - iar direct pe sus este cea mai laterala pozitie prin care poate fi bagat in maniera care am vrut.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Calea Samuraiului

 

A mai ramas putin – pana una – alta ce s-a mai facut

 

Snorkel-ul pe interior

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817105.jpg

 

In urma criticilor partea de sus a fost fixata de stalp

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817643.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817651.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817543.jpg

 

 

Radiatorul – pe dreapta a venit pe vechea prindere – pe stanga a trebuit contruirea unor suporti deoarece suportul original nu mai avea loc din cauza servou-lui de vitara

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817182.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817143.jpg

 

 

Vasul de expansiune a plecat si el spre dreapta

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817170.jpg

 

Ventilator suplimentar de Dacie in fata

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817655.jpg

 

 

Conectat prin termocupla sau buton pe bord

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817115.jpg

 

Vasul de la spalatorul de parbriz a plecat in alta locatie

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817152.jpg

 

Au fost finalizate si aripile – nu stiu cum se cheama toate maclavais-urile cu care s-a dat – Cristi le stie

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104743668.jpg

 

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104743675.jpg

 

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817536.jpg

 

Acoperisul – din tabla galvanizata pe interior

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104743666.jpg

 

Si prezervativul original – bikini top

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104743694.jpg

 

Si cateva maruntisuri – cabluri pentru crengi

 

Pe aripa – in interiorul aripii pentru intarire tabla de fier

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104743665.jpg

 

Deasupra parbrizului

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104743697.jpg

 

In ansamblu cu cablurile montate

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817216.jpg

 

Ca sa nu frece cablu de capota – o protectie de aluminiu

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817228.jpg

 

Si o mica distractie de duminica – votmetri si cez de Montero sport.

 

Gaura pentru voltmetru

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816429.jpg

 

Si montarea lui

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816432.jpg

 

Ceasul initial am vrut sa-l bag in loc de una de aerisiri dar ulterior am schimbat planurile

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816440.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816436.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816449.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104818351.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104818350.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816453.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816455.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104816456.jpg

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Teava e de 55 mm - pentru 1,3 e destul. Se accelereaza fff frumos motorul - nu da senzatie ca ar fi strangulat la admisie.

 

La Sibiu vin cu sami :h5

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Marius - uite asta e carburatorul

 

http://www.izook.com/tech/samurai/engin ... kicarb.htm

 

e genial de simplu si cu toate astea are doua clapete si merge frumos.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

exact de tipul asta e si al meu....dar spre marea mea rusine...inca nu i-am desfacut filtrul de pe el sa casc gura sa vad cum arata si pe dinauntru....am un K&N pe el.....

 

in alta ordine de idei...motorul porneste la sfert iar in ralanti sta ff frumos..... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Nici eu nu am avut aceasta curiositate - dar am montat snorkel-ul si iata cum arata sub filtru :)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104817212.jpg

 

si la mine merge foarte frumos - toarce ca o pisica....pardon veverita :ha: :h5

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Dacä puneai rolele troliului orientate in sus, ai fi putut folosi troliu si pentru tractiune

din spate.Loc de incä o teavä spre spate väd cä ai.

Dar sigur te ai gändit la asta.

Silviu

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Pai e super simplu sa te troliezi in spate cu troliu unde l-am montat eu - descizi usa - scoti o bucla de pe tambur, pui scripetele pe ea si agati scripetele de o sufa - gata sistemul de troliere in spate. Apropos - teava in spate trebuie sa treaca prin rezervor :ha: :ha:

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Nu am samurai dar am cochetat cu ideea un timp si inca urmaresc cu interes ce poate si ce se poate face din el.Ideea cu troliul montat acolo e super si probabil fiind o masina usoara nu cred ca e o problema faptul ca se trage de caroserie si nu de sasiu.Oare la o masina mai grea ar fi ok?Sau exista riscul de a trolia doar caroseria?

Am revazut toate etapele si parca nu mai sunt sigur ca troliul e legat de caroserie...dar atunci nu se rigidizeaza ansamblul caroserie sasiu ?Sau tava este prinsa oarecum elastc pe caroserie ca nu prea am priceput...

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Florin - gresesti cand zici ca troliu este prins de caroserie. Nu suntem atat de inconstienti sa o facem. Citeste mai atent postul si uita-te la poze. Caroseria este decupata iar troliu este prins de sasiu. Cum puteam sa-l prind de caroserie?!!!!!!!!!! Pai daca la o troliere se smulge din prinderi ii omoara pe cei din masina!!!!!!!! Adica imi fac roll cage de protectie si montez bomba ucigasa pe caroserie?

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Am innobilat rollcage-ul cu protectie moale - ca sa nu crape capatana in caz de.... :)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104883392.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104883394.jpg

 

In sfarsit bara se inscrie in linia masinii - asa chiar imi place muuult

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104883400.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104883405.jpg

 

am etansat de ploaie capacul de la bena

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104883407.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95294274/xlarge/104883409.jpg

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

vitali, arata frumos masinuta, si e lucrata meticulos, bravo.

 

ai insa o mare problema in ceea ce priveste constructia rollcage-ului. este inadmisibil (dpdv al sigurantei, nu ca as fi eu vreun dumnezeu al tehnicii) sa ai teava de rollcage indoita, turtita si chinuita cum o ai tu. stiu ca nu e placut, dar eu as demonta parerea aia de rollcage si as face unul la atelierele harniciei sau la airwolf, cu teava indoita corespunzator, etc. si, mai bine tai din bord ca sa faci loc de teava, decat sa turtesti teava... e usor... cum sa zic... pacat de munca ta, dar chestia aia nu cred ca te poate proteja in vreun fel.

 

asa cred.

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Andrei - stiu ca nu e tocmai "legal" construit roll cage-ul. Poate la o masina de 2 tone este crucial dar eu cred ca la o masinuta de maxim o tona teava de 60 chiar si turtita va rezista, in plus in zona "vitala" nu este turtita. 90 % din samuraie nu au nici macar atat pentru protectie si concureaza si la extrem. Eu nu am de gand saparticip la campionate - acest roll cage este mai mult datorat amintirii neplacute de la Garbova unde m-am rasturnat cu o masina de 2,5 tone si dupa ce a fost pusa pe roti am plecat cu ea in continuare fara o zgaraitura - si asta neavand nici un roll cage. In alta ordine de idei - pentru ce vreau ei sa fac cu masina imi este arhisuficient, cusca imi trebuie mai mult din pdv "psihologic" ca sa scap de teama rasturnarii. Aceasta modalitate de a indesa teava intr-o masina mai mica am vazut-o si la altii nu este inventia mea.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

vitali, o tona are la gol... :grin:

 

acum, pe bune, chiar daca teava e neindoita in alte parti, va ceda exact acolo unde e aplatizata, si n-ai facut nimic...in locul tau, as fi bagat bomfaierul in bord in loc sa turtesc teava.

 

bine, iti dai seama ca nu-ti doresc sa-l testezi. :grin:

iar masina arata foarte frumos!

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Deci cam 6000-6500 de epuroi in total - poate e mult poate nu - pentru mine e ok am jucaria pe care am vrut-o. Aici intra tot - de la costul masinii si pieselor pana la manopera.

 

Cablul desigur o sa frece - dar am luat troliu de 12000 - adica mai mult decat de 4 ori masina - cred ca se compenseaza cu brio frecarea.

 

Roll cage-ul asa va ramane - bun - rau nu mai am nervi de altul :wink: :grin:

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

6000-6500 de euro suna bine!

Am un prieten pe nume Sorin care pe langa mobra-i Africa Twin si-a mai luat si un "Samurica" cum spune el, pentru off road fun.

Bineinteles ca am fost sa il vad de urgenta... Ce sa va zic... dragoste la prima vedere... Singura problema dupa spusele lui Sorin este faptul ca a cautat-o vreo 5 luni, dar A GASIT-O! Din 92-93 1,3 3900 euro IMPECABILA. Ii doresc bafta la inmatriculare si sa mi-o vanda cat mai repede :ha:

Citez: "Claule cu banii astia nu-mi luam nici un ATV cumsecade"

CORECT!!!

P.S. poate reusesc sa fur si o poza...

 

SAMURAI=MASINA BADARANA ???

WHO KNOWS???

Skoda Superb

T4 syncro

Logan

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use