cristiblondu Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Re: Calea Samuraiului @nellorunner.sunt prevazute si amortizoarele dar inca nu este terminat Fara poezie,viata e pustiu ! KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 (edited) Re: Calea Samuraiului Ce s-a mai facut la sami 1 - ambreiajul stage 3 montat 2 kitul de 6,5:1 in reductor - montat 3. lock right in grupul spate - montat 4. distantiere 3,2 cm http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104264564.jpg fara http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104264566.jpg cu http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104264568.jpg incepe imracarea in hainuta de aluminiu http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104321083.jpg capac mini bena deschis http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104321240.jpg suport roata (cu amortizor) http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322580.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322647.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322661.jpg Troliu are si tava si a inceput montarea conductei pentru cablu - idee si realizare Cristi :h5 http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322590.jpg pe aici intra cablu in conducta (sub scaunul copilotului) http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322615.jpg conducta si fixarea ei pe tunelul cardanului http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322627.jpg asa ajunge conducta in fata (pe sub tamponul motorulu de care este fixata) http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104321405.jpg va urma..... Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
f_zoltan Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Multumesc de poze Vitalies. Conducta pentru troliu o treci deci printre scaune si o scoti in fata. Si in fata mai vine inca un set de role de ghidaj, cu siguranta. Cum faci cu intrarea si iesirea din conducta? Palnii de tabla? Vad ceva de genul asta pe partea de iesire dintre scaune. Samurai incepator Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului foarte frumoasa lucrarea, aproape cirurgical :grin: . felicitari si spor la treaba si la multe noroaie. ps: cauciucul stanga fata i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului sunt jante stock de samurai intoarse sau sunt unele speciale ca arata bestial ! ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeCoclauri Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului 1. Felicitari pentru "dopingul" veveritei! 2. Constat ca te-a atins virusul la maxim. Intr-una din poze am vazut cum ai "bricolat" atelierul si meseria mea nu ma lasa sa tac. :uameni Nu dati cu pietre in mine, dar nu stiu cum ai curajul sa mai stai in atelierul ala cu grinda aia "castrata" exact in zona cea mai solicitata. E ca si cum ai decupa o bucata de sasiu, linistindu-te la gandul ca mai tine si caroseria ceva.. Scuze pentru off-topic la punctul 2 Take care! Safety first! Noroi Bun !! LaGuraSobei.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului intreb si eu: care sunt avantajele montarii troliului in spatele scaunelor? in afara de adapost contra ruginii nu vad altele, daca sunt tare as fi curios sa le stiu si eu. TOYOTA Hilux 2.4, D4D 4x4 SUZUKI Samurai 1.6, 8v 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Castigi la unghiul de atac.Nu mai trebuie sa iesi cu bara 20cm in fata masinii,faci o bara simpla...o teava lipita de grila :grin: Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Se mai poate controla ghida aranja cablul pe tambur??? Iesirea ce o vad eu (daca ala e capatul spre troliu), este destul de ingusta. Nu se va aseza cablul pe o portiune mult mai mica??? I Have No Idea What You Are Talking About Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Iesirea se face la 50 cm si se termina ca o flinta "trompeta" Distanta asta e suficienta sa lase cablul sa se infasoare pe tot tamburul si mai mult nu se mai strange mult intr-o parte cat te troliezi in lateral :grin: Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Plus ca din acea locatie ...se fura mai greu :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levo Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Un alt avantaj ar fi greutatea/balansul. Mi-a povestit Cristi Mavris ca dupa ce a dat jos bara fata si troliul de pe G era alta masina. Era in jur de 100 kg in bot.. in plus http://www.offroadtranssylvania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
proof Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului vizualizand foto de la inceputul lucrarii, constat sau ma insel? pe fata ai avut cuplu permanent si ai pus mrl-uri ? SAMURAI SJ stock Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 (edited) Re: Calea Samuraiului o sa incerc sa raspund la intrebari mai condensat - iesirea din conducta este acea palnie sub scaun - desciderea ei este calculata pe unghiul intre conducta si rolele laterale. in fata va iesi ca in poza de jos (am vazut-o la offroad urban - nu stiu al cui este dar respectele mele ptr idee) http://photofile.ru/photo/vitalies/95144817/xlarge/104272555.jpg - jantele nu stiu daca sunt de sami stoc - mi le-a data englezul bonus - pe masina au fost jante de vitara. - cu grinda sa va lamureasca Cristi da din ce mi-a zis in locul cariat are mai mult de jumatate de metru grosime - arhisuficient pentru un acoperis simplu - deasupra nu mai este nimic construit. - asupra avantajelor montarii troliului in spate cred ca s-a raspuns detaliat - confirm ca astea sunt care le-au punctat baietii inaintea mea. Si crede-ma ca toate au pondere egala (cel putin pentru mine) Eu incep sa ma indragostesc de masinuta asta si cred ca se va descurca bine in teren. Evident ca vor mai iesi minusuri pe care o sa le corectam pe parcurs - pentru un amator ca mine e mai mult decat bine. Masina nu este pentru utilizare de zi cu zi - dar latura estetica din mine nu ma lasa sa tai brutal in carne desi asa ar trebui. Vreai sa-i pastrez si o linie estetica cat de cat evident nu in pofida functionalitatii. Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului Masina am luat-o cu fata cuplata permanent - dar daca te uiti atent la pozele cu distantielele o sa vezi ca au mrl-uri aisin acum. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionutzt Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Re: Calea Samuraiului a inceput satz placa samuraiul deci :h5 . stai sa vezi in teren... cel din poza e al lui Laci din Sighisoara. si la el e pus troliul in spate , doar ca e untroliu mecanic pus mai inspate si mai jos un pic , pentru ca e actionat de cardan, singura problema cu montarea unui troliu in spate pe care o vad eu, e sa ai loc, pana in fatza, sa tragi teava pentru cablu/fir. asta poate determina si pozitia in functie de masina. in rest, numai avantaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Re: Calea Samuraiului De unde ai achizitionat Kit-ul pentru reductor? Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Re: Calea Samuraiului de aici Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
proof Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Re: Calea Samuraiului De unde ai achizitionat mrl-urile? sunt si eu interesat sa pun, cred ca la asfalt protejeaza transmisia fata, nu se mai invarte cardanul permanent. Trebuie facute si alte modificari daca pun mrl-uri? SAMURAI SJ stock Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 26, 2009 Author Share Posted January 26, 2009 Re: Calea Samuraiului Le-am luat de pe e-bay german, se potrivesc fara nici o modificare. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
niku iorga Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Re: Calea Samuraiului hai vitali...baga tare! abia astept sa ne noroim impreuna :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuker Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Re: Calea Samuraiului am vazut si eu acaretul live, ce sa mai... a iesit beton, o sa faca senzatie pe la iesiri, are gume simex, garda mare la sol, volanul mutat acolo unde trebe si un rollcage... ca pt un om cu evenimente la activ :grin: . PS: multumesc Vitali pt scaune! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 (edited) Re: Calea Samuraiului Razvane - pentru putin continuare - au venit furtune de frana imbracate in protectie de inox pentru fata si mai lungi + prelungirea furtunului pe spate. http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413344.jpg interiorul va fi integral rosu http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413345.jpg cratita pentru troliu si conducta pentru cablu sunt gata http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413362.jpg palnia pentru cablu pe fata - marca Cristi :h5 http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413382.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413427.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413377.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413389.jpg in final Cristi a montat si servo de la vitara - cu muuuult fu....i dar a iesit beton http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413406.jpg pragurile modificate, vopsite si instalate http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413365.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413369.jpg tinichigiul a inceput si el treaba la taierea din aripi overfenderele standard nu se mai potriveau asa ca am folosit doar suportul pentru ele - cine are nevoie de ele - la Cristi negocierea si primirea :grin: o sa facem overfendere de cauciuc http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413441.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413456.jpg acum roata are loc sa faca orice in arca aripii http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413464.jpg http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413465.jpg si inca odata in ansamblu bara de troliu cu palnia http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413469.jpg Edited October 21, 2011 by Max Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Re: Calea Samuraiului vreau si eu sa imi fac praguri si am ceva intrebari daca se poate ce fel de teava?cu cat mai scurte decat spatiul dintre roti?sudate pe sasiu sau in suruburi? ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 Re: Calea Samuraiului 1. teava nu stiu - poate se uita Cristi si-ti raspunde 2. sunt exact cat pragul din plastic 3. in suruburi Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts