Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Calea Samuraiului


vitalies
 Share

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Calea Samuraiului

 

Ce s-a mai facut la sami

 

1 - ambreiajul stage 3 montat

 

2 kitul de 6,5:1 in reductor - montat

 

3. lock right in grupul spate - montat

 

4. distantiere 3,2 cm

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104264564.jpg

fara

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104264566.jpg

cu

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104264568.jpg

 

incepe imracarea in hainuta de aluminiu

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104321083.jpg

 

capac mini bena deschis

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104321240.jpg

 

suport roata (cu amortizor)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322580.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322647.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322661.jpg

 

Troliu are si tava si a inceput montarea conductei pentru cablu - idee si realizare Cristi :h5

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322590.jpg

 

pe aici intra cablu in conducta (sub scaunul copilotului)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322615.jpg

 

conducta si fixarea ei pe tunelul cardanului

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104322627.jpg

 

asa ajunge conducta in fata (pe sub tamponul motorulu de care este fixata)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104321405.jpg

 

 

 

va urma.....

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Multumesc de poze Vitalies. Conducta pentru troliu o treci deci printre scaune si o scoti in fata. Si in fata mai vine inca un set de role de ghidaj, cu siguranta. Cum faci cu intrarea si iesirea din conducta? Palnii de tabla? Vad ceva de genul asta pe partea de iesire dintre scaune.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

foarte frumoasa lucrarea, aproape cirurgical :grin: . felicitari si spor la treaba si la multe noroaie.

 

 

 

ps: cauciucul stanga fata

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

1. Felicitari pentru "dopingul" veveritei!

2. Constat ca te-a atins virusul la maxim. Intr-una din poze am vazut cum ai "bricolat" atelierul si meseria mea nu ma lasa sa tac. :uameni Nu dati cu pietre in mine, dar nu stiu cum ai curajul sa mai stai in atelierul ala cu grinda aia "castrata" exact in zona cea mai solicitata. E ca si cum ai decupa o bucata de sasiu, linistindu-te la gandul ca mai tine si caroseria ceva..

 

Scuze pentru off-topic la punctul 2

 

Take care! Safety first!

Noroi Bun !!

LaGuraSobei.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

intreb si eu: care sunt avantajele montarii troliului in spatele scaunelor? in afara de adapost contra ruginii nu vad altele, daca sunt tare as fi curios sa le stiu si eu.

TOYOTA Hilux 2.4, D4D 4x4

SUZUKI Samurai 1.6, 8v 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Se mai poate controla ghida aranja cablul pe tambur??? Iesirea ce o vad eu (daca ala e capatul spre troliu), este destul de ingusta. Nu se va aseza cablul pe o portiune mult mai mica???

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Iesirea se face la 50 cm si se termina ca o flinta "trompeta"

Distanta asta e suficienta sa lase cablul sa se infasoare pe tot tamburul si mai mult nu se mai strange mult intr-o parte cat te troliezi in lateral :grin:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

o sa incerc sa raspund la intrebari mai condensat

 

- iesirea din conducta este acea palnie sub scaun - desciderea ei este calculata pe unghiul intre conducta si rolele laterale.

 

in fata va iesi ca in poza de jos (am vazut-o la offroad urban - nu stiu al cui este dar respectele mele ptr idee)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95144817/xlarge/104272555.jpg

 

- jantele nu stiu daca sunt de sami stoc - mi le-a data englezul bonus - pe masina au fost jante de vitara.

 

- cu grinda sa va lamureasca Cristi da din ce mi-a zis in locul cariat are mai mult de jumatate de metru grosime - arhisuficient pentru un acoperis simplu - deasupra nu mai este nimic construit.

 

- asupra avantajelor montarii troliului in spate cred ca s-a raspuns detaliat - confirm ca astea sunt care le-au punctat baietii inaintea mea. Si crede-ma ca toate au pondere egala (cel putin pentru mine)

 

 

Eu incep sa ma indragostesc de masinuta asta si cred ca se va descurca bine in teren. Evident ca vor mai iesi minusuri pe care o sa le corectam pe parcurs - pentru un amator ca mine e mai mult decat bine. Masina nu este pentru utilizare de zi cu zi - dar latura estetica din mine nu ma lasa sa tai brutal in carne desi asa ar trebui. Vreai sa-i pastrez si o linie estetica cat de cat evident nu in pofida functionalitatii.

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Masina am luat-o cu fata cuplata permanent - dar daca te uiti atent la pozele cu distantielele o sa vezi ca au mrl-uri aisin acum.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

a inceput satz placa samuraiul deci :h5 . stai sa vezi in teren...

 

cel din poza e al lui Laci din Sighisoara. si la el e pus troliul in spate , doar ca e untroliu mecanic pus mai inspate si mai jos un pic , pentru ca e actionat de cardan,

singura problema cu montarea unui troliu in spate pe care o vad eu, e sa ai loc, pana in fatza, sa tragi teava pentru cablu/fir. asta poate determina si pozitia in functie de masina. in rest, numai avantaje

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

De unde ai achizitionat mrl-urile? sunt si eu interesat sa pun, cred ca la asfalt protejeaza transmisia fata, nu se mai invarte cardanul permanent. Trebuie facute si alte modificari daca pun mrl-uri?

SAMURAI SJ stock
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Le-am luat de pe e-bay german, se potrivesc fara nici o modificare.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

am vazut si eu acaretul live, ce sa mai... a iesit beton, o sa faca senzatie pe la iesiri, are gume simex, garda mare la sol, volanul mutat acolo unde trebe si un rollcage... ca pt un om cu evenimente la activ :grin: .

PS: multumesc Vitali pt scaune!

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Razvane - pentru putin

 

continuare - au venit furtune de frana imbracate in protectie de inox pentru fata si mai lungi + prelungirea furtunului pe spate.

 

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413344.jpg

 

interiorul va fi integral rosu

 

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413345.jpg

 

cratita pentru troliu si conducta pentru cablu sunt gata

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413362.jpg

 

palnia pentru cablu pe fata - marca Cristi :h5

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413382.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413427.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413377.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413389.jpg

 

in final Cristi a montat si servo de la vitara - cu muuuult fu....i dar a iesit beton

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413406.jpg

 

pragurile modificate, vopsite si instalate

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413365.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413369.jpg

 

tinichigiul a inceput si el treaba la taierea din aripi

 

overfenderele standard nu se mai potriveau asa ca am folosit doar suportul pentru ele - cine are nevoie de ele - la Cristi negocierea si primirea :grin:

 

o sa facem overfendere de cauciuc

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413441.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413456.jpg

 

acum roata are loc sa faca orice in arca aripii

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413464.jpg

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413465.jpg

 

 

si inca odata in ansamblu bara de troliu cu palnia

 

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104413469.jpg

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

vreau si eu sa imi fac praguri si am ceva intrebari daca se poate

ce fel de teava?cu cat mai scurte decat spatiul dintre roti?sudate pe sasiu sau in suruburi?

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

1. teava nu stiu - poate se uita Cristi si-ti raspunde

2. sunt exact cat pragul din plastic

3. in suruburi

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use