Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Calea Samuraiului


vitalies
 Share

Recommended Posts

Re: Calea Samuraiului

 

Pretul final mi se pare excelent! De ceva vreme incerc sa ma hotarasc sa im iau inca o masina de teren si proiectul tau mi-a dat de gandit si foarte probabil sa imi iau o veverita...

Felicitari masina arata super si cred ca merge lafel!

Numai bine, respect,

Adrian :h5

NISSAN PATROL GR
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Calea Samuraiului

 

Eu am ajuns la pretul asta avand in vedere ca masina m-a c ostat 800 de euro si 600 inmatricularea. La 3900 doar masina te duce mult peste pretul meu in final.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Calea Samuraiului

 

Demult nu am mai scris ce s-a mai intamplat la sami - el amai iesit in teren si a mai rupt cate ceva ca sa-mi dea de gandit unde sa lucrez.

 

Pana una alta ce a mai primit sami al meu

 

- O reparatie capitala la motor - de la pistoane la garnituri, pompa de apa si ulei, semeringuri, cuzineti etc...- TOT

- Un kit de alternator GM cu tot ce trebuie de la suport la alternatorul propriu zis de GM 105 amp.

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106343842.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106343843.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106700363.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106700371.jpg

 

un nou radiator de dacia

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106700388.jpg

cu doua ventilatoare electrice suplimentare tot de dacia in fata

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106700365.jpg

 

pentru corectarea unghiului prea mare intre cardan si puntea spate niste talpici care vor roti puntea

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107157095.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107155933.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107155919.jpg

va urma si un traction bar

 

cu ajutorul kitului de la low range offroad - s-au montat etrieri si discuri de frana de vitara fata pe spatele lui sami

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96027929/xlarge/106134735.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96027929/xlarge/106135460.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106343847.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107155911.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107155915.jpg

 

puntea fata a fost mutata mai in fata cu 3,5 cm (multam Tzupare a fost ideea ta care a prins) - pentru asta trebuia date alte gauri suporti. Motivul - cu toate ca aripile si pedalierul au fost taiate fara mila - 33-le in viraje maxime agatau - iar eu nu vreau sa mai ridic masina nici un milimetru!

 

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107469826.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107469845.jpg

in poza de mai jos se vede cat a plecat puntea in fata - a trebuit sa baf flexul destul de sanatos in bara fata

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107469902.jpg

 

si cateva maruntisuri mai mult sau mai putin utile

un suport pentru niste intrerupatoare si butonul de soc

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/105796569.jpg

un beculet sa lumineze cand caut ceva pe jos - la sofer

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/105796577.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/105796583.jpg

si la copilot

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/105796647.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/105796661.jpg

o priza tripla cu port usb si intrerupator pentru tot felul de dracovenii electronice

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/105796638.jpg

Un nou isolator cu solenoid pentru cele 2 baterii

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106700377.jpg

Terratrip cu senzor pe cablu se vitezometru.

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/106700392.jpg

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

:bravo :bravo :bravo

Felicitari pentru operatiile noi...Avem sursa de inspiratie serioasa :h5

 

Avind in vedere ca si pe mine ma paste un set de segmenti si posibil pistoane puteti sa ne divulgati sursa si costurile pentru piesele la motor?

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Tzupare - cu arcuri e o poveste - exact asta astept sa fac cu ele (sa le rup) ca sa incerc alte doua tipuri de arcuri - fie de la daewoo damas (sunt identice cu samurai dar mai rezistente) fie de la mosckwich 412 - alea sunt indestructibile numai ca sunt cu 5 cm mai lungi si e nevoie de o modificare a prinderii pe sasiu.

 

[wst]box - nu trebuie sa inventez nimic aici - au inventat rusii demult. Spate - amortizoare de niva (am si pe jimny si sunt ok) si fata - amortizoare din spate de la volga. Le am deja cumparata trebuie sa le aduc doar de la Chisinau. Sunt calculate pentru lift de 5 cm.

 

m ar interesa parerea ta , am rupt un arc spate, de fapt povestea a inceput acum 2 saptamini cind am spriguit la rece toare arcurile. in 3 iesiri in teren cele din spate au revenit la orizonta si ieri foaia principala dr. spate s a rupt de la mijloc. intrebare , cele de damas se potrivesc si fata si spate? ai idee ce inseamna pt litf , citi cm? cum sint dpdv al confortului , iti rup spatele in comparatie cu cele originale ?

gill.s
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

@oldcarsmaniac - ideea nu este a mea - tuparu mi-a sugerat-o. Nu am alte poze - trebuie sa ajung la garaj sa fac - dar mai mult de atat nu prea am ce poza. Da nu e o mare filozofie se dau doua gauri noi in talpica aia care tine arcurile si suportul de pe punte care se culca pe arcuri exact cu cati cm vrei sa o avansezi. In cazul meu - 3,5 cm.

Apropos mai apare o problema dupa asta - cardanul se lungeste tot cu 3,5 cm - si trebuie compensata treaba cu flanse distantiere de cardan - eu inca nu le-am facut.

 

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107469860.jpg

 

@ gill - pe fata cred ca sunt mai lungi arcurile de damas dar nu stiu sigur

 

ale mele pana la urma s-au belit de tot si arata asa acum

 

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107721411.jpg

 

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/107721427.jpg

 

am cautat de damas de mi s-a acrit si pana la urma am comandat din astea de pe e-bay.de

 

au 5 foi si la pret tot ca la damas sunt

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

23 de euro ambele

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

salut,un sfat daca imi permiti,daca ai de gand sa-ti montezi un traction bar ai nevoie sa-ti intaresti si puntea(Low range- axel trusses),daca nu risti sa-ti indoi,deformezi puntea. Si inca un sfat,daca folosesti un blocant powertrax,NU este compatibil cu nici un fel de traction bar sau anti wrap kit. Iti spun din proprie experienta,am fost nevoit sa dau jos traction barul(cu toate ca sunt uimit de ce poate sa faca)pana rezolv problema,adica sa-mi schimb blocantul.

OFFROAD CLUB SIBIU
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Nici eu nu inteleg ce legatura are traction bar cu blocantul :oo

 

Eu o sa-mi fac traction bar care se prinde de oala differentialului - au cei de la lowrangeoffroad asa ceva, o sa le plagiez tehnica. Cu suportul sudat de punte - teoretic poate se indoaie dar nu cred. Asta de care zic este complet "bolt on" - iar ca sa indoi oala difului pe parea unde intra grupul - pai se rup crucile, planetarele pana atunci!!!

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

cu traction barul montat,cum am plecat de pe loc,brusc tot felul de bubuituri,blocantul lucra aiurea si pe drum drept si in curbe si in teren. Am dat jos traction barul mai mult de frica sa nu rup ceva si am inceput sa caut raspunsuripe forumuri in state. Explicatie e simpla (din cate am inteles eu)diferentialul samuraiului permite powertraxului un anumit joc in diferential,fara bara de tractiune jocul e preluat de arcuri,cardan etc,cu bara de tractiune montata puntea ramane fixa si tot jocul acela e preluat de blocant care lucreaza foarte neregulat.Din cate am inteles sunt si ceva rezolvari,adica dat jos si pus tot felul de saibe si tot asa pana scapi de problema,dar nu e sigur,cel putin asa am inteles eu.In concluzie ,am mers cam 20 km si am fost nevoit sa dau jos traction barul (Spidertrax).Cei care au montat un mini spool sau un ARB sau pur si simplu il au sudat(diff.) nu au nici o problema.

OFFROAD CLUB SIBIU
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

poate de la sudura s-a deformat putin puntea, si daca e un pic indoita lock - right-ul face ca toti dracii. Si intr-adevar se pot pune saibe - dar e munca grea - dewsfaci grupul pui saime pui la loc grupu - faci incercare si tot asa pana nu gasesti dimensiunea potrivita.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

am luat si varianta asta in calcul. Ce-i de la Low Range ma-u avertizat sa am grija cand sudez,si crede-ma am avut.Acum oricum nu mai am ce face si astept sa-mi pice intr-o zi un ARB pe spate,ca la traction bar nu renunt pentru ca am SPOA,si in proba aia de 20 de km am ramas uimit de comportamentul masinii.

OFFROAD CLUB SIBIU
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

poate cei care au montat blocantul nu au reglat corect jocul. intr-adevar se regleaza un pic mai larg pentru a permite blocantului sa cupleze dar odata pornit nu se mai decupleaza.. sau era uzat....eu merg de 3 ani cu Lockrite si pe Sam si pe Jimny ....

oricum, nu vinzi blocantul-daca nu e uzat- ca sigur gasim musterii.... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

tocmai asta-i problema,acel joc.Blocantul l-am cumparat de nou,am mers cu el 6 luni si merg cu el si acum in perfecta stare de functionare. Problemele au aparut strict cand am montat traction barul,dupa ce l-am dat jos ,blocantul a revenit la normal,functioneaza fara probleme.

OFFROAD CLUB SIBIU
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

dupa cum a spus si vitalies,rezolvarea lui sunt niste saibe,dar mi se pare o tampenie,ca sa nu mai spun cata munca si rezultate cred ca nule pana la urma.Adica ,daca ii iei prea mult din joc ajungi sa nu-ti mai functioneze pana la urma. De principiu saptamana viitoare am sa fac o incercare cu niste saibe si va tin la curent daca sau nu am rezolvat ceva

OFFROAD CLUB SIBIU
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

am cautat de damas de mi s-a acrit si pana la urma am comandat din astea de pe e-bay.de

 

au 5 foi si la pret tot ca la damas sunt

 

astept sa vad cum arata in realitate. sant interesat sa cumpar si eu . :h5

 

P.S. in caz ca vreau si eu, cum o sa pot face comanda??nu am cumparat nimic de pe e-bay .

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Buna treaba cu etrieri pe spate, ma bate si pe mine gandul, dar tehnic nu stiu cum rezolv cu frana de mana daca utilizez kitul dat, as fi recunoscator pentru sugestii, solutii :h5

SAMURAI SJ stock
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Inca nu au ajuns arcurile - cand ajung fac poze. Ca sa cumperi pe e-bay trebuie sa-ti facu un cont pe e-bay si unul cu card de credit pe paypal. Initial pare greu dar daca citesti atent pe site-urile lor e floare la ureche.

 

Cu frana de mana - am comandat din Anglia si a si ajuns la mine frana hidraulica dar inca nu am apucat sa o montez.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Daca ai timp cand montezi frana de mana hidraulica, dezvolta tehnic problema si pune niste poze, Multumesc :h5

SAMURAI SJ stock
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Calea Samuraiului

 

De frana de mana nu am avut timp - nici arcurile nu le-am montat (astept polyuretanul)

 

Dar am facut traction bar-ul.

 

Dupa ce la ultimele iesiri am rupt cate o cruce am decis ca asta e prioritatea nr 1.

 

Asa ca ne-am pus cu Cristache pe treaba - la inceput am gandit-o, apoi am cautat din ce sa o realizam, el cu treaba de baza eu cu incurcaturile de rigoare - eu cu dezordinea el cu ordinea - si in final s-a nascut :ha:

 

Componentele le-am gasit prin garaj - o bara panhard de wrangler, o bucata din bara stabilizatoare de sami, un tendon de la nustiu ce opel, o teava cu profil patrat, o bucata de tabla de 8.

 

Prinderea pe punte dupa ideea furata de la lowrange offroad piesa se prinde pe suruburile grupului si in acelasi timp cu un u-bolt de punte. Piesa este facuta din tabla de 8 taiata si gaurita dupa un model din carton, pe care este sudata teava patrata decupata in locurile unde se va prinde bara. Intre punte si piesa de baza un distantier din aceeasi teava patrata - prinse cu u-bolt^

 

De frana de mana nu am avut timp - nici arcurile nu le-am montat (astept polyuretanul)

 

Dar am facut traction bar-ul.

 

Dupa ce la ultimele iesiri am rupt cate o cruce am decis ca asta e prioritatea nr 1.

 

Asa ca ne-am pus cu Cristache pe treaba - la inceput am gandit-o, apoi am cautat din ce sa o realizam, el cu treaba de baza eu cu incurcaturile de rigoare - eu cu dezordinea el cu ordinea - si in final s-a nascut :ha:

 

Componentele le-am gasit prin garaj - o bara panhard de wrangler, o bucata din bara stabilizatoare de sami, un tendon de la nustiu ce opel, o teava cu profil patrat, o bucata de tabla de 8.

 

Prinderea pe punte dupa ideea furata de la lowrange offroad piesa se prinde pe suruburile grupului si in acelasi timp cu un u-bolt de punte. Piesa este facuta din tabla de 8 taiata si gaurita dupa un model din carton, pe care este sudata teava patrata decupata in locurile unde se va prinde bara. Intre punte si piesa de baza un distantier din aceeasi teava patrata - prinse cu u-bolt^

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108188.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108192.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546317.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546325.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546340.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546347.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546344.jpg

Bara propriu zisa sudata din doua component – bara panhard de wrangler cea rotunda – si o bucata dintr-ul tendon de opel

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108217.jpg

initial am vrut ce capat sa sudez o articulatie sferica si chiar am cumparat asa ceva – dupa care m-am razgandin si am facut imbinarea mobile dintr-o bucata de bara stabilizatoare de sami pe care am introdus-o in interiorul panhardului – in felul asta se pastreaza miscarea inainte/inapoi a pintii cat si miscarea de rotatie a puntii la flectari, totodata miscarea in axul cardanului nu este posibila (ceea ce vrem sa obtinem de facto) pentru a facilita miscarile am pus si un gresor pe teava.

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108242.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108239.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108241.jpg

prinderea pe sasiu am pastrat-o tot de la bara stab de la sami numai ca am taiat o parte si tija rezultata am filetat-o

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95336128/xlarge/108108244.jpg

gata avem si bara – a ramas prinderea pe sasiu – pentru asta am ales un cornier gros in carne (cam 5-6 mm) pe care l-am prins cu brida si suruburi de sasiu este cel verde din poze. In acest profil a fost fixata partea mobila a barei.

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546436.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546444.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546433.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546393.jpg

http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/96087547/xlarge/108546454.jpg

 

ce a mai ramas de facut este gresarea si as imbraca un preze gofrat pe zona imbinarii si alunecarii – pana acum m9i-a venit in cap doar burduful de la bara stabilizatoare de dacie – aveti vre-o idée mai faina?

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use