Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Calea Samuraiului


vitalies
 Share

Recommended Posts

Re: Calea Samuraiului

 

@light - Bogdane nu stiu - masina asta nu a fost in viata ei in teren. In Anglia era masina unei gagici care nu avea nici o treaba cu offroadul :grin:

 

@pinti - mult mai simplu - citind forumul samurai de la rusi. Ei folosesc combinatia asta de telescoape pentru masini liftate de ani de zile. Sunt mai lungi cu 6 cm decat cele stoc. Dimensiunile exacte nu le stiu - i-am crezut pe cuvant :grin: Se potrivesc fara modificari.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Calea Samuraiului

 

@f_zoltan - le-am adus de la Chisisnau inainte de Craciun. Despre SPOA nu stiam sa zic dar ti-a raspuns ionutzt.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Multumesc ionutzt si vitalies. Am deja SPOA, asa am luat utilajul, dar amortizoarele nu ma incanta cum lucreaza. Inseamna ca trebuie sa caut amortizoare "de fabrica", daca vreau sa le schimb.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

daca ai timp si chef poti sa faci un test de flex.

ridici masina, dar de caroserie nu de punte, ca sa coboare puntea maxim si masori - asta e valoarea deschis...

ridici apoi masina dar de sub punte de data asta si masori din nou - asta e valoarea inchis. Tine cont ca in teren , in unele conditii suspensia poate lucra mai mult decat poti tu ridica pe cric, dar maxim pana in tampoanele (bumpstopere) de la punti.

compari apoi cu ce ai si vezi daca e ce trebuie....

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Bai baieti.....SPOA e cea mai de kkt modificare ce se poate face....nu recomand la nimeni....din experienta. Spor la treaba in continuare si ...sa scoateti masina cat mai repede din garaj, asta pana nu se prabuseste garajul( asta pt ca grinda de sustinere a placii a fost taiata )

Unde esti tu Tepes Doamne...???
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

salut la toata lumea! este prima data cand scriu pe acest forum si ptr eventualele greseli imi cer scuze anticipat.

pentru cei care ma cunosc sunt copilotul lui Orlando,pentru cei care nu ma cunosc inca sunt cel mult laudat de Vitalies(nu va lasati inselati!).

@nellorunner :in legatura cu grinda din garaj,stai linistit, are 50 cm grosime

:hi :hi

Fara poezie,viata e pustiu !

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Nelorunner... o fi de "kkt" SPOA, dar deocamdata asa am luat masina, ma multumeste pentru cat am nevoie si nici buget de altceva nu am. E cazul sa-mi cer scuze pentru asta? Nu te contrazic in partea tehnica a informatiei, pentru ca sunt incepator in offroad si invat de la altii cat pot. Dar tin la masina mea, ca oricare de aici, si exprimarea "de kkt" in combinatie cu ceva legat de masina mea nu imi face placere.

 

Multam' din nou Ionutzt.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

salut la toata lumea! este prima data cand scriu pe acest forum si ptr eventualele greseli imi cer scuze anticipat.

pentru cei care ma cunosc sunt copilotul lui Orlando,pentru cei care nu ma cunosc inca sunt cel mult laudat de Vitalies(nu va lasati inselati!).

@nellorunner :in legatura cu grinda din garaj,stai linistit, are 50 cm grosime

:hi :hi

daca esti cristi blondu care a lucrat la Fiat pe giurgiului, te stiu :hi

KAMIKAZE TEAM

 

http://www.kamikazeteam.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Nelorunner... o fi de "kkt" SPOA, dar deocamdata asa am luat masina, ma multumeste pentru cat am nevoie si nici buget de altceva nu am. E cazul sa-mi cer scuze pentru asta? Nu te contrazic in partea tehnica a informatiei, pentru ca sunt incepator in offroad si invat de la altii cat pot. Dar tin la masina mea, ca oricare de aici, si exprimarea "de kkt" in combinatie cu ceva legat de masina mea nu imi face placere.

 

Multam' din nou Ionutzt.

Nu am nimic personal cu nimeni. Si fiecare poate sa-si faca masina cum vrea ...chiar sa-i puna si coarne. pt cine nu stie , eu mi-am modificat suspensia fata, care era independenta si m-am luat dupa forumurile de kkt din america si fata i-am pus-o pe SPOA. Rezultatul....munca si bani aruncati. Dupa un an am facut conversie pe elicoidale si e mult mai ok. Adica total alta masina.

P.S. -apropo...ce cursa ai la SPOA? La cel mai mic hop nu ajungi la tampoanele limitatoare? Eu cred ca da....

Unde esti tu Tepes Doamne...???
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Nu am probleme cu suspensia asa cum e acum. Fiind rookie, probabil nici nu o supun la cine stie ce incercari, dar oricum am trecut de faza "cele mai mici hopuri". Din cate am zis, nu am modificat eu masina, de asta s-au ocupat niste unguri la Miskolc din cate stiu, inainte de a o cumpara eu. Nu am platit in plus pentru ca era asa cum este, nu mi-a fost vanduta ca "masi scumpa, da' face ca e inaltata". Desi nu eu am ales SPOA, nici nu ma deranjeaza. A asigurat inaltare suficienta cat sa nu tarasc burta masinii pe zapada sau sa ajung fara voie plug de zapada, chiar si la 40+ cm. In plus a asigurat loc suficient pentru rotile de acum (nu prea mari, 215x75/15), dar si mai mult de atat. In ce ma priveste, pe moment imi ajunge atat. Cred ca pana la urma modificarile sunt dependente de ce vrei sa faci cu masina, nu cat e de dracoasa in comparatie cu a altuia.

 

Eu am pus o intrebare lui Vitalies pentru problema mea, in conditiile mele de buget si de necesitati. Nu era cazul sa ma iei asa tare cu ce solutie de kkt am ales.

 

Scuze Vitalies ca o simpla intrebare a mea iti deturneaza topicul. Nu o sa mai fac.

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

@svejk - de aceea am ales amortizoare de la o masina dubla ca si greutate fata de samurai. Pe spate am chiar de Niva - dupa licenta germana (daca le stii - un bej-auriu la culoare)

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Mi-a venit ambreiajul - stage 3 heavy duty - e bun sau am exagerat :grin: (oricum il pun dar ma intereseaza parerea cunoscatorilor)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95144817/xlarge/104087874.jpg

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

fain ambreiaj...cat costa?

 

am castigat o licitatie pe ebay si cu transport cu tot 230 de dolari

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

S-a mai facut una alta la sami

 

supotul pentru roata - cam asta este ideea noastra o balama sus si pe cadrul asta sa stea roata

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104112673.jpg

 

cam asa va veni fixat suportul pentru roata

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104112682.jpg

 

intaritura in "X" pentru rollcage (doar prinsa in afturi - urmeaza sudura definitiva)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104112655.jpg

 

decuparea podelei in spatele scaunelor si construirea suportului pentru troliu (inceput)

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104112660.jpg

 

praguri initial asa

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/103966468.jpg

 

dupa ne-am dat seama ca nu e bine si am corectat

 

http://photofile.ru/photo/vitalies/95259212/xlarge/104112607.jpg

Edited by Max

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

cam asa va veni fixat suportul pentru roata

 

 

e misto asa cu basculare asa facem si noi la G :h5

dar vezi cum faci prinderea ca sa o poti monta si cand e jos. asa cum e acum tre prins de jos in sus si o sa fie greu .zic...

 

spor la treaba in continuare :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Calea Samuraiului

 

Stii ce trebuie sa mai faci la suportul de la roata de rezerva? Pune/i doua telescoape de alea de portbagaj...care sa te ajute invers gravitational cand tragi rezerva in sus..... Cu siguranta nu o sa/ti para rau. :h5

Unde esti tu Tepes Doamne...???
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use