Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Topicul de prezentare al membrilor


ALF-DMAX

Postări Recomandate

salut, Antonie mă cheamă, mă ascund sub userul virusz ;), sunt de prin Deva, nu am momentan un 4x4 dar scopul pentru care m-am înregistrat e că vreau să am unul, momantan studiez ce mi se potrivește, o să întreb pe la voi ce și cum că vreau să mă documentez și pe urmă să iau decizia ce 4x4 să aleg, Doamne ajută!
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 8,9k
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Salut, sunt Marian, aka UnderTaker si sunt pasionat de iesirile in natura si prin munti. Sunt proaspat posesor de Ssang Yong Korando C300, un AT 1.5 benzina, AWD, pe care nu imi e rusine sa il scot de pe sosea. Sper sa descopar aceasta lume si comunitate cu voi, si incet incet sa cresc in experienta
  • Like 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ma numesc Catalin si locuiesc in Constanta. Inca nu conduc o masina 4x4, dar doresc sa cumpar una in viitorul apropiat. Va fi folosita si pe post de masina de familie (2 adulti si 2 copii), dar si pentru iesirile cu baietii (camping, drumetie, caiac, bicicleta, snowboard). Pana acum am adunat informatii generale ca user neinregistrat. M-am inscris pe forum pentru a afla mai multe despre off-road si despre anumite marci/modele de masini asupra carora m-am oprit pentru achizitie. Zile frumoase tuturor!
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Salutare.

Sunt Doru, din Fălticeni/ Suceava și sunt pasionat și de mașini offroad. Am avut 6 ani un Range Rover Classic din '89 cu motor 300 tdi și transmisie transplantate de pe un Discovery din '97, acum am un Discovery 2 td5 din 2000, și un Iveco Magirus 170d11 din '85.

D2-ul abia l-am luat și o să am nevoie de info.

Mulțumesc!

Editat de brada
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

Salutari tuturor,

 

Ma numesc Sorin, aka PatruxPatru. Locuiesc in cartierul Pajura, Bucuresti si ma bucur ca In sfarsit am gasit timpul sa devin membru, sa am onoarea sa activez in acest forum sub egida Clubului 4x4.ro, iata.

Precum atentionat, am citit toate regulile casei postate de in 2010 si reactualizate in 6 JAN 2020, si ma voi conforma lor.

 

Sunt al doilea posesor al unui P38 Range Rover 4.6 HSE, din 1997, achizitionat cu 15 ani in urma din Virginia Beach, Virginia unde a ramas pana in 2009 cand m-a insotit in Italia, apoi in Bosnia, Germania, Korea, si inapoi in Germania, si in sfarsit acasa la noi, in Romania. RR-ul avea undeva la 40K Mile la bord in 2006 si de atunci De am parcurs doar 33K Mile cu acest vehicul, din varii motive, aici irelevante.

Masina nu a sustinut nici un accident sau modificarei. Pentru cei familiarizati cu acest model, are sistemul EAS stock (mai putin pernele de pe care le-am schimbat in 2009 cu altele noi. De regula am avut grija de RR, intretinere periodica, etc. Am incercat sa gasesc timp sa il conduc cat des puteam (job permiting) pentru a il mentine pe linea de plutire cu minima imbatrinire morala dar si functionala. Din pacate, tiimpul si-a spus cuvantul deoarece a trebuit sa inlocuiesc plafonul care s-a lasat dupa cativa ani, si unele dintre piesele interioare care s-au topit parca, si s-au deteriorat de la razele UV in jurul stalpilor A si B ("trim pieces", nu stiu cum se numesc in limba noastra) si apoi a trebuit sa deconectez trapa electrica datorita unui cablu rupt? care s-a intamplat dupa ce am inlocuit plafonul pe interior; reparatie care ar fi compromis noul plafon la demontarea/remontarea lui pentru a servisa trapa corespunzator. Poate intr-o zi..., nu imi lipseste aceasta functionalitate inca. Altceva major, chiar nimic, pana anul acesta cand a refuzat sa se ridice in perne.

Luna aceasta am reconditionat complet distribuitorul de aer din cauza unei pierderi de aer al unuia dintre O-ringuri si am inlocuit piese care se uzeaza in timp la compresorulde aer si uscator, parte din sistemul EAS, dar din pacate nu am reusit inca sa ridic masina in perne pentru ca nu pot elimina martorul EAS fault, cu mesajul "Low 35 MPH Max Speed". Am petrecut ore pe forumuri straine, incercand sa ii dau de cap cu vreo solutie care o puteam pune in practica, dar fara succes. Am incercat si cu cu EAS Buddy (un OBD device care allegedly ar fi sters asemenea eroare) pe care l-am cumparat de la Atlantic British mai demult, si pe care care l-am achizitionat exact pentru a prevenii aceasta problema atunci cand se va fi intamplat, ca acum. Nu ma las pana nu rezolv, bineinteles.

In fine, dupa ce ma voi familiariza cu postarile si thread-urile pe acest topic din acest forum, voi incerca sa gasesc o solutie cu ajutorul celor pasionati de P38 sau care poate au avut o experienta similara si au reusit sa rezolve problema

Voi imbunatatii acest P38 in timp si il voi intretine asa cum este acolo unde este nevoie si il voi modifica doar cand este cazul pentru a fi mai capabil off road, mai sigur, mai flexibil, mai eficient, si mai bun tehnic si pe placul meu. Doresc sa imparasesc si eu ce voi invata in acest proiect/hobby, utilizand sfaturi, experiente si solutii gasite deja de alti membri in acest forum, in asa fel incat sa nu pierd timpul reinventand roata si sa reusesc dezvolt un vehicol care chiar daca este deja foarte bun pe macadam, sa devina si un Offroad-er de toata increderea, in aproape orice teren, mai mult sau putin dificil (dpdv tehnic sau circumstantial) si de care voi reusii sa ma bucur in urmatoriii 25 de ani, in siguranta. In concluzie, voi activa si voi urmarii postari a caror idei rezoneaza cu intentia mea descrisa mai sus.

 

SIngurul alt SUV pe care lam detinut a fost un Jeep Grand Cherokee 5.2 Litrii benzina achizitionat in 1994, dar care din pacate mi-a fost furat in 2006, si care nu a mai fost recupaerat. Dupa acest eveniment am decis sa achizitionez Range Roverul.

 

Multumesc pentru timpul acordat citind aceasta postare si curand sper sa schimbam idei si poate sa reusim sa ne ajutam reciproc, de-alungul timpului.

Multa sanatate,

PatruXPatru

Editat de patruxpatru
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt Sorin Branzei din Baia Mare și am un Nissan Patrol y61lung, an de fabricatie 2008. Patrolul e echipat cu bara ARB pe față, troliu warn,proiectoare IPF, scuturi ASFIR din față până la reductor, anvelope bf 285 70 r17, bara spate ARB, cu suport de roata de rezerva pe bara si are 150000 km. Eu sunt multumit de masina si desi mai are unele probleme , per general e un utilaj de nădejde.

 

Editat de Diesel 4x4
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor membrilor acestui club, numele meu este Gabriel, sunt din Targu jiu, sunt casatorit ,am un băiețel,sunt pasionat de munte poate si din cauza faptului ca ma aflu mai tot timpul in preajma lui.

- Am achizitionat de curînd un L200, din 2008, super select, pentru a putea merge pe munte macar la sfirsit de săptămînă.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
Salut! Ma numesc Siminic Matei-Alexandru, si imi fac un build de overlanding din al meu audi A6 C4 quattro 2.5 tdi 140 cp. Masina este dotata din fabrica cu diferential central tor-sen si 2 diferentiale deschise. Din fabrica au existat versiuni cu blocant spate, urmand in viitor sa achizitionez unul si sa il pun pe masina. Momentan ii fac 1" lift, si urmeaza sa ii iau anvelope la primavara ma gandesc.. anume all terrain-uri, maxxis 980 at, si nu stiu asupra carei dimensiuni sa ma decid. Chiar as fi vrut sa pun 215/75/15 dar nu stiu momentan daca intra. Drumuri bune tuturor!
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Astral a schimbat titlul în Topicul de prezentare al membrilor

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare