Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kaprun – un proiect Suzuki Samurai


Farfarello
 Share

Recommended Posts

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Tot la acea vreme masina a primit anvelope si jante noi.

Jante: Dotz Dakar Competition;

Anvelope: Silvetrone Extreme 31';

Flanse: 30 mm;

Jantele originale vor fi echipate ulterior cu BFG AT 31', astfel incat masina sa poata fi folosita si in conditii de oras.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Foarte misto proiectul :h5 :h5 :h5

Felicitarile mele,asa ma bucur cand vad ca mai face cineva o masina cum trebuie :1

Tu cu Vitalies si Adi Zuz chiar munciti si puneti sufelt si bani la niste proiecte care merita taoata stima si sper sa va aduca mulata satisfactie.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Multam pt. aprecieri !

Costin & Ionut...de abia astept noul Suzuki Fest....am deja stocuri de tuica puse deoparte. :h5

Masina a ajuns la un nivel destul de inaintat acum...si sper sa fie finalizata la inceputul lunii martie, ideea e ca voi pune fotografii pe parcurs, functie de timp cu toate fazele detaliate prin care a trecut.

Masina are in contructie si ranforsaje interioare, cel mai bine o sa fie vazute pe parcurs.

Revin in weekend cu detalii.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Man, toata stima pentru rabdarea si tenacitatea de care dai dovada!

 

Ma intreb oare ce va fi in sufletul tau cand, dupa atata munca efort si investitie, vei da puntile cu noroiul hartopile si bolovanii din teren! Eu personal (la ce pateste patrolul meu), daca as fi muncit atat de mult la el, cred ca as face o criza de nervi, si asta in cel mai bun caz! :ha:

 

Oricum, inca odata, felicitari!

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

:bravo

Tot respectul pentru lucrare si pentru topic.

Sa inteleg ca o vei folosi si ca masina de zi cu zi?

De unde ai luat si cat au fost anvelopele?

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Masina va merge in teren, sa speram ca de anul acesta va intra la Open in campionat daca toate planurile merg bine, ideea e ca am avut o interventie chirurgicala de curand care necesita o anumita perioada de recuperare...destul de lunga :wink:

Dupa acesta "refacere" va rezista mai mult in noroaie...de asta am luat Suzuki Samurai.

Anvelopele Silvestrone Extreme 31 ' nu sunt reesapate, toate 5 au fost comandate la Cluj Napoca...ai PM cu detalii, sa nu incalcam regulile.

Masina vreau sa o folosesc si ca masina de strada, dupa ce imi vor veni si anvelopele BFG AT 31', pentru ca-i pacat sa distrug anvelopele de teren pe asfalt.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Amortizorul de directie va fi inlocuit cu unul OME...diferentele le vedeti in poza...."putin" mai serios.

Se va renunta la bara stabilizatoare fata.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Si pentru ca micul Kaprun sa poata fi condus mai usor, va primi si servodirectie made Suzuki Vitara.

Multumesc Lotzi - Sighisoara pt servo, Sorin Parvulescu pt "inprumutarea" kit-ului adaptor de la Petroworks care a fost copiat, si lui taicameu pentru desenul tehnic.

Bogdan mi-a gasit o fulie dubla, urmeaza sa fie schimbate si burdufurile de la servo, care din pacate sunt cam distruse.

Foto:

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Legat de reductii:

 

- luand in considerare anvelopele de 31' vom merge pe pinioane atac si coroane Yukon cu raport 4.62 + kit montare (bucse deformabile si simeringuri noi);

- ulterior pentru a fi siguri ca masina se va descurca bine in teren vom merge pe inlocuirea reductorului original SJ 413 cu unul de SJ 410, obtinand astfel o inbunatatire a reductiei cu ~ 30%;

- daca nu va fi suficient ceea ce nu cred de trece la "operarea" reductorului de SJ 410;

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

am si eu nevoie de niste sfaturi eu sunt un incepator in ale 4x4 am un Vitara din "92 si ieri pentru prima oara

sa oprit si nu a vrut sa mai porneasca

crezi ca ma poti ajuta cu niste sfaturi si indrumari

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Jos palaria penru proiectul tau, FELICITARI :1 . Voiam sa te mai intreb in cit timp ai reusit sa-ti aduni toate componentele masinii care au fost schimbate, si in final cu cit crezi ca se va ridica masina, nu de alta dar sunt citeva limitatoare de inaltime pe stazile Clujului si tu spuneai ca vrei sa o folosesti si prin oras.

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Incepand din noiembrie piesele au tot venit, unele foarte repede, altele pe care le-am adus din America au ajuns destul de greu.

Unele repere nu au fost gasite in original , fiind nevoiti sa le aducem second hand din Ungaria...si nu-i usor sa le cauti...mai ales ca nu stii limba... Oricum vecinii nostri stau mult mai bine la capitolul piese.

Acum putem spune ca avem toate piesele, si se poate lucra in liniste.

Rares, tu care l-ai vazut pe Kaprun la nivelul actual, stii ce zici....oricum masina se va mai lasa putin existand o multime de piese grele ce trebuie montate, dar toate incet si bine.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Masina va primi si un troliu Warn CE-M8000, cu putere de tractiune de 3600 kg, care asteapta finalizarea barilor.

Am tot pendulat intre diferite modele...si l-am considerat cel mai bun, chiar daca pretul il dezavantajeaza.

Si pentru ca nevasta-mea care va fi copilot intr-o prima faza sa nu aiba de carat cablul greu de otel pe dealuri troliul a mai primit si un cablu/plasma Dynatec de 30 m X 9 mm si o fereastra de aluminiu.

Intr-o prima faza troliu va fi doar pe fata.

Si pentru ca troliul sa "respire" in voie bateria masinii va fi schimbata cu o Optima Yellow Top....avantajele fiind semnificative: putere de iesire mare, rezistenta la vibratii, nu exista scurgeri la rasturnare, capacitate de descarcare adanca.

Mergem initial doar pe o baterie, de aceea am ales Optima, dupa care daca nu va fi suficient vom monta un sistem IBS pentru baterie dubla...eu sper sa ne descurcam doar cu una singura.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Si pentru ca masina va merge in teren am ales sa o protejam si pe dedesupt.

Am ales Asfir 4X4, care pentru Suzuki Samurai produce un scut pentru reductor, celelalte parti ei considerandu-le nu foarte expuse.

Scutul si celelalte parti de prindere sunt usoare si foarte stabile, fabricate dintr-un aliaj special de aluminiu de 6 mm grosime.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Compresorul ARB Hight Output si kit-ul de unflare roti.

Am mers pe aceasta varianta de compresor in ideea in care pe viitor va fi nevoie si de blocant fata.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

faina jucarie iti faci - sper sa facem cunostinta veveritelor in teren cat de curand :h5

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use