Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kaprun – un proiect Suzuki Samurai


Farfarello
 Share

Recommended Posts

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Cu mare drag, de abia astept sa finalizam proiectul, si sa scoatem veveritele la padure.

Costin, vom avea si scut pt rezervor din aluminiu, cel original e pt. asfalt...sper sa gasim si tabla de aluminiu potrivita.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Proiectoare: IPF 900XS Extreme.

Caracteristici: rezistente la apa, ventile aerisire, sticla durificata, bec IPF 65 W H9, protectii plastic.

O sa fie montate pe bara fata.

Inca nu stim cum ar fi cel mai bine sa le legam...pe faza lunga, independent...oricum vor avea intrerupator mecanic in habitaclu.

Poate cei cu experienta ma ajuta cu idei privind legarea. Multam.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Dupa ce colegei noastre de pe site (scuze, nu mai stiu numele) i-a disparut Samuraiul, pentru a fi putin mai in siguranta masina a primit si un sistem de alarma Viper, cu senzori perimetrali (luand in considerare ca avem prelata pe spate).

 

Kaprun a primit prelata/soft top noua, de la Pavements Ends: http://www.pavement-ends.com/index.php?load=replay. A fost achizitionata odata cu masina din Germania, prin cea veche la ploi mari infiltrandu-se deja apa. Nu vreau sa fac reclama...e doar o recomandare.

Dupa parerea mea e ce mai de calitate din cate am vazut, in sensul ca isi pastreaza elasticitatea indiferent de temperatura.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Dupa lungi asteptari ne-au sosit si piesele de la PetroWorks. (am avut norocul sa prinda sarbatorile de iarna, si comanda a intarziat cu vreo 2-3 saptamani, oricum m-am bucurat ca au ajuns)

 

Planetare Heavy Duty PetroWorks, astfel diminuand riscul sa le rupem. Multam Suzuki Dojo pt. indrumare.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Tot de la PetroWorks a ajuns si noul ax cu came al lui Kaprun: Iskenderian Cam.

 

Chiar daca ne-a facut cu ochiul motorul cu dublu ax de Suzuki Swift GTI, dorim sa pastram actualul motor de 1,3 l, si sa-i inbunatatim caracteristicile, astfel va avea un ax cu came nou pt un cuplu mai bun, si un filtru de aer mai performant. E posibil sa umblam si pe la evacuari, dar deocamdata vedem. Ideal ar fi ca dupa aceste mici "modificari" la nivelul motorului sa fim undeva intre 90 si 100 CP.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

pff...frumoase investitii. Nici nu vreau sa ma gandesc la total, cand o sa tragi linie (daca o sa tragi vreodata).

Pentru proiectoare, ca sfat neavizat, eu le aveam independent de lumini/faze, printr-un buton actionat din cabina..economisesti baterie, plus ca le aprinzi doar cand e necesar.

Mult succes in continuare. :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Proiectoarele ar fi indicat de montat separat de blocul de lumini , respectiv faza lunga , si de legat printr-un releu ,actionat de un buton din interior :grin: :grin:

frumoasa masina, felicitari....dar parca imi este cunoscuta :banana

cred ca azi vei putea pune cateva poze cu juniorul, imbracat,cocotat pe sasiu :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Dupa tot ce am citit, m-am hotarat sa-ti fac un cadou. ARIPILE. :bannana . Cred ca doar aripile ii mai lipsesc ca sa decoleze. Deabia il asteptam in noroaie. Apropo de aripi cred ca acum ai avea nevoie de ele sa le poti vopsi inclusiv pe alea in camp electrostatic :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Kaprun a mai primit si scaune noi fata, astfel incat masina sa fie cat mai comoda.

Renuntam la scaunele spate, pentru a face loc altor lucruri specifice: cutie scule, roata rezerva (probabil)...etc.

Odata cu scaunele vom schimba si centurile de siguranta, cele originale fiind inlocuite cu centuri marca Schroth cu prindere in 3 puncte, siguranta fiind pe primul loc.

Toate acestea vor fi montate cand ajungem spre final cu masina.

Foto:

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

De-ai sti eu cum astept sa fie gata...speram la ma inceputul lunii martie sa fie prima iesire in care sa facem ultimele reglaje si sa strangem ce mai trebuie strans, sa-i punem autocolantele... :banana .

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Kaprun prinde contur....actiunea asta s-a consumat inainte de Craciunul 2008.

Rezervorul, evacuarea, radiatotul au fost curatate si vopsite la exterior (dupa caz).

Am pus deocamdata scutul vechi pana gasim tabla de aluminiu de 5 mm pt scutul nou mai serios.

Ideea e ca trebuia sa punem caroseria pe masina si sa o trimitem la vopsit...dupa care iar vor fi desfacute puntile pentru celelalte modificari.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Pentru prima oara vad ceea ce vazusem doar la Discovery pana acum: se naste o noua masina, care are putine in comun cu ceea ce a fost candva. La capat va arata probabil ca si cum ar fi iesit din fabrica, nu din un atelier. Pun o intrebare la care nu trebuie neaparat sa raspunzi daca nu e cuviincioasa: care e bugetul alocat?

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Bugetul initial a fost de 3000 euro masina + 300 inmatriculate,taxe + 150 euro transport (am adus-o personal de la 1700 km de Cluj Napoca si am venit pe roti cu ea).

Initial am zis ca investitia in masina va fi de inca 3000 euro....dar, socotelile sunt altele.

Ideea e urmatoarea, in acest proiect s-a pus mult suflet, a fost multa munca, poate am exagerat uneori, si nu am contorizat tot deocamdata, zic eu ca cel mai important e produsul final.

Dar la final voi trage o linie si fara nici o problema suma nu-i confidentiala.

Hai ca ai exagerat cu Discovery :happy

Numai bine.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Si ca sa nu ne pierdem prin Apuseni am achizitionat urmatoarele :

1. Terratrip 202 Plus;

2. Garmin GPSMAP 60CSx;

Ne gandim la cea mai buna pozitionare in habitaclu, si revenim cu foto in momentul instalarii.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

frumos proiect investitia pe masura ori cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din tirg dar eu cred ca este de mult depasit bugetul alocat asa a fost si la mine ,important este ca satisfactia este enorma la final si pe deasupra sper sa te bucuri de masinuta :h5

suzuki samurai 92

golf plus cross 08

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Cum sa nu avem statie...sau nu vrei sa comunicam in teren ?

Ne gandim la ce model...pendulam intre doua tipuri.

Antena vreau sa o montez ori pe bara fata ori pe bara spate....ma mai gandesc, ideea e ca vreau sa fie cat mai putin expusa, sa nu o distrugem.

 

Legat de buget...l-am multiplicat de multe ori, finalul e important. Astea sunt jucariile noastre.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Dupa sarbatori, pe un frig de -10 grade, fara geamuri, fara scaune, (dupa vreo cateva pahare de tuica de Maramures sa prinda curaj)...d-nul Bogdan se suie in masina tractata, partial ansamblata....pentru ca urma sa trecem la o noua etapa: vopsitul.

Si a avut privilegiul sa o conduca vreo 3 km...noroc ca nu au fost mai multi.

Vopseaua nu arata rau, dar fiindui inlocuite pragurile si remediate micile probleme...

Nu avea ulei in punti, reductorul nu era montat definitiv pentru ca dupa vopsire puntile vor fi date jos din nou si se vor monta restul de piese....ce la acea data e asteptam de pste ocean.

Foto :

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use