Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kaprun – un proiect Suzuki Samurai


Farfarello
 Share

Recommended Posts

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

eventual monteaza o lampa pt numar direct de proiectorul din spate sub el ceva in genul cea de dacie si daca vede nenea politistul ii arati ca este lampa eu cred ca ar trebui sau poate gasesti o solutie am vazut ceva leduri ninuscule prin pik cu adeziv si sa lipesti pe numar poate ca este tiganesc dar imi dau si eu cu parerea sper sa nu fie cu suparare :h5

suzuki samurai 92

golf plus cross 08

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Vine baiatul la Suzuki Fest, ieri am fost pana la Albota la un pastrav in recunoastere.

Suntem pe ultima suta de metri...se lucreaza la design :x .

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Multumesc, tragem tare pe ultima suta si nu am mai apucat pozele, dar se vor posta pe parcurs.

Zilele astea D-zeul design-ului - Pink Concept a facut niste lucruri extraordinare care se vor vedea cat de curand.

Pe masura ce inaintezi intr-un astfel de proiect iti tot vin idei noi...si nu te opresti niciodata.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun un proiect Suzuki Samurai

 

Ura, ieri dupa ce am primit pitarm-ul de Vitara adaptat suspensiei am facut prima iesire usoara cu masina, sa testam ce si cum.

S-a schimbat total in sensul in care in low are un cuplu IMENS, fiind mult mai agresiva decat de obicei ajungand usor la 7000 turatii.

Deci in low vom folosi cred 3,4 si 5 ca trepte de viteza.

Astazi taiem serios din praguri pentru ca rotile din fata cand flexeaza ating aripile in spate.

Tot astazi continuam evacuarea pana in spate, astfel incat sa atenuam putin sunetul frumos, metalic al motorului....recomandam cu caldura ax-ul cu came Iski Racing Cam.

S-a finalizat si bara spate, urmeaza sa mearga la sablat si vopsit....mai avem pragurile.

In fata am taiat serios sa facem loc troliului care la acest model este destul de in spate masina avand un unghi de atac mare...astfel radiatorul va fi si el aerisit.

Mai sunt o gramada de chestii marunte, dar credem ca pana la Suzuki Fest o finalizam.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

oare nu era mai bine o bara spate rotunda pt a degaja usor?

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Dpdv functional ai dreptate, eu pe asa ceva am vrut sa mergem si la bara spate si la praguri, dar oamenii au avut mana libera si au mers pe ceva colturos ca sa dea bine cu bara fata.

In foto arata putin mai lata decat in realitate.

Oricum sunt planuri mari pentru Kaprun in viitor si atunci vom vedea cum ajustam anumite lucruri.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Apropos de atins aripa in spate - daca muti puntea in fata cu 3-4 cm o sa rezolvi problema fara flex :wink:

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Guest soso-bum

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

la cat ai muncit la el si investit,nui voie sa nu castigi la concursuri

ne vedem la suzuki fest,sambata o sa vin si eu,sunt curios cum arata realy

oricum cel mai tare proiect de pe forum

felicitari :1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Sal...dar ce s-a intamplat cu masina la Suzuki Fest?....parca am vazut-o cu parbrizul spart, fara snoorkel, era ulei pe sub ea....te-ai dat peste cap?.........eu am fost la Albota doar sa vad proiectul Kaprun...pare interesant.

OFFROAD CLUB SIBIU

Cand am fost mic am fost samurai.....acum am mai crescut

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Pastrand traditia Cluj-ului de a avea cate o masina rasturnata la Suzuki Fest (Sorin Parvulescu stie) datorita unei greseli pe care mi-o asum am rasturnat masina in prima zi de traseu.

 

Rezultat:

- parbriz spart;

- rama parbriz indoita;

- montant spate indoit;

- aripa stanga indoita;

- roll cage usor indoit frontal;

- usa dreapta usor indoita;

- ulei scurs;

- prelata usor rupta;

 

Prin urmare recomand cu caldura montarea rollcage-ului in masina...iti poate salva viata.

Postez fotografii si film cand intru in posesia lor.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Nu a fot viteza foarte mare, diferenta de nivel dintre drum si marginea drumului a fost destul de mare si practic am picat aproape direct pe plafon.

A fost vorba de neatentie si putina oboseala.

Am avut mare noroc cu rollcage-ul.

Masina va fi gata pentru Maramures Offroad Fest 2009.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Discutia este lunga, eu am pe masina montat servo de Vitara 1,6, deci in primul rand ai nevoie de servo-ul complet de Vitara (corp servo, caseta de directie, furtune, bidon, fulii).

Mai ai nevoie de kit-ul adaptor care difera de la o firma la alta si contine 2 piese principale o fulie dubla (daca tu nu ai asa ceva), curea.

Servo de Vitara l-am gasit in tara, pune un anunt la rurica cumparari si te ajuta cineva sigur, asta daca vrei servo de Vitara.

Varianta cea mai profi e servo de Toyota , care e mult mai solid decat cel de Vitara.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Iesind din convalescenta ... speram ca intr-o saptamana masina va ajunge din nou la Cluj Napoca.

 

Ce s-a mai facut: la sfatul lui Vitalies (multam mult) am mutat puntea fata spre fata cu 3 cm, si am scapat de atinsul rotii in caroserie.

Sunt pe drum niste mici/mari modificari, dar le postam cand ne ajung piesele.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use