Andrei Museteanu Postat Martie 19, 2009 Partajează Postat Martie 19, 2009 Daca are cineva vreo idee, astept cu interes. Tocmai am terminat de modificat cate ceva pe la masina si sunt amator de o proba in teren inainte de Sibiu. Mercedes G350 Jeep Wrangler Rubicon 2,8 CRD - se vinde Toyota Land Cruiser 120 Toyota HDJ 80 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
drm Postat Martie 19, 2009 Partajează Postat Martie 19, 2009 Re: Iese cineva Weekwndul asta pe langa Bucuresti? ma bag si eu daca e duminica. experientia docet. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RZV Postat Martie 19, 2009 Partajează Postat Martie 19, 2009 Re: Iese cineva Weekwndul asta pe langa Bucuresti? Cred ca pot spune in sfirsit ca reintru si eu in circuit.....Miine confirm ca mai am o obligatie cu Kamikazii si nici masina nu o am inca scoasa din service..... Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
superalfi Postat Martie 19, 2009 Partajează Postat Martie 19, 2009 Re: Iese cineva Weekwndul asta pe langa Bucuresti? buna idee! si pe mine ma intereseaza o iesire - astept cu interes idei de la cei mai cu experienta :h5 RUBICON - always ready to race ... Kamikaze Off-Road Club Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Lecus Postat Martie 19, 2009 Partajează Postat Martie 19, 2009 Re: Iese cineva Weekwndul asta pe langa Bucuresti? Ma tenteaza si pe mine o iesire, da mai soft asa, sa nu se sperie prea tare grandu`. Gip Gran`sirochi ovarlend ecspedisan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...