Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Veverita DALE


asfalttango
 Share

Recommended Posts

Inspirat din desenele animate "veveritoiul" proaspat achizitionat va fi plimbat prin padure de subsemnatul. :banana

Mai pun odata fotografiile dupa baia de 150-200 de bari ,menita sa sparga toate cuiburile de rugina ale veveritoiului.

 

Poate mai sunt si altele dar deocamdata cam aste ar fi cele mai adinci.Mai multe voi vedea dupa ce ii ridic "fustita" pe elevator.

Am foarte multe lucruri de intrebat si de aflat...dar trebuie sa le asez un pic in ordine :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Veverita DALE

 

Cu siguranta il voi uda :h5 si la propriu si la figurat :x :x

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

:bravo :bravo :bravo Sa o stapinesti sanatos si sa te vedem la noroaie cu ea momentan spor la treaba :h5 !!!

Offroad Team ARO

,,ARO 244 AUTOUTILITARA" ,( AR0 320, ARO 244)

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

sa o stapanesti sanatos !

sa consideram ca de acum vei fi considerat samu rider

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Dupa aspect e 87-88 si culoarea e identica cu a mea,nu are rugina prea multa(cred ca astea mai vechi sunt mai bune la tabla ca alea dupa 90) tocmai i-am facut tabla la una din 95 si mi s-a acrit de ce coapta era .Aripile de spate poti sa le iei cu totul (intreaga) costa 180 de lei bucata ,alea de fata vin cu totul cu semiaripi si te rup la pret-680 lei buc. ,restul gaurilor le astupi cu petece facute din tabla ca piese nu gasesti noi sau sunt scumpe rau. Oricum masina merita ca e faina si are vopseaua originala,s-o stapanesti sanatos! :h5 Apropo,o inscrii pe Bulgaria nu ? La noi au marit astia taxa la 2700 de euroi la non euro :P

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Uffff...Si ce imi placea cum se vedea cu semnalizatoarele pe aripi.... :h5

Le dau jos si astup cu placi de aluminiu.

 

Este 1988....se vede cine stie meserie :h5 .Mai are citeva cuiburi pe care le extermin in prima faza cu niste motorina sa fac oprire ,apoi curatate si ceva insonorizant unde se poate.....Deocamdata nu vreau sa intru in reparatii decit cu motorul si ambreiajul...daca e cazul...si sa o fatuiesc cu fibra de sticla unde este mincata de rugina.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Are un pic si pe acolo :h5 Unul din spate este chiar desprins....Sa vad ce fel o sa rezolv problema.

Trebuie sa imi fac un plan de bataie sa vad cu ce incep...dar o sa adopt metoda pasilor marunti :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

II zice SJ413 JX.

Eu am zis ca e SAMURAI pentru ca pe toate site-urile erau 2 tipuri SJ 410 si SJ413....Am crezut ca prescurtarea este de la SAMURAI.

 

Am zis eu ca am multe de invatat :ha: :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Deci treaba sta asa:

SJ410 cu motor de 1000

Sj413 cu motor de 1300

SJ Samurai fabricat dupa 06.1988 tot cu motor de 1300.

Ce are Samuraiul diferit fata de SJ413 e ca l-au latit cu 6cm,deci puntile sunt mai late asta pentru ca au constatat ca se dadea usor peste cap :grin:

Deci de preferat e sa cautati Samurai pentru ca si latit cu 6cm tot ii cam plac tumbele :ha:

 

Dar daca ii pui niste flanse de 30mm ajungi cat un Samurai asa ca nu e un capat de lume.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Multumesc de precizari.II facem un roll-cage de siguranta... :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Faci tu cum faci si ma mai uimesti din cand in cand..nu ma asteptam s`o iei asa repede :uameni ... Faina masina :bravo S`o stapanesti sanatos ... o sa o vad si eu zilele astea :h5 :W ninja :grin:

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

iti dau si eu un sfat daca vrei sa schimbi podeaua sub scaunele spate mai bine o schimbi total va fi mult mai rezistenta decit peticita si vei avea mai putin de lucru in legatura cu aripile am inteles ca sunt chituri din fibra poate sunt mai eftine si uiti de rugina important este inima sa functioneze in parametrii frine si nu in ultimul rind suspensia care face toata treaba sa nu dansezi pe strada ma refer la bucsi si felicitari pt achizitie pacat ca nu ai mai avut ceva banuti sa fi luat una pe injectie macar euro 1 acum asta este pt distractie este super ok :x

suzuki samurai 92

golf plus cross 08

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Orice sfat este mai mullt decit binevenit....chiar nu stiu nimic despre aceasta masina....nici despre utilizare nici despre reparatii si intretinere.Va rog sa punctati orice considerati ca este necesar sa stiu pentru a evita situatiile neplacute.Multumesc tuturor :cl

 

Suspensia pare ok.La proba de teren mi-a placut cum se comporta.

Frinele....un pic elastice dar la frinare mai energica ....ingheata rotile.

Imi face idee ca masina a stat mult timp pe dreapta....si cel putin rotile nu au fost date jos de muuult timp.Discurile fata sunt ruginite destul de mult.

Trebuie sa ii fac o inspectie pe elevator...sa ii verific uleiurile din transmisie....si apoi chiar in stadiul acesta sa o dezmortesc un pic pe dealurile de la noi.

 

Cursa ambreiajului tine cam sus si imi este incomoda...sa vad cum pot truca(dac mai pot)reglajul pedalei.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

sa verifici saboti si placutele daca a stat masina mult rugina de pe placute poate sa desprinda ferodoul de pe ele verifica uleiurile in punti reductor si cutie sa fie la nivel sau fara apa sau daca poti inlocuiestel misca volanul stinga dreapta maxim sa vezi daca nu ai joc la bucsile de la foi daca acestea se misca vei auzi o trosnitura nu te aventura pina nu te obijnuiesti cu lipsa servodirectiei virajele sunt mai stingace si mare atentie la desfacerea rotilor prezoanele sunt foarte firave la mine a trebuit sa le schimb daca se rup potrivesc de dacie dar trebuie odificate pe strung de dacie sunt mai mari canelurile da cu spray degresant puternic si laas citeva ore as actioneze sau lichid de frina si pe urma sa le desfaci

suzuki samurai 92

golf plus cross 08

Link to comment
Share on other sites

Re: Veverita DALE

 

Ce bube am mai gasit la veveritoi....Cred ca a stat mult timp pe afara :h5

Am gasit documentatia originala :h5 Multumesc ady_petre

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use