asfalttango Posted May 22, 2009 Author Share Posted May 22, 2009 Re: Veverita DALE Nu as vrea sa schimb motorul decit dupa ce ma hotarasc daca o inmatriculez sau nu la BG. Acum dupa ce am frecat-o mai mult se aude si o fustita sau 2 de piston.Ma gindesc ca s-ar putea sa fie spart si un umar de piston. O sa vad la demontare :sr dar trebuie sa imi fac un calcul si in cazul in care mi-ar trebui pistoane. Pina una alta ma ocup de caroserie....o mai inbalsamez :ha: cu putina motorina pentru a face o oprire a ruginii si pentru a putea desface mai usor suruburile la care nu am lucrat ...inca :h5 Mi-am propus sa o duc duminica pe cimp si sa vad ce fum face in sarcina si sa vad si eu ce poate...ori crapa...ori nu :bannana :bannana Pina atunci citeva poze cu baita :ypu Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnok Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Re: Veverita DALE am o intrebare...daca o vrei de off de ce nu o duci pe platforma?...nare rost sa bagi bani in acte...in rest toate cele bune si sa te duca unde vrei ca tare ai mai facut-o faina :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Re: Veverita DALE ca tare ai mai facut-o faina Oare...?? Eu zic ca de abia de acum incep investitiile.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plummer Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Re: Veverita DALE ca tare ai mai facut-o faina Oare...?? Eu zic ca de abia de acum incep investitiile.... Cred ca se referea la partea de exterior .. rugina , alea-alea :grin: @asfalttango : Duminica daca nu ai pe cine lua la teste ... sti ca sunt apt :banana ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Re: Veverita DALE Pe platforma o duc....cu prietena ei CHIP...ca amindoua sunt verzi......CHIP&DALE :h5 Miine incerc sa imbin utilul cu placutul....sa scot familia la plaja(le sunt dator ca duminica trecuta am lucrat la DALE)....si ii duc la CORBU ca sa am si eu ceva dealuri si plaja de calarit. Daca se modifica ceva dau un semn :h5 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted May 24, 2009 Author Share Posted May 24, 2009 Re: Veverita DALE Cum s-a desfasurat iesirea vedeti aici: viewtopic.php?f=38&t=8841&start=0 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted June 11, 2009 Author Share Posted June 11, 2009 Re: Veverita DALE Azi am investit o multime de bani in ea...Un pic mai mult decit era estimat pentru ca am luat-o fara BRIEF MIC.... Prin urmare mi-am inmatriculat VEVERITZA: 1300CM3 SUZUKI SAMURAI cost inmatriculare:500 euro Am platit in schimb inca 250 euro in plus pentru ca am luat masina fara BRIEF MIC(Talon)....asa am luat-o de la colegul nostru.A fost destul de greu sa o inscriu dar am reusit pina la urma(teoretic banii s-au dus la politisti...practic...nu stiu ) Nu sfatuiesc sa mai luati masini fara BRIEF MIC iar fara BRIEF MARE nici cu 1000 euro extra nu o inmatriculati... Total inmatriculare :750 euro. Total valoare veverita momentul de fata:2100euro Sa vedem acum ce ii mai cumparam pentru motor.... Dar trebuie sa mai astepte un pic :sr Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plummer Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Re: Veverita DALE :1 Ce a fost greu a trecut . De`acum o iei si tu incet - incet si o sa iasa bine :h5 ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted June 24, 2009 Author Share Posted June 24, 2009 Re: Veverita DALE Astazi am facut comanda in SUA pentru kit complet de motor(cuzineti,pistoane,supape,garnituri,segmenti etc). Preturi si costuri pentru transport si taxe: Kitul motor : 224$ Supape : 48$ costuri efectiv piese 272$ Transport : 113$ Comision banca : 50$ Vama+tva : 135$appx costuri conexe 298$ Dupa cum se poate vedea se dubleaza pretul pieselor.In total ajung la 1710 ron....La magazin un piston cu segmenti este 400 ron. Inmatricularea la BG a fost 500+250 euro=750 euro Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plummer Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Re: Veverita DALE Pai daca sunt calitativ mai bune din S.U.A. banuiesc ca se merita investitia...nu ?? :h5 ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted June 24, 2009 Author Share Posted June 24, 2009 Re: Veverita DALE Sa speram.Piesele arata bine in poze si kitul are si distributie,cuzineti,pompa apa si de ulei cu toate garniturile...Link recomandat de colegul nostru VITALIES...multumesc pentru indrumare :h5 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Re: Veverita DALE Cu placere - eu il am pe masina si se comporta foarte bine Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 Re: Veverita DALE Au venit piesele :banana :banana :banana :banana :x :x :x :x :ypu :ypu :ypu :ypu :bannana :bannana :bannana :bannana Chiar daca statul roman nu a uitat sa ma taxeze...serios la buzunare...dar vazind piesele bucuria mi-a depasit amaraciunea pierderii unor bani aiurea. Firma serioasa iar piesele arata foarte bine :h5 O singura stringere de inima ,mai am.....eu am comandat STANDARD fara sa desfac motorul.....daca nu e standard :P :P :sr am pus-o! Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Busu4x4 Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Re: Veverita DALE Ce bine arata :t1 Viata e scurta si plina de KKT Samurai 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Re: Veverita DALE Felicitari - eu nu am riscat cu standard si am luat cota 1 sa fiu sigur. Daca ai uzura mai mare poti totusi folosi kitul standard pentru pistoane dar va trebui sa faci alte camasi, la cuzineti e mai grav - vei avea nevoie de alt vibrochen. Dar sa speram ca nu ai uzura mare si se potriveste ce ai luat. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 Re: Veverita DALE Eu am ales standard pentru ca arata bine la exterior motorul(neparind ca s-au facut interventii) si uzura mica la discuri,bordul neparind ca s-a umblat la el...etc. Vad eu cind desfac :happy ...daca nu se potriveste :sr ...comand altul :bannana si il vind(in timp pe acesta) :h5 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionutzt Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Re: Veverita DALE motoarele Suzuki se uzeaza foarte greu :grin: acum am desfacut un motor de Vitara 1.6 din 89 de pe o masina dezmembrata si e in cota 0 asa ca nu cred ca-s probleme Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 Re: Veverita DALE :ypu :ypu :ypu Multumesc de incurajare! :h5 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE Motorul a fost desfacut :h5 Este la cota STANDARD dar are cam mare ovalitatea camasilor. camasa 1 0,15mm camasa 2 0,09mm camasa 3 0,07mm camasa 4 0,05mm Ma ingrijoreaza ovalitatea si faptul ca la zgomotul si consumul de ulei e care il avea ma asteptam sa gasesc piston spart sau segmenti rupti. Cum se apropie AGNITA cred ca voi monta asa si apoi in functie de rezultate....vad ce cale apuc. Pompa de ulei a masinii e marca AISIN....am si pompa noua dar nu stiu pe care sa o montez ...ca arborele arata perfect :h5 Imi mai trebuie un tampon motor...pe care nu il gasesc ca piesa de schimb.. Si un set de ferodouri pentru disc... Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE Cam asa arata Veverita DALE imprastiata :ha: :ha: Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE da ce ai macelarit-o ... bafta mare la reparare! I Have No Idea What You Are Talking About Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE Succes in continuare - eu am icercat sa-ti sugerez printre randuri sa iei cota 1 - acum dadeai la slefuit blocul si iti iesea la cota 1 fara oval. Al meu tot standard era si totusi l-am facut la cota 1. Logica este simpla - faci cel putin 100 de mii de km cu o cota. Deci cota 1 - 100 + cota 2 inca 100 si daca reusesti totisi sa faci mai mult de 200000 cu veveerita ii poti pune pistoane standard de vitara care sunt de 75 mm adica ar fi cota 3 - inca 100000. Garantez ca nu faci atatia km cu veverita in toata viata :h5 tampon eu am gasit la dezmembrari Iar cu ferodourile - vrei sa folosesti masina in offroad? scapa de ambreiajul ala si pune ceva mai serios, altfel o sa trebuiasca sa te obisnuiesti cu mirosul ambreiajului ars si sa te antrenezi la schimbarea lui. Iti recomand un centreforce - sau daca tot ai acun experienta cumpararii de la americani un stage 2 sau 3 in functie de ce-ti trebuie. Eu am stage 3 si nu regret o secunda alegerea facuta. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE Acum sunt presat de timp :sr si aleg varianta cea mai rapida si cea mai ieftina(deocamdata) Multumesc de sfaturi si incurajari tuturor:h5 @Vitalies ai perfecta dreptate si multumesc mult pentru sfaturi si ajutor si in continuare cu voia ta ma inspir din modificarile facute de tine. Cu siguranta voi comanda un ambreiaj mai pricopsit(un link de comanda ar fi mai mult decit binevenit :ha: ) La capitolul reconditionat bloc am ezitat pentru ca in CONSTANTA nu mai am cunostinta de rectificatori buni....stiu cazuri in care au distrus blocuri bune... :sr .Din aceasta cauza am riscat sa merg pe standard....poate imi iese ceva :h5 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fofiu Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE :1 pt veverita si eu am schimbat toti rulmenti si semeringi din reductor si nu mi sa parut scump 60lei dar am dat pe un tubulet de silicon 30lei :uameni :ps Suzuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Re: Veverita DALE :1 ! Si eu ar trebui sa mai surubaresc pe la a mea dar timpul....vad ca in prima poza cu "Veverita imprastiata" apare si un tampon de cutie de Dacie :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts