Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

si eu...


yknot
 Share

Recommended Posts

Dupa cum am spus si in alt topic, m-am apucat de un Samurai, care statea de vre-o un an juma' nepornit si intr-o stare jalnica. La baza este un sami de 1.3 injectie. Cand a fost cumparat de socrul meu, avea motor de dacie, si ulterior i-e fost transplantat grosolan un motor de sami de 1000cc. Mi-am luat inima in dinti si l-am luat sa-l reanimez in speranta ca atunci cand il voi scoate la noroi nu o sa ma faca de ras. Astazi i-am luat si doua roti potrivite pentru el pe care le-am pus pe spate. In prima faza o sa ma ocup de ambreiaj, care patineaza in draci, dupa care tai tablele alea care tin pragurile false din plastic si le inlocuiesc cu aluminiu striat, si bineinteles scaunele refacute sau inlocuite.

To be continued....

4x4
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest soso-bum

Re: si eu...

 

daca vrei sa mergi in regim 4x4 pune 4 cauciucuri la fel....altfel mai faci ceva

am vazut rotile pe spate mai mari

multa bafta la veverita ca ai de lucru nu gluma :bravo

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Multumesc pentru urari si incurajari. Sunt constient ca ma asteapta multa munca insa munca o sa fie rasplatita din plin de prestatia veveritei. Pragurile nu sunt gaurite, doar tablele care tineau pragurile false de plastic, podeaua nu e gaurita, ceva mancarimi are in colturile din spatele benei. Rotile de pe spate sunt mai mari pentru ca deocamdata doar 2 roti am gasit(ieri) cu profil de teren, mai urmeaza si altele. trebuie sa ii iau un motor de 1.3 neaparat sa o pun pe picioare. Daca nu gasesc o prelata decenta la bani putini, o sa-i comand o prelata noua.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Astazi am definitivat pragurile, dupa ce in prealabil dadusem jos tabla aia ruginita care sustinea aparatoarea de plastic a pragului .

Am mai vopsit podeaua din spate si aripile, bineinteles dupa ce am curatat zona.

Ieri m-am chinuit sa pun arcurile de Damas pe care le-am luat de curand si surpriza: sunt cu cativa centimetri mai lungi. Le-am pus cu cerceii de Damas care sunt mai lungi si tot nu e bine. Cand sta pe roti nesuspendata cerceii ajung orizontal. Ceea ce ma face sa cred ca nu sunt "bolt on" cum se scrie pe aici pe forum. Ori trebuie sa scurtez foile, ori sa mut prinderea cercelului de caroserie.... mai sapam.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Cand am montat acrcurile de damas, am observat ca puntea s-a dus mai in fata cam cu cat este arcul mai lung. Cred ca o sa-i fac niste eclise cu care deplasez prinderea spate a arcului. In felul asta si puntea va reveni la locul ei.

Cand mai fac rost de malai cumpar si un motor de 1.3

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Cred ca o sa pun iar arcurile vechi, pe care o sa le combin cu alte foi (a doua de pe spate) iar pe spate le pun pe cele de damas.

Urmeaza sa-i fac suporti pentru scunul pasagerului, cel de la sofer l-am montat cu brio.

 

Trebuie sa montez cardanul pe fata(cruci noi), am incercat azi si e.... prea lung... :twisted: .... probabil datorita faptului ca acum puntea s-a deplasat spre spate.... Poate imi zice si mie cineva ce lungime trebuie sa aiba.

Later edit: am gasit lungimea stock pe fata - 37"... aprox 94cm

imagini:

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

update: am rezolvat cu motorul, in sensul ca am luat de la Buggymaker motorul de 1324cmc (g13a) cu carburator pe care o sa-l urc sus cu prima ocazie. Acum ramane sa vad unde se conecteaza toate mufele si vacuumurile carburatorului. Daca aveti instructiuni de conectare, nu ezitati sa le spuneti.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Vad ca incep sa se vada la caroserie ajustarile care i le`ai facut, spor la treaba in continuare si iti doresc entuziasm si de acum inainte :x Drumul e lung insa ... :banana

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Update:

Motorul nou este sus, am pus inapoi arcurile fata originale cu foaia a doua de sus schimbata cu una de damas, scaunele sunt montate, cardanul fata montat, prelata(veche) am intins-o cu feonul sa vina la capse, urmeaza sa-i mai lucrez ceva la evacuare ca e prea galagioasa si sa vad cum se comporta pe drum.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

...esapametul l-am refacut, cu ocazia asta am eliminat incercarea de a merge cu finala cromata de esapament de chopper, vechea toba a masinii am peticit-o si e pe masina.

...si tot ce am facut la suza pana acum a fost executat cu mainile mele, absolut fara nici un ajutor(in afara de gazduire, elevator si autogen pus la dispositie de un amic intr-un service), nevasta-mea stie cum am picat rupt in ultimul timp... :grin:

4x4
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use