Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

si eu...


yknot
 Share

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest mudysamy

Re: si eu...

 

mufa aia mareste avansul vacumatic atunci cand dai drumul la faruri(mareste un pic turatie pt a nu-ti pune masina in bot) si vin 2 furtunase vacumatice la ea si o mufa cu 2 fire,mufa de culoare verde

dac te intereseaza mai multe da un tel (0745573410) ca sunt si io din braila si am un samu tot cu carb.te sfatuiesc sa cauti un carb de fiat tempra-tempo-tipo de 1.4-1.6 l,carb tip weber 32-34/tlde 21/151.Un chit de reparatie pt carbu asta e 75 ron si crede-ma pe cuvant ca e mullt masi indicat decat aisinu original.

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

te sfatuiesc sa cauti un carb de fiat tempra-tempo-tipo de 1.4-1.6 l,carb tip weber 32-34/tlde 21/151.Un chit de reparatie pt carbu asta e 75 ron si crede-ma pe cuvant ca e mullt masi indicat decat aisinu original.

 

Ehe... si eu caut unul. Marfa de contrabanda... Daca gasesti unul, da-mi un PM te rog. Mie mi-ar trebui varianta DRTC (soc automat), dar ma multumesc si un carb cu soc manual, dar in mintile lui.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Re: si eu...

 

Atentie cum asamblezi piesele, ca eu am modificat proiectul sa rectific greselile facute si n-am verificat.(daca nu e prea tarziu)

Intai gauresti si fixezi placile verticale sa stabilesti unghiul care-ti convine. Apoi fixezi placa de troliu cu suruburi "u" de bara transversala si o punctezi cu sudura de cele verticale,pe urma fixezi cu sudura si placa din fata.Demontezi ,gauresti pentru troliu ca pe urma iti va fi greu,si sudezi definitiv.

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Azi am intrat in posesia unui kit shackle reverse de la Bogdan(felicitari pentru cum le lucrezi) si nu m-am putut abtine pana nu am montat pe spate. Urmeaza fata cand fac la strung "bucsile"de metal pentru fata.

4x4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Re: si eu...

 

ii frumos proiectu acesta la fel ca si alte multe proiecte de pe forum sa ai numai bucutii cu masina asta!!! :1

Multumesc pentru urari.

Bara fata a iesit foarte bine. Trebuie sa umpli si golul ala din fata.

Trebuia sa detaliezi si traseul de la munte. Buna vreme, frumoase poze.

Intai trebuie sa mai umplu din golul de prin buzunare, pe urma vine si troliu, si finalizarea barii, ca acum este intr-o stare intermediara.

Drumul pana la locatie a fost cel mai anost, aprox 400km dus intors din Braila. La munte nu prea am avut noroc de ninsoare, am fost intr-o localitate din judetul Vrancea, in zona Lepsa. Am iesit destul de mult pe munte unde am dat si de noroaie, teren greu accesibil, si chiciura pe culmi (aprox 1600m). Am avut chiar ocazia(fortat de imprejurari) sa umflu o roata cu ajutorul benzinei :) la atv-ul amicului meu care s-a rasturnat de cateva ori si a dejantat. Am urcat pe nu credeam ca o sa reusesc, la prima vedere era greu de crezut ca pot urca insa sami s-a comportat excelent. Astazi am bantuit prin oras prin toti nametii si i-am vazut si latura iubitoare de zapada, pacat ca nu mi-a aratat si asta la munte.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Cat timp e zapada sigur ca numai cu sami o sa merg. Am mers pe zapada afanata inalta pana la butucul rotilor si nu m-a lasat. Singurul inconvenient in momentul de fata este faptul ca nu am roti intoarse decat pe spate, care inseamna ecartament diferit si in momentul rulajului pe fagase nu-si gaseste locul.

4x4
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use