Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

si eu...


yknot
 Share

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Re: si eu...

 

Ma oftic la culme ca de la munca nu pot sa vad pozele puse de voi cu imagehacks-u vietii, ca e blocata pagina, dar poate am timp sa ma uit de acasa. Din ce am vazut pe site-ul acela, explica foarte bine cum se face blocarea diferentialului, dar ma gandesc ca odata facuta operatiunea asta e blocat definitiv, nu? Adica, cuplezi fata si ai in acelasi timp si diferentialul blocabil? Mai am si eu un grup de fata complet de vitara, care are carcasa sparta, si ma gandeam sa ii fac si eu o modificare de genu, dar ideea ca ramane blocat permanent nu prea ma incanta... :sc

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Mai trebuie sa rezolv o problema cu rapoartele..... m-am pricopsit cu 2 seturi de coroana si pinion diferite :hl 5.12 si 4.62 adica cu pinion si coroana de 41/8 dinti si 37/8 dinti.

 

Ca sa pot continua, incerc sa schimb setul de 4.62 cu 5.18 cum il am deja montat pe fata. Shit happens.

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=57122

Edited by Astral
4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Sa mai updatez un pic evolutia cotetului: Dupa ce in vara a primit servodirectie de cobra, a venit timpul pentru roti pe 31, insa inainte de asta trebuie sa umblu un pic in punti. Pentru asta, am cumparat 2 diferentiale fata de vitara 5.13 si un powertrax lockright. Pentru lockright trebuie sa mai astept pana ajung in tara. Stiu ca este un pic prea redus raportul de vitara pentru roti de 31 dar sper sa o pot conduce cu 90/h pe sosea.

Sa inteleg ca diferentialul va ramana permanent blocat?

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Daca vorbim de un diferential auto-deblocant, atunci e blocat in linie dreapta si incepe sa se deblocheze la curbe.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

unde, uitate si tu pe link-ul care l-a postat yknot, si vezi mai in detaliu ce anume face omu respectiv. Din ce inteleg eu acolo, ala e blocat permanent, nu ca e curba, drept, sau alte chestii. Nici auto-deblocant nici nimik. pur si simplu, puncte de sudura, il obligi sa stea in permanenta in pozitia de blocat.

eu asta inteleg

daca yknot s-a apucat de lucru la modificarile respective poate da un reply si el cum merge treaba, sau nu merge, sa stim si noi!:tk

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Sunt o groaza de informatii aici pe forum despre functionarea unui lockright. Este pe scurt un autodeblocant, nu se sudeaza nimic. Pe suprafete alunecoase si in curbe trebuie sa inveti sa-l utilizezi.

 

http://www.richmondgear.com/powertrax/lockright.html

Edited by yknot
4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

unde, uitate si tu pe link-ul care l-a postat yknot, si vezi mai in detaliu ce anume face omu respectiv. Din ce inteleg eu acolo, ala e blocat permanent, nu ca e curba, drept, sau alte chestii. Nici auto-deblocant nici nimik. pur si simplu, puncte de sudura, il obligi sa stea in permanenta in pozitia de blocat.

eu asta inteleg

daca yknot s-a apucat de lucru la modificarile respective poate da un reply si el cum merge treaba, sau nu merge, sa stim si noi!:tk

In linkul pe care l-am postat era vorba de instalarea de pinion si coroana de vitara in punte de samurai. Ce ai vazut ca a sudat respectivul a fost sa blocheze axele satelitilor sa nu alunece in afara, fara sa mai foloseasca "retaining can" .

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Deci e vorba de un diferential auto-deblocant asa cum am banuit.

 

@yknot: "ingineria" cu sudura e ok pina cind e nevoie sa sa umble la axele satelitilor. De preferat ar fi fost varianta originala.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: si eu...

 

Am mai rezolvat o etapa, puntile au acum rapoarte de 5.12, lockright-ul este in puntea spate, iar rotile sunt de 31". Intre timp i-am mai confectionat si un snorkel homemade. Urmeaza sa-i fac niste praguri din teava.

http://i15.photobucket.com/albums/a367/yknot_/21-11-10_1438.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a367/yknot_/21-11-10_1437.jpg

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Multumesc.

Din cate mi-am dat seama pana acum, cu a 5-a parca merg pe vechi cu a 4-a. Daca plec mai tare de pe loc, scartaie :grin:.Trebuie sa fac o proba la drum si sa verific viteza cu gps-ul. Lockright-ul mi-a dat ceva de furca, a trebuit sa demontez inca o data si sa verific jocul pinioanelor laterale din cauza ca troznea tare la viraj dreapta. S-a dovedit a fi toleranta prea mica la pinionul lateral respectiv, si am rezolvat inlocuind "trust washer"-ul cu unul mai subtire cu 1 zecime. Treaba asta m-a mai amanat inca o zi.

http://i15.photobucket.com/albums/a367/yknot_/23-11-10_1400.jpg

Edited by yknot
4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Stai linistit ca sunt multi care fac mult mai bine, eu sunt doar un incepator in domeniu, si nu am avut bani disponibili pentru a plati sa-mi modifice masina. Nu ca nu mi-ar fi placut. In schimb nu ma dau inapoi de la munca si mecanica a devenit usor usor un hobby. Si satisfactia este mai mare cand iese ceva din mana ta.

Multumesc oricum pentru apreciere.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Mai am un pic de munca la ea, saptamana viitoare vreau sa-i schimb rulmentii spate, ocazie cu care mai dau jos inca o data diferentialul spate sa mai bibilesc inca o data lockright-ul. Are unele toane si trozneste pe viraje cand las acceleratia. Vreau sa verific inca o data jocul lateral al pinioanelor si eventual sa-l modific.

4x4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Re: si eu...

 

N-am mai scris de mult pe topicul asta, sa-l inviorez un pic:

am renuntat la shackle reverse in favoarea unei conversii pe arcuri de wrangler. Diferenta este clara, nu mai topaie atat si are o flexare extraordinara. Deocamdata am mers pe varianta SPUA insa nu omit pe viitor SPOA. Mai trebuie sa comand niste amortizoare potrivite(doetsch tech) si cam atat deocamdata.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

E plin netul de conversii la arcuri de wrangler, arata aproximativ la fel ca cele de samurai, doar ca sunt mai lungi. Hai sa nu exageram cu pozele ca nu prea e mare lucru.

4x4
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use